Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Niewiernus (2019.02.13, 22:25)
Ocena: 30
#1

0%
Czy rozważają implementację do Fortnite'a? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Arael (2019.02.13, 23:33)
Ocena: 17
#3

0%

Z możliwości będą mogli początkowo korzystać głównie posiadacze nowych kart Nvidii, ale w przyszłości ray tracing w grach powinien bez problemów działać też na innych urządzeniach.


Ciekawe co to za urządzenia ;)
Szczota (2019.02.14, 00:33)
Ocena: 0
#4

0%
Mam przeczucie że cały RT skończy jak physx.
Ładnie na prezentacjach to wyglądało, rewolucja miała być. Spadek FPS był podobny jak przy RT a gracze i tak to olali.
Może za x lat jak RT nie będzie powodować tak dużego spadku
deton24 (2019.02.14, 04:06)
Ocena: 10
#5

0%
GameGPU zamieściło ciekawe screeny porównawcze w teście Metro Exodus, i może trochę poczułem się przekonany. Z tym że tam efekty widać było na screenach głównie w budynkach. Prawie wcale na zewnątrz. I do tego nie wiadomo czy jednak podobnych efektów nie można by uzyskać klasycznymi technikami, i czy nie znerfili wnętrz w trybie DXR by lepiej z RT to wyglądało. Bo niby jest lepszy klimat z RT wewnątrz niektórych miejsc, ale nadal bym nie powiedział by to jakoś nadzwyczajnie wyglądało. Nie jest to poziom UE czy FB.
https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/met...us-test-gpu-cpu
Edytowane przez autora (2019.02.14, 04:12)
hajper777 (2019.02.14, 07:23)
Ocena: 12
#6

0%
Może implementacja rt bywa uciążliwa ale w przyszłości twórcy gier zamiast bawić się w sztuczki po prostu wrzucają oświetlenie i gotowe
Duchu (2019.02.14, 08:19)
Ocena: 1
#7

0%
Scena w windzie wygląda imponująco. Pomimo kontrowersji technika RT ma ogromny wpływ na jakość renderowanych scen. Jakość scen ograniczona jest wyłącznie wyobraźnią.

Pozdr.
bossix84 (2019.02.14, 08:41)
Ocena: 16
#8

0%
Arael @ 2019.02.13 23:33  Post: 1189001

Z możliwości będą mogli początkowo korzystać głównie posiadacze nowych kart Nvidii, ale w przyszłości ray tracing w grach powinien bez problemów działać też na innych urządzeniach.


Ciekawe co to za urządzenia ;)

Riva TNT
Zas (2019.02.14, 08:52)
Ocena: 8
#9

0%
Problem z RT w Metro jest taki, ze cała reszta grafiki jest tak nierealistyczna i 'komiksowa' (nie chodzi mi o styl czy jakiś cell shading, po prostu widać, ze to gra), że, szczerze mówiąc, RT stanowi tutaj kompletnie pomijalną subtelność i, poza pojedynczymi scenami w budynkach, nijak nie wpływa na realizm i odbiór całości.

Weźmy to porównanie powyżej i screen z wnętrz budynku z ikonami na ścianie albo postacią przy stole. Niby światło ładniej układa się na ścianie, ale... no właśnie, co z tego/

Jedyna wyraźna różnica to odbicia budynków i łódki w wodzie.

Sam RT nie da efektu WOW, a żeby ułatwiał robienie oświetlenia, eliminując sztuczki.... najwcześniej to pewnie zobaczymy przy RTX 40xx/50xx
chizra (2019.02.14, 09:51)
Ocena: 1
#10

0%
Niby nowsza odsłona silnika, a gry wyglądają gorzej niż na starym Unreal Engine 3...
Markus_TVN (2019.02.14, 10:02)
Ocena: 0
#11

0%
Na dopracowanei oprogramowania RT poczekamy jeszcze trochę , druga generacja kart RTX w 2020 będzie już współpracowała z nowym kodem znacznie szybszym.
CryKon (2019.02.14, 10:14)
Ocena: 1
#12

0%
Sami sceptycy. Pierwsza generacja kart z RT i to działa, tak samo jak DLSS. Za rok czy dwa będzie szybciej i szybciej
Gangel (2019.02.14, 10:34)
Ocena: 2
#13

0%
chizra @ 2019.02.14 09:51  Post: 1189054
Niby nowsza odsłona silnika, a gry wyglądają gorzej niż na starym Unreal Engine 3...


filtry panie, filtry
Amitoza (2019.02.14, 10:46)
Ocena: 2
#14

0%
Zas @ 2019.02.14 08:52  Post: 1189044
Problem z RT w Metro jest taki, ze cała reszta grafiki jest tak nierealistyczna i 'komiksowa' (nie chodzi mi o styl czy jakiś cell shading, po prostu widać, ze to gra), że, szczerze mówiąc, RT stanowi tutaj kompletnie pomijalną subtelność i, poza pojedynczymi scenami w budynkach, nijak nie wpływa na realizm i odbiór całości.

Weźmy to porównanie powyżej i screen z wnętrz budynku z ikonami na ścianie albo postacią przy stole. Niby światło ładniej układa się na ścianie, ale... no właśnie, co z tego/

Jedyna wyraźna różnica to odbicia budynków i łódki w wodzie.

Sam RT nie da efektu WOW, a żeby ułatwiał robienie oświetlenia, eliminując sztuczki.... najwcześniej to pewnie zobaczymy przy RTX 40xx/50xx
Ale Ty porównujesz niskie i wysokie detale, a nie RT chyba :E jeżeli komentujesz screeny z gamegpu. No chyba ze w scenie z odbiciami w wodzie dxr dodaje lepsza teselacje czy modele czy większy zasięg widzenia ;)
Screeny z dxr on\of są niżej.
Edytowane przez autora (2019.02.14, 10:50)
Zas (2019.02.14, 10:58)
Ocena: 3
#15

0%
Aaa.. faktycznie, z RT są tylko te dwa ostatnie. Sądziłem, ze ten ze statkiem też, tylko źle podpisany.
No ale tak czy inaczej - RT zmienia niewiele, pojedyncze, najczęściej drobne elementy, scena ogólnie wygląda niemal identycznie.
Podejrzewam, że już ta we wnętrzu pociągu mogłaby pokazać większy rozstrzał pomiędzy RT On i Off, tak jak pokazywała to podobna scena z budynku na materiałach przedpremierowych (boczne światło z kilku okien) - no ale to nadal jednostkowe przypadki.

Oczywiście jakiś sens to ma, bo niby oświetlenie przez lata wiele się nie zmieniło, a jednak Wildlands z 2017 wygląda lepiej niż Future Soldier z 2010... ale by dostrzec taka różnicę RT musi być w znacznie większym zakresie użyte... Na razie to smaczek na poziomie miękkich cieni.
Edytowane przez autora (2019.02.14, 11:02)
Orzel94 (2019.02.14, 11:08)
Ocena: 6
#16

0%
Szczota @ 2019.02.14 00:33  Post: 1189012
Mam przeczucie że cały RT skończy jak physx.
Ładnie na prezentacjach to wyglądało, rewolucja miała być. Spadek FPS był podobny jak przy RT a gracze i tak to olali.
Może za x lat jak RT nie będzie powodować tak dużego spadku

Mam nadzieje że RT skończy jak PhysX. Wiedziałeś że PhysX to podstawowy silnik fizyki w Unity i UE4? I jest na tyle dopracowany że nawet na procesorze ma sensowną wydajność
KowalPachołekFocusa (2019.02.14, 11:28)
Ocena: -4
#17

0%
Orzel94 @ 2019.02.14 11:08  Post: 1189066

Mam nadzieje że RT skończy jak PhysX.

A ja myślę że trzeba mieć problem ze wzrokiem żeby nie zauważyć różnicy na plus:)
https://www.youtube.com/watch?v=-mEP5k_-zso&t=1111s
Mimo niewątpliwych wad jest to w końcu krok do przodu,a nie kolejny filtr
Amitoza (2019.02.14, 12:23)
Ocena: 0
#18

0%
KowalPachołekFocusa @ 2019.02.14 11:28  Post: 1189069
Orzel94 @ 2019.02.14 11:08  Post: 1189066

Mam nadzieje że RT skończy jak PhysX.

A ja myślę że trzeba mieć problem ze wzrokiem żeby nie zauważyć różnicy na plus:)
https://www.youtube.com/watch?v=-mEP5k_-zso&t=1111s
Mimo niewątpliwych wad jest to w końcu krok do przodu,a nie kolejny filtr

Różnica dosyć dyskretna - na otwartej przestrzeni prawie niedostrzegania, a w pomieszczeniach... No jest, ale byle reshade robi niewiele gorszy efekt, a widać, ze GI jest delikatniejsze niż mogło by być w wersji bez RT. Gdyby to poprawiło to różnica była by jeszcze mniejsza.

Sytuacja podobna do benchmarków dlss gdzie wyglądało wszystko lepiej niż 4k z TAA, a w grach już tak nie jest i to na dlss obraz jest rozmazany.
Edytowane przez autora (2019.02.14, 12:28)
Orzel94 (2019.02.14, 12:38)
Ocena: -1
#19

0%
KowalPachołekFocusa @ 2019.02.14 11:28  Post: 1189069
Orzel94 @ 2019.02.14 11:08  Post: 1189066

Mam nadzieje że RT skończy jak PhysX.

A ja myślę że trzeba mieć problem ze wzrokiem żeby nie zauważyć różnicy na plus:)
https://www.youtube.com/watch?v=-mEP5k_-zso&t=1111s
Mimo niewątpliwych wad jest to w końcu krok do przodu,a nie kolejny filtr

Jeśli masz dobry wzrok to czytaj całość komentarza :) PhysX stał się normalnością i mam nadzieje że prędzej czy później RT też taką bedzie
KowalPachołekFocusa (2019.02.14, 12:40)
Ocena: 0
#20

0%
Amitoza @ 2019.02.14 12:23  Post: 1189074
No jest, ale byle reshade robi niewiele gorszy efekt

https://www.computerbase.de/2019-02/metro-...t-benchmarks/3/
Nie zrobi.Hmmm....To teraz będzie ciągły hejt od zadowolonych uzytkowników Pascali jaki to RT kicha.I zazdrosnych..:)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  140
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 26
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 24
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 15
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 20
Dwie gry w dwóch sklepach. 12
Facebook
Ostatnio komentowane