Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
Qantex (2019.02.13, 19:10)
Ocena: 31
#1

0%
Przed premierą marketing robi swoje a po premierze okazuje się że nie jest już tak słodko i pięknie.
Maslomaslan (2019.02.13, 19:12)
Ocena: 49
#2

0%
Nie ma czegoś takiego jak recenzja przed premierą, to się nazywa chłyt marketingowy.
Icek44 (2019.02.13, 19:14)
Ocena: 11
#3

0%
przejdź i zapomnij
bossix84 (2019.02.13, 19:25)
Ocena: 14
#4

0%
Jak będzie w cenie 50zł to może się skuszę. Akurat połatają co będą w stanie i tyle
nietopyrz (2019.02.13, 19:32)
Ocena: 22
#5

0%
Z tego co można wyczytać między wierszami. Technologia poszła do przodu i tyle w tej grze się nauczyli. Jak skradanie było słabe, tak dalej jest. Jak dialogi były średnie i przegadane, tak dalej są. Gra która stoi okrakiem między przeszłością a teraźniejszością. Z braku laku ludzie i tak będą się jarać.
Zapewne gdyby dziś wyszedł HL3 miałby podobny problem. Tzn. brak rewolucyjnych rozwiązań i szkielet rozgrywki obciążony naleciałościami sprzed dekady.
nietrol (2019.02.13, 19:50)
Ocena: 10
#6

0%
nietopyrz @ 2019.02.13 19:32  Post: 1188943
Z tego co można wyczytać między wierszami. Technologia poszła do przodu i tyle w tej grze się nauczyli. Jak skradanie było słabe, tak dalej jest. Jak dialogi były średnie i przegadane, tak dalej są. Gra która stoi okrakiem między przeszłością a teraźniejszością. Z braku laku ludzie i tak będą się jarać.
Zapewne gdyby dziś wyszedł HL3 miałby podobny problem. Tzn. brak rewolucyjnych rozwiązań i szkielet rozgrywki obciążony naleciałościami sprzed dekady.


Dokładnie ta sama dolegliwość zrujnowała Red Dead Redemption 2
Soplus (2019.02.13, 19:54)
Ocena: 16
#7

0%
Na Guru jest pierwszy test wydajności, 2080Ti w UHD na Ultra 50 FPS, z włączonym RTX 35 FPS... DLSS na razie nie działa poprawnie.
Orzel94 (2019.02.13, 20:00)
Ocena: 13
#8

0%
Dobra dobra, my chcemy testów wydajności :P
Ksiądz (2019.02.13, 20:08)
Ocena: 4
#9

0%
Pochwały dotyczą m.in. '...' przyjemnego systemu wymiany ognia ?

Znaczy...? I to nie to że się czepiam (naprawdę nie) ale nie chce mi to jakoś się przyjąć bez zgrzytu...

Jakby to była wymiana - bo ja wiem - kwiatów / pokemonów (sic!) / pączków w lukrze / opowieści i dowcipów przy browarku - to moze byłaby przyjemna dla wymieniających. Ale tutaj raczej od siebie dajemy grad ołowiu - podczas walki umówmy się że z nerwów (z maską gazową na frontowej części głowy) pot spływa po czole, krew sie leje (z różnych miejsc), flaki i kończyny fruwają (przeciwnika to jeszcze jeszcze - gorzej jak nasze) - oraz usiłujemy ograniczać ubytki we własnej strukturze organicznej (raczej najlepiej bez extra otworów i otworków).


bossix84 (2019.02.13, 20:10)
Ocena: 10
#10

0%
nietrol @ 2019.02.13 19:50  Post: 1188944
nietopyrz @ 2019.02.13 19:32  Post: 1188943
Z tego co można wyczytać między wierszami. Technologia poszła do przodu i tyle w tej grze się nauczyli. Jak skradanie było słabe, tak dalej jest. Jak dialogi były średnie i przegadane, tak dalej są. Gra która stoi okrakiem między przeszłością a teraźniejszością. Z braku laku ludzie i tak będą się jarać.
Zapewne gdyby dziś wyszedł HL3 miałby podobny problem. Tzn. brak rewolucyjnych rozwiązań i szkielet rozgrywki obciążony naleciałościami sprzed dekady.


Dokładnie ta sama dolegliwość zrujnowała Red Dead Redemption 2

RDR2 to flaki z olejem.
Avalanc (2019.02.13, 20:22)
Ocena: 6
#11

33%
Ksiądz @ 2019.02.13 20:08  Post: 1188949
Pochwały dotyczą m.in. '...' przyjemnego systemu wymiany ognia ?
Znaczy...? I to nie to że się czepiam (naprawdę nie) ale nie chce mi to jakoś się przyjąć bez zgrzytu...

Wymiana ognia. Sytuacja w której dwie strony prowadzą walkę z użyciem broni palnej. Polecam więcej czytać to może mniej zgrzytów będzie.

A jakie recenzje ma zbierać skoro wybrańcy dostali przed premierą i jak powiedzą o grze źle to więcej nie dostaną.

How I Was Bribed By The Video Game Industry
https://www.youtube.com/watch?v=fFpp9YVw8yk&t=2s
ja__ (2019.02.13, 20:30)
Ocena: 5
#12

0%
nie kumam jak ma sie 67 do 95. A niby kazdy 'rzetelny' ...
Adio's (2019.02.13, 20:31)
Ocena: 5
#13

0%
Kupie jak bedzie na Steam za £5 😊
Sary (2019.02.13, 20:43)
Ocena: 2
#14

0%
Adio @ 2019.02.13 20:31  Post: 1188954
Kupie jak bedzie na Steam za £5 😊

Tylko po co wtedy wydawać te tysiące na nowe karty i procesory? Obejrzyj na tubie na integrze!!
petertech (2019.02.13, 20:57)
Ocena: 9
#15

0%
Sary @ 2019.02.13 20:43  Post: 1188955
Adio @ 2019.02.13 20:31  Post: 1188954
Kupie jak bedzie na Steam za £5 😊

Tylko po co wtedy wydawać te tysiące na nowe karty i procesory? Obejrzyj na tubie na integrze!!

No to jest dobre pytanie bo jak karta kosztuje ~ 6000zł za co można mieć całkiem fajnego całego peceta lub konsolę + TV i do tego jeszcze jakiś tani laptop ?
Bo o ile 2080Ti odstawia 2080 i 1080Ti o tyle reszta to lekkie kotlety bo 2080 to przecież delikatnie szybszy 1080Ti, a że RTX ? Sorry, ale 2080 do ultra czy high z RT się raczej nadawać nie będzie. A i gier brakuje więc masz rację...nie ma sensu wydawać tyle kasy.
Gra tragiczna być raczej nie może, ale pytanie na ile jest dobra, co poza odświeżoną oprawą dostajemy ? Jak dobra jest nowa odsłona, co nowego prezentuje, co wnosi do serii, gatunku. Bo żeby dostać tak z 80-85% to już trzeba mieć naprawdę dobry produkt, wyróżniający się w danym roku czy przynajmniej gatunku, a 90/100+ ? To musi być hit i gra roku w swoim gatunku. Ja zaczekam do recenzji kupujących i testów wydajności.
Makavcio2 (2019.02.13, 21:00)
Ocena: 0
#16

0%
ja__ @ 2019.02.13 20:30  Post: 1188953
nie kumam jak ma sie 67 do 95. A niby kazdy 'rzetelny' ...

Koledze polecam sprawdzenie w słowniku hasła 'opinia', a potem 'recenzja'.

Ogólnie gry z serii Metro mi się ie podobały. Bardzo mocno ciągnie je w dół idiotyczne uniwersum, na którym jest zbudowane. Jest kompletnie niespójne no i po prostu głupkowate. Coś w stylu najnowszego serialu Star Trek - uproszczone do poziomu konstrukcji cepa.
Sama rozgrywka też była dość drewniana i strasznie schematyczna. Potyczki rozgrywało się trochę niczym jedna minigierka za drugą. Polotu było w tym niewiele. Fakt, momentami przeciwnicy nawet fajni, ale shooter to shooter. Tutaj chodzi o wesołe bieganie jak w Wolfensteinie i Metro po prostu tego nie ma. Grafiką grywalności się nie nadrobi.
Orzel94 (2019.02.13, 21:05)
Ocena: 3
#17

0%
Sary @ 2019.02.13 20:43  Post: 1188955
Adio @ 2019.02.13 20:31  Post: 1188954
Kupie jak bedzie na Steam za £5 😊

Tylko po co wtedy wydawać te tysiące na nowe karty i procesory? Obejrzyj na tubie na integrze!!

no właśnie, od dłuższego czasu przymierzam się do kupna kompa który by udźwignął Wieśka na zmodyfikowanym configu, MetroEx, Cyberpunka i StarCitizena na ultra (o ile ten ostatni wyjdzie XD ) w 1440p/60fps ale.... no właśnie... ALE za 2080ti w tej cenie podziękuje XD
Zaraz będzie rok jak kupiłem PS4Pro i jestem bardzo zadowolony. Relacja koszt/efekt jest niesamowita ale kurde na czymś trzeba grać w FPSy i RTSy :/ (Zacząłem ostatnio Black Ops III na padzie..... to nie jest to :/ )
czaczi (2019.02.13, 21:34)
Ocena: 5
#18

0%
bossix84 @ 2019.02.13 20:10  Post: 1188950

Dokładnie ta sama dolegliwość zrujnowała Red Dead Redemption 2

RDR2 to flaki z olejem.
[/quote]

Może dla Was. W mojej ocenie RDR 2 to gra roku 2018. Klimat, eksploracja, postać Arthura, malownicze pejzaże, polowania, jazdy koniem, łowienie ryb, napady na banki, podpalanie pola w nocy, pijaństwo, spędzanie wieczorów przed ogniskiem razem z naszą bandą itp. dały nam naprawdę niesamowitą przygodę. Oczywiście nie jest to gra dla każdego - podział graczy jest spory. Mam wrażenie też, że aby w nią się wgryźć trzeba spędzić przynajmniej 20 godzin.

Mnie urzekła od Tarantinowskiego startu i trzymała kurczowo przed TV do samego końca. Ostatnio tak hurtowo grałem w Wiedźmina 3. Obie gry to ponad 100 godzin rozgrywki każda i nie żałuję ani minuty z nimi spędzonymi. Gdy RDR 2 wyjdzie na PC przejdę ją ponownie, tym razem w 60 fpsach (chyba tylko tego mi brakowało).
Stjepan (2019.02.13, 21:39)
Ocena: 0
#19

0%
Kupię za 2 lata jak będzie na steam, za 100 zł lub mniej, teraz mi się nie spieszy.
Sary (2019.02.13, 21:57)
Ocena: 7
#20

0%
petertech @ 2019.02.13 20:57  Post: 1188958
Sary @ 2019.02.13 20:43  Post: 1188955
(...)

Tylko po co wtedy wydawać te tysiące na nowe karty i procesory? Obejrzyj na tubie na integrze!!

No to jest dobre pytanie bo jak karta kosztuje ~ 6000zł za co można mieć całkiem fajnego całego peceta lub konsolę + TV i do tego jeszcze jakiś tani laptop ?
Bo o ile 2080Ti odstawia 2080 i 1080Ti o tyle reszta to lekkie kotlety bo 2080 to przecież delikatnie szybszy 1080Ti, a że RTX ? Sorry, ale 2080 do ultra czy high z RT się raczej nadawać nie będzie. A i gier brakuje więc masz rację...nie ma sensu wydawać tyle kasy.
Gra tragiczna być raczej nie może, ale pytanie na ile jest dobra, co poza odświeżoną oprawą dostajemy ? Jak dobra jest nowa odsłona, co nowego prezentuje, co wnosi do serii, gatunku. Bo żeby dostać tak z 80-85% to już trzeba mieć naprawdę dobry produkt, wyróżniający się w danym roku czy przynajmniej gatunku, a 90/100+ ? To musi być hit i gra roku w swoim gatunku. Ja zaczekam do recenzji kupujących i testów wydajności.

Bardziej mi chodziło o to, ze trochę mnie dziwi, ze ludziom którzy potrafią wydać 2+,- K na kartę, szkoda wydać 2 stówki na grę, zwłaszcza ze jak sam zauważyłeś tych dobrych gier nie wychodzi zbyt wiele w roku. Metro jest dla mnie tytułem, na który warto wywalić te dwie stówki, a co do RTXow natomiast to albo kupie RTXa3XXX albo używanego 2080ti po premierze 3XXX :E
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  140
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 26
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 24
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 15
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 20
Dwie gry w dwóch sklepach. 12
Facebook
Ostatnio komentowane