komentarze
prystek123Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
prystek1232019.02.09, 19:53
no i fajno
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.02.09, 19:54
21#2
Shadow of TR... To chyba miało mieć dawno RT :E jak na razie 2 benchmarki z dlss, i jedna gra z RT, a miało być 25gier dlss z czego polowa to miały być aktualizacje, a nieco ponad tydzień mija 5 miesiąc od premiery kart.
waszuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
waszu2019.02.09, 19:55
10#3
Chciałem zobaczyć te ich obietnice że gra będzie tylko na konsole, jak co metro, to nvidia w nich sypie hajsem i technologią :D
buggeerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
buggeer2019.02.09, 19:55
-8#4
Dużo ciekawsza funkcja dostępna na obecnej generacji nvidii to
Turing Mesh Shaders łączy advanced culling techniques, LoD oraz procedural topology generation a do tego nie wymaga zbyt wiele wysiłku od programistów.

Kiedy większe silniki zostaną uzupełnione o TMS, nvidia odnotuje znaczne wzrosty w stosunku do AMD. Do tego implementacja TMS będzie oznaczać koniec z problemami takimi jak texture pop-in występującymi przy tradycyjnych technikach level of detail.
SaryZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sary2019.02.09, 20:24
waszu @ 2019.02.09 19:55  Post: 1188367
Chciałem zobaczyć te ich obietnice że gra będzie tylko na konsole, jak co metro, to nvidia w nich sypie hajsem i technologią :D


Piszesz o tej obietnicy, a raczej jednym wpisie, jednego z członków 4A Games? od ktorego się zaraz odcięto?

'Po pełnym żalu komentarzu jednego z developerów Metra na portalu Gameinator, firma Koch Media – właściciel marki wydawniczej Deep Silver zdecydowała się na oficjalne stanowisko w całej tej sytuacji. Zaznacza, że ostatni komentarz członka zespołu deweloperskiego 4A Games był przejawem rozgoryczenia pasjonata, który dotąd otrzymywał jedynie pochwały po adresem produkcji. Jego opinia nie odzwierciedla jednakże poglądów Deep Silver czy 4A Games, którzy nie zrezygnują z przyszłości franczyzy na pecetach. ' -PPC
l0b0Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
l0b02019.02.09, 20:46
-21#6
'Aktywacja DLSS powinna przełożyć się na zwiększenie liczby wyświetlanych klatek na sekundę podczas gry w wysokich rozdzielczościach, kosztem oczywiście obniżenia jakości grafiki.' - kosztem obniżenia jakości grafiki? bzdura...
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.02.09, 21:09
17#7
l0b0 @ 2019.02.09 20:46  Post: 1188372
'Aktywacja DLSS powinna przełożyć się na zwiększenie liczby wyświetlanych klatek na sekundę podczas gry w wysokich rozdzielczościach, kosztem oczywiście obniżenia jakości grafiki.' - kosztem obniżenia jakości grafiki? bzdura...

Przy statycznych scenach z powtarzalnymi teksturami może nie będzie widać :E w reszcie sytuacji będzie nizsza jakość niż natywne 4k.
BelforZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Belfor2019.02.09, 22:03
10#8
l0b0 @ 2019.02.09 20:46  Post: 1188372
'Aktywacja DLSS powinna przełożyć się na zwiększenie liczby wyświetlanych klatek na sekundę podczas gry w wysokich rozdzielczościach, kosztem oczywiście obniżenia jakości grafiki.' - kosztem obniżenia jakości grafiki? bzdura...

Odpal sobie skalowany obraz w niższej rozdzielczości niż twoja natywna monitora i porównaj. Na dodatek DLSS działa w miarę dobrze w wyższych rozdzielczościach (na przykład 4k), gdzie masz 4x więcej pikseli niż w FHD, z których można pobierać sample wokół aliasingu. To co się będzie działo w niższych, na przykład FHD to będzie jedna wielka zamazana papka, bo próbek zbyt mało.
tommo1982Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tommo19822019.02.09, 22:31
11#9
l0b0 @ 2019.02.09 20:46  Post: 1188372
'Aktywacja DLSS powinna przełożyć się na zwiększenie liczby wyświetlanych klatek na sekundę podczas gry w wysokich rozdzielczościach, kosztem oczywiście obniżenia jakości grafiki.' - kosztem obniżenia jakości grafiki? bzdura...


Przecież tak działa DLSS. Tekstury w niższej rozdzielczości są skalowane do, np. 4k. Stąd większa wydajność nowych kart nVidii. Nie muszą tyle pracy wykonywać. Porównano Final Fantasy XV z włączonym i wyłączonym DLSS. W pewnych sytuacjach radziło sobie dobrze, gdzie indziej jakość ulegała pogorszeniu. Nie ma co się czarować. Nic obecnie nie zyskujemy z tą technologią. A napewno nie na jakości.
Ania1984Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Ania19842019.02.10, 00:05
-4#10
A ja mam takie pytanie.. czy to całe DLSS da się uruchomić w 1080p ? Jeżeli w 2160p tekstury są upscalowane z 1440p, a w 1440p z 1080p to czy w 1080p w ogóle nie działa czy jest z 720p ? :) Jest jeszcze druga opcja - DLSS miał mieć funkcję określaną jako DLSS 2 polegającą na polepszeniu jakości (superpróbkowanie x64) bez różnicy w wydajności, ale wątpię żeby jakiś developer z tego skorzystał w najbliższym czasie.
Edytowane przez autora (2019.02.10, 00:13)
StjepanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Stjepan2019.02.10, 00:53
Będzie DLSS, HDR2000, VR 8K, ale to dopiero za kilkanaście lat. :E
Kronos30Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kronos302019.02.10, 10:10
-6#12
RTX były tak napompowane w dniu premiery, że sprzedałem 980ti i kupiłem 1080ti do 3440x1440, teraz czekam na coś nowego z serii GTX (1180ti albo seria 3xxx) i biorę.
SquizzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Squizz2019.02.10, 13:02
Amitoza @ 2019.02.09 21:09  Post: 1188373
l0b0 @ 2019.02.09 20:46  Post: 1188372
'Aktywacja DLSS powinna przełożyć się na zwiększenie liczby wyświetlanych klatek na sekundę podczas gry w wysokich rozdzielczościach, kosztem oczywiście obniżenia jakości grafiki.' - kosztem obniżenia jakości grafiki? bzdura...

Przy statycznych scenach z powtarzalnymi teksturami może nie będzie widać :E w reszcie sytuacji będzie nizsza jakość niż natywne 4k.

dokładnie. Ludzie ekscytują się tym dlss a to tylko dobry zamiennik do 1080p - zawsze będzie wyświetlał gorszą jakośc niż 4K - generalnie wprost proporcjonalnie gorszą do zwrostu liczby klatek. DLSS trzeba traktować tylko jako rodzaj dobrego AA, który polepsza jakośc materiału 1080p, lecz nigdy nie zbliży sie jakością do 4K
Edytowane przez autora (2019.02.10, 13:03)
NegratywZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Negratyw2019.02.10, 16:35
Ania1984 @ 2019.02.10 00:05  Post: 1188404
A ja mam takie pytanie.. czy to całe DLSS da się uruchomić w 1080p ? Jeżeli w 2160p tekstury są upscalowane z 1440p, a w 1440p z 1080p to czy w 1080p w ogóle nie działa czy jest z 720p ? :) Jest jeszcze druga opcja - DLSS miał mieć funkcję określaną jako DLSS 2 polegającą na polepszeniu jakości (superpróbkowanie x64) bez różnicy w wydajności, ale wątpię żeby jakiś developer z tego skorzystał w najbliższym czasie.

jakie upscalowane textury...czlowieku ty wogole nie wiesz o czym mowisz!
PhoenixsupleZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Phoenixsuple2019.02.10, 18:09
-6#15
Autor ma bardzo slabe zrodla, DLLS bedzie na premiere tak jak RT wiec nie bedziemy czekac jak w przypadku poprzednich gier.
BelforZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Belfor2019.02.10, 18:13
Squizz @ 2019.02.10 13:02  Post: 1188446
Amitoza @ 2019.02.09 21:09  Post: 1188373
(...)

Przy statycznych scenach z powtarzalnymi teksturami może nie będzie widać :E w reszcie sytuacji będzie nizsza jakość niż natywne 4k.

dokładnie. Ludzie ekscytują się tym dlss a to tylko dobry zamiennik do 1080p - zawsze będzie wyświetlał gorszą jakośc niż 4K - generalnie wprost proporcjonalnie gorszą do zwrostu liczby klatek. DLSS trzeba traktować tylko jako rodzaj dobrego AA, który polepsza jakośc materiału 1080p, lecz nigdy nie zbliży sie jakością do 4K

DLSS w 1080p jest gorszy niż DLSS w 4k... Odpal sobie 782/900p na monitorze 1080p i sobie zobacz jak bardzo rozmazany jest wtedy obraz na LCDkach.
DeniryerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Deniryer2019.02.10, 18:19
-1#17
Phoenixsuple @ 2019.02.10 18:09  Post: 1188489
Autor ma bardzo slabe zrodla, DLLS bedzie na premiere tak jak RT wiec nie bedziemy czekac jak w przypadku poprzednich gier.

https://www.metrothegame.com/news/importan...lopment-update/
Premiera Metro została przesunięta z Q3 2018 na Q1 2019, był srogo zawiedziony gdyby po mimo tej obsuwy gra nie miałaby zaimplementowanego DLSS & RTX.
mariusz179Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mariusz1792019.02.10, 19:07
Prawda to ze metro nie wyjdzie na ani steam ani na origin bo ja żadnych epic storów nie instaluje nawet dla metro exodus
SquizzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Squizz2019.02.10, 21:46
Belfor @ 2019.02.10 18:13  Post: 1188490

DLSS w 1080p jest gorszy niż DLSS w 4k... Odpal sobie 782/900p na monitorze 1080p i sobie zobacz jak bardzo rozmazany jest wtedy obraz na LCDkach.

Nie rozumiesz o czym piszę. DLSS to po prostu technika anti-aliasingu i przyrównanie jakości 4k uzyskanego dzięki technice dlss do faktycznego 4k uważam za obelgę i marketingowe kłamstwo. Nie, nie wygląda to jak 4k uzyskane mniejszym kosztem wydajności, to jest po prostu 1080p/1440p z nową techniką anti-aliasingu, wizualnie gorsze od 4k.
Edytowane przez autora (2019.02.10, 21:46)
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.02.10, 22:02
Squizz @ 2019.02.10 21:46  Post: 1188511
Belfor @ 2019.02.10 18:13  Post: 1188490

DLSS w 1080p jest gorszy niż DLSS w 4k... Odpal sobie 782/900p na monitorze 1080p i sobie zobacz jak bardzo rozmazany jest wtedy obraz na LCDkach.

Nie rozumiesz o czym piszę. DLSS to po prostu technika anti-aliasingu i przyrównanie jakości 4k uzyskanego dzięki technice dlss do faktycznego 4k uważam za obelgę i marketingowe kłamstwo. Nie, nie wygląda to jak 4k uzyskane mniejszym kosztem wydajności, to jest po prostu 1080p/1440p z nową techniką anti-aliasingu, wizualnie gorsze od 4k.
ale we wszystkich dwóch (!) benchmarkach wrzucają mocno uwalone TAA, które robi taki blur ze 1440p wygląda jak 1080p :)
Ze względu na obowiązującą ciszę wyborczą funkcja komentowania została wyłączona do dn. 2019-05-26 godz. 21:00.