komentarze
SweetDreamsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SweetDreams2019.02.06, 14:39
Na drugim screenie jest 'PELIT' :]
ghs2019.02.06, 14:43
-13#2
wysoki zegar, niewiele będą ustępować rtx2060 a produkcja chipu o wiele tańsza niż dla rtx. oj będzie nvidia łupać kasiorę na tym modelu że hej. najpierw dali zaporowe ceny rtx'ów to teraz karta o wydajności gtx1070ti za 1300PLN objawi się jako okazja stulecia. klasyczny proces golenia łosi
delarozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
delaroza2019.02.06, 14:54
38#3
ghs @ 2019.02.06 14:43  Post: 1187866
wysoki zegar, niewiele będą ustępować rtx2060 a produkcja chipu o wiele tańsza niż dla rtx. oj będzie nvidia łupać kasiorę na tym modelu że hej. najpierw dali zaporowe ceny rtx'ów to teraz karta o wydajności gtx1070ti za 1300PLN objawi się jako okazja stulecia. klasyczny proces golenia łosi

Zobaczysz wydajność na poziomie 1070 ti jak świnia niebo.
JackDanielsv92Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
JackDanielsv922019.02.06, 14:55
21#4
Do 1070Ti to nie bedzie mieć startu 😉
Omega93Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Omega932019.02.06, 14:59
21#5
ghs @ 2019.02.06 14:43  Post: 1187866
wysoki zegar, niewiele będą ustępować rtx2060 a produkcja chipu o wiele tańsza niż dla rtx. oj będzie nvidia łupać kasiorę na tym modelu że hej. najpierw dali zaporowe ceny rtx'ów to teraz karta o wydajności gtx1070ti za 1300PLN objawi się jako okazja stulecia. klasyczny proces golenia łosi

To ma tylko 1536 rdzeni CUDA i 96 jednostek teksturujących
Gdy 2060 ma 1920 rdzeni CUDA i 120 jednostek teksturujących
1660TI to będą okolice 1070 lub ciut poniżej
Edytowane przez autora (2019.02.06, 15:00)
MaslomaslanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Maslomaslan2019.02.06, 14:59
15. to będą testy, a premiera tydzień później
ghs2019.02.06, 15:18
Omega93 @ 2019.02.06 14:59  Post: 1187871
ghs @ 2019.02.06 14:43  Post: 1187866
wysoki zegar, niewiele będą ustępować rtx2060 a produkcja chipu o wiele tańsza niż dla rtx. oj będzie nvidia łupać kasiorę na tym modelu że hej. najpierw dali zaporowe ceny rtx'ów to teraz karta o wydajności gtx1070ti za 1300PLN objawi się jako okazja stulecia. klasyczny proces golenia łosi

To ma tylko 1536 rdzeni CUDA i 96 jednostek teksturujących
Gdy 2060 ma 1920 rdzeni CUDA i 120 jednostek teksturujących
1660TI to będą okolice 1070 lub ciut poniżej


czyli co? gtx1660 bez ti to będą okolice gtx1060 lub ciut poniżej?
wingedhusarZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wingedhusar2019.02.06, 15:26
ghs @ 2019.02.06 15:18  Post: 1187877
Omega93 @ 2019.02.06 14:59  Post: 1187871
(...)

To ma tylko 1536 rdzeni CUDA i 96 jednostek teksturujących
Gdy 2060 ma 1920 rdzeni CUDA i 120 jednostek teksturujących
1660TI to będą okolice 1070 lub ciut poniżej


czyli co? gtx1660 bez ti to będą okolice gtx1060 lub ciut poniżej?


1660ti ciut powyzej 1070, 1660 ciut ponizej 1070, 1650 =1060 ,1050ti zostaje jako lowend
*Konto usunięte*2019.02.06, 15:38
-6#9
ghs @ 2019.02.06 14:43  Post: 1187866
wysoki zegar, niewiele będą ustępować rtx2060 a produkcja chipu o wiele tańsza niż dla rtx. oj będzie nvidia łupać kasiorę na tym modelu że hej. najpierw dali zaporowe ceny rtx'ów to teraz karta o wydajności gtx1070ti za 1300PLN objawi się jako okazja stulecia. klasyczny proces golenia łosi


ha ha dobre dobre ! a znasz ta piosenke !marzenia te duże i te maleńkie...........
hajper777Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hajper7772019.02.06, 15:39
-11#10
Jeśli wydajność będzie GTX 1070 za cenę 1300 zł to będzie Dobrze. Z drugiej strony jeszcze są GTX 1060 w sklepach po 1100 więc spodziewam się ceny 1400zl a za 1550 mamy 2060 od palita w Komputronik
SundayUserZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SundayUser2019.02.06, 15:45
Ilość jednostek 20% więcej niż GTX1060. Cena też 20% więcej. Pobór mocy zapewne też 20% więcej.
Możliwe że będzie wolniejsza niż zwykła 1070.
Heinrich07Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
Heinrich072019.02.06, 15:46
Już się pogubiłem, w następnej generacji proszę tak z 10 edycji serii XX60, a topowe modele po jakieś 10 klocków, sprzedaż poleci do góry jak ***** :E
zomeerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
zomeer2019.02.06, 15:46
Przecież ten produkt nie ma realnych szans na rynku.
Musiałby kosztować jakieś 1350 za najbardziej wydajne wersje ;e
*Konto usunięte*2019.02.06, 15:59
-6#14
cena Bedzie bardzo ale to bardzo ciekawa?,wczoraj widziałem 2060 za 1500 w promocji!
to ile za tego kastrata kastratów???
Mateusz31Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mateusz312019.02.06, 16:07
GTX1660Ti będzię o jakieś 20% wolniejsza od RTX2060 czyli okolice GTX1070. Można tak sądzić po ilości jednostek. GTX1660 to będzie coś pomiędzy GTX1060 6GB a 1070. GTX1650 to będzie wydajność GTX1060 tylko pytanie 3 czy 6GB?
Natomiast cena to 279$ czyli w polandii będzie ~1299zł (może 1249zł). Przelicznik dolar/zł to wg nvidii 1$=4,64zł na podstawie stawki za RTX2060.
Edytowane przez autora (2019.02.06, 16:12)
ghs2019.02.06, 16:19
-8#16
inaczej to tzreba szacować. turing rtx2060 ma wydajność jak pascal z o 33% większą ilością CC i ROP gtx1080. 1660ti to 1536 CC więc nalezy szacować że będzie miał wydajność pascala z 2100 CC. ale nie ma pascala z 2100 CC. gtx1070 ma 1920 CC a TI 2430 CC czyli 1660ti wypadnie gdzieś pomiędzy. dodatkowo turing może mieć lepsze OC co go wypozycjonuje bliżej 1070ti niż 1070, imho mniej więcje w połowie pomiędzy vegą56 a 1070ti na poniższym wykresie.

co do szacowania ceny to zgadzam się z powyższym :)


Edytowane przez autora (2019.02.06, 17:38)
RaVen01Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RaVen012019.02.06, 16:37
ghs @ 2019.02.06 16:19  Post: 1187898
inaczej to tzreba szacować. turing rtx2060 ma wydajność jak pascal z o 33% większą ilością CC i ROP gtx1080. 1660ti to 1536 CC więc nalezy szacować że będzie miał wydajność pascala z 2100 CC. ale nie ma pascala z 2100 CC. gtx1070 ma 1920 CC a TI 2430 CC czyli 1660ti wypadnie gdzieś pomiędzy. dodatkowo turing może mieć lepsze OC co go wypozycjonuje bliżej 1070ti niż 1070

co do szacowania ceny to zgadzam się z powyższym :)



@ghs ma mniej o 20% sp,tmu zapewne i rop i o ok 15% mniejsza rzepustowosc pamieci niz 2060, wiec przy tym samym taktowaniu obstawiam, że też mniejszą a tyle wydajność czyli o około 20%, obstawiam 5-10% mniejszą wydajność niż 1070 w testach gdzie cpu nie bedzie bottleneckiem.
Edytowane przez autora (2019.02.06, 16:37)
dkt1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
dkt12019.02.06, 16:51
Za drogo, karta powinna kosztować maks. 1000 zł

Edytowane przez autora (2019.02.06, 16:53): a tak o
Mateusz31Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mateusz312019.02.06, 17:00
dkt1 @ 2019.02.06 16:51  Post: 1187908
Za drogo, karta powinna kosztować maks. 1000 zł

nvidia nie odda tej karty taniej niż za 1200zł, są zbyt pazerni. W tej generacji nawet lowend (GTX1650) będzie po >800zł.
hajper777Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
hajper7772019.02.06, 17:14
-5#20
Jeśli wydajność będzie dużo niższa niZ rtx 2060 to właśnie cena 2060 może puść do góry. Obecnie i tak mamy spadki sprzedaży kart
Zaloguj się, by móc komentować