komentarze
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.02.04, 18:08
41#1
Po 4 miesiącach zamiast zapowiedzianych aktualizacji 25gier z DLSS mamy drugi benchmark! dzieje się :E
PhoenixsupleZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Phoenixsuple2019.02.04, 18:13
-10#2
Wroce z pracy to od razu stestuje, najbardziej interesuje mnie jakosc obrazu, fps tez ladny wzrost. Nie moge sie juz doczekac.
rafiki20Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
rafiki202019.02.04, 18:20
-6#3
@Phoenixsuple
Daj znać na PW jak testy i czy warto zmieniać :)
PhoenixsupleZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Phoenixsuple2019.02.04, 18:24
-7#4
rafiki20 @ 2019.02.04 18:20  Post: 1187574
@Phoenixsuple
Daj znać na PW jak testy i czy warto zmieniać :)

To tylko benchmark wiec czekam az pojawi sie pierwsza gra i licze na BFV bo tam przy DXR wiekszy fps zrobi robote. Czy warto zmieniac to tego tematu poruszac nie bede bo za duzo tu 'inteligentow' do takich rozmow :D
Jacek1991Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek19912019.02.04, 21:34
ciekawe kiedy lub czy naprawia zawieszanie sie warhammera 2
garotZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
garot2019.02.05, 09:43
-2#6
Czy ta technika DLSS działa też na kartach z serii 1000?
Edytowane przez autora (2019.02.05, 09:43)
szymcio30Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
szymcio302019.02.05, 11:00
Nie będzie działać. DLSS realizowane jest praktycznie w całości przez rdzenie Tensor dostępne w GPU Turing. Być może jest możliwe zrealizować to za pomocą standardowych rdzeni CUDA, ale zamiast wzrostu byłby duży spadek wydajności
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.02.05, 12:03
-5#8
https://zapodaj.net/5691269cdf719.png.html
W końcu w miarę płynnie i 'ostro' sobie pooglądałem:)
DLSS może spowodować że gry z RayTracingiem będą pod względem fps przyjemnie grywalne.
A sam PortRoyal powoduje mimo wszystko opad szczeny wizualnie:)
Edytowane przez autora (2019.02.05, 13:12)
slavictrooper7Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
slavictrooper72019.02.05, 12:32
-5#9
Nie ma co ich instalować, za tydzień, półtora będą nowe pod Metro i Far LGBT Cry ;)
SzerokiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szeroki2019.02.05, 17:10
-2#10
KowalPachołekFocusa @ 2019.02.05 12:03  Post: 1187653
https://zapodaj.net/5691269cdf719.png.html
W końcu w miarę płynnie i 'ostro' sobie pooglądałem:)
DLSS może spowodować że gry z RayTracingiem będą pod względem fps przyjemnie grywalne.
A sam PortRoyal powoduje mimo wszystko opad szczeny wizualnie:)


Jeżeli komuś pasują nienaturalne kolory i wszystko błyszczące jak psu jajca.
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2019.02.05, 17:17
-5#11
Szeroki @ 2019.02.05 17:10  Post: 1187712
KowalPachołekFocusa @ 2019.02.05 12:03  Post: 1187653
https://zapodaj.net/5691269cdf719.png.html
W końcu w miarę płynnie i 'ostro' sobie pooglądałem:)
DLSS może spowodować że gry z RayTracingiem będą pod względem fps przyjemnie grywalne.
A sam PortRoyal powoduje mimo wszystko opad szczeny wizualnie:)


Jeżeli komuś pasują nienaturalne kolory i wszystko błyszczące jak psu jajca.

##Pixar Uses Real Raytracing for First Time in Monster's University##
https://www.youtube.com/watch?v=xBzPioph8CI
Ja nie mam nic przeciwko,żeby dążyli do takiej oprawy w grach:)
Nienaturalnych kolorów nie zauważyłem,hmmm....
ShadowManZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ShadowMan2019.02.06, 02:00
szymcio30 @ 2019.02.05 11:00  Post: 1187645
Nie będzie działać. DLSS realizowane jest praktycznie w całości przez rdzenie Tensor dostępne w GPU Turing. Być może jest możliwe zrealizować to za pomocą standardowych rdzeni CUDA, ale zamiast wzrostu byłby duży spadek wydajności

Na rdzeniach CUDA też wydajność by wzrosła, bo to DLSS polega na tym, że gra jest renderowana w niższej rozdzielczości i upscalowana do natywnej.
Edytowane przez autora (2019.02.06, 02:00)
DeniryerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Deniryer2019.02.06, 07:16
-2#13
ShadowMan @ 2019.02.06 02:00  Post: 1187797
szymcio30 @ 2019.02.05 11:00  Post: 1187645
Nie będzie działać. DLSS realizowane jest praktycznie w całości przez rdzenie Tensor dostępne w GPU Turing. Być może jest możliwe zrealizować to za pomocą standardowych rdzeni CUDA, ale zamiast wzrostu byłby duży spadek wydajności

Na rdzeniach CUDA też wydajność by wzrosła, bo to DLSS polega na tym, że gra jest renderowana w niższej rozdzielczości i upscalowana do natywnej.

Nie jest upscalowana tylko obraz jest reprodukowany przez rdzenie Tensor - Dlatego gry muszą być najpierw przetworzone przez Nvidie i musi zostać wydany stosowny patch do sterowników, co nie zmienia faktu, że DLSS nieraz daje taki sam efekt jak rendrowanie gry w 1800p i upscalowanie jej do 2160p.
InvaderZimZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
InvaderZim2019.02.06, 08:53
-2#14
Amitoza @ 2019.02.04 18:08  Post: 1187570
Po 4 miesiącach zamiast zapowiedzianych aktualizacji 25gier z DLSS mamy drugi benchmark! dzieje się :E

szał niczym DX12
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2019.02.06, 10:31
-1#15
InvaderZim @ 2019.02.06 08:53  Post: 1187820
Amitoza @ 2019.02.04 18:08  Post: 1187570
Po 4 miesiącach zamiast zapowiedzianych aktualizacji 25gier z DLSS mamy drugi benchmark! dzieje się :E

szał niczym DX12

Tylko tam nikt nie zapowiadał dziesiątek aktualizacji do istniejących gier (poza tym porównanie do dx12 bardziej pasuje do DXR niż dlss) Tutaj dostaliśmy info o „cudownej” technologii z dużym wsparciem od startu, aby zachęcić jeleni do szybkiego zakupu.
Zaloguj się, by móc komentować