Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Amitoza (2019.02.04, 18:08)
Ocena: 41
#1

0%
Po 4 miesiącach zamiast zapowiedzianych aktualizacji 25gier z DLSS mamy drugi benchmark! dzieje się :E
Jacek1991 (2019.02.04, 21:34)
Ocena: 2
#5

0%
ciekawe kiedy lub czy naprawia zawieszanie sie warhammera 2
garot (2019.02.05, 09:43)
Ocena: -2
#6

0%
Czy ta technika DLSS działa też na kartach z serii 1000?
Edytowane przez autora (2019.02.05, 09:43)
szymcio30 (2019.02.05, 11:00)
Ocena: 6
#7

0%
Nie będzie działać. DLSS realizowane jest praktycznie w całości przez rdzenie Tensor dostępne w GPU Turing. Być może jest możliwe zrealizować to za pomocą standardowych rdzeni CUDA, ale zamiast wzrostu byłby duży spadek wydajności
Szeroki (2019.02.05, 17:10)
Ocena: -2
#10

0%
KowalPachołekFocusa @ 2019.02.05 12:03  Post: 1187653
https://zapodaj.net/5691269cdf719.png.html
W końcu w miarę płynnie i 'ostro' sobie pooglądałem:)
DLSS może spowodować że gry z RayTracingiem będą pod względem fps przyjemnie grywalne.
A sam PortRoyal powoduje mimo wszystko opad szczeny wizualnie:)


Jeżeli komuś pasują nienaturalne kolory i wszystko błyszczące jak psu jajca.
ShadowMan (2019.02.06, 02:00)
Ocena: 2
#12

0%
szymcio30 @ 2019.02.05 11:00  Post: 1187645
Nie będzie działać. DLSS realizowane jest praktycznie w całości przez rdzenie Tensor dostępne w GPU Turing. Być może jest możliwe zrealizować to za pomocą standardowych rdzeni CUDA, ale zamiast wzrostu byłby duży spadek wydajności

Na rdzeniach CUDA też wydajność by wzrosła, bo to DLSS polega na tym, że gra jest renderowana w niższej rozdzielczości i upscalowana do natywnej.
Edytowane przez autora (2019.02.06, 02:00)
Deniryer (2019.02.06, 07:16)
Ocena: -2
#13

0%
ShadowMan @ 2019.02.06 02:00  Post: 1187797
szymcio30 @ 2019.02.05 11:00  Post: 1187645
Nie będzie działać. DLSS realizowane jest praktycznie w całości przez rdzenie Tensor dostępne w GPU Turing. Być może jest możliwe zrealizować to za pomocą standardowych rdzeni CUDA, ale zamiast wzrostu byłby duży spadek wydajności

Na rdzeniach CUDA też wydajność by wzrosła, bo to DLSS polega na tym, że gra jest renderowana w niższej rozdzielczości i upscalowana do natywnej.

Nie jest upscalowana tylko obraz jest reprodukowany przez rdzenie Tensor - Dlatego gry muszą być najpierw przetworzone przez Nvidie i musi zostać wydany stosowny patch do sterowników, co nie zmienia faktu, że DLSS nieraz daje taki sam efekt jak rendrowanie gry w 1800p i upscalowanie jej do 2160p.
InvaderZim (2019.02.06, 08:53)
Ocena: -2
#14

0%
Amitoza @ 2019.02.04 18:08  Post: 1187570
Po 4 miesiącach zamiast zapowiedzianych aktualizacji 25gier z DLSS mamy drugi benchmark! dzieje się :E

szał niczym DX12
Amitoza (2019.02.06, 10:31)
Ocena: -1
#15

0%
InvaderZim @ 2019.02.06 08:53  Post: 1187820
Amitoza @ 2019.02.04 18:08  Post: 1187570
Po 4 miesiącach zamiast zapowiedzianych aktualizacji 25gier z DLSS mamy drugi benchmark! dzieje się :E

szał niczym DX12

Tylko tam nikt nie zapowiadał dziesiątek aktualizacji do istniejących gier (poza tym porównanie do dx12 bardziej pasuje do DXR niż dlss) Tutaj dostaliśmy info o „cudownej” technologii z dużym wsparciem od startu, aby zachęcić jeleni do szybkiego zakupu.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 62
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 79
Portugalia w jednym szeregu z Włochami i Rosją. 26
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Codemasters znowu dało radę. 14
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane