Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Szambo (2019.01.16, 15:19)
Ocena: 10
#1

0%
U nas zapewne w ogóle nie potanieje :)
cgdestroyer (2019.01.16, 15:36)
Ocena: 11
#2

0%
Szambo @ 2019.01.16 15:19  Post: 1184791
U nas zapewne w ogóle nie potanieje :)


Cały czas tanieje aż miło popatrzeć, teraz 32GB DDR można mieć już za ok 800zł a jeszcze z pół roku temu najtańsze zestawy stały po 1200, nadal to nie są ceny z połowy 2016 gdzie taka ilość kosztowała ok 500-600zł ale już jest całkiem znośnie.
Szambo (2019.01.16, 15:51)
Ocena: 5
#3

0%
cgdestroyer @ 2019.01.16 15:36  Post: 1184793
Szambo @ 2019.01.16 15:19  Post: 1184791
U nas zapewne w ogóle nie potanieje :)


Cały czas tanieje aż miło popatrzeć, teraz 32GB DDR można mieć już za ok 800zł a jeszcze z pół roku temu najtańsze zestawy stały po 1200, nadal to nie są ceny z połowy 2016 gdzie taka ilość kosztowała ok 500-600zł ale już jest całkiem znośnie.

Jak uda się kupić 2 x 8 GB DDR4 3200 Mhz za 500 zł to będę szczęśliwy.
HΛЯPΛGŌN (2019.01.16, 15:52)
Ocena: 15
#4

0%
Poczekamy zobaczymy. Analityków nie słucham bo prawie zawsze bredzą.
TheKerimek (2019.01.16, 16:12)
Ocena: 7
#5

0%
Dlatego pomimo już atrakcyjnych cen wstrzymuję się z zakupem 32GB do nowej platformy :-)
Ryzen (2019.01.16, 16:27)
Ocena: -4
#6

0%
Spadające ceny SSD i RAM to woda na młyn dla AMD.
zomeer (2019.01.16, 16:30)
Ocena: 7
#8

0%
Szambo @ 2019.01.16 15:51  Post: 1184800
cgdestroyer @ 2019.01.16 15:36  Post: 1184793
(...)


Cały czas tanieje aż miło popatrzeć, teraz 32GB DDR można mieć już za ok 800zł a jeszcze z pół roku temu najtańsze zestawy stały po 1200, nadal to nie są ceny z połowy 2016 gdzie taka ilość kosztowała ok 500-600zł ale już jest całkiem znośnie.

Jak uda się kupić 2 x 8 GB DDR4 3200 Mhz za 500 zł to będę szczęśliwy.


Da się raczej bez problemu? Jakoś ostatnio widziałem 16gb ramu 3000mhz za 460zł na xkomie
McMenel (2019.01.16, 16:42)
Ocena: 3
#9

0%
Szambo @ 2019.01.16 15:51  Post: 1184800
cgdestroyer @ 2019.01.16 15:36  Post: 1184793
(...)


Cały czas tanieje aż miło popatrzeć, teraz 32GB DDR można mieć już za ok 800zł a jeszcze z pół roku temu najtańsze zestawy stały po 1200, nadal to nie są ceny z połowy 2016 gdzie taka ilość kosztowała ok 500-600zł ale już jest całkiem znośnie.

Jak uda się kupić 2 x 8 GB DDR4 3200 Mhz za 500 zł to będę szczęśliwy.


https://www.x-kom.pl/p/265068-pamiec-ram-d...cl16-2x8gb.html
https://www.x-kom.pl/p/340079-pamiec-ram-d...cl16-2x8gb.html
SundayUser (2019.01.16, 17:10)
Ocena: 20
#10

0%
Fakt, ceny już miło nawet spadły. Co nijak się ma do tego, że 21miesięcy temu kupiłem w komputronie 16GB Patriot Viper 4 3000 za 438zł.

Postęp w komputerach ma to do siebie, że nie tylko są one coraz szybsze.
Bo jaki to postęp jeśli cena rośnie szybciej niż wydajność?
Nie było zdrowej przeceny sprzętu od ok 2lat.
Nie życzę źle pazerom, ale żeby zostali z górą sprzętu do pomielenia i
dosypywania go do zupek chińskich.
tomaster (2019.01.16, 17:17)
Ocena: -1
#11

0%
Ryzen @ 2019.01.16 16:27  Post: 1184805
Spadające ceny SSD i RAM to woda na młyn dla AMD.

Zmartwie Cię ale AMD nie produkuje ani SSD ani RAM.
Adio's (2019.01.16, 18:15)
Ocena: 6
#12

0%
Pamietam jak za 16GB DDR3 2400Mhz dalem.....£59. Teraz moze bym dostal uzywki za taka cene 😅😅
Kameleonn (2019.01.16, 18:18)
Ocena: 0
#13

0%
Jak bedzie 16GB 3000-3200MHz z CL14 do 500zl to mozna mowic o dobrej cenie.
Bo co po takich 3200 z CL16 gdzie sie traci 400MHz (obliczone na szybko, 1 CL = 200MHz).
Mc Gregor (2019.01.16, 18:28)
Ocena: -4
#14

0%
Kameleonn @ 2019.01.16 18:18  Post: 1184831
Jak bedzie 16GB 3000-3200MHz z CL14 do 500zl to mozna mowic o dobrej cenie.
Bo co po takich 3200 z CL16 gdzie sie traci 400MHz (obliczone na szybko, 1 CL = 200MHz).

A czym się rożni dobra cena od złej ?
sisterhood (2019.01.16, 19:54)
Ocena: 7
#15

0%
To kiedy powrót do normalności, czyli cen z wakacji 2016? Korsarze 2x8 3200 po ok 350 zł.
XiaomiGorsze93 (2019.01.16, 21:01)
Ocena: 4
#16

0%
pożyjemy, zobaczymy, ceny są po prostu upośledzone i trzeba je naprawić (czyt. obniżyć), ile się da.
Ale dopóki nie będę widział przecen, to nie uwierzę, analitycy już niejedno wróżyli, a wychodziło naprawdę różnie.
Niemniej, kolejne 2x8 ddr4 3200 Ripjaws do mojego pc brzmią nad wyraz dobrze, będzie spokój na 10 lat.
Ryzen (2019.01.16, 21:44)
Ocena: 2
#17

0%
tomaster @ 2019.01.16 17:17  Post: 1184818
Ryzen @ 2019.01.16 16:27  Post: 1184805
Spadające ceny SSD i RAM to woda na młyn dla AMD.

Zmartwie Cię ale AMD nie produkuje ani SSD ani RAM.

Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem jest obecnie normą.
tomaster (2019.01.16, 23:49)
Ocena: -3
#18

0%
Ryzen @ 2019.01.16 21:44  Post: 1184864
tomaster @ 2019.01.16 17:17  Post: 1184818
(...)

Zmartwie Cię ale AMD nie produkuje ani SSD ani RAM.

Brak umiejętności czytania ze zrozumieniem jest obecnie normą.

Bycie ślepym fanbojem jak ty jest tu obecnie normą.
Namonaki (2019.01.17, 00:35)
Ocena: -4
#19

0%
chyba dumpingowych cen z 2016 ...
najpierw trzeba ustalić co było norma a co odchyleniem od niej :D
Kyle_PL (2019.01.17, 09:17)
Ocena: 4
#20

0%
Szambo @ 2019.01.16 15:51  Post: 1184800

Jak uda się kupić 2 x 8 GB DDR4 3200 Mhz za 500 zł to będę szczęśliwy.
... i pomyśleć, że 7,5 roku temu mniej złotówek zapłaciłem za 16 GB RAM (jeszcze wówczas DDR3). Także ja będę szczęśliwy jak za 500zł będzie 2x16 GB DDR4 3200.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 62
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 79
Portugalia w jednym szeregu z Włochami i Rosją. 26
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Codemasters znowu dało radę. 14
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane