Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
Orzel94 (2019.01.15, 14:13)
Ocena: 29
#2

0%
adoado0 @ 2019.01.15 14:04  Post: 1184451
I teraz nagle nastąpi olśnienie w głowach fanbojów czerwonych, że ray tracing to jest jednak technologia przyszlości. Coż za nieoczekiwany zwrot w światopoglądzie ;)

Bo to jest technologia przyszłości i tu jest słowo klucz, przyszłości, dobrze że NVIDIA coś robi w tym kierunku bo od czegoś trzeba zacząć ale jeszcze trochę czasu minie zanim będzie to zdolne do użytku w grach
hajper777 (2019.01.15, 14:13)
Ocena: 17
#3

0%
Grając na GTX 2080 bfv czy śledzenie było włączone czy nie różnicy tak się nie czuję bo człowiek jest zajęty rozgrywką. Więc gównianej gry nawet naładowana grafika najlepszymi bajerami nie uratuje
Markus_TVN (2019.01.15, 14:14)
Ocena: 11
#4

0%
RT to zdecydowanie technologia przyszłości , tylko jesteśmy na jej samiuśkim początku w zastosowaniach gamingowych. Trzecia generacja to już będzie ogromna poprawa wizualizacji w grach. Stawiam że nastąpi to +/- końcem 2022 roku.
taith (2019.01.15, 14:16)
Ocena: 10
#5

0%
A zauważymy ten raytracing? Bo w nvidiach jest tak nędzny, że trzeba go szukać, a DLSS jest tragiczny.
Nvidia wcisnęła marketing, a jak patrzy się na zastosowaną technologię... opis mierna nie oddaje w pełni wyraźnie gorszej rozgrywki z tym badziewiami włączonymi, jeszcze mają czelność wspominać upscaling. Czyli coś z czago gracze PC żartują z konsolowców nagle jest akceptowalne? Ktoś tu łyka marketing nvidii jak młody leszcz.
Stjepan (2019.01.15, 14:17)
Ocena: 2
#6

0%
Markus_TVN @ 2019.01.15 14:14  Post: 1184455
RT to zdecydowanie technologia przyszłości , tylko jesteśmy na jej samiuśkim początku w zastosowaniach gamingowych. Trzecia generacja to już będzie ogromna poprawa wizualizacji w grach. Stawiam że nastąpi to +/- końcem 2022 roku.

Ja obstawiam że gry z pełnym RT będą gdzieś koło roku 2030, wtedy technologia na to pozwoli, będą wydajniejsze procesory niż dzisiaj, lepsza pamięć, może DDR7 itd.
SebastianFM (2019.01.15, 14:39)
Ocena: 2
#7

0%
Stjepan @ 2019.01.15 14:17  Post: 1184458
Markus_TVN @ 2019.01.15 14:14  Post: 1184455
RT to zdecydowanie technologia przyszłości , tylko jesteśmy na jej samiuśkim początku w zastosowaniach gamingowych. Trzecia generacja to już będzie ogromna poprawa wizualizacji w grach. Stawiam że nastąpi to +/- końcem 2022 roku.

Ja obstawiam że gry z pełnym RT będą gdzieś koło roku 2030, wtedy technologia na to pozwoli, będą wydajniejsze procesory niż dzisiaj, lepsza pamięć, może DDR7 itd.

A co ma procesor do tego, skoro śledzenie promieni jest obliczane prze GPU?
SebastianFM (2019.01.15, 14:48)
Ocena: 4
#9

0%
To nie jest żadna technologia przyszłości. Śledzenie promieni przy wydajności obecnej generacji kart można wykorzystać na wiele lepszych sposobów niż odbicia takie jak w BF V. Kto się tym interesuje ten wie. To oczywiście trochę potrwa. NVidia zrobiła pierwszy krok. Teraz deweloperzy muszą zaimplementować mądrze tą technologię w swoich silnikach. Pierwszą grą wykorzystującą potencjał RT będzie nowe Metro z globalnym oświetleniem liczonym w czasie rzeczywistym.
rainy (2019.01.15, 14:56)
Ocena: 13
#10

0%
Vendeur @ 2019.01.15 14:40  Post: 1184466

Chodzi o to, że na tym serwisie był spory pojazd na NV za to, że ośmieliła się wprowadzić technologię, która dopiero raczkuje a na dodatek zabija wydajność kart. Takich 'geniuszy intelektu' są tu setki, czego masz jeden z przykładów w komentarzu nr 5. Oni nawet nie rozumieją, że jak nie chcą, to nie muszą włączać tej opcji.


Kolego, Ty również najwyraźniej czegoś nie rozumiesz: niekorzystanie z jakiejś funkcji, nie oznacza, że jednostki odpowiedzialne za jej wykonywanie w 'magiczny' sposób znikną z karty graficznej, a płaci się za nie dodatkowo.
Więc nasuwa się proste pytanie: czy nie mogła Nvidia zaczekać z debiutem RT do 7nm, gdzie mogliby tej mocy obliczeniowej dołożyć znacząco więcej?

Edytowane przez autora (2019.01.15, 16:52)
Jacek1991 (2019.01.15, 15:05)
Ocena: 14
#12

0%
JA bym chcial poprawe jakosci modeli i tekstur, RT mnie mocno nie rusza
SebastianFM (2019.01.15, 15:10)
Ocena: -2
#13

0%
Jacek1991 @ 2019.01.15 15:05  Post: 1184475
JA bym chcial poprawe jakosci modeli i tekstur, RT mnie mocno nie rusza

To raczej prośba do twórców gier a nie sprzętu. :)
Czy np. w takim SotTR przyczepiłbyś się do jakości grafiki?
Marek1981 (2019.01.15, 15:27)
Ocena: 6
#14

0%
Vendeur @ 2019.01.15 14:40  Post: 1184466
Orzel94 @ 2019.01.15 14:13  Post: 1184452
(...)

Bo to jest technologia przyszłości i tu jest słowo klucz, przyszłości, dobrze że NVIDIA coś robi w tym kierunku bo od czegoś trzeba zacząć ale jeszcze trochę czasu minie zanim będzie to zdolne do użytku w grach


Chodzi o to, że na tym serwisie był spory pojazd na NV za to, że ośmieliła się wprowadzić technologię, która dopiero raczkuje a na dodatek zabija wydajność kart. Takich 'geniuszy intelektu' są tu setki, czego masz jeden z przykładów w komentarzu nr 5. Oni nawet nie rozumieją, że jak nie chcą, to nie muszą włączać tej opcji. Zrozumienie zaś, że to technologia przyszłości, przeniesiona z rynku kinowego oraz że ktoś musi zrobić pierwszy krok, aby w przyszłości móc z niej bezproblemowo korzystać, jest już całkowicie ponad ich możliwości intelektualne.


Technologia stara i wymagająca dlatego NV wprowadziła tylko urywek pełnego RT. Miernoty się tym podniecają bo gracze ten niby bajer nie zobaczą (nie w tej wersji), ale spadek o 50-75% fps już czuć. A jaranie się demkiem słabo świadczy o tych osobach.
Jedynie się zgadzam z tym że fajnie że coś chcą robić by w przyszłości (może za 10lat) ta technologia była w pełni dostępna i nie powodowała znacznego spadku komfortu grania.
pwil (2019.01.15, 15:32)
Ocena: 3
#15

0%
Orzel94 @ 2019.01.15 14:13  Post: 1184452
adoado0 @ 2019.01.15 14:04  Post: 1184451
I teraz nagle nastąpi olśnienie w głowach fanbojów czerwonych, że ray tracing to jest jednak technologia przyszlości. Coż za nieoczekiwany zwrot w światopoglądzie ;)

Bo to jest technologia przyszłości i tu jest słowo klucz, przyszłości, dobrze że NVIDIA coś robi w tym kierunku bo od czegoś trzeba zacząć ale jeszcze trochę czasu minie zanim będzie to zdolne do użytku w grach


Jak AMD wprowadzało nowe rozwiązania takie jak Async, Mantle (Vulkan/DX12), HBM, to z jednej strony było innowacyjne, ale aż za bardzo i się na tym przejechało. Teraz nVidia chciałaby podążać tą drogą i napotyka na ścianę/opór programistów.
Edytowane przez autora (2019.01.15, 15:34)
Giovanne (2019.01.15, 16:29)
Ocena: 10
#17

0%
@Vendeur
Ja tam nie widzę sensu płacić za technologię przyszłości która obecnie jest w powijakach, nic mi nie daje i nie będę z niej korzystał.

Dla mnie to zwykły marketingowy bull$hit zrobiony tylko po to, by nowa seria kart nie zabiła sprzedaży poprzedniej, której naprodukowali za dużo na kryptoaalutowej górce.
rainy (2019.01.15, 16:36)
Ocena: 3
#18

0%
Vendeur @ 2019.01.15 16:15  Post: 1184502

Chyba sam czegoś nie rozumiesz, skoro zadajesz takie pytania. Oczywiście, że mogła poczekać. Też mogłeś poczekać z nauką jeżdżenia na rowerze do wieku 20 lat... nauczyłbyś się sprawniej i efektywniej, ale i tak zaliczyłbyś kilka gleb na początku, a wszyscy w około już dawno by to mieli opanowane na znacznie wyższym poziomie...


Sorry, ale jakoś mnie nie przekonałeś tą 'błyskotliwą' analogią o rowerze.
Gdyby Nvidia wypuściła Ampere (czy jakby on się nie nazywał) w końcówce tego roku czy ewentualnie na początku 2020, to nie byłaby jakaś wielka różnica względem Turinga jesienią 2018.
Za to wydajność RT poszłaby z całą pewnością mocno w górę, a niewykluczone, iż od początku byłoby więcej gier wspierających tę technologię.

Btw, jeżeli możesz, to nie cytuj sam siebie.
Edytowane przez autora (2019.01.15, 16:41)
Putout (2019.01.15, 17:20)
Ocena: 9
#19

0%
adoado0 @ 2019.01.15 14:04  Post: 1184451
I teraz nagle nastąpi olśnienie w głowach fanbojów czerwonych, że ray tracing to jest jednak technologia przyszlości. Coż za nieoczekiwany zwrot w światopoglądzie ;)


fanboje amd z pewnością od dawna wiedzą że amd pracuje nad rt w ramach rtg. ty tego nie wiedziałeś i liczyłeś na tania gównoburzę.
Promilus1984 (2019.01.15, 17:27)
Ocena: 4
#20

0%
Za to wydajność RT poszłaby z całą pewnością mocno w górę

Ale co z tej wydajności skoro gier obsługujących byłoby tyle co teraz. A dzięki premierze Turinga pod koniec 2019r może być dużo więcej.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Gigant z Cupertino wejdzie na rynek VoD. 20
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 54
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 78
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 54
Będzie też wersja Explore Edition. 11
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 78
Portugalia w jednym szeregu z Włochami i Rosją. 26
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane