Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
mefisto777 (2019.01.08, 23:22)
Ocena: 5
#1

0%
Tylko po co komu taki benchmark i to jeszcze płatny. Karty powyżej 2 klocków to jeszcze trochę można wycisnąć klienta.

Będzie jak z hairworks i CUDA, umrze śmiercią naturalną zanim osiągnie status standardu.
Wibowit (2019.01.08, 23:30)
Ocena: 20
#2

0%
mefisto777 @ 2019.01.08 23:22  Post: 1183185
Będzie jak z hairworks i CUDA, umrze śmiercią naturalną zanim osiągnie status standardu.

Akurat CUDA to de facto standard, ale nie w grach tylko np w algorytmach sztucznej inteligencji czy ogólnie GPGPU.
Edytowane przez autora (2019.01.08, 23:30)
Bart Tut (2019.01.09, 00:04)
Ocena: 35
#4

0%
Nie ma gierek to sobie pograją w benchamark xD
Edytowane przez autora (2019.01.09, 00:04)
SNC (2019.01.09, 00:19)
Ocena: 19
#5

0%
Tak jak kiedys 3dmarki pokazywaly jak moga wygladac przyszle gry to teraz sa antyreklama najnowszych technologii.
kwasior500 (2019.01.09, 00:23)
Ocena: -1
#6

0%
Bart Tut @ 2019.01.09 00:04  Post: 1183192
Nie ma gierek to sobie pograją w benchamark xD

Próbowałeś już odpalać na Vedze?
Tommy's (2019.01.09, 01:06)
Ocena: 0
#7

0%
opcja RT nie umrze, włosy ogólnie jakoś były w grach przed Hairworks wiec tylko tak naprawdę troche ulepszyli, nie raz aż przesadnie to wyglądało...
natomiast RT wygląda naprawdę ładnie, i zwiększa realizm który jest bardziej wymagany niż włosy...
supervisor (2019.01.09, 03:44)
Ocena: 2
#9

0%
Tommy @ 2019.01.09 01:06  Post: 1183198
opcja RT nie umrze, włosy ogólnie jakoś były w grach przed Hairworks wiec tylko tak naprawdę troche ulepszyli, nie raz aż przesadnie to wyglądało...
natomiast RT wygląda naprawdę ładnie, i zwiększa realizm który jest bardziej wymagany niż włosy...

RT jest okej, ale nie teraz. Za pięć lat może.
sevae (2019.01.09, 06:20)
Ocena: 3
#10

0%
Garynebol @ 2019.01.08 23:33  Post: 1183187

Zostanie wykorzystac tensor do prawdziwego AI i kompy odskacza od konsol ( i amd) na niezłą odległość.

Ale nie zostaną wykorzystane.
Aargh (2019.01.09, 06:49)
Ocena: -1
#11

0%
mefisto777 @ 2019.01.08 23:22  Post: 1183185
Tylko po co komu taki benchmark i to jeszcze płatny. Karty powyżej 2 klocków to jeszcze trochę można wycisnąć klienta.

Będzie jak z hairworks i CUDA, umrze śmiercią naturalną zanim osiągnie status standardu.

CUDA to de facto standard w obliczeniach GPGPU. OpenCL nikogo poza AMD nie obchodzi a takie niszowe rozwiązania jak Metal to już w ogóle.
KowalPachołekFocusa (2019.01.09, 08:38)
Ocena: 4
#12

0%
Ciekawe ile Rtx 2060 wyciąga skoro 2080 na styk 30fps. 15 w porywach ?🙂 Ps. Guru 3d zamiescił wyniki,pomyliłem sie o 2 klatki.🙂 2060 osiąga 17 fps🙂
Edytowane przez autora (2019.01.09, 10:16)
Promilus1984 (2019.01.09, 08:55)
Ocena: 2
#13

0%
OpenCL nikogo poza AMD nie obchodzi

na czym konkretnie opierasz swoją wypowiedź?
kochan4 (2019.01.09, 09:54)
Ocena: 0
#14

0%
Promilus1984 @ 2019.01.09 08:55  Post: 1183231
OpenCL nikogo poza AMD nie obchodzi

na czym konkretnie opierasz swoją wypowiedź?

konsultował sie z wróżbitą Maciejem :)
kadajo (2019.01.09, 10:54)
Ocena: 6
#15

0%

Edytowane przez autora (2019.01.09, 10:58)
Eclipse (2019.01.09, 12:14)
Ocena: -1
#16

0%
Dobrze wypada 2060
piobzo (2019.01.09, 12:34)
Ocena: 4
#17

0%
https://www.gamedev.net/blogs/entry/225421...with-opencl-ii/
Data artykułu 2012, czemu nvidia wynajduje koło na nowo?
Aargh (2019.01.09, 12:57)
Ocena: -1
#18

0%
piobzo @ 2019.01.09 12:34  Post: 1183251
https://www.gamedev.net/blogs/entry/225421...with-opencl-ii/
Data artykułu 2012, czemu nvidia wynajduje koło na nowo?

https://www.geeks3d.com/20090814/cuda-real...acing-tutorial/
2009.

Nvidia nie wynajduje koła na nowo, daje biblioteki, które ułatwiają robienie real-time RT i sprzęt, który go pociągnie w bardziej skomplikowanej scenie niż kulki.
Byakurei (2019.01.09, 13:14)
Ocena: 2
#19

0%
tylko uwazajcie zeby wam sie karta nie spalila XD
Deniryer (2019.01.09, 13:23)
Ocena: 0
#20

0%
Aargh @ 2019.01.09 12:57  Post: 1183255
piobzo @ 2019.01.09 12:34  Post: 1183251
https://www.gamedev.net/blogs/entry/225421...with-opencl-ii/
Data artykułu 2012, czemu nvidia wynajduje koło na nowo?

https://www.geeks3d.com/20090814/cuda-real...acing-tutorial/
2009.

Nvidia nie wynajduje koła na nowo, daje biblioteki, które ułatwiają robienie real-time RT i sprzęt, który go pociągnie w bardziej skomplikowanej scenie niż kulki.

Nvidia już pokazywała coś więcej niż święconce kule.

GTC 2009: Bugatti Raytracing demo:
https://www.youtube.com/watch?v=BAZQlQ86IB4
Bugatti GPU Raytracing demo, first shown at GDC 2008, now also @ GTC 2009. It's not known whether this is Nvidia Fermi or GT200 architecture.


NVIDIA Launches The World's First Interactive Ray Tracing Engine
SIGGRAPH 2009, NEW ORLEANS—Aug. 4, 2009
https://www.nvidia.com/object/io_1249366628071.html
NVIDIA OptiX engine for real-time ray tracing
NVIDIA SceniX engine for managing 3D data and scenes
NVIDIA CompleX engine for scaling performance across multiple GPUs
NVIDIA PhysX 64-bit engine for real-time, hyper-realistic physical and environmental effects
Edytowane przez autora (2019.01.09, 13:25)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Jest na co czekać. AMD przedstawiła kilka danych dotyczących desktopowych modeli procesorów Ryzen 3. 72
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Niestety brak kart Nvidii. AMD udostępniło mediom materiały prasowe dotyczące karty Radeon Vega VII. 91
Obietnica jest, teraz czekamy na jej spełnienie. 34
Wydarzenie, które może zmienić branżę IT. 88
W końcu się doczekaliśmy. 16
Lubicie trzymać dane w chmurze? Mamy dla was dobrą wiadomość. 19
Alternatywa jest, ale do jej wprowadzenia potrzeba czasu. 9
Wydarzenie, które może zmienić branżę IT. 88
Alternatywa dla modelu referencyjnego. 17
Jest na co czekać. AMD przedstawiła kilka danych dotyczących desktopowych modeli procesorów Ryzen 3. 72
Firma postawi na zupełnie inny projekt. 33
Niestety brak kart Nvidii. AMD udostępniło mediom materiały prasowe dotyczące karty Radeon Vega VII. 91
Jest też kompatybilność z Adaptive Sync dla Pascali i Turingów. 32
Facebook
Ostatnio komentowane