Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Rybaczek Koziołka (2019.01.04, 12:34)
Ocena: 4
#21

0%
taith @ 2019.01.04 02:46  Post: 1182467
Nawet jeśli jakimś cudem na premierę odwalili by wszystko 10/10, gadżety, pvp, serwery, brak bugów, i doszlifowany świat.
Ludzie po 2 tygodniach zorientowali by się że to wydmuszka, bez formy, celu, klimatu i sensu.
Bez NPC, żyjącego świata, fabuły i celu taka gra wypala się w kilka dni.


zaraz pewnie będzie masa minusów, ale pod względem fabuły i celów, betsheda zeszła poniżej minecrafta. tak nawiasem, coś im się niedobrego porobiło z TES, a tak dobrze zaczęli.
Rybaczek Koziołka (2019.01.04, 12:37)
Ocena: 0
#22

0%
Zoltar86 @ 2019.01.04 10:42  Post: 1182487

Ja tymczasem mam Wieśka 3 do ogrania :-) Nie było wcześniej czasu :|


ja to mam do ogrania też wieśka2, dlatego wieśka3 nawet nie kupiłem. co robiłem w tym czasie? pracowałem, zajmowałem się rodziną i tak dalej.
daerragh (2019.01.04, 15:04)
Ocena: 0
#23

0%
mag_zbc @ 2019.01.04 10:17  Post: 1182483

To może brzmieć absurdalnie, ale silnik Fallouta 76 to fork z Gamebryo - silnika z 2006 roku.


Powielacie te same plotki. GameBryo pochodzi od NetImmerse, czyli silnika Morrowinda. A z Gamebryo powstał CreationEngine, więc w silniki Fallout 76. Na pewno siedzi tam jeszcze jakis kawałek kodu Morrowinda.
Jacek1991 (2019.01.04, 15:56)
Ocena: -3
#24

0%
mag_zbc @ 2019.01.04 10:17  Post: 1182483
Aeromiś @ 2019.01.04 03:04  Post: 1182468
W sumie może to i dobrze, może to przyspieszy wydanie kolejnej części The Elder Scrolls, lub choć powrót do Hunted: The Demon’s Forge które miało za mały budżet.

Nie napalałbym się za bardzo na TES 6 bo jest pisany na tym samym silniku co Fallout 76, czyli silniku Obliviona.

To może brzmieć absurdalnie, ale silnik Fallouta 76 to fork z Gamebryo - silnika z 2006 roku. W międzyczasie go poprawiano, usprawniano, dodawano nowe ficzery, ale serce to jest 13-letnia technologia. Dlatego właśnie cierpi na te same prymitywne ograniczenia co Oblivion - np. wnętrza muszą być ładowane jako oddzielna lokacja. Tak moi państwo, przygotujcie się na to samo w TES 6

no i co z tego, że pierwsza iteracja silnika jest z poczatku wieku? liczy sie to jak jest wykorzystany(dobrze w morrowindzie lub tragicznie w fallout 76)
Namonaki (2019.01.04, 16:07)
Ocena: -4
#25

0%

Rybaczek Koziołka @ 2019.01.04 12:37  Post: 1182497
Zoltar86 @ 2019.01.04 10:42  Post: 1182487

Ja tymczasem mam Wieśka 3 do ogrania :-) Nie było wcześniej czasu :|


ja to mam do ogrania też wieśka2, dlatego wieśka3 nawet nie kupiłem. co robiłem w tym czasie? pracowałem, zajmowałem się rodziną i tak dalej.

grałeś w życie :D
ale nawet rozkładając czas na 2 godzinę epizody zajmuje to kilka miesięcy
ciężko jest się zorganizowań a w pewnym wieku zwyczajnie się wyrasta z grania
tomangelo (2019.01.04, 16:55)
Ocena: 0
#26

0%
Dawniej silnik był prostszy, gry miały znacznie łatwiejszą konstrukcję, więc łatwiej było wykorzystać ówczesną technologię. Stary silnik Morrowinda z jednej strony miał prosty system pokroju WinXP, napędzał to jednowątkowy proc, talerzowiec na szerokiej taśmie i jakiś akcelerator do grafiki 3D. Z drugiej strony sztuczna inteligencja biegała w kółko i machała mieczami, moby biegały w kółko i kłapały pyskami, NPC błądzili bez celu, a system walki polegał na szczęściu. Każdy był przyzwyczajony do ekranów wczytywania oraz prostych światów.
Teraz systemy działające w grze stały się dużo bardziej złożone, a stary silnik coraz bardziej ugina się pod tym ciężarem. NPC mają coraz bardziej zaawansowane skrypty, smok ze Skyrima ma bardziej rozpisaną logikę niż skrzekacz z Morka, lokacje również stały się bardziej rozbudowane. Po drugiej stronie system stał się bardziej złożony, procesor ma kilka rdzeni i jeszcze więcej wątków, karty graficzne oprócz grafiki liczą jeszcze fizykę, dysk SSD umożliwia wczytywanie danych w locie. I konkurencja z nowocześniejszymi silnikami potrafi to wykorzystać, więc archaizmy starego kodu coraz bardziej dotykają.
Na fundamentach wychodka pałacu nie postawisz. Można go rozbudowywać przez dłuższy lub krótszy, ale w pewnym momencie natrafisz na moment gdzie ten fundament ogranicza dalsze prace.
kamilord (2019.01.04, 17:47)
Ocena: 0
#28

0%
dracox @ 2019.01.03 18:30  Post: 1182390
kamilord @ 2019.01.03 17:01  Post: 1182375
do kupienia już za 47 zł https://lowcygier.pl/promocje-cyfrowe/fall...62-zl-w-cdkeys/ xD brac poki poprawia gre i o zgrozo cena poszybuje w kosmos xD

Poprawią ? Skyrim wydany na switcha w 2018 wciaz zawiera błędy z wersji z 2011. Ta firma nie umie inaczej.

przeciez to byla ironia ...
XiaomiGorsze93 (2019.01.04, 18:23)
Ocena: 0
#29

0%
no fajnie, Biedesda zapowiada, ale przy f76 też nahajpowali, miały być cuda niewidy, a jest wielkie gołe d, jak to Panasewicz śpiewał.
Także byłbym nad wyraz ostrożny.
Negratyw (2019.01.04, 18:59)
Ocena: 2
#30

0%
Wersje BETA juz za 76 lat....
Ichigo16 (2019.01.05, 15:24)
Ocena: 1
#31

0%
Fallout 4 już był średnią grą graficznie i pod względem optymalizacji i samego świata nie dorównywał poprzedniemu New Vegas a te głąby teraz tą samą grafikę dorzucili po ilu latach w F76 prawda jest taka że ta gra jest niegrywalna w swojej obecnej postaci poszła bethesda po najmniejszej linii oporu a to co odstawili z tą torbą z kolekcjonerskiej edycji czy nawet z tymi butelkami nuka-cola to śmiech na sali jest. Sama gra to totalne dno wszystko co było dobre w serii głaby wycieli i dali multi bez NPC czy jakiejkolwiek fabuły . Jakby poszli w kierunku takiego The Old Republic to mogłoby być naprawdę ciekawe niestety Bethesda schodzi na psy w ostatnich latach wystarczy spojrzeć ile wersji Skyrima się pojawiło chyba z 5 :D
SajlorMun (2019.01.05, 18:58)
Ocena: -3
#32

0%
Ichigo16 @ 2019.01.05 15:24  Post: 1182604
Fallout 4 już był średnią grą graficznie i pod względem optymalizacji i samego świata nie dorównywał poprzedniemu New Vegas

Fallout 4 wyglądał bardzo przyzwoicie, szczególnie w 4k. Nie rzucał na kolana, ale nie było wcale tak źle. Optymalizacja faktycznie była podejrzana, ale później to poprawili. Fallout 76 wygląda nawet lepiej. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to gra MMO i musi to jakoś działać także na przeciętnym sprzęcie. Nie mogli zrobić zbyt zaawansowanych modeli, nadmiaru obiektów, efektów czy absurdalnie dużych tekstur. Mimo to jest bardzo przyzwoicie, biorąc pod uwagę ograniczenia tego starego silnika i wymogi rozgrywki sieciowej. Ale Fallout 76 to usługa, tak więc jest szansa że z czasem coś się zmieni. Zresztą już się zmienia i dochodzą nowe opcje, teraz znów pojawią się kolejne DLC. Po prostu Bethesda popełniła błąd wydając gre już teraz. Powinni poczekać rok czy dwa, aż będzie bardziej dopracowana.
McMenel (2019.01.05, 19:43)
Ocena: 2
#33

0%
SajlorMun @ 2019.01.05 18:58  Post: 1182617
Ichigo16 @ 2019.01.05 15:24  Post: 1182604
Fallout 4 już był średnią grą graficznie i pod względem optymalizacji i samego świata nie dorównywał poprzedniemu New Vegas

Fallout 4 wyglądał bardzo przyzwoicie, szczególnie w 4k. Nie rzucał na kolana, ale nie było wcale tak źle. Optymalizacja faktycznie była podejrzana, ale później to poprawili. Fallout 76 wygląda nawet lepiej. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to gra MMO i musi to jakoś działać także na przeciętnym sprzęcie. Nie mogli zrobić zbyt zaawansowanych modeli, nadmiaru obiektów, efektów czy absurdalnie dużych tekstur. Mimo to jest bardzo przyzwoicie, biorąc pod uwagę ograniczenia tego starego silnika i wymogi rozgrywki sieciowej. Ale Fallout 76 to usługa, tak więc jest szansa że z czasem coś się zmieni. Zresztą już się zmienia i dochodzą nowe opcje, teraz znów pojawią się kolejne DLC. Po prostu Bethesda popełniła błąd wydając gre już teraz. Powinni poczekać rok czy dwa, aż będzie bardziej dopracowana.

Damage Control... Realnie ich gry zawsze takie były. Lecz w chwili obecnej ludzie mają już dosyć słabych tytułów i w końcu powiedzieli pass.
Deniryer (2019.01.06, 04:05)
Ocena: 0
#34

0%
SajlorMun @ 2019.01.05 18:58  Post: 1182617
Ichigo16 @ 2019.01.05 15:24  Post: 1182604
Ciach

Fallout 4 wyglądał bardzo przyzwoicie, szczególnie w 4k. Nie rzucał na kolana, ale nie było wcale tak źle. Optymalizacja faktycznie była podejrzana, ale później to poprawili. Fallout 76 wygląda nawet lepiej. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to gra MMO i musi to jakoś działać także na przeciętnym sprzęcie. Nie mogli zrobić zbyt zaawansowanych modeli, nadmiaru obiektów, efektów czy absurdalnie dużych tekstur. Mimo to jest bardzo przyzwoicie, biorąc pod uwagę ograniczenia tego starego silnika i wymogi rozgrywki sieciowej. Ale Fallout 76 to usługa, tak więc jest szansa że z czasem coś się zmieni. Zresztą już się zmienia i dochodzą nowe opcje, teraz znów pojawią się kolejne DLC. Po prostu Bethesda popełniła błąd wydając gre już teraz. Powinni poczekać rok czy dwa, aż będzie bardziej dopracowana.


Fallout 76 Supports 24 Players In Each Game


https://www.youtube.com/watch?v=wb7-FHM-SKw
Tera Online - prawdziwe MMO - z 2011 wygląda lepiej niż F76. Maksymalna liczba graczy na instancje to 60.

WarFrame na konsolach pozwala na granie w drużynach od 4 do 8 graczy, ale patrząc na to jaką on oferuje grafikę w porównaniu do F76 to się wcale nie dziwie.

https://forums.warframe.com/topic/854253-w...ins-of-eidolon/
Żeby było śmieszniej Todd chwalił się jak to wszyscy w Bethesda Studio wspólnie pracują razem nad F76 żeby dostarczyć jak najlepszą grę dla jej odbiorców.
Ok. Wg. rożnych źródeł zatrudniają około od 300 do 400 osób.

Jeżeli 400(!) osób przez - bo ja wiem ile oni rodzili tego potwora - strzelam dwa lata stworzyło to coś to ja nie chce wiedzieć, co oni w tych swoich studiach robią, bo z całą pewnością nie pracują lol.
McMenel (2019.01.06, 14:13)
Ocena: 1
#35

0%
Deniryer @ 2019.01.06 04:05  Post: 1182632
SajlorMun @ 2019.01.05 18:58  Post: 1182617
(...)

Fallout 4 wyglądał bardzo przyzwoicie, szczególnie w 4k. Nie rzucał na kolana, ale nie było wcale tak źle. Optymalizacja faktycznie była podejrzana, ale później to poprawili. Fallout 76 wygląda nawet lepiej. Trzeba jednak mieć na uwadze, że to gra MMO i musi to jakoś działać także na przeciętnym sprzęcie. Nie mogli zrobić zbyt zaawansowanych modeli, nadmiaru obiektów, efektów czy absurdalnie dużych tekstur. Mimo to jest bardzo przyzwoicie, biorąc pod uwagę ograniczenia tego starego silnika i wymogi rozgrywki sieciowej. Ale Fallout 76 to usługa, tak więc jest szansa że z czasem coś się zmieni. Zresztą już się zmienia i dochodzą nowe opcje, teraz znów pojawią się kolejne DLC. Po prostu Bethesda popełniła błąd wydając gre już teraz. Powinni poczekać rok czy dwa, aż będzie bardziej dopracowana.


Fallout 76 Supports 24 Players In Each Game


https://www.youtube.com/watch?v=wb7-FHM-SKw
Tera Online - prawdziwe MMO - z 2011 wygląda lepiej niż F76. Maksymalna liczba graczy na instancje to 60.

WarFrame na konsolach pozwala na granie w drużynach od 4 do 8 graczy, ale patrząc na to jaką on oferuje grafikę w porównaniu do F76 to się wcale nie dziwie.

https://forums.warframe.com/topic/854253-w...ins-of-eidolon/
Żeby było śmieszniej Todd chwalił się jak to wszyscy w Bethesda Studio wspólnie pracują razem nad F76 żeby dostarczyć jak najlepszą grę dla jej odbiorców.
Ok. Wg. rożnych źródeł zatrudniają około od 300 do 400 osób.

Jeżeli 400(!) osób przez - bo ja wiem ile oni rodzili tego potwora - strzelam dwa lata stworzyło to coś to ja nie chce wiedzieć, co oni w tych swoich studiach robią, bo z całą pewnością nie pracują lol.


400 osób i żadna nie ma monitora 21:9 ... Ot taki psikus ...
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  131
Właściciele Radeonów gotowi na premierę nowej gry studia FromSoftware. 11
Tak wygląda następca Rifta. 16
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 55
Chińczycy przekonują do swoich produktów. 3
Czerwoni rozwijają swoje otwarte oprogramowanie. 4
Kolejny duży transfer niebieskich. 17
Facebook
Ostatnio komentowane