Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
Namonaki (2018.12.30, 18:41)
Ocena: 33
#1

0%
Ciekawi nas więc, jak AMD i jego partnerzy chcą to rozwiązać.

OpenCL i shadery obliczeniowe

albo dedykowany akcelerator RT
Edytowane przez autora (2018.12.30, 18:43)
Żywy (2018.12.30, 18:49)
Ocena: 16
#2

0%
Denoiser wymaga jeszcze dopracowania. Poza tym, smialo mozna stwierdzic, ze nawet jesli RT znajdzie zastosowanie w przyszlym GT na PS5, to nie wyjdzie ono poza Photomode.
HΛЯPΛGŌN (2018.12.30, 18:50)
Ocena: 8
#3

0%
Bardzo wątpliwe aby PS5 miało RT. Demko z jakiś wczesnych prac o niczym jeszcze nie przesądza.
Steven Seagal (2018.12.30, 19:13)
Ocena: 16
#4

0%
For a long time before Nvidia there was ps2 and gran turismo 4. Reflections in this game are literally everywhere. On asphalt, on cars. They are best seen in the garage. Did The Crew have reflections in the mirrors? Does ps2 have 'Tensor' cores. Did Uncharted 4 have a problem with Nathan's reflection in the mirror? Nvidia feeds you with information that you need their equipment, but Sony has done it better long before you.
Luk4s (2018.12.30, 19:53)
Ocena: 32
#6

0%
@up: tutaj chodzi raczej o syndrom Nvidii - albo masz nasz efekt albo nie masz nic. Już dawno temu w Mirrors Edge Nvidia 'reklamowała' tak swojego PhysX - albo masz symulowane tkaniny itp. albo nie ma ich w ogole. Teraz Nvidia próbuje przekazać światu - albo macie odbicia z RT albo nie macie zadnych, bo tylko nasze RT jest w stanie coś takiego wygenerować. Dlatego ludzie się dziwią, bo w wielu grach widzą te odbicia, a że RT to teraz chodliwy termin to zwracają na to uwagę i o tym piszą. Kij z tym, że nie wiedzą jak to jest generowane, ale liczy się efekt końcowy i jak to się ma do wydajności.
tomangelo (2018.12.30, 19:59)
Ocena: 11
#7

0%
Konsole mogą mieć osobny koprocesor do przetwarzania raytracingu.
Avitr (2018.12.30, 20:13)
Ocena: 5
#9

0%
Do premiery PS5 jeszcze 2 lata, zdążą stworzyć oddzielny akcelerator RT, a może nawet dobudować go do GPU. Niech wydajność RT w PS5 będzie choćby na poziomie 2060 to zupełnie wystarczy (bo w konsoli będzie to odpowiednik pecetowego 2080, do czasu wyjścia refresha PS5 wystarczy).
RdzaweOko (2018.12.30, 20:38)
Ocena: 25
#10

0%
Szczerze wolałbym żeby dali lepszej wygładzanie w tej grze niż raytracing ;/
Ta migająca pixeloza na krawędziach aż boli, przecież na takie coś nie da się patrzeć, choćby dali raytracing z kosmosu.
KowalPachołekFocusa (2018.12.30, 21:03)
Ocena: 1
#12

0%
Luk4s @ 2018.12.30 19:53  Post: 1181937
Teraz Nvidia próbuje przekazać światu - albo macie odbicia z RT albo nie macie zadnych w wielu grach widzą te odbicia, a że RT to teraz chodliwy termi, bo tylko nasze RT jest w stanie coś takiego wygenerować.

Cholera oby JustCause4 nie było pierwszą ofiarą tego:),i przedsmakiem tego,co nas czeka. Woda i odbicia w tej grze to poziom 2008 roku:)
vibovit (2018.12.30, 21:33)
Ocena: 9
#13

0%
To nie są statyczne zdjęcia, tyle klatek wyciągało.
SunTzu (2018.12.30, 22:23)
Ocena: 7
#14

0%
To prezentacja silnika nie sprzętu. To mogłoby być odpalone na wszystkim w tym NV czy Larrabee.
Kamera była w ruchu, więc nie było to statyczne.
Edytowane przez autora (2018.12.30, 22:24)
Negratyw (2018.12.30, 22:52)
Ocena: 10
#15

0%
polyphony? aaaah to ci co mowili ze w GT5 bedzie 1080p 60 klatek i 3d a wyszlo 720p i 27fps...
h63619 (2018.12.30, 23:46)
Ocena: 13
#16

0%
Steven Seagal @ 2018.12.30 19:13  Post: 1181933
For a long time before Nvidia there was ps2 and gran turismo 4. Reflections in this game are literally everywhere. On asphalt, on cars. They are best seen in the garage. Did The Crew have reflections in the mirrors? Does ps2 have 'Tensor' cores. Did Uncharted 4 have a problem with Nathan's reflection in the mirror? Nvidia feeds you with information that you need their equipment, but Sony has done it better long before you.

W Need for Speed III z 1998 też są odbicia, ale to jest cube mapping a nie ray tracing to samo jest z GT4. Dlaczego najlepiej widać w garażu? Bo tam jest statyczna scena i łatwo ją zmapować. Zresztą nawet w GT5 wszystko poza samochodami ma fatalną jakość. Odbicia w lusterkach generuje się jako oddzielną scenę.
Sony ma tak samo marketing jak nVidia. Jak są tacy mądrzy to dlaczego trzeba kupić Play Station, żeby pograć w Gran Turismo?
h63619 (2018.12.30, 23:48)
Ocena: 2
#17

0%
Namonaki @ 2018.12.30 18:41  Post: 1181925
Ciekawi nas więc, jak AMD i jego partnerzy chcą to rozwiązać.

OpenCL i shadery obliczeniowe

albo dedykowany akcelerator RT


Mogą zrobić tak, że będą dwie wersje konsoli podstawowa bez RT i mocniejsza/droższa z RT. Wszystkie gry będą działać na obu ale z różną jakością.
szefons (2018.12.31, 01:50)
Ocena: 9
#18

0%
h63619 @ 2018.12.30 23:48  Post: 1181982
Namonaki @ 2018.12.30 18:41  Post: 1181925
(...)

OpenCL i shadery obliczeniowe

albo dedykowany akcelerator RT


Mogą zrobić tak, że będą dwie wersje konsoli podstawowa bez RT i mocniejsza/droższa z RT. Wszystkie gry będą działać na obu ale z różną jakością.


Nie, bo to bezsens, a te jednostki RT u nv to zwykłe przerobione CUDA, które mnożą macierze, nie ma w tym nic niezwykłego, ani drogiego, to zwykły marketing nv, jak sony będzie chciało to ps5 będzie miało RT bez problemu, AMD od dawna oferuje RT, ale winnych produktach.
Edytowane przez autora (2018.12.31, 01:51)
HΛЯPΛGŌN (2018.12.31, 03:12)
Ocena: 2
#19

0%
h63619 @ 2018.12.30 23:48  Post: 1181982
Namonaki @ 2018.12.30 18:41  Post: 1181925
(...)

OpenCL i shadery obliczeniowe

albo dedykowany akcelerator RT


Mogą zrobić tak, że będą dwie wersje konsoli podstawowa bez RT i mocniejsza/droższa z RT. Wszystkie gry będą działać na obu ale z różną jakością.

Bardzo w to wątpię. Jak wspomną e zostało wcześniej, do tego czasu mogą tam opracować oddzielny akcelerator RT. Prędzej te bajery pojawia się w PS5 Pro.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 5
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 65
Niezły ekran i dobry system audio. 10
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 15
Będzie też wersja Explore Edition. 11
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Kolejny średni tytuł na wyłączność na platformę Microsoftu. 12
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 5
Będzie też wersja Explore Edition. 11
Portugalia w jednym szeregu z Włochami i Rosją. 26
Czasem porzucenie Steama jest po prostu opłacalne. 43
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 65
DICE przygotowało też sporo usprawnień gry. 19
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 5
Dobra wiadomość, ale czy na to tak naprawdę czekają użytkownicy Switcha? 7
Dzięki internetowi jest ona niepotrzebna. 11
Przewody już są, potrzeba jeszcze sprzętu. 26
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 15
Firma rośnie jak na drożdżach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane