komentarze
Kwant2018.12.12, 08:29
Najwaniejsze pytanie to jakie bd miay FOV (field of view). Obecne 40 stopni (przektna) to bya mocna enada i w praktyce rednio si do czegokolwiek nadawao.

Dla porwnania Oculus CV1 ma 110 stopni (przektna) i szau nie ma. Czowiek razem z peryferyjnym widzeniem ma 110 stopni w pionie i 200-210 stopni w poziomie.

Oczywicie Oculus to VR a HoloLensy to AR ale FOV w AR jest jeszcze bardziej dokuczliwy bo cay czas masz wiadomo tego ograniczenia (w VR przyzwyczajasz si do tunelowego widzenia).
cgdestroyerZobacz profil
Poziom ostrzeenia: 0%
cgdestroyer2018.12.12, 08:55
Magic leap w zasadzie jedyny powany konkurent Hololens ma a 50 FOV i podobno jest wygodniejszy ale za to trzeba trzyma jednostk obliczeniow przepit do paska a i same gogle wygldaj zabawnie w porwnaniu do produktu MS :)

Edit znalazem jeszcze info o headsecie Meta 2 z FOV 90 ale tutaj to ju trzeba go podczy do komputera co moe troch przeszkadza kiedy cigniesz za sob kable ale z drugiej strony mona mie potnego kompa ktry ucignie znacznie wicej ni Hololens czy MagicLeap
Edytowane przez autora (2018.12.12, 09:06)
strom2018.12.15, 12:55
Kwant @ 2018.12.12 08:29  Post: 1179710
Najwaniejsze pytanie to jakie bd miay FOV (field of view). Obecne 40 stopni (przektna) to bya mocna enada i w praktyce rednio si do czegokolwiek nadawao.

Dla porwnania Oculus CV1 ma 110 stopni (przektna) i szau nie ma. Czowiek razem z peryferyjnym widzeniem ma 110 stopni w pionie i 200-210 stopni w poziomie.

Oczywicie Oculus to VR a HoloLensy to AR ale FOV w AR jest jeszcze bardziej dokuczliwy bo cay czas masz wiadomo tego ograniczenia (w VR przyzwyczajasz si do tunelowego widzenia).


Dobrze ze nie 360 poziome :)
Troch ci ponioso
Zaloguj si, by mc komentowa