komentarze
CortexM3Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CortexM32018.11.30, 16:52
32#1
SONY się stacza, nawet własnego produktu nie potrafią sklonować. Śmiech na sali po prostu.
Mr_HydeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mr_Hyde2018.11.30, 17:19
Nadal to lepszy chip niż ten z PSV ;].
Gonzo3211Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gonzo32112018.11.30, 17:23
18#3
Do tego z własnej legendarnej konsoli zrobić takie popłuczyny i tani skok na kasę. Wytrzeć sobie nią po prostu gębę.
Byłoby odtwarzanie płyt, połączenie ze sklepem, dualshock, jakieś 'ficzery' pod klapką z tyłu i od razu by to jakoś wyglądało.
I jeszcze 450 złotych za coś takiego. Na mediateku. Wstydu nie mają oni i ci wszyscy od tych retro śmieci.
Niech sobie wsadzą w skośny tyłek.
Gonzo3211Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gonzo32112018.11.30, 17:25
16#4
Mr_Hyde @ 2018.11.30 17:19  Post: 1177783
Nadal to lepszy chip niż ten z PSV ;].

Tyle dobrego że udało im się wyprzedzić siedmio-osmio? lletni chip.
Szacun, po prostu już chyba nic słabszego nie znaleźli w magazynie mediateka.
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2018.11.30, 17:29
Ostatnio podnosili ceny, to teraz idą za ciosem, drożej i gorzej :D
AvalancZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avalanc2018.11.30, 17:31
Mogliby samą obudowę plastikową z klapką na wsadzenie smartphone'a od spodu sprzedawać.
Przecież ten sprzęt ma wydajność kilkuletniego telefonu z niskiego segmentu.

Ratuje trochę fakt, że w cenie 600 zł dają dwa kontrolery, tylko czemu nie bezprzewodowe?
jonny2003Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jonny20032018.11.30, 17:41
'Najlepszym przykładem ma być tutaj Tekken 3, który ma ustaloną blokadę na poziomie 25 kl./s, zamiast 30 kl./s na oryginalnym PSX'
Przecież Tekken był zawsze w 50/60 klatkach na sekundę na PSX(PAL 50,NTSC 60
Co wy wogóle piszecie.
Gonzo3211Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gonzo32112018.11.30, 19:15
To było chyba coś związane z przeplotem. Tv chyba 'podbijał'.
Zamierzchłe czasy :D.
duchosZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
duchos2018.11.30, 20:47
12#9
SONY i mediatek od dawna już się kochają. Wsadzają to gówno do swoich telefonów ze średniej półki, i do telewizorów bravia za 5000 pln np XF90 co jest totalnym nieporozumieniem. Wszechobecne lagi i problem z siecią to dowód na to, że SONY oszczędza na wszystkim co się da i na kim się da. Ogólnie zaprzestałem wspierać tej marki. Bo z japońskiego kunsztu został już tylko chiński szajs i barachło. Brawo.
tomasterZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
tomaster2018.11.30, 23:26
Sony jaja sobie robi z klientów. Dalej tak będą nas traktować to czeka ich nagonka jak na EA i spółkę.
XiaomiGorsze93Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
XiaomiGorsze932018.11.30, 23:51
masakra, bebechy warte w porywach 20 dolców, ale njee, wyciągnijmy od klienta jakieś 150, dajmy wzamian kupę w ładnym papierku i unikajmy jakiejkolwiek odpowiedzialności. No, to musi się udać, premia już poszła na konta, można się rozejść.
Serio, 20 lat temu radzono sobie z tym, żeby turbo-mega gorsze CPU/GPU od tego, co jest obecnie, dawały te 30 fps w ntfs/pal. Więc no błagam, udawanie choćby, że z taką mocą obliczeniową się nie da, powinno być karane.
Jeszcze do tego wsadzili tam to mediatekowe dziadostwo, mając do wyboru alternatywy. Chyba, że głosują portfelem, ale jeśli tak, to remaster PS2 (przy założeniu, że ten kiedykolwiek ujrzy światło dzienne) to już chyba wyklepią chińskie dzieciaki z wioski po godzinach na procesorach, które przylagują w grach pisanych w czasach 486.
I przede wszystkim - co trzeba mieć w głowie, żeby po prostu nie umieć dostosować swoich pomysłów sprzed X lat do współczesnych realiów, mając TURBO ŁATWIEJSZE zadanie? Tyle pytań, tak mało odpowiedzi :P
jedrek_LCDZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jedrek_LCD2018.12.01, 03:57
jonny2003 @ 2018.11.30 17:41  Post: 1177790
'Najlepszym przykładem ma być tutaj Tekken 3, który ma ustaloną blokadę na poziomie 25 kl./s, zamiast 30 kl./s na oryginalnym PSX'
Przecież Tekken był zawsze w 50/60 klatkach na sekundę na PSX(PAL 50,NTSC 60
Co wy wogóle piszecie.

Tekken 3 w życiu nie miał stałych 50 klatek a tym bardziej 60. Wyciskał ostatnie soki z plejaka i często animacja spowalniała na tych wszystkich efektach swietlnych. Najlepszy pod względem płynności był pierwszy i drugi.
jedrek_LCDZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
jedrek_LCD2018.12.01, 04:06
Zakładam, że skoro emulacja to i tak nie pójdą te samy gry co mają problem na Vicie.
Za 25 zł na 'alleokazja' kupiłem szarego klasyka z portem I/O w pełni sprawnego tylko bez peryferii. Jeden wieczór i sprzęcik śmiga jak za dawnych czasów. Do kilku ukochanych tytułów jak znalazł co jakiś czas gdy zapuka nostalgia. Poluję jeszcze na ekranik do ONE.

Sony lepiej by wydało sprzętowo kompatybilnego mikro klona z padami PS3/PS4, z obsługą obrazów z wbudowanego nośnika i tanich kart mSD i było by miodzio i szło by to o wiele lepiej niż jakieś mediaszity z kulawą emulacją. Emulację to można mieć na smartfonie i to z padami po Bluetooth. Bez łaski.....
ShadowManZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ShadowMan2018.12.01, 17:00
-1#14
jedrek_LCD @ 2018.12.01 03:57  Post: 1177840
jonny2003 @ 2018.11.30 17:41  Post: 1177790
'Najlepszym przykładem ma być tutaj Tekken 3, który ma ustaloną blokadę na poziomie 25 kl./s, zamiast 30 kl./s na oryginalnym PSX'
Przecież Tekken był zawsze w 50/60 klatkach na sekundę na PSX(PAL 50,NTSC 60
Co wy wogóle piszecie.

Tekken 3 w życiu nie miał stałych 50 klatek a tym bardziej 60. Wyciskał ostatnie soki z plejaka i często animacja spowalniała na tych wszystkich efektach swietlnych. Najlepszy pod względem płynności był pierwszy i drugi.

Dokładnie. Tekken 3, to już była końcówka życia PSX-a. A te ostatnie 'duże' gry na tę konsolę już tak ją katowały, że często i z utrzymaniem tych 30 fps był problem.
Zoltar86Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Zoltar862018.12.03, 12:55
Buahaha, ale śmieć.
Jak dobrze że nigdy nie sprzedałem PSX-a. Dalej mogę ogrywać Crasha Bandicota :D
Funkcja komentowania została wyłączona. Do dyskusji zapraszamy na forum.