komentarze
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2018.11.21, 20:36
-20#1
W sumie wydajność nie jest aż taka zła, RTX 2070 - 1080p 60 FPS, RTX 2080 - 1440p 60 FPS, RTX 2080 TI - 4k 45 FPS
Ponoć mają to jeszcze zoptymalizować. https://www.eurogamer.net/articles/digital...racing-analysis
Edytowane przez autora (2018.11.21, 20:37)
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2018.11.21, 20:42
Pierwsze koty za płoty. Mimo, że po drodze będzie jeszcze sporo problemów to fajnie, że temat ruszył.
CryZenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CryZen2018.11.21, 20:55
11#3
Krisol @ 2018.11.21 20:36  Post: 1176081
W sumie wydajność nie jest aż taka zła, RTX 2070 - 1080p 60 FPS, RTX 2080 - 1440p 60 FPS, RTX 2080 TI - 4k 45 FPS
Ponoć mają to jeszcze zoptymalizować. https://www.eurogamer.net/articles/digital...racing-analysis
DXR na low wygląda IMO gorzej niż bez DXR.
kamilordZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kamilord2018.11.21, 21:09
-7#4
wygrane, będzie grane!
Edytowane przez autora (2018.11.21, 21:23)
daerraghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
daerragh2018.11.21, 21:12
21#5
Panowie ale wasza porównywakra screenshotów jest beznadziejna. Wolałbym po prostu dwa zdjęcia.

Ale ten DXR słabo wygląda w tej grze. Różniaca niewielka pomiędzy OFF a Ultra. Na demkach jakoś to zdecydowanie lepiej się prezentowało.
Edytowane przez autora (2018.11.21, 21:16)
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2018.11.21, 21:17
-6#6
CryZen @ 2018.11.21 20:55  Post: 1176089
Krisol @ 2018.11.21 20:36  Post: 1176081
W sumie wydajność nie jest aż taka zła, RTX 2070 - 1080p 60 FPS, RTX 2080 - 1440p 60 FPS, RTX 2080 TI - 4k 45 FPS
Ponoć mają to jeszcze zoptymalizować. https://www.eurogamer.net/articles/digital...racing-analysis
DXR na low wygląda IMO gorzej niż bez DXR.

Jak dla mnie wygląda właściwie tak samo na low i na ultra, na pewno o wiele lepiej niż off.
Edytowane przez autora (2018.11.21, 21:19)
=-Mav-=Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
=-Mav-=2018.11.21, 21:26
Fajnie że zwiększa to realizm, jego nigdy za wiele. Szkoda tylko, że odbywa się to takim kosztem. Szczerze mówiąc wolałbym jednak grać w 4k bez tego bajeru niż w 1080p przy 50 fps na topowej karcie graficznej. Bo ze screenów wynika, że ustawienia innego niż high nie ma sensu włączać.
Mr_HydeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mr_Hyde2018.11.21, 21:26
Odbicia robią w tej grze. Niestety jak w singla można się pobawić tak w multi wole dxr off 4k i 60fps :). Mogliście z ciekawości włączyć DXR na 1080ti :).
sevaeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sevae2018.11.21, 21:29
Po porównaniu na PCLab spadek akcji wydaje się uzasadniony (ze względu na jakość, techniki oszukujące stoją na bardzo wysokim poziomie... a i ten RT nie jest prawdziwy więc ciężko będzie go uzasadnić przy takim spadku liczby klatek). Mam tylko nadzieję, że inwestorzy nie dostosują ceny akcji do liczby FPS z włączonymi tymi wszystkimi nowościami.
Edytowane przez autora (2018.11.21, 21:31)
SaryZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Sary2018.11.21, 21:34
Mr_Hyde @ 2018.11.21 21:26  Post: 1176104
:). Mogliście z ciekawości włączyć DXR na 1080ti :).

Na Pascalach prawdopodobnie nie ma w ogóle możliwości włączenia tej opcji.

W ultra jakieś tam różnice widać, ale nie aż tak żeby się w to dzisiaj pakować. Spokojnie można czekać na Pascalu do RTX3XXX :E
Edytowane przez autora (2018.11.21, 21:35)
sniper76Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sniper762018.11.21, 21:43
-9#11
A kogo w ogóle obchodzi Ray Tracing, który i tak jest w powijakach :E
Za jakiś czas będzie standardem jak DX11.

Edytowane przez autora (2018.11.21, 21:44)
KazubinZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kazubin2018.11.21, 21:43
-4#12
sniper76 @ 2018.11.21 21:43  Post: 1176109
A kogo w ogóle obchodzi Ray Tracing, który i tak jest w powijakach :E

Ciebie widać obchodzi skoro tutaj jesteś :E
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2018.11.21, 21:54


Kompresja zjadła pikseloze ze screena :E na oryginalnym screenie widać zdecydowanie bardziej kwadraciki.

Odbicia płomieni w wodzie to lekka pikseloza ;) widać za bardzo przycięli ustawienia nawet na ultra. W ruchu pewnie mniej się to w oczy rzuca, ale na screenie dosyć mocno.
Edytowane przez autora (2018.11.21, 22:02)
PrimoGhostZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
PrimoGhost2018.11.21, 22:13
@ RTX On - FPS Off Technology @
Raptor9Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Raptor92018.11.21, 22:23
No szkoda że nie ma porównania do topowych Pascali - jako ciekawostka
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2018.11.21, 22:26
13#16
Ale tak szczerze - zjazd z 153fps do 67fps za taką niewielką różnicę w obrazie? Takim kosztem fps można by pokombinować tradycyjnymi metodami i zrobić jeszcze lepszą grafikę - może nie pod względem samych odbić, ale pod względem ogólnego realizmu, tak jak to robią w exach na konsolach mimo ich ograniczonej mocy.
Edytowane przez autora (2018.11.21, 22:28)
FXmAniacZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
FXmAniac2018.11.21, 22:48
-7#17
Jak dla mnie wydajność całkiem OK, jak na pierwszy krok w dziedzinie RT w grach.
Na 2080ti można sobie komfortowo pograć w FHD z RT na 'ultra', gdzie daje się już zauważyć pewne zalety tej technologii. Może opadu szczęki nie ma, ale początki przeważnie są skromne.

Nie wiem czego się ludzie spodziewali, że tak narzekają. Dostaliśmy całkiem fajną kartę do 4k, a jak ktoś nie potrzebuje takiej rozdzielczości, to może spożytkować nadwyżki mocy właśnie na RT, albo kupić tańszy model. Chyba nikt nie myślał, że RT będzie działać od razu w 4k 60fps?

Jeszcze parę lat temu jak wchodziła jakaś nowa technologia w grafikach, to producenci wypuszczali jakieś tech-demka, które można było sobie ściągnąć i tylko pooglądać. Tutaj dostajemy coś, co możemy realnie włączyć w grze i to już w pierwszej generacji kart. Może z małym poślizgiem, ale cieszę się, że dzieje się jakiś postęp w grafice. Przecież nie można w nieskończoność zwiększać rozdzielczości ekranu i tekstur.

Odrębną kwestią są ceny samych kart, ale te myślę, że się unormują, jak się sprzedadzą leżaki magazynowe z poprzednich generacji.

Problemy techniczne kart pomijam, bo prędzej, czy później to naprawią. Jak do tego cena spadnie do poziomu zbliżonego do poprzedniej generacji w dniu premiery, to będzie cacy.
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2018.11.21, 22:53
Amitoza @ 2018.11.21 22:26  Post: 1176119
Ale tak szczerze - zjazd z 153fps do 67fps za taką niewielką różnicę w obrazie? Takim kosztem fps można by pokombinować tradycyjnymi metodami i zrobić jeszcze lepszą grafikę

Właśnie...A gdzie 4k,gdzie ,60fps? Już nie przeszkadza nagle użytkownikom Pc FHD i 30-40fps?:)-RTX 2070.
TelvasZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Telvas2018.11.21, 23:05
11#19
Myślę, że moc przeznaczoną na raytracing można by spożytkować znacznie, znacznie lepiej i wygenerować grafikę, która w ogólnym rozrachunku wyglądała by lepiej...
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2018.11.21, 23:13
-14#20
Amitoza @ 2018.11.21 21:54  Post: 1176111


Kompresja zjadła pikseloze ze screena :E na oryginalnym screenie widać zdecydowanie bardziej kwadraciki.

Odbicia płomieni w wodzie to lekka pikseloza ;) widać za bardzo przycięli ustawienia nawet na ultra. W ruchu pewnie mniej się to w oczy rzuca, ale na screenie dosyć mocno.

Ta, bo przecież każdy na monitorze 4k robi podczas gry zoom 200%...
Zaloguj się, by móc komentować