Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
stark2991 (2018.11.14, 14:38)
Ocena: 17
#1

0%
Dodali, bo October Update wznowiona :)
daerragh (2018.11.14, 14:51)
Ocena: 15
#2

0%
stark2991 @ 2018.11.14 14:38  Post: 1174683
Dodali, bo October Update wznowiona :)


Wątpie, obsługi RT przecież nie dodaje się w kilka dni.

A wydajność niższa o 50% poraża i raczej z RTX 2070 nie będzie czego szukać na Ultra z RT.

EDIT: Wygląda na to, że wydajność niższa o ponad 50%, z wykresów wynika, że 60%. Tylko trzeba brać poprawkę na to, że w TPU testować nie potrafią. Poza tym są też wieści o mikroprzycięciach w BF5 DX12.

Wg. mnie implementacja RT w grach powinna być specjalnie okrojona w tej generacji, zeby spadki wynosiły maks. 30%. Pamiętacie jak wchodziły pierwsze shadery? Nie było aż takich spadków i technika się przyjęła (np. Morrowind, Jedi Knight 2).

Edytowane przez autora (2018.11.14, 18:34)
DarkHoly (2018.11.14, 15:14)
Ocena: 10
#3

0%
Pozostaje jeszcze fakt, że większość osób, która liczy na dobry wynik na multi, daje na off wszystkie upiększacze i duperele zabijające dobrą widoczność oraz zwiększa maksymalnie fps. Co za tym idzie, akurat w tej grze RT jest totalnie bez sensu. No, ale w końcu pierwsza gra to obsługuje, hura :)
BILI82 (2018.11.14, 15:30)
Ocena: 3
#4

0%
praktycznie nie zauwazalne poza mega spadkiem fps.. .ale choc DX 12 sam w sobie dziala bez shuteringu teraz.... i to dosc solidnie :) RT dzis to pomylka :D na QWHD jest naprawde slabiutko... najgorsze ze chcialem choc singla z tym przjesc ale to jest nei grywalne.... zreszta ciezko znalezc gdzies ten weffekt na sile trzeba szukac ....pomylka...
Edytowane przez autora (2018.11.14, 15:31)
leven (2018.11.14, 15:35)
Ocena: 4
#5

0%
To jest za świeże, żeby było poprawnie zoptymalizowane.
Ja też się napaliłem na RT, ale odpuściłem po wstępnych testach i cenach Turingów.
Myślę, że warto przeczekać obecną wersję Turing na Pascalach i zobaczyć, co przyniesie następca Turinga.
Za rok, jak to zawsze bywa, powinna pojawić się nowa generacja - poprawiony Turing.
Tylko, czy Nvidia znowu ustawi kosmiczne ceny ?

Gdyby była konkurencja... ale nie ma :(
Alwox (2018.11.14, 15:37)
Ocena: -3
#6

0%
DarkHoly @ 2018.11.14 15:14  Post: 1174687
Pozostaje jeszcze fakt, że większość osób, która liczy na dobry wynik na multi, daje na off wszystkie upiększacze i duperele zabijające dobrą widoczność oraz zwiększa maksymalnie fps. Co za tym idzie, akurat w tej grze RT jest totalnie bez sensu. No, ale w końcu pierwsza gra to obsługuje, hura :)

Z drugiej strony skoro RT to też odbicia np w tafli wody czy metalu to chyba teoretycznie możliwe są sytuację że gracz z włączonym RT dowie się o zbliżającym się przeciwniku szybciej niż ten bez? Swoją drogą, można włączyć wszystko na low/off ale z RT? :D
cichy45 (2018.11.14, 15:38)
Ocena: 14
#7

0%
Podejrzewam, że 2070 nawet w 1440p nie będzie miała czego z RTX szukać. To poziom 1080 która do 1440p jest na styk a czasami brakuje. Przy spadku wydajności który funduje RT (i dodatkowym obciążeniu CPU) może się okazać ze zestawy które dawały radę w 1440p teraz ledwo udźwigną 1080p i to nie na ultra 60FPS. Jedno jest pewne, takiego regresu wydajności jeszcze w historii chyba nie było.

Co jest jeszcze gorsze? Że odbicia i cienie które do tej pory dało się w dobrej jakości generować bez RT teraz specjalnie będą dostępne tylko przy włączonym RT albo wcale. Taka delikatna 'zachęta' by zmienić GPU dla technologii która i tak może zdechnąć.
Edytowane przez autora (2018.11.14, 15:41)
ivanos (2018.11.14, 16:03)
Ocena: 6
#8

0%
leven @ 2018.11.14 15:35  Post: 1174689
To jest za świeże, żeby było poprawnie zoptymalizowane.
Ja też się napaliłem na RT, ale odpuściłem po wstępnych testach i cenach Turingów.
Myślę, że warto przeczekać obecną wersję Turing na Pascalach i zobaczyć, co przyniesie następca Turinga.
Za rok, jak to zawsze bywa, powinna pojawić się nowa generacja - poprawiony Turing.
Tylko, czy Nvidia znowu ustawi kosmiczne ceny ?

Gdyby była konkurencja... ale nie ma :(


hmm za rok co najwyżej wyjdą refreshe obecnej generacji...zupełnie nowe GPU za dwa lata odkąd NV przeszło na cykl dwu letni
Putout (2018.11.14, 16:12)
Ocena: 7
#9

0%
daerragh @ 2018.11.14 14:51  Post: 1174686
Tylko trzeba brać poprawkę na to, że w TPU testować nie potrafią.


możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?
Negratyw (2018.11.14, 16:36)
Ocena: 15
#10

0%
zapomnialem ze kazdy posiadacz 2080ti gra FHD.....
Amitoza (2018.11.14, 16:57)
Ocena: 10
#11

0%
Na pcgamersn tez jest test - fullhd z rtx 60fps ze spadkami do 32, a w 4k 37 ze spadkami do 26.


W 4k bez rtx wydajność lepsza niż w fhd z rtx.
stark2991 (2018.11.14, 17:06)
Ocena: 4
#12

0%
daerragh @ 2018.11.14 14:51  Post: 1174686
stark2991 @ 2018.11.14 14:38  Post: 1174683
Dodali, bo October Update wznowiona :)


Wątpie, obsługi RT przecież nie dodaje się w kilka dni.

A wydajność niższa o 50% poraża i raczej z RTX 2070 nie będzie czego szukać na Ultra z RT.

EDIT: Wygląda na to, że wydajność niższa o ponad 50%, wykresów wynika, że 60%. Tylko trzeba brać poprawkę na to, że w TPU testować nie potrafią. Poza tym są też wieści o mikroprzycięciach w BF5 DX12.

Wg. mnie implementacja RT w grach powinna być specjalnie okrojona w tej generacji, zeby spadki wynosiły maks. 30%. Pamiętacie jak wchodziły pierwsze shadery? Nie było aż takich spadków i technika się przyjęła (Morrowind, Jedi Knight 2 itp.).


Bardziej mi chodziło o to, że patch był gotowy, tylko czekali na MS.
Bardzo ciekawy ten wykres, który wrzuciłeś :D
pawel86ck (2018.11.14, 17:46)
Ocena: 2
#13

0%
daerragh @ 2018.11.14 14:51  Post: 1174686
stark2991 @ 2018.11.14 14:38  Post: 1174683
Dodali, bo October Update wznowiona :)


Wątpie, obsługi RT przecież nie dodaje się w kilka dni.

A wydajność niższa o 50% poraża i raczej z RTX 2070 nie będzie czego szukać na Ultra z RT.

EDIT: Wygląda na to, że wydajność niższa o ponad 50%, wykresów wynika, że 60%. Tylko trzeba brać poprawkę na to, że w TPU testować nie potrafią. Poza tym są też wieści o mikroprzycięciach w BF5 DX12.

Wg. mnie implementacja RT w grach powinna być specjalnie okrojona w tej generacji, zeby spadki wynosiły maks. 30%. Pamiętacie jak wchodziły pierwsze shadery? Nie było aż takich spadków i technika się przyjęła (Morrowind, Jedi Knight 2 itp.).


Pamiętam pierwsze gry z shaderami, miałem wtedy geforce 3 i choć niektóre gry śmigały mi w 1600x1200 w sporo ponad 60 fps (quake 3) o tyle pierwsza gra z shaderami splinter cell 1 potrafiła spaść na 15fps w 1024x768.

Co do mikroprzycięć to według pcgamesn naprawili ten problem w dx12
https://www.pcgamesn.com/nvidia-rtx-ray-tr...g-battlefield-5
daerragh (2018.11.14, 18:16)
Ocena: 2
#14

0%
Putout @ 2018.11.14 16:12  Post: 1174698
daerragh @ 2018.11.14 14:51  Post: 1174686
Tylko trzeba brać poprawkę na to, że w TPU testować nie potrafią.


możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?


Nie będe podawał przykładów, wystarczy wejść i obejrzec kilka testów, bo przykładów złych testów jest tam multum. Czesto są takie kwiatki, że i5-7400 jest na poziomie 8700K w grach. Często jest tak, że na wykresie słabszy CPU wyprzedza dużo szybszy model o kilka % (co oznacza, że ich metodologia testowa nie daje powtarzalnych wyników). Wykresy w większości płaskie... Tragedia. Aż dziw bierze, że oni słyną z GPU-Z i bardzo dobrej bazy specyfikacji różnych GPU. Społeczność forum też mają bardzo dobrą ale testy to śmiech.

PS. Testy bardzo znanego Guru3D też są nic warte z takich samych powodów.

PS 2. Jakby ktoś znał jakieś zagraniczne wortale o PC, gdzie robią dobre testy to dajcie znać. Szukam, szukam i znależć nie mogę, żeby testy były na poziomie polskich Laba, PPC czy itH. Anandtech znam i lubię, artykuły merytorycznie świetnie napisane (np. o architekturze, bogate w wykresy arty o throttlingu, TDP itd.) ale same testy wydajności też raczej słabe - płaskie wykresy itp.
Edytowane przez autora (2018.11.14, 20:04)
szefons (2018.11.14, 18:35)
Ocena: 3
#15

0%
Tak, spadek ponad 50%, ale licząc z górnego pułapu, w praktyce o połowę mniej fps według zrzutu z komentarza licząc od uzyskanego wtedy fps, czyli ponad 100% zysku fps wyłączając to (nie licząc dxr low hłe hłe)
KowalPachołekFocusa (2018.11.14, 19:00)
Ocena: 8
#16

0%
40fps w High na karcie za 2.300pln...Mowa o Rtx2070,nie, to jest kompletne nieporozumienie. Do tego mocarny procesor wymagany. Dziekujemy Nvidio, zapraszamy za kilka lat🙂
Edytowane przez autora (2018.11.14, 19:01)
daerragh (2018.11.14, 19:05)
Ocena: 0
#17

0%
KowalPachołekFocusa @ 2018.11.14 19:00  Post: 1174722
40fps w High na karcie za 2.300pln...Mowa o Rtx2070,nie, to jest kompletne nieporozumienie. Do tego mocarny procesor wymagany. Dziekujemy Nvidio, zapraszamy za kilka lat🙂


Niby tak ale teselacja też robiła pogrom na pierwszych obsługujących ją GPU. Do dzisiaj spadek FPS jest udczuwalny po właczeniu teselacji i jest to jedna z najbardziej zasobożernych opcji.

KowalPachołekFocusa @ 2018.11.14 19:00  Post: 1174722
40fps w High na karcie za 2.300pln...Mowa o Rtx2070,nie, to jest kompletne nieporozumienie. Do tego mocarny procesor wymagany. Dziekujemy Nvidio, zapraszamy za kilka lat🙂


Jeśli AMD nie zrobi konkurencji w high-end GPU to za kilka lat będzie dalej to samo co dzisiaj. Albo gorzej.
Edytowane przez autora (2018.11.14, 19:14)
DarekGLA (2018.11.14, 19:17)
Ocena: 6
#18

0%
wychodzi na to,ze jezeli ktos ma monitor 144mhz bedzie musial ustawic wszystko na low w 1080p, zeby cieszyc sie RT ...i to wszystko na karcie za 6000pln. Gratulacje Nvidia, traktujesz swoich wyznawcow tak ,jak na to zasluguja.
King Arthas (2018.11.14, 19:18)
Ocena: 11
#19

0%
:)
Edytowane przez autora (2018.11.14, 19:19)
cichy45 (2018.11.14, 20:07)
Ocena: 6
#20

0%
Eh, bo nVidia ma bardzo prostą strategię. Teoretyczny GTX 2080 Ti wystarczył by już dla wszystkich gier 4K 60FPS. Więc jak tu wymusić 'postęp'?

Dodajmy ficzer który jest niezauważalny a wydajność cofa do ery 1080p@30FPS. Dzięki temu przez kolejne kilka lat będzie będzie nowa wędrówka do 4K@60FPS po raz drugi. Potem znowu się wymyśli coś co nas cofnie i tak dalej ;)
Edytowane przez autora (2018.11.14, 20:08)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 41
Lepsza, ale niestety też droższa niż poprzedniczka. 10
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Od zapowiedzi do sklepowej dostępności minie kilka tygodni. 18
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 41
Spodziewajcie się wzrostu wydajności. 19
Edycja specjalna. AMD zamierza hucznie obchodzić swoje 50. 15
Nintendo Switch traci tytuł na wyłączność. 0
Akcja wsparcia w związku z pożarem katedry Notre-Dame de Paris. 29
APU z 2 rdzeniami, 4 wątkami, układem graficznym Vega 3 i dwoma kontrolerami LAN 10 Gb/s. 5
Facebook
Ostatnio komentowane