Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4
W10 klikaj bez końca (2018.11.12, 19:57)
Ocena: 56
#1

0%
Skończy się jak z PhysX, czyli taka sztuka dla sztuki, chociaż jelenie lubiący się przechwalać będą się tym jarać.
Krisol (2018.11.12, 19:57)
Ocena: 26
#2

0%
No trochę szkoda, nie mają technologii więc w konsolach też tego nie będzie, więc RT zadomowi się dopiero w 2026-2027. :/
Z drugiej strony Hitman 2 ma świetne refleksy bez ray tracingu.
supervisor (2018.11.12, 20:03)
Ocena: 30
#4

0%
Adolph @ 2018.11.12 19:59  Post: 1174361
Amd nie ma karty co miałaby wydajność, by nawet z odszumianiem mogła czegoś szukać. Co wiele mówi.

W battlefieldzie V Vega 64 ma wydajność równą RTX 2070. Navi w 7nm będzie miało wydajność conajmniej RTX 2080.

TLDR: Wyciągnąłeś swój komentarz z dupy.
Edytowane przez autora (2018.11.12, 20:04)
Marek1981 (2018.11.12, 20:06)
Ocena: 47
#5

0%
RT w wykonaniu NV to na razie tylko badziewie praktycznie niewidoczne a już w grze nie zauważy nikt różnicy. taki bajer poprawiający ciutkę obraz ale ubijający fps o 50%
tomaster (2018.11.12, 20:07)
Ocena: 27
#7

0%
Na chwilę obecną to raczej mała strata.
Kazubin (2018.11.12, 20:08)
Ocena: 19
#8

0%
AMD niech w końcu zrobi kartę o dobrym stosunku wydajności do ceny.
Edytowane przez autora (2018.11.12, 20:18)
DarekGLA (2018.11.12, 20:09)
Ocena: 35
#9

0%
Obędzie sie bez ray tracing, ja płakać nie będę. Wazne, żeby ogólna wydajność wzrosła przy utrzymaniu normalnej, nie huangowskiej ceny.
vibovit (2018.11.12, 20:20)
Ocena: 53
#10

0%
Ale na logike, jak coś pozwala pograć w 30FPS z dropami na karcie za 6000zł to chyba widać gołym okiem że nie jest to technologia gotowa do wdrożenia, tylko taki ficzer typu 'my pierwsi!!!'.
Edytowane przez autora (2018.11.12, 20:21)
Kasper PCMR (2018.11.12, 20:34)
Ocena: 19
#11

0%
Czyli w konsolach tez tego nie będzie, a co za tym idzie technika ta nie będzie cieszyła sie popularnością przez prawie całą egzystencję następnej generacji konsol na rynku.
panicz patryk (2018.11.12, 20:42)
Ocena: 0
#12

33%
Dajcie linka do Win 10 Pro bo tam jest tylko Home.
supervisor (2018.11.12, 20:43)
Ocena: 10
#13

0%
vibovit @ 2018.11.12 20:20  Post: 1174370
Ale na logike, jak coś pozwala pograć w 30FPS z dropami na karcie za 6000zł to chyba widać gołym okiem że nie jest to technologia gotowa do wdrożenia, tylko taki ficzer typu 'my pierwsi!!!'.

Raytracing wcale nie było wprowadzone z myślą o grach. Od początku chodziło o raytracing w kartach profesjonalnych (tworzenie filmów) a Nvidia wygłupiła się próbując z tego robić technologię do gier i dodała to do nowych kart.

Krisol @ 2018.11.12 20:07  Post: 1174365
supervisor @ 2018.11.12 20:03  Post: 1174362

W battlefieldzie V Vega 64 ma wydajność równą RTX 2070. Navi w 7nm będzie miało wydajność conajmniej RTX 2080.

TLDR: Wyciągnąłeś swój komentarz z dupy.

W sumie Ty też, Navi raczej nie będzie mieć wydajności 2080/1080 Ti, bo to będzie GPU i architektura stworzona dla nowych konsol, więc oczekiwałbym wydajności GTXa 1080 za 249$.

Nie, ja nie wyciągnąłem swojego komentarza z dupy. AMD podało że proces 7nm daje 25% wzrost wydajności przy tym samym poborze mocy przy okazji ogłoszenia EPYC 2. Stawiałoby to nawet Vegę 64 na poziomie 1080Ti/2080, nie mówiąc o Navi które na pewno wolniejsze od Vegi nie będzie.
Edytowane przez autora (2018.11.12, 20:48)
Marek1981 (2018.11.12, 20:43)
Ocena: 18
#14

0%
Kasper PCMR @ 2018.11.12 20:34  Post: 1174371
Czyli w konsolach tez tego nie będzie, a co za tym idzie technika ta nie będzie cieszyła sie popularnością przez prawie całą egzystencję następnej generacji konsol na rynku.

Na prawdziwe RT to nawet klaster z 8x 2080ti sobie nie poradzi. A ty chcesz mieć to w konsolach?
aqvario (2018.11.12, 20:54)
Ocena: 11
#16

0%
Wang ma rację, że dopóki technika nie działa zadowalająco na kartach ze wszystkich półek cenowych (może poza absolutnie najniższą, jak APU), to trudno o jej popularność - co oznacza sztukę dla sztuki. Nie ma co dzielić rynku na jeszcze drobniejsze segmenty Premium low, middle i high. To dobrze, że coś robią, ale niekoniecznie warto wydawać na to kokosy.

Jest też sprawa konsol - te obecnie nie są tworzone jako wyprzedzające rynek sprzętu PC, już na starcie są półką middle, ewentualnie dla czepliwych high, gdzie dalej szybsze PC są dla enthusiast. Trudno oczekiwać, aby w rozsądnym poborze mocy zmieścić się z Ray Tracingiem w konsolach nawet przy 7nm technice. Może w następnej generacji konsol (nie tej, która nadchodzi, ale jeszcze następnej), o ile nie wyprze konsol granie w chmurze. A dopiero wtedy Ray Tracing może się przyjąć. Albo podzieli los Hair Works.

AMD też ma na swoim koncie kilka technik, które średnio się przyjęły, jak PhysicX czy teraz Ray Tracing od nVidii. Chociażby True Audio - ile tytułów go obsługuje? Albo XConnect, ile laptopów go obsługuje? Ale trzeba przyznać, Freesync im się udał i się przyjął.
taith (2018.11.12, 21:05)
Ocena: 5
#18

0%
Jestem ciekawy czy AMD zupełnie nie porzuci raytracingu na rzecz path tracingu. Adoretv był bardzo zaskoczony wydajnością tego rozwiązania i znając AMD to oni rzadko mają ochotę bawić się w zamknięte rozwiązania jak RT.
Ale co tam 'IT JUST WORKS' oraz 'JUST BUY IT', ile dni życia chcecie spędzić nie widząc RT w grach no ile? Trzeba kupować!
Promilus1984 (2018.11.12, 21:10)
Ocena: 17
#19

0%
Mylicie pojęcia. DXR to nie raytracing. To zwykła rasteryzacja z elementami RT tylko i wyłacznie dla lepszego cieniowania/oświetlenia. Jak to mówią 'dupy nie urywa' ale pomysł jest dobry. Rzecz w tym, że kosztuje dużo miejsca (zaraz obok tensor cores) i nie nadaje się do niczego innego. I jak już w kilku innych tematach pisałem - właśnie to jest największy problem. ALU w SIMD Cores/Stream Multiprocessors można wykorzystać do wielu różnych rzeczy, elastycznie przerzucać obciążenia itp. Tensor cores i RTX cores albo się wyrobią, albo nie. Jeśli nie to wydajność spadnie. Nie można ich wykorzystać do transformacji wierzchołków, nie można ich wykorzystać do zmiany kolorów pikseli gdyby to ALU brakowało, a RTX i Tensory leżały odłogiem. To jest problem implementacji nv. Ograniczono liczbę promieni by RTX Cores się wyrabiały, a niedoskonałości wynikające z tych ograniczeń łatają tensor cores. Ten system się kupy nie trzyma. Za dużo zmiennych, za dużo ograniczeń. Ostatecznie - za dużo pracy by to działało i dobrze, i ładnie. AMD tutaj słusznie postępuje - nie ma co gonić nvidii. Po co marnować tranzystory na coś co praktycznie nie jest używane i nie wiadomo czy będzie, a jeśli tak to w ten sposób? Lepiej doszlifować produkt by konkurował wydajnością i ceną we wszystkich tytułach, a nie kilku wybranych. I tu AMD może to łatwiej osiągnąć, bo nie ma balastu jak NV. A kiedyś - niczym Zen2 - może chiplets GPU.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  136
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 9
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 22
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 13
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 15
Dwie gry w dwóch sklepach. 10
Facebook
Ostatnio komentowane