Komentarze
Komentarzy na stronę
1
tomaster (2018.11.08, 17:41)
Ocena: 50
#1

0%
Bathesda staje się pośmiewiskiem wśród graczy.
Krisol (2018.11.08, 17:45)
Ocena: 6
#2

0%
:E :E :E
Edytowane przez autora (2018.11.08, 17:45)
tomangelo (2018.11.08, 19:06)
Ocena: 25
#5

0%
tomaster @ 2018.11.08 17:41  Post: 1173874
Bathesda staje się pośmiewiskiem wśród graczy.


Blizzard rzucił im przy tym wyzwanie. Tymczasem EA robi najlepsze co może - siedzi cicho.
XiaomiGorsze93 (2018.11.08, 19:30)
Ocena: 8
#6

0%
jeszcze kilka takich decyzji i sukces murowany a sprzedane kopie pójdą w miliony :>
lukadd (2018.11.08, 19:48)
Ocena: 12
#7

0%
Zniszczyli świetną serię gier i to już było mocno widać po F4.
Edytowane przez autora (2018.11.08, 19:48)
dramenbejs (2018.11.08, 20:05)
Ocena: 16
#8

0%
Podyktowane jest to ich archaicznym silnikiem ktory proporcjonalnie do renderowanych klatek przyspiesza predkosc chodzenia i ogolnie dzialanie gry. :-D dobra beczka
Urquelle (2018.11.08, 20:17)
Ocena: 16
#9

0%
Czy tam pracują same dzbany?
SajlorMun (2018.11.08, 20:27)
Ocena: 8
#10

0%
Dla mnie osobiście największym problemem w grach jest niski FOV. Jeśli na TV oddalonym kilka metrów od oczu można to zaakceptować, to na monitorze stojącym zdecydowanie bliżej już to męczy. Reszta to już szczegóły, bo nic nie stoi na przeszkodzie by w przyszłości engine został przebudowany czy całkowicie zmieniony. Wiele gier MMO przechodzi tego typu metamorfozy.
voltan (2018.11.08, 20:57)
Ocena: 6
#11

0%
Strasznie obawiam sie o kolejnego TESa :(
McMenel (2018.11.08, 22:12)
Ocena: 4
#12

33%
SajlorMun @ 2018.11.08 20:27  Post: 1173921
Dla mnie osobiście największym problemem w grach jest niski FOV. Jeśli na TV oddalonym kilka metrów od oczu można to zaakceptować, to na monitorze stojącym zdecydowanie bliżej już to męczy. Reszta to już szczegóły, bo nic nie stoi na przeszkodzie by w przyszłości engine został przebudowany czy całkowicie zmieniony. Wiele gier MMO przechodzi tego typu metamorfozy.

Na niektóre rzeczy już za późno. Ot choćby na zmianę sposobu liczenia fizyki w grze. To już jest niestety wbudowane w silnik i jedyną możliwością dającą jako tako szanse jest lock na FPS W innym wypadku gra będzie szalenie niezrównoważona. Zresztą i tak będzie całkiem spora różnica między 30 a 60 klatkami.
decorator12 (2018.11.08, 22:45)
Ocena: 1
#13

0%
SajlorMun @ 2018.11.08 20:27  Post: 1173921
Dla mnie osobiście największym problemem w grach jest niski FOV. Jeśli na TV oddalonym kilka metrów od oczu można to zaakceptować, to na monitorze stojącym zdecydowanie bliżej już to męczy. Reszta to już szczegóły, bo nic nie stoi na przeszkodzie by w przyszłości engine został przebudowany czy całkowicie zmieniony. Wiele gier MMO przechodzi tego typu metamorfozy.

Tyle że te gry działają albo w obrębie tego samego silnika, ale nowszej wersji (Unreal), albo mają poprawki w autorskim silniku (PoE i Black Desert)
Tylko że poprawki w ponad 10 letnim silniku, który już ledwo jedzie prosto będą ciężkie. Niby Blizzard z DX 12 w WoW pokazał że jak ktoś chce, to może, ale jakbym się dowiedział, że ten silnik dostanie jakieś nowe API to obudzę sie chyba w tej samej chwili z tak pięknego snu
Isharoth (2018.11.09, 08:10)
Ocena: 5
#14

0%
Przed Bethesdą nadal jednak jest wiele pracy, bo część ważnych dla gry elementów rozgrywki obliczanych jest po stronie klienta, a nie serwera i już teraz można je w prosty sposób modyfikować.


Masakra, przecież tu będzie wysyp cheaterów. :E:E:E
losiu (2018.11.09, 12:10)
Ocena: 3
#15

0%
Myślą już, że są za duzi, żeby upaść i dlatego teraz takie kwiatki wychodzą. Developer wie lepiej od graczy czego chcą....parodia. To tak jakby pierwszy lepszy janusz z ulicy pouczał mnie jak mam żyć i czym się kierować.

I durne tłumaczenia developera, że większy FOV psuje animacje, ale 21:9 z większym FOV, który niby ma być już tych animacji nie popsuje.....za jakie ameby oni mają graczy? :E
Edytowane przez autora (2018.11.09, 12:12)
Pentium D (2018.11.10, 00:23)
Ocena: 3
#16

0%
Widziałem stream z tej gry... nudna jak flaki z olejem.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 47
Smartfon może być dopiero początkiem. 3
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 16
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 26
Red Dead Redemption 2 kontra „exy” Sony. 3
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 35
Pakiet z optymalizacjami dla trzech dużych produkcji. 5
To pierwszy raz, kiedy firma zrobi coś takiego. 10
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 16
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Facebook
Ostatnio komentowane