Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
Blejdos (2018.11.05, 20:07)
Ocena: 51
#1

0%
Nie ma już Blizzarda , Activision przejął kontrole.

youtube.com/watch?v=kFd1r-HSd1s

A Diablo umarło na drugiej części i przeszło na Poe , a nie na ten wypierd Diablo3.
Edytowane przez autora (2018.11.05, 20:12)
Blejdos (2018.11.05, 20:13)
Ocena: 45
#3

0%
Tylko to nie jest Diablo immortal tylko reskin z innej gry i nawet tej gry Blizzard nie robi tylko odzielna firma.
crush (2018.11.05, 20:16)
Ocena: 74
#4

33%
Zawsze mnie zastanawia jakich oni tam orangutanów zatrudniają w tych korporacjach, że im się po tylu latach obecności internetu nadal wydaje, że mogą takimi sposobami gasić pożar.
losdamianos (2018.11.05, 20:22)
Ocena: 37
#5

0%
Żywy @ 2018.11.05 20:11  Post: 1173179
Hejtuja barany co i tak nie kupia, a koniec koncow masa normalnych ludzi chetnie popyka w Diablo w pociagu czy autobusie, i Blizzard doskonale o tym wie.

masa klonow dostepna teraz, uwazasz ze jak ten klon dostanie nalepke 'DIABLO' nagle rzuci sie masa chetnych 'rozsadnych' baranow ? xD
Legtom (2018.11.05, 20:38)
Ocena: 27
#6

0%
No to łapa w dół na pohybel złodziejom.
TheMr. (2018.11.05, 20:52)
Ocena: -4
#7

0%
losdamianos @ 2018.11.05 20:22  Post: 1173185
Żywy @ 2018.11.05 20:11  Post: 1173179
Hejtuja barany co i tak nie kupia, a koniec koncow masa normalnych ludzi chetnie popyka w Diablo w pociagu czy autobusie, i Blizzard doskonale o tym wie.

masa klonow dostepna teraz, uwazasz ze jak ten klon dostanie nalepke 'DIABLO' nagle rzuci sie masa chetnych 'rozsadnych' baranow ? xD

Yup. Odpowiedni marketing, dużo reklam 5 sekundowych na YT, duża firma, dobry produkt, i efekt 'pierwszego' wejścia na mobile z pełno prawną fabułą przez Blizz, nie liczę tutaj HS'a. Jedyne co zauważyłem w trailerze to to, że Blizz powinien już iść w stronę movie i związać się z Pixarem czy kimś podobnym i tworzyć 'bajki' na podstawie lore, bo cinematic to po prostu miód.
daerragh (2018.11.05, 20:54)
Ocena: 11
#8

0%
Jestem jednym z roczarowanych po zapowiedzi Diablo na mobilki. Świat gier zmierza w złą stronę. Mam na myśli większość gier w modelu free-to-play (głównie pay-to-win) i mikrotranzakcje. Dobrze, że są jeszcze bardziej niezależne studia jak Obsidian (Pillars of Eternity, Tyranny), choć oczywiście swoje łapska położył już na nie Microsoft i mają je wykupić.

Ale prawda niestety jest taka, że dzięki modelowi free-to-play Diablo Immortal zapewne zarobi krocie dzięki mikropłatnościom. Dzieciaki będą się zagrywać, w końcu to Diablo, a Blizz już zadba o odpowiednią promocję. A tymczasem serwery D3 podobno świecą pustkami i Activision i Blizzard są bardzo nie zadowolone z zysków z gry - stąd przeniesienie Diablo na mobilne systemy.
Edytowane przez autora (2018.11.05, 21:00)
TheMr. (2018.11.05, 20:59)
Ocena: 15
#9

0%
daerragh @ 2018.11.05 20:54  Post: 1173193
Jestem jednym z roczarowanych po zapowiedzi Diablo na mobilki. Świat gier zmierza w złą stronę. Mam na myśli większość gier w modelu free-to-play (głównie pay-to-win) i mikrotranzakcje. Dobrze, że są jeszcze bardziej niezależne studia jak Obsidian (Pillars of Eternity, Tyranny), choć oczywiście swoje łapska położył już na nie Microsoft i mają je wykupić.

Ale prawda niestety jest taka, że dzięki modelowi free-to-play Diablo Immortal zapewne zarobi krocie dzięki mikropłatnościom. Dzieciaki będą się zagrywać (stara gwardia z czasów D2 już tyle nie gra i nie wydaje na gry), w końcu to Diablo, a Blizz już zadba o odpowiednią promocję. A tymczasem serwery D3 podobno świecą pustkami i Activision i Blizzard są bardzo nie zadowolone z zysków z gry - stąd przeniesienie Diablo na mobilne systemy.

A jakie miały by być zyski z gry kiedy gra miała premierę 6 lat temu? :E Teraz jedynie trzymają serwery, a czy 100k osób to 'pustki' to bym polemizował, 70% gier multi chciałoby mieć takie 'pustki'.
Edytowane przez autora (2018.11.05, 21:00)
*Konto usunięte* (2018.11.05, 21:01)
Ocena: 2
#11
Juz był film Warcraaft i bez rewelacji.
Adolph (2018.11.05, 21:05)
Ocena: 8
#12

0%
daerragh @ 2018.11.05 21:01  Post: 1173195
Co to jest 100 tys. dla firmy jak Blizzard? W starszego LoLa dalej grają miliony - podobno 27mln dziennie i 80mln miesięcznie.

To są dwa różne gatunki. Daj innego bardziej żywotnego H&S :)
TheMr. (2018.11.05, 21:05)
Ocena: 0
#13

0%
daerragh @ 2018.11.05 21:01  Post: 1173195
TheMr. @ 2018.11.05 20:59  Post: 1173194

A jakie miały by być zyski z gry kiedy gra miała premierę 6 lat temu? :E Teraz jedynie trzymają serwery, a czy 100k osób to 'pustki' to bym polemizował, 70% gier multi chciałoby mieć takie 'pustki'.


Co to jest 100 tys. dla firmy jak Blizzard? W starszego LoLa dalej grają miliony - podobno 27mln dziennie i 80mln miesięcznie.

Porównanie Diablo do LoLa :E Powiedz jeszcze proszę ile 'profesjonalistów' siedzi i gra w Diablo :E 100k to więcej niż PoE kiedykolwiek miał, jeśli chcesz porównać dwie gry do siebie podobne.
Deniryer (2018.11.05, 21:12)
Ocena: -1
#15

0%
daerragh @ 2018.11.05 20:54  Post: 1173193
Jestem jednym z roczarowanych po zapowiedzi Diablo na mobilki. Świat gier zmierza w złą stronę. Mam na myśli większość gier w modelu free-to-play (głównie pay-to-win) i mikrotranzakcje. Dobrze, że są jeszcze bardziej niezależne studia jak Obsidian (Pillars of Eternity, Tyranny), choć oczywiście swoje łapska położył już na nie Microsoft i mają je wykupić.

Ale prawda niestety jest taka, że dzięki modelowi free-to-play Diablo Immortal zapewne zarobi krocie dzięki mikropłatnościom. Dzieciaki będą się zagrywać, w końcu to Diablo, a Blizz już zadba o odpowiednią promocję. A tymczasem serwery D3 podobno świecą pustkami i Activision i Blizzard są bardzo nie zadowolone z zysków z gry - stąd przeniesienie Diablo na mobilne systemy.

Spójrz na to co przynosiły bezpłatne łatki do Diablo 2 i pełnoprawny dodatek i porównaj to z podstawową zawartością Diablo 3 + Reaper of the Soul + Necro DLC (za 12.99!) i będziesz miał odpowiedź. Do dzisiaj ludzie odkrywają coś nowego w Diablo 2 albo mają coś jeszcze do zrobienia tak wiele było konfiguracji i możliwości prowadzenia postaci, przedmiotów, poziomów, znajdziek, wspólna Gra PVP/PVE, gra otwarta po Lanie z modyfikacjami (np Median Mod i masa innych).
W Diablo 3 nawet nie zagrasz offline czy po lanie bo jest uzależniony od połączenia do sieci & serwerów Batllenet.
Zresztą widać, że Blizzard ma już ustanowiony nowy target graczy - Azja i mikro-transakcje. Pewnie zapatrzyli się w Excela, w którym ktoś im pokazał, że mobilny rip-off League of Legends zarabia więcej niż jego oryginał na PC i też chcą kawałek tego tortu.
Stjepan (2018.11.05, 21:43)
Ocena: 16
#19

0%
To już Blizzard jest tylko z nazwy, nikogo tam z Blizzard North nie ma, to jest Activi$on nic więcej. Nawet jeden z założycieli odszedł w październiku tego roku, Blizzard to pusta wydmuszka do trzepania kasy na starych tytułach stworzonych przez tamten Blizzard.
Edytowane przez autora (2018.11.05, 21:46)
dracox (2018.11.05, 22:03)
Ocena: 9
#20

0%
TheMr. @ 2018.11.05 21:30  Post: 1173210

Najbardziej rozsądny komentarz dostał najwięcej minusów :E Ale w sumie nie dziwię się, ostatnio na PCLabie wyprawiają się dziwne rzeczy. Ludzie którzy nie wiedzą jak działa rynek mobile wypowiadają się na jego temat :E To samo można powiedzieć o większości 'minusów' pod zapowiedzią Diablo, większość osób to PC/console 'gejmejrzy'. Dziwne, że Diablo na Switcha nie dostało tyle hejtu, a przecież Switcha można zabierać ze sobą jak telefon :E

Akurat diablo na switcha to pelnoprawne diablo 3 , pelna zawartosc , do tego lata to w 60 klatkach

Diablo immortal to reskin istniejacej juz na chinskim rynku gry na mobilki, wyciskacza krysztalkow , p2w etc i pchniecie jej jako diablo na zachodni rynek.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 47
Smartfon może być dopiero początkiem. 3
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 16
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 26
Red Dead Redemption 2 kontra „exy” Sony. 3
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 35
Pakiet z optymalizacjami dla trzech dużych produkcji. 5
To pierwszy raz, kiedy firma zrobi coś takiego. 10
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 16
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Facebook
Ostatnio komentowane