Komentarze
Komentarzy na stronę
1
wake_up (2018.10.09, 19:34)
Ocena: 12
#1

0%
Oooo jaaaa, lustrzane odbicia na integrach bez RTX? Niemożliwe, to ściema, dema NVidia jasno pokazały że tak się nie da. 😛
Mr_Hyde (2018.10.09, 20:36)
Ocena: 1
#2

0%
wake_up @ 2018.10.09 19:34  Post: 1169203
Oooo jaaaa, lustrzane odbicia na integrach bez RTX? Niemożliwe, to ściema, dema NVidia jasno pokazały że tak się nie da. 😛

Zwykły planar reflection który sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach.
KowalPachołekFocusa (2018.10.09, 21:47)
Ocena: 5
#3

0%
Mr_Hyde @ 2018.10.09 20:36  Post: 1169210

Zwykły planar reflection który sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach.


Mimo wszystko efekt jest bardziej niż wystarczajacy i świadczy o tym ile znów jest ściemniania z ray tracingiem
https://www.youtube.com/watch?v=yIJpnNVjEWA
Ja nie mam pytań do tego co na filmie:)
A tutaj...
https://www.youtube.com/watch?v=P6zv1_amkFU
0:52 Battlefield V i odbicia ray tracing w 2014 roku:)
A najlepiej niech każdy ściągnie i odpali u siebie to
https://www.youtube.com/watch?v=G0Rv5QYEb7E
Opad szczęki gwarantowany:)
Edytowane przez autora (2018.10.09, 22:02)
tomangelo (2018.10.09, 23:26)
Ocena: 3
#4

0%
Ale co ma DX12 do popularnych gier e-sportowych? Ile z nich korzysta z tego API?
kamilord (2018.10.10, 08:10)
Ocena: 0
#5

0%
Mr_Hyde @ 2018.10.09 20:36  Post: 1169210
wake_up @ 2018.10.09 19:34  Post: 1169203
Oooo jaaaa, lustrzane odbicia na integrach bez RTX? Niemożliwe, to ściema, dema NVidia jasno pokazały że tak się nie da. 😛

Zwykły planar reflection który sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach.

dokładnie, hydzior powiedz im co i jak bo nie ogarniają ;)
Marek1981 (2018.10.10, 09:15)
Ocena: 7
#6

0%
RTX - jaki RTX. To co NV wprowadziła to tylko urywek i nie wiem o co tyle szumu. Różnica nieodczuwalna dla gracza w oprawie wizualnej ale w komforcie gry już tak -niesamowite spadki fps z wł pseudo RTX.
Telvas (2018.10.10, 11:26)
Ocena: 2
#7

0%
Mr_Hyde @ 2018.10.09 20:36  Post: 1169210
wake_up @ 2018.10.09 19:34  Post: 1169203
Oooo jaaaa, lustrzane odbicia na integrach bez RTX? Niemożliwe, to ściema, dema NVidia jasno pokazały że tak się nie da. 😛

Zwykły planar reflection który sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach.

Tylko prawda jest taka, że w sumie to więcej nie potrzeba. Chyba, że robisz grę o patrzeniu w lustra i soczewki :D Bo bez sensu kupować 'akcelerator błyskotek' za 4 czy 5k dla kilku pobocznych efektów zjadających połowę wydajności.
Edytowane przez autora (2018.10.10, 11:27)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Od kilku dni trwa już nasz plebiscyt Tech Awards 2018, w którym czytelnicy mogą wyłonić najlepsze produkty technologiczne tego roku. 15
Kupka wstydu jeszcze się powiększy. 0
Zieloni zaktualizowali swój superkomputer. 8
Szkoda tylko, że większość z Was i tak tego nie sprawdzi. 16
Od dwóch tygodni trwa nasz plebiscyt Tech Awards 2018. 1
Za znany produkt zapłacimy dużo mniej niż wcześniej. 4
Pomocnik zadebiutuje z numeracją 3.0. 5
Choć tzw. Czarny Piątek jest dopiero za tydzień, to niektóre firmy postanowiły się pospieszyć. 14
Skojarzenia z tabletami są jak najbardziej na miejscu. 15
Dobry moment, żeby wypróbować płatną wersję serwisu. 16
Na święta nie będzie prezentów. 49
Czy platforma będzie dobrą alternatywą dla innych serwisów VoD? 27
Zestaw kultowych gier w nowej odsłonie. 14
Trochę smutne pożegnanie. 14
Facebook
Ostatnio komentowane