Komentarze
Komentarzy na stronę
1
wake_up (2018.10.09, 19:34)
Ocena: 12
#1

0%
Oooo jaaaa, lustrzane odbicia na integrach bez RTX? Niemożliwe, to ściema, dema NVidia jasno pokazały że tak się nie da. 😛
Mr_Hyde (2018.10.09, 20:36)
Ocena: 1
#2

0%
wake_up @ 2018.10.09 19:34  Post: 1169203
Oooo jaaaa, lustrzane odbicia na integrach bez RTX? Niemożliwe, to ściema, dema NVidia jasno pokazały że tak się nie da. 😛

Zwykły planar reflection który sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach.
KowalPachołekFocusa (2018.10.09, 21:47)
Ocena: 5
#3

0%
Mr_Hyde @ 2018.10.09 20:36  Post: 1169210

Zwykły planar reflection który sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach.


Mimo wszystko efekt jest bardziej niż wystarczajacy i świadczy o tym ile znów jest ściemniania z ray tracingiem
https://www.youtube.com/watch?v=yIJpnNVjEWA
Ja nie mam pytań do tego co na filmie:)
A tutaj...
https://www.youtube.com/watch?v=P6zv1_amkFU
0:52 Battlefield V i odbicia ray tracing w 2014 roku:)
A najlepiej niech każdy ściągnie i odpali u siebie to
https://www.youtube.com/watch?v=G0Rv5QYEb7E
Opad szczęki gwarantowany:)
Edytowane przez autora (2018.10.09, 22:02)
tomangelo (2018.10.09, 23:26)
Ocena: 3
#4

0%
Ale co ma DX12 do popularnych gier e-sportowych? Ile z nich korzysta z tego API?
kamilord (2018.10.10, 08:10)
Ocena: 0
#5

0%
Mr_Hyde @ 2018.10.09 20:36  Post: 1169210
wake_up @ 2018.10.09 19:34  Post: 1169203
Oooo jaaaa, lustrzane odbicia na integrach bez RTX? Niemożliwe, to ściema, dema NVidia jasno pokazały że tak się nie da. 😛

Zwykły planar reflection który sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach.

dokładnie, hydzior powiedz im co i jak bo nie ogarniają ;)
Marek1981 (2018.10.10, 09:15)
Ocena: 7
#6

0%
RTX - jaki RTX. To co NV wprowadziła to tylko urywek i nie wiem o co tyle szumu. Różnica nieodczuwalna dla gracza w oprawie wizualnej ale w komforcie gry już tak -niesamowite spadki fps z wł pseudo RTX.
Telvas (2018.10.10, 11:26)
Ocena: 2
#7

0%
Mr_Hyde @ 2018.10.09 20:36  Post: 1169210
wake_up @ 2018.10.09 19:34  Post: 1169203
Oooo jaaaa, lustrzane odbicia na integrach bez RTX? Niemożliwe, to ściema, dema NVidia jasno pokazały że tak się nie da. 😛

Zwykły planar reflection który sprawdza się tylko na płaskich powierzchniach.

Tylko prawda jest taka, że w sumie to więcej nie potrzeba. Chyba, że robisz grę o patrzeniu w lustra i soczewki :D Bo bez sensu kupować 'akcelerator błyskotek' za 4 czy 5k dla kilku pobocznych efektów zjadających połowę wydajności.
Edytowane przez autora (2018.10.10, 11:27)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane