Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
agent_x007 (2018.10.05, 20:49)
Ocena: 18
#1

0%
Powinni dorzucać, który Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię aby Kepler albo Fermi były wstanie ogarnąć DXR albo DirectML.
Edytowane przez autora (2018.10.05, 21:01)
mbrzostek (2018.10.05, 21:00)
#3

0%
agent_x007 @ 2018.10.05 20:49  Post: 1168538
Powinni dorzucać, któy Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię że Kepler albo Fermi będą wstanie ogarnąć Ray Tracing w DX12 (albo 'DLSS' w wersji DX12).



Odszumianie różnych półproduktów przy RT oraz upskalowanie (jeśli będzie jakiś vendor-agnostic odpowiednik DLSS) to prawie to samo co większość postprodukcyjnych operacji jakie mamy dzisiaj, nie powinny wymagać żadnych specjalnych funkcji sprzętowych.
Edytowane przez autora (2018.10.05, 21:01)
Marek1981 (2018.10.05, 21:01)
Ocena: 25
#4

0%
Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Przecież wiadomo że NV oszukuje na swoich konferencjach z jakością obrazu a tutaj podajecie że taka wielka różnica jak na obrazku. No to już nie wypada.
Atak_Snajpera (2018.10.05, 21:11)
Ocena: 36
#5

0%
Jakość upscalingu jak z serialu CSI...ENCHANCE!
sideband (2018.10.05, 21:51)
Ocena: 6
#7

0%
agent_x007 @ 2018.10.05 20:49  Post: 1168538
Powinni dorzucać, który Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię aby Kepler albo Fermi były wstanie ogarnąć DXR albo DirectML.

Nawet Pascal nie dostanie wsparcia dla DXR tylko od Volty w górę. Jest to związane z tym, że po pierwsze Pascal jest za wolny i po drugie nie ma tensorów. Nv będzie się skupiać na AI i wykorzystaniu AI do odszumiania w grach. Zapewni to większą redukcje ilości promieni niż odszumiacze nie oparte na AI i co ważne nie będzie trzeba stosować osobnych odszumiaczy do poszczególnych efektów.
A DXR można odpalić na starszych kartach w trybie fallback layer.
Putout (2018.10.05, 22:01)
Ocena: 5
#8

0%
agent_x007 @ 2018.10.05 20:49  Post: 1168538
Powinni dorzucać, który Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię aby Kepler albo Fermi były wstanie ogarnąć DXR albo DirectML.


tutaj raczej chodzi przekazanie gotowych wyników do karty graficznej a nie kazanie jej liczenia wszystkiego w czasie rzeczywistym. tak jak działa np. DLSS. to rewelacyjna opcja która może w znacznym stopniu uwolnić zasoby. zaprzęganie słabych kart do ML raczej nie ma sensu chyba ze w przypadku prostych efektów postprocesowych.
Bemx2k (2018.10.05, 22:07)
Ocena: 20
#9

0%
Ten sampel powyżej to lipa po całosci , można conieco poprawić ale to na obrazku z prawej nie kuta nie do zrobienia żeby wyglądało aż tak dobrze jak na obrazku po lewej.
sevae (2018.10.05, 22:24)
Ocena: 12
#10

0%
Krisol @ 2018.10.05 21:14  Post: 1168551
Marek1981 @ 2018.10.05 21:01  Post: 1168543
Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Przecież wiadomo że NV oszukuje na swoich konferencjach z jakością obrazu a tutaj podajecie że taka wielka różnica jak na obrazku. No to już nie wypada.

Nie mogą oszukiwać, mogą co najwyżej pokazywać w najkorzystniejszym świetle.
A VW też nie może? No i gdzie jest smok?
*Konto usunięte* (2018.10.05, 22:24)
Ocena: 13
#11
Czy ten screen 'porownawczy' to powaznie czy dla jaj. Bo jak powaznie...
Edytowane przez autora (2018.10.05, 22:25)
myszka91 (2018.10.05, 23:07)
Ocena: -3
#12

33%
To wszystko do sztucznego zawyżania gier aby kręcił się cały czas biznes korporacji które wciskają nowe podzespoły, a gry cały czas wyglądają tak samo.
Adolph (2018.10.06, 01:07)
Ocena: 0
#13

0%
myszka91 @ 2018.10.05 23:07  Post: 1168565
To wszystko do sztucznego zawyżania gier aby kręcił się cały czas biznes korporacji które wciskają nowe podzespoły, a gry cały czas wyglądają tak samo.

Ja bym chciał, aby gry x lat wyglądały jak RoTR, albo SoTR xd
Edytowane przez autora (2018.10.06, 01:08)
crush (2018.10.06, 02:13)
Ocena: -1
#14

33%
myszka91 @ 2018.10.05 23:07  Post: 1168565
To wszystko do sztucznego zawyżania gier aby kręcił się cały czas biznes korporacji które wciskają nowe podzespoły, a gry cały czas wyglądają tak samo.

Co Ci za różnica jak Ty w nic i tak nie grasz?
Arael (2018.10.06, 04:52)
Ocena: 5
#15

33%
mbrzostek @ 2018.10.05 21:00  Post: 1168542
agent_x007 @ 2018.10.05 20:49  Post: 1168538
Powinni dorzucać, któy Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię że Kepler albo Fermi będą wstanie ogarnąć Ray Tracing w DX12 (albo 'DLSS' w wersji DX12).


Odszumianie różnych półproduktów przy RT oraz upskalowanie (jeśli będzie jakiś vendor-agnostic odpowiednik DLSS) to prawie to samo co większość postprodukcyjnych operacji jakie mamy dzisiaj, nie powinny wymagać żadnych specjalnych funkcji sprzętowych.


Bez Tensor Cores wydajność ML w zastosowaniach typu DLSS będzie na poziomie nieużywalnym.
Promilus1984 (2018.10.06, 07:54)
Ocena: 2
#16

0%
Czyli dochodzimy do sytuacji gdzie używamy RT cores żeby oszukać oszukiwaną grafikę, że jest bardziej realistyczna, a tensor cores żeby mieć wystarczającą płynność stosując upscale z fhd do 4k ;) Innymi słowy ciągle dym i lustra, iluzje i uproszczenia. Ktoś gadał o tym jak to NV idzie w kierunku fotorealizmu - efekt końcowy może będzie lepszy, ale o ile foto to rzeczywiście jest, to z realizmem wspólnego wiele nie ma. DirectML chyba jest po to żeby nv nie musiała walczyć tak mocno o tworzenie profili DLSS czy denoise do RT, bo twórcy gier dostaną odpowiednie narzędzia już z poziomu SDK.
Już teraz widać, że nv narzuciła taki, a nie inny trend. Implementacja nie musi być taka sama, ale AMD również obie funkcje (RT i ML) musi wspierać sprzętowo. Na ALU mogą zapomnieć - zbyt wolno. Ciekaw jestem jak AMD podejdzie do problemu.
p_lider (2018.10.06, 14:24)
Ocena: 5
#17

0%
No to jeszcze sobie poczekamy na DXR: https://wccftech.com/microsoft-pauses-wind...er-2018-update/
M$ anuluje update i każe czekać, aż uporają się z fixem :D
Z tych całych RTX to niezły niewypał jest. Nie rozumiem czemu zieloni się tak spieszyli z tym Turingiem ? Po co im to było w tej chwili, skoro nic tego wykorzystać nie potrafi?
Edytowane przez autora (2018.10.06, 14:25)
Promilus1984 (2018.10.06, 14:37)
Ocena: 3
#18

0%
Jak to po co? :) Po to by wyznaczyć trend i niech inni gonią. To przecież naturalne. RT i DLSS nie wymagają bibliotek MS więc na nic nie trzeba czekać, tylko trzeba użyć narzędzi nvidii. I tylko w tym jest problem.
DaviM (2018.10.06, 15:07)
Ocena: 9
#19

0%
p_lider @ 2018.10.06 14:24  Post: 1168608
No to jeszcze sobie poczekamy na DXR...
M$ anuluje update i każe czekać, aż uporają się z fixem :D

A najlepszy jest ten tekst MS:
'If you lost your files in the excitement of a new version...'

'Jeśli straciłeś swoje pliki z powodu fascynacji nową wersją...'

Winny użytkownik!
Czy mówiłem już Wam kiedyś, że coraz bardziej ich kocham?
Bart Tut (2018.10.06, 18:21)
Ocena: 1
#20

0%
Kogo obchodzi directx jak vulcan radzi sobie coraz lepiej.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 46
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 7
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 16
Red Dead Redemption 2 kontra „exy” Sony. 1
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 25
Pakiet z optymalizacjami dla trzech dużych produkcji. 5
To pierwszy raz, kiedy firma zrobi coś takiego. 7
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 7
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Pecetowa wersja może nie dostać obiecanych ulepszeń. 10
Facebook
Ostatnio komentowane