Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
agent_x007 (2018.10.05, 20:49)
Ocena: 18
#1

0%
Powinni dorzucać, który Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię aby Kepler albo Fermi były wstanie ogarnąć DXR albo DirectML.
Edytowane przez autora (2018.10.05, 21:01)
mbrzostek (2018.10.05, 21:00)
#3

0%
agent_x007 @ 2018.10.05 20:49  Post: 1168538
Powinni dorzucać, któy Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię że Kepler albo Fermi będą wstanie ogarnąć Ray Tracing w DX12 (albo 'DLSS' w wersji DX12).



Odszumianie różnych półproduktów przy RT oraz upskalowanie (jeśli będzie jakiś vendor-agnostic odpowiednik DLSS) to prawie to samo co większość postprodukcyjnych operacji jakie mamy dzisiaj, nie powinny wymagać żadnych specjalnych funkcji sprzętowych.
Edytowane przez autora (2018.10.05, 21:01)
Marek1981 (2018.10.05, 21:01)
Ocena: 25
#4

0%
Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Przecież wiadomo że NV oszukuje na swoich konferencjach z jakością obrazu a tutaj podajecie że taka wielka różnica jak na obrazku. No to już nie wypada.
Atak_Snajpera (2018.10.05, 21:11)
Ocena: 36
#5

0%
Jakość upscalingu jak z serialu CSI...ENCHANCE!
sideband (2018.10.05, 21:51)
Ocena: 6
#7

0%
agent_x007 @ 2018.10.05 20:49  Post: 1168538
Powinni dorzucać, który Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię aby Kepler albo Fermi były wstanie ogarnąć DXR albo DirectML.

Nawet Pascal nie dostanie wsparcia dla DXR tylko od Volty w górę. Jest to związane z tym, że po pierwsze Pascal jest za wolny i po drugie nie ma tensorów. Nv będzie się skupiać na AI i wykorzystaniu AI do odszumiania w grach. Zapewni to większą redukcje ilości promieni niż odszumiacze nie oparte na AI i co ważne nie będzie trzeba stosować osobnych odszumiaczy do poszczególnych efektów.
A DXR można odpalić na starszych kartach w trybie fallback layer.
Putout (2018.10.05, 22:01)
Ocena: 5
#8

0%
agent_x007 @ 2018.10.05 20:49  Post: 1168538
Powinni dorzucać, który Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię aby Kepler albo Fermi były wstanie ogarnąć DXR albo DirectML.


tutaj raczej chodzi przekazanie gotowych wyników do karty graficznej a nie kazanie jej liczenia wszystkiego w czasie rzeczywistym. tak jak działa np. DLSS. to rewelacyjna opcja która może w znacznym stopniu uwolnić zasoby. zaprzęganie słabych kart do ML raczej nie ma sensu chyba ze w przypadku prostych efektów postprocesowych.
Bemx2k (2018.10.05, 22:07)
Ocena: 20
#9

0%
Ten sampel powyżej to lipa po całosci , można conieco poprawić ale to na obrazku z prawej nie kuta nie do zrobienia żeby wyglądało aż tak dobrze jak na obrazku po lewej.
sevae (2018.10.05, 22:24)
Ocena: 12
#10

0%
Krisol @ 2018.10.05 21:14  Post: 1168551
Marek1981 @ 2018.10.05 21:01  Post: 1168543
Nie wiem czy śmiać się czy płakać. Przecież wiadomo że NV oszukuje na swoich konferencjach z jakością obrazu a tutaj podajecie że taka wielka różnica jak na obrazku. No to już nie wypada.

Nie mogą oszukiwać, mogą co najwyżej pokazywać w najkorzystniejszym świetle.
A VW też nie może? No i gdzie jest smok?
*Konto usunięte* (2018.10.05, 22:24)
Ocena: 13
#11
Czy ten screen 'porownawczy' to powaznie czy dla jaj. Bo jak powaznie...
Edytowane przez autora (2018.10.05, 22:25)
myszka91 (2018.10.05, 23:07)
Ocena: -3
#12

0%
To wszystko do sztucznego zawyżania gier aby kręcił się cały czas biznes korporacji które wciskają nowe podzespoły, a gry cały czas wyglądają tak samo.
Adolph (2018.10.06, 01:07)
Ocena: 0
#13

0%
myszka91 @ 2018.10.05 23:07  Post: 1168565
To wszystko do sztucznego zawyżania gier aby kręcił się cały czas biznes korporacji które wciskają nowe podzespoły, a gry cały czas wyglądają tak samo.

Ja bym chciał, aby gry x lat wyglądały jak RoTR, albo SoTR xd
Edytowane przez autora (2018.10.06, 01:08)
crush (2018.10.06, 02:13)
Ocena: -1
#14

0%
myszka91 @ 2018.10.05 23:07  Post: 1168565
To wszystko do sztucznego zawyżania gier aby kręcił się cały czas biznes korporacji które wciskają nowe podzespoły, a gry cały czas wyglądają tak samo.

Co Ci za różnica jak Ty w nic i tak nie grasz?
Arael (2018.10.06, 04:52)
Ocena: 5
#15

0%
mbrzostek @ 2018.10.05 21:00  Post: 1168542
agent_x007 @ 2018.10.05 20:49  Post: 1168538
Powinni dorzucać, któy Feature Level w DirectX 12 jest wymagany do tych nowych funkcji...
Wątpię że Kepler albo Fermi będą wstanie ogarnąć Ray Tracing w DX12 (albo 'DLSS' w wersji DX12).


Odszumianie różnych półproduktów przy RT oraz upskalowanie (jeśli będzie jakiś vendor-agnostic odpowiednik DLSS) to prawie to samo co większość postprodukcyjnych operacji jakie mamy dzisiaj, nie powinny wymagać żadnych specjalnych funkcji sprzętowych.


Bez Tensor Cores wydajność ML w zastosowaniach typu DLSS będzie na poziomie nieużywalnym.
Promilus1984 (2018.10.06, 07:54)
Ocena: 2
#16

0%
Czyli dochodzimy do sytuacji gdzie używamy RT cores żeby oszukać oszukiwaną grafikę, że jest bardziej realistyczna, a tensor cores żeby mieć wystarczającą płynność stosując upscale z fhd do 4k ;) Innymi słowy ciągle dym i lustra, iluzje i uproszczenia. Ktoś gadał o tym jak to NV idzie w kierunku fotorealizmu - efekt końcowy może będzie lepszy, ale o ile foto to rzeczywiście jest, to z realizmem wspólnego wiele nie ma. DirectML chyba jest po to żeby nv nie musiała walczyć tak mocno o tworzenie profili DLSS czy denoise do RT, bo twórcy gier dostaną odpowiednie narzędzia już z poziomu SDK.
Już teraz widać, że nv narzuciła taki, a nie inny trend. Implementacja nie musi być taka sama, ale AMD również obie funkcje (RT i ML) musi wspierać sprzętowo. Na ALU mogą zapomnieć - zbyt wolno. Ciekaw jestem jak AMD podejdzie do problemu.
p_lider (2018.10.06, 14:24)
Ocena: 5
#17

0%
No to jeszcze sobie poczekamy na DXR: https://wccftech.com/microsoft-pauses-wind...er-2018-update/
M$ anuluje update i każe czekać, aż uporają się z fixem :D
Z tych całych RTX to niezły niewypał jest. Nie rozumiem czemu zieloni się tak spieszyli z tym Turingiem ? Po co im to było w tej chwili, skoro nic tego wykorzystać nie potrafi?
Edytowane przez autora (2018.10.06, 14:25)
Promilus1984 (2018.10.06, 14:37)
Ocena: 3
#18

0%
Jak to po co? :) Po to by wyznaczyć trend i niech inni gonią. To przecież naturalne. RT i DLSS nie wymagają bibliotek MS więc na nic nie trzeba czekać, tylko trzeba użyć narzędzi nvidii. I tylko w tym jest problem.
DaviM (2018.10.06, 15:07)
Ocena: 9
#19

0%
p_lider @ 2018.10.06 14:24  Post: 1168608
No to jeszcze sobie poczekamy na DXR...
M$ anuluje update i każe czekać, aż uporają się z fixem :D

A najlepszy jest ten tekst MS:
'If you lost your files in the excitement of a new version...'

'Jeśli straciłeś swoje pliki z powodu fascynacji nową wersją...'

Winny użytkownik!
Czy mówiłem już Wam kiedyś, że coraz bardziej ich kocham?
Bart Tut (2018.10.06, 18:21)
Ocena: 1
#20

0%
Kogo obchodzi directx jak vulcan radzi sobie coraz lepiej.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Firma odsłania karty. Nintendo podzieliło się właśnie swoimi planami na najbliższe kilka tygodni. 0
Niech najbliższy miesiąc minie jak najszybciej. 4
Przenosiny do tańszego regionu. 6
Tańszy, ale niewiele gorszy niż Nitro+. 10
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 12
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 14
Gorzej niż wcześniej, ale i tak świetnie. 49
Nadchodzi kolejny ośmiordzeniowiec Intela. 32
Sprzęt bardziej obcięty, niż sądziliśmy. 26
Masa CPU z zablokowanym mnożnikiem. Przy okazji prezentacji procesorów Core 9. 31
Przynajmniej tak utrzymuje branżowa prasa. 12
Tanio nie będzie. OnePlus przygotowuje się do premiery swojego nowego, flagowego smartfona. 14
Facebook
Ostatnio komentowane