komentarze
DarssZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Darss2018.10.05, 18:23
92#1
Choćby apple pluło w twarz to wyzwawcy i tak kupią...
daerraghZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
daerragh2018.10.05, 18:24
50#2
A idzcie wy już z tym Apple. Co premiera to gorzej i drożej.

Producenci na czele z Apple, nVidia i Intelem już zauważyli, że stado baranków i tak kupią, więc sukcesywnie podnoszą półki cenowe.
Edytowane przez autora (2018.10.05, 18:25)
mleczanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
mleczan2018.10.05, 18:25
40#3
Proces dymania klientów Apple - ciąg dalszy :)
Aż dziw bierze, że ktokolwiek to kupuje. Abstrahując od jakości/upodobań sama tego typu praktyka jest wystarczająca żeby pokazać tej firmie środkowy palec
mleczanZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 33%
mleczan2018.10.05, 18:26
29#4
Darss @ 2018.10.05 18:23  Post: 1168499
Choćby apple pluło w twarz to wyzwawcy i tak kupią...


To inaczej leciało - jak apple pluje swoim klientom w twarz to ci się jeszcze cieszą, że deszcz pada :)
VendeurZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vendeur2018.10.05, 18:29
18#5
I bardzo dobrze, jak ktoś jest jeleniem i kupuje Apple dla szpanu (a robi tak większość), to słuszne jest, aby go dodatkowo przetrzepać z kasy na autoryzowany serwis. On i tak odda, w dobrej wierze dla ukochanej marki, a przy okazji będzie mógł się chwalić, że serwisuje tylko w autoryzowanym...
VendeurZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Vendeur2018.10.05, 18:31
-9#6
daerragh @ 2018.10.05 18:24  Post: 1168500
A idzcie wy już z tym Apple. Co premiera to gorzej i drożej.

Producenci na czele z Apple, nVidia i Intelem już zauważyli, że stado baranków i tak kupią, więc sukcesywnie podnoszą półki cenowe.


Trochę bezsensownie mieszasz kwestie cen, która jest innym tematem z działaniami przytoczonymi w tekście.
bue2018.10.05, 18:31
12#7
w UE to nie przejdzie...
ExordiumZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Exordium2018.10.05, 18:32
12#8
Traktują ludzi jak deb**i. Może to trochę naiwne ale liczę i z utęsknieniem czekam aż ta firma w końcu upadnie. Kiedyś w końcu muszą przegiąć pałkę na tyle że ludziom otworzą się oczy!
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2018.10.05, 18:34
12#9
Darss @ 2018.10.05 18:23  Post: 1168499
Choćby apple pluło w twarz to wyzwawcy i tak kupią...

Jak klient zmienia produkt średnio co 2-3 lata, ma wykupione applecare to w zasadzie wali go co będzie się działo ze sprzętem po tych 2-3 latach. A w tym okresie naprawy gwarancyjne i tak będą odbywać się u apple.


Problem zaczyna się dla ludzi którzy taki sprzęt chcą kupić na lata.
wolinaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wolina2018.10.05, 18:52
41#10
Amitoza @ 2018.10.05 18:34  Post: 1168510
Darss @ 2018.10.05 18:23  Post: 1168499
Choćby apple pluło w twarz to wyzwawcy i tak kupią...

Jak klient zmienia produkt średnio co 2-3 lata, ma wykupione applecare to w zasadzie wali go co będzie się działo ze sprzętem po tych 2-3 latach. A w tym okresie naprawy gwarancyjne i tak będą odbywać się u apple.


Problem zaczyna się dla ludzi którzy taki sprzęt chcą kupić na lata.


Zwariowales, na lata ?????
Jak ty chcesz sie pokazac z kilkuletnim sprzetem w starbaksie?

Pentium DZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Pentium D2018.10.05, 18:58
Ciekawe co o tym myśli ten gość z youtuba który zajmuje się naprawianiem jabłek i innych.
KlamotPLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KlamotPL2018.10.05, 19:04
to teraz celowo będą postarzać produkty jeszcze bardziej żeby ludzie korzystali odpłatnie tylko z ich serwisów, dobry biznes sprzedajmy lapa który wytrzyma 2 lata gwarancji po czym komponenty niech będą tylko do wymiany w serwisie producenta, potem tacy janusze z serwisu apple będą dostawali premie jak popsuty będzie jakiś kondensator a klienta zrobią w bambuko i powiedzą że padła cała elektryka, pytanie kto wtedy to sprawdzi?

w ten sposób tworzy sie swoisty monopol oczywiście apple nie jest jedynym producentem laptopów i mogą sobie je wsadzić głęboko w żyto a mądrzy ludzie nie dadzą sobie w kaszę dmuchać i będą wybierać dobre produkty innych firm

DaviMZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DaviM2018.10.05, 19:04
13#13
Moje trzy ukochane firmy: Intel, Apple i Nvidia. I wszystkie w wielkiej formie.
Ukochane, bo kocham wciąż z nich się nabijać. Czyli dalej wszystko w normie.


Pentium D @ 2018.10.05 18:58  Post: 1168514
Ciekawe co o tym myśli ten gość z youtuba który zajmuje się naprawianiem jabłek i innych.

Louis Rossmann też - tak jak ja - nie przestanie kochać Apple.
Edytowane przez autora (2018.10.05, 19:07)
NiemcyMnieBijaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
NiemcyMnieBija2018.10.05, 19:07
Pentium D @ 2018.10.05 18:58  Post: 1168514
Ciekawe co o tym myśli ten gość z youtuba który zajmuje się naprawianiem jabłek i innych.


Myślę, że jego opinia na temat tej firmy będzie teraz jeszcze gorsza (o ile to możliwe).
NiemcyMnieBijaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
NiemcyMnieBija2018.10.05, 19:09
Exordium @ 2018.10.05 18:32  Post: 1168508
Traktują ludzi jak deb**i. Może to trochę naiwne ale liczę i z utęsknieniem czekam aż ta firma w końcu upadnie. Kiedyś w końcu muszą przegiąć pałkę na tyle że ludziom otworzą się oczy!


Nie otworzą bo ludzie chodzą spać na ulicę żeby kupić ich produkt jak tylko otworzą sklep.
bodziokrakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bodziokrak2018.10.05, 19:12
13#16
A ja myślałem że ten sprzęt jest taki drogi bo się nie psuje.
Silver ShaiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Silver Shai2018.10.05, 19:12
Exordium @ 2018.10.05 18:32  Post: 1168508
Traktują ludzi jak deb**i. Może to trochę naiwne ale liczę i z utęsknieniem czekam aż ta firma w końcu upadnie. Kiedyś w końcu muszą przegiąć pałkę na tyle że ludziom otworzą się oczy!

Problem jest taki, ze oni mają w depozycie gotówkowym tyle sztabek złota, że mogliby nawet cały Kraków kupić.
Osobiście również jestem zdania, że to debilizm i czysty wyzysk. O ile dosyć oczywistym jest w naszym kraju próba napraw we własnym zakresie i uciekanie od autoryzowanych serwisów (pomijając głównie samochody, bo tam to jest oczywistą kwestią) o tyle to jest już przesada. W tym momencie wygląda to tak jakbym nabrał prawa do użytku podobnie jak zakup muzyki nabywa się tylko prawa do odsłuchiwania (nie jest się właścicielem - ok, tam ma to sens, a tutaj? Przecież zapłaciłem za fizyczne elementy).
Za taką politykę UE powinno grubo karać takie postępowanie, bo wydaje mi się, że trochę to uwłaszcza możliwościom licencyjnym, które klient końcowy nabywa. Po drugie o ile raczej unika się byle komisów o tyle ciężko dostać jest autoryzację a co mówić o autoryzację Apple? Pracuję w autoryzowanym serwisie i od ponad pół roku trwają negocjacje z kolejnym producentem nad uzyskaniem autoryzacji w serwisie otwartym w 2018 r.
CryKonZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
CryKon2018.10.05, 19:24
12#18
Cook pluje w twarz, a oni wciąż, że deszcz pada :)
SzwarcuZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szwarcu2018.10.05, 19:27
13#19
Louis Rossmann się wkurzy :E
Edytowane przez autora (2018.10.05, 19:36)
AvalancZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avalanc2018.10.05, 19:48
Poooo... rfele klientów otwórzcie się szeroko... i pochylcie w pokłonie dla swojego Pana. :D
Zaloguj się, by móc komentować