komentarze
crushZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
crush2018.10.02, 23:29
64GB ramu wymagane?
BusteRZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
BusteR2018.10.02, 23:45
crush @ 2018.10.02 23:29  Post: 1168091
64GB ramu wymagane?


wiesz jak to jest z minimalnymi wymaganiami, krążą legendy że komuś na takich nie cięło
yendrekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
yendrek2018.10.02, 23:48
12#3
Obejrzałem gameplay na fonie. Pomijając zauważone artefakty i znikające elementy otoczenia, wzruszyła mnie końcówka - jegomość w zbroi i w hełmie z pióropuszem zasuwający kraulem do żaglówki z półprzezroczystymi żaglami. Ja chyba podziękuję.
Jacek1991Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek19912018.10.03, 08:37
-1#4
tylko jaka bedzie tego jakosc i cena? bo jak 720p i 30fps to ja podziękuje(nawet jak za darmo)
z drugiej strony, na 99% nie bedzie obslugi modow co tez jest duzym minusem
xedeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
xede2018.10.03, 09:31
widze wytknietych duzo wad, najwazniejsze ze bedzie dalo sie grac na gowno lapkach :D
kretowiczZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kretowicz2018.10.03, 09:43
Ja kiedyś myślałem o takiej opcji by mieć 1 mocny pc centralny i każdy korzystał by z jego zasobów na gównolapkach. Ciekawe czy dzięki temu powstanie jakiś opensource do tegp :)
VEN1963Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
VEN19632018.10.03, 10:26
yendrek @ 2018.10.02 23:48  Post: 1168093
Obejrzałem gameplay na fonie. Pomijając zauważone artefakty i znikające elementy otoczenia, wzruszyła mnie końcówka - jegomość w zbroi i w hełmie z pióropuszem zasuwający kraulem do żaglówki z półprzezroczystymi żaglami. Ja chyba podziękuję.

a grywasz w cokolwiek ?? bo z tymi pretensjami to lekka przesada
*Konto usunięte*2018.10.03, 10:46
kretowicz @ 2018.10.03 09:43  Post: 1168129
Ja kiedyś myślałem o takiej opcji by mieć 1 mocny pc centralny i każdy korzystał by z jego zasobów na gównolapkach. Ciekawe czy dzięki temu powstanie jakiś opensource do tegp :)

Przecież możesz założyć różne konta użytkowników na tym 'mocnym pc centralnym' i do niego się logować przez Pulpit Zdalny (jeśli to miałby być Windows) czy VNC (jeśli to miałby być jakiś Unix).
A jesli miałoby Ci to służyć do grania zdalnie to polecam program Parsec.
ja__Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ja__2018.10.03, 11:18
kretowicz @ 2018.10.03 09:43  Post: 1168129
Ja kiedyś myślałem o takiej opcji by mieć 1 mocny pc centralny i każdy korzystał by z jego zasobów na gównolapkach. Ciekawe czy dzięki temu powstanie jakiś opensource do tegp :)


do www jesli chcesz kombinowac, to mzoesz vdi porobic na tym pc i uzywac citriksa, czy tam nawet vnc a do gier tak jak kolega mowil parsec jest bardzo dobry. ba zauwazlnie lepsza jakosc niz inne strimery ;)
GrLTZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
GrLT2018.10.03, 11:20
-1#10
Jedyny sens tego jaki widzę to granie w konsolowe tytuły na PC. Jakości się i tak nie straci przy strumieniowaniu tego, a konsolowe gry są od razu projektowane pod kosmiczne pingi. :E
kretosZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kretos2018.10.03, 12:34
Jak ceny PC do grania dalej będą tak szły kosmicznie do góry to to będzie jedyne sensowne rozwiązanie. Abo 50zł jak w Netflixie i grasz kiedy chcesz i w co chcesz. Po 10 latach wydasz tyle co na RTX280...
Bemx2kZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Bemx2k2018.10.03, 12:52
Cały ten streaming to jakaś lipa , w żadnej szybkiej grze FPP nie ma szans żeby to działało . Ktoś tymi newsami ciągnie hajs od inwestorów i tyle w temacie.
KilofownikowniaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kilofownikownia2018.10.03, 13:06
Bemx2k @ 2018.10.03 12:52  Post: 1168162
Cały ten streaming to jakaś lipa , w żadnej szybkiej grze FPP nie ma szans żeby to działało . Ktoś tymi newsami ciągnie hajs od inwestorów i tyle w temacie.

Ale jest cała masa gier, które nie są szybkimi FPP.
KwantZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kwant2018.10.03, 13:12
-1#14
GrLT @ 2018.10.03 11:20  Post: 1168151
Jedyny sens tego jaki widzę to granie w konsolowe tytuły na PC. Jakości się i tak nie straci przy strumieniowaniu tego, a konsolowe gry są od razu projektowane pod kosmiczne pingi. :E


O nie... przypadków użycia jest o wiele wiele więcej:
- słabiutkie laptopy
- cienkie klienty
- tablety/smartfony
- smart TV

Jeżeli streaming gier przez sieć przejdzie to będzie rewolucja na rynku gier. Przede wszystkim skończą się konsole. Po co kupować '*boxa' co kilka lat jak wystarczy płacić abonament i mieć gry jako usługę na TV, tablecie czy laptopie? To już teraz jest rynek casualowy gdzie opóźnienie nie są bardzo krytyczne bo są różnego rodzaju autoaimy bo pad jest mniej precyzyjny niż mysza.

Będą mogły powstawać gry bardzo wypasione, bo sprzęt do gier będzie mógł być bardzo mocno wypasiony bo będzie chodził 24/7 więc będzie szybko się spłacał. Wręcz mogą powstać specjalne akceleratory dla konkretnych gier (jakiś machine learning, ray tracing, etc...), coś na co żaden gracz by sobie nie mógł pozwolić.

Jest możliwa unifikacja sprzętu i OSu do gier. Skoro gry przejdą na usługę i sprzęt renderujący nie będzie w domu u klienta czyli klient go nie będzie wybierał to nie będzie miał znaczenia :) Czyli studia developerskie mogą się umówić na jedną platformę - tak będzie taniej. Co nie przekreśla strategi 'gier na wyłączność', w końcu np. SONY może zrobić swoją usługę strumieniową, swój sklep z grami na wyłączność... innymi słowy coś podobne jako Netflix i Showmax.

Rynek PC raczej się utrzyma ale ze względu na specyficzne zastoswania takie jak VR (opóźnienia są krytyczne), szybkie FPSy, możliwość modowania, etc.... Ale rynek kart graficzny mocno się zmieni, skoro NVIDIA/AMD nie będą dostawać kasy za konsole a rynek PC się spłyci to będzie wolniejszy postęp. Z drugiej strony będą produkowane potężne karty dla serwerowni w których będą się renderować gry strumieniowane. Tylko że ceny takich kart będą zaporowe dla indywidualnego konsumenta, tak jak obecnie procesory serwerowe, które niby są dostępne dla konsumenta ale przy cenach kilkanaście tys zł. są abstrakcją. Zresztą można sobie rzucić okiem na ceny GPU NVidii do machine learningu - kilkanaście do kilkudziesięciu tys zł.
arturjrs90Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
arturjrs902018.10.03, 15:49
Kwant @ 2018.10.03 13:12  Post: 1168166
GrLT @ 2018.10.03 11:20  Post: 1168151
Jedyny sens tego jaki widzę to granie w konsolowe tytuły na PC. Jakości się i tak nie straci przy strumieniowaniu tego, a konsolowe gry są od razu projektowane pod kosmiczne pingi. :E


O nie... przypadków użycia jest o wiele wiele więcej:
- słabiutkie laptopy
- cienkie klienty
- tablety/smartfony
- smart TV

Jeżeli streaming gier przez sieć przejdzie to będzie rewolucja na rynku gier. Przede wszystkim skończą się konsole. Po co kupować '*boxa' co kilka lat jak wystarczy płacić abonament i mieć gry jako usługę na TV, tablecie czy laptopie? To już teraz jest rynek casualowy gdzie opóźnienie nie są bardzo krytyczne bo są różnego rodzaju autoaimy bo pad jest mniej precyzyjny niż mysza.

Będą mogły powstawać gry bardzo wypasione, bo sprzęt do gier będzie mógł być bardzo mocno wypasiony bo będzie chodził 24/7 więc będzie szybko się spłacał. Wręcz mogą powstać specjalne akceleratory dla konkretnych gier (jakiś machine learning, ray tracing, etc...), coś na co żaden gracz by sobie nie mógł pozwolić.

Jest możliwa unifikacja sprzętu i OSu do gier. Skoro gry przejdą na usługę i sprzęt renderujący nie będzie w domu u klienta czyli klient go nie będzie wybierał to nie będzie miał znaczenia :) Czyli studia developerskie mogą się umówić na jedną platformę - tak będzie taniej. Co nie przekreśla strategi 'gier na wyłączność', w końcu np. SONY może zrobić swoją usługę strumieniową, swój sklep z grami na wyłączność... innymi słowy coś podobne jako Netflix i Showmax.

Rynek PC raczej się utrzyma ale ze względu na specyficzne zastoswania takie jak VR (opóźnienia są krytyczne), szybkie FPSy, możliwość modowania, etc.... Ale rynek kart graficzny mocno się zmieni, skoro NVIDIA/AMD nie będą dostawać kasy za konsole a rynek PC się spłyci to będzie wolniejszy postęp. Z drugiej strony będą produkowane potężne karty dla serwerowni w których będą się renderować gry strumieniowane. Tylko że ceny takich kart będą zaporowe dla indywidualnego konsumenta, tak jak obecnie procesory serwerowe, które niby są dostępne dla konsumenta ale przy cenach kilkanaście tys zł. są abstrakcją. Zresztą można sobie rzucić okiem na ceny GPU NVidii do machine learningu - kilkanaście do kilkudziesięciu tys zł.

Strumieniowanie nigdy nie zastąpi gier na PC, ponieważ są ludzie, którzy chcą grać offline.
tcb2018.10.03, 20:22
kretos @ 2018.10.03 12:34  Post: 1168160
Jak ceny PC do grania dalej będą tak szły kosmicznie do góry to to będzie jedyne sensowne rozwiązanie. Abo 50zł jak w Netflixie i grasz kiedy chcesz i w co chcesz. Po 10 latach wydasz tyle co na RTX280...

Chyba, że gra wyleci z serwisu, wtedy nie zostanie ci na koncie i będziesz na łasce tego, czy odnowią w przyszłości licencje, czy też nie. Tudzież stwierdzą, że danego tytułu nie chce im się już po kilku latach rozwijać/trzymać na serwerze. Nie będzie backupu plików, nie będzie modów. Zarabiać też nie będą chcieli mniej, albo będzie kilka serwisów streamingowych i na każdym osobne abonamenty, albo prędzej czy później ceny przyszłych 'komputerków' do takich serwisów pójdą i tak minimum w ceny obecnych konsol.
Edytowane przez autora (2018.10.03, 20:23)
Zaloguj się, by móc komentować