Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
Duke Nukem 56 (2018.12.03, 16:38)
Ocena: 9
#1

0%
Coś wam się pomyliło. Do Lian Li NH-D15 nie wejdzie, co według mnie jest czymś bardzo dziwnym. Żeby w tak drogiej obudowie nie zmieściło się każde chłodzenie powietrzem procesora to inżynierowie musieli się naprawdę postarać :E.
BOLOYOO (2018.12.03, 16:38)
Ocena: 19
#2

0%
'Łatwość montarzu' xD
wojtzuch (2018.12.03, 17:11)
#3

0%
BOLOYOO @ 2018.12.03 16:38  Post: 1178185
'Łatwość montarzu' xD


Najwyraźniej wkradła się pierwotna wersja wykresu, bo w marcowym artykule jest dobrze.
szmon (2018.12.03, 17:42)
Ocena: 1
#6

0%
wojtzuch @ 2018.12.03 17:11  Post: 1178189
BOLOYOO @ 2018.12.03 16:38  Post: 1178185
'Łatwość montarzu' xD


Najwyraźniej wkradła się pierwotna wersja wykresu, bo w marcowym artykule jest dobrze.


I tak już zostanie?
GrLT (2018.12.03, 17:47)
Ocena: 14
#7

0%
A gdzie jakiś NZXT, Phanteks, beQuiet czy Thermaltake? W tej cenie każdy z tych producentów ma równie ciekawe [jeśli nie ciekawsze nawet] propozycje... Ten artykuł będzie uzupełniany?
Edytowane przez autora (2018.12.03, 17:49)
wojtzuch (2018.12.03, 17:52)
#8

0%
szmon @ 2018.12.03 17:42  Post: 1178200
wojtzuch @ 2018.12.03 17:11  Post: 1178189
(...)


Najwyraźniej wkradła się pierwotna wersja wykresu, bo w marcowym artykule jest dobrze.


I tak już zostanie?


Na pewno autor poprawi, kiedy tylko będzie mógł.
Adi-C (2018.12.03, 18:16)
Ocena: 3
#10

0%
Łał. Takiego zwrotu o 180stopni dawno nie miałem, bo pierwsza myśl była w stylu: '650zł za obudowę, lulz w życiu nie dałbym tyle za budę!'
...
A później spojrzałem na wykresy wyciszenia...

'ŁAŁ, jednak to nie takie głupie...'

Teraz będę kombinował z jakąś pianką w mojej 10 letniej obudowie za 150zł :E
Edytowane przez autora (2018.12.03, 18:18)
SundayUser (2018.12.03, 18:31)
Ocena: 3
#11

0%
Test fajny :)
Malkontentom polecam obudowę lata '90. Biała, z jednolitą emaliowaną blaszaną pokrywą.
Mam FD Define mini C. Pierwsza buda w której nie syfi się w środku, a jednocześnie da się ją zamknąć i nie gotuje się CPU i GPU. Warta każdej wydanej złotówki.
Nie mam czasu i chęci kupować gniota za 100zł i 'dopasać' go itemami z Aliexpress, a'la ulep.
Sz.P redaktorzy: Nie palcujcie tak sprzętu do zdjęć! :) Wygląda to paskudnie.
Kenjiro (2018.12.03, 18:37)
Ocena: 1
#12

0%
A gdzie temperatura obu zamontowanych dysków 3.5' w dolnym 'tunelu'? Przecież to jest najgorsze miejsce w wymienionych obudowach i zostało pominięte...
Edytowane przez autora (2018.12.03, 18:37)
kotopsokot (2018.12.03, 18:43)
Ocena: 3
#13

0%
SundayUser @ 2018.12.03 18:31  Post: 1178211
Test fajny :)
Malkontentom polecam obudowę lata '90. Biała, z jednolitą emaliowaną blaszaną pokrywą.
Mam FD Define mini C. Pierwsza buda w której nie syfi się w środku, a jednocześnie da się ją zamknąć i nie gotuje się CPU i GPU. Warta każdej wydanej złotówki.
Nie mam czasu i chęci kupować gniota za 100zł i 'dopasać' go itemami z Aliexpress, a'la ulep.
Sz.P redaktorzy: Nie palcujcie tak sprzętu do zdjęć! :) Wygląda to paskudnie.

Też chciałem kupić Define C, ale podobno mocno grzeje się w niej karta graficzna?? Jaką masz grafikę?
garot (2018.12.03, 18:44)
Ocena: 2
#14

0%
CortexM3 @ 2018.12.03 17:35  Post: 1178197
Nie chce oceniać tych produktów po zdjęciach, bo tak naprawdę obudowę trzeba widzieć i dotknąć, aby coś o niej powiedzieć. Ja bym w życiu nie dal 650zl za budę
:0. Zwyczajnie nie ma możliwości aby była tyle warta. No po prostu nic, nie uzasadnia takiej ceny obudowy.
Natomiast tak z doświadczenia powiem tak.
1. obudowa nie powinna kosztować moim zdaniem więcej niż 200-250zł.
2. powinna być minimalistyczna, czyli tylko to co niezbędne, żadnego podświetlania, dziwnych wykończeń, przycisków itd.
3. kolor najlepiej odcień szarości, lub tgz Biel kremowa. Czarna obudowa jest strasznie niepraktyczna. Taki kolor powinien być wręcz obowiązkowym minusem przy ocenach. Ale wiem to kwestia gustu.
4. wyposażenie powinno pozwalać, bez kombinowania poskładać komputer, czyli: Co najmniej dwa wentylatory w komplecie, okablowanie, i trytki najlepiej wielokrotnego stosowania (śą takie) plus, samoprzylepne zaczepy do nich.
5. mile widziane filtry, ale to akurat wbrew pozorom nie jest taki wielki problem, bo wkladki filtrujące można kupić na m2 za grosze.
Ogólnie ciężko kupić dobrze pomyślana obudowę, nawet jak kosztuje sporo, bo często dopłacamy za proste dodatki czy wręcz bezwartościowe wodotryski które na ali są po 1$.


Zgadzam się z tobą poza kolorem... według mnie biel jest niepraktyczna i zalatuje obudowami z lat 90-tych. Przecież taka obudowa po roku, 2 zżółknie od światła :) Wszelkie sprzęty RTV maja kolor czarny bądź srebrny. Ewentualnie masz jakieś kolorowe ramki jak ktoś nie chce jednego koloru.

Od siebie dodam ze nigdy nie kupie obudowy bez możliwości zainstalowania napędu, gdyż nagrywarka BD jest u mnie niezbędna i znam sporo osób które jak jak siedzą w grafice i nagrywają backupy projektów na płytach.
huudy (2018.12.03, 18:46)
Ocena: 3
#15

0%
garot @ 2018.12.03 18:44  Post: 1178216
Od siebie dodam ze nigdy nie kupie obudowy bez możliwości zainstalowania napędu, gdyż nagrywarka BD jest u mnie niezbędna i znam sporo osób które jak jak siedzą w grafice i nagrywają backupy projektów na płytach.

zawsze można mieć napęd zewnętrzny i go podpinać w razie potrzeby
iwanme (2018.12.03, 18:48)
Ocena: 3
#16

0%
Fractal to klasa sama w sobie.
Aczkolwiek w tej cenie zobaczyłbym jeszcze w porównaniu
BeQuiet DarkBase 700 (cichsza, ale gorsza wentylacja)
NZXT H700i (lepsza wentylacja, ale głośniejsza)

Ta Lian Li to według mnie taki trochę niepraktyczny dziwoląg, nawet normalne chłodzenie tam nie wejdzie :P
McMenel (2018.12.03, 18:52)
Ocena: -3
#17

0%
garot @ 2018.12.03 18:44  Post: 1178216
CortexM3 @ 2018.12.03 17:35  Post: 1178197
Nie chce oceniać tych produktów po zdjęciach, bo tak naprawdę obudowę trzeba widzieć i dotknąć, aby coś o niej powiedzieć. Ja bym w życiu nie dal 650zl za budę
:0. Zwyczajnie nie ma możliwości aby była tyle warta. No po prostu nic, nie uzasadnia takiej ceny obudowy.
Natomiast tak z doświadczenia powiem tak.
1. obudowa nie powinna kosztować moim zdaniem więcej niż 200-250zł.
2. powinna być minimalistyczna, czyli tylko to co niezbędne, żadnego podświetlania, dziwnych wykończeń, przycisków itd.
3. kolor najlepiej odcień szarości, lub tgz Biel kremowa. Czarna obudowa jest strasznie niepraktyczna. Taki kolor powinien być wręcz obowiązkowym minusem przy ocenach. Ale wiem to kwestia gustu.
4. wyposażenie powinno pozwalać, bez kombinowania poskładać komputer, czyli: Co najmniej dwa wentylatory w komplecie, okablowanie, i trytki najlepiej wielokrotnego stosowania (śą takie) plus, samoprzylepne zaczepy do nich.
5. mile widziane filtry, ale to akurat wbrew pozorom nie jest taki wielki problem, bo wkladki filtrujące można kupić na m2 za grosze.
Ogólnie ciężko kupić dobrze pomyślana obudowę, nawet jak kosztuje sporo, bo często dopłacamy za proste dodatki czy wręcz bezwartościowe wodotryski które na ali są po 1$.


Zgadzam się z tobą poza kolorem... według mnie biel jest niepraktyczna i zalatuje obudowami z lat 90-tych. Przecież taka obudowa po roku, 2 zżółknie od światła :) Wszelkie sprzęty RTV maja kolor czarny bądź srebrny. Ewentualnie masz jakieś kolorowe ramki jak ktoś nie chce jednego koloru.

Od siebie dodam ze nigdy nie kupie obudowy bez możliwości zainstalowania napędu, gdyż nagrywarka BD jest u mnie niezbędna i znam sporo osób które jak jak siedzą w grafice i nagrywają backupy projektów na płytach.

https://www.x-kom.pl/p/424391-obudowa-do-k...-armis-ar7.html
Ciach 280 zł i naprawdę nie ma konkurencji... Stylistyka stonowana , kupa miejsca na kable 3 wentyle w zestawie piwniczka kontroler na 10 wentylatorów... Serio w tej cenie trudno znaleźć coś lepszego.
Krisol (2018.12.03, 19:04)
Ocena: 1
#18

0%
McMenel @ 2018.12.03 18:52  Post: 1178222
garot @ 2018.12.03 18:44  Post: 1178216
(...)


Zgadzam się z tobą poza kolorem... według mnie biel jest niepraktyczna i zalatuje obudowami z lat 90-tych. Przecież taka obudowa po roku, 2 zżółknie od światła :) Wszelkie sprzęty RTV maja kolor czarny bądź srebrny. Ewentualnie masz jakieś kolorowe ramki jak ktoś nie chce jednego koloru.

Od siebie dodam ze nigdy nie kupie obudowy bez możliwości zainstalowania napędu, gdyż nagrywarka BD jest u mnie niezbędna i znam sporo osób które jak jak siedzą w grafice i nagrywają backupy projektów na płytach.

https://www.x-kom.pl/p/424391-obudowa-do-k...-armis-ar7.html
Ciach 280 zł i naprawdę nie ma konkurencji... Stylistyka stonowana , kupa miejsca na kable 3 wentyle w zestawie piwniczka kontroler na 10 wentylatorów... Serio w tej cenie trudno znaleźć coś lepszego.

Define C za 299 zł jest lepsza. https://www.x-kom.pl/p/333276-obudowa-do-k...ign=ceneo_click
mszyca (2018.12.03, 19:06)
Ocena: 0
#19

0%
mam fractala r5
powiem jedno: miód xD
kotopsokot (2018.12.03, 19:29)
Ocena: 1
#20

0%
Krisol @ 2018.12.03 19:04  Post: 1178223
McMenel @ 2018.12.03 18:52  Post: 1178222
(...)

https://www.x-kom.pl/p/424391-obudowa-do-k...-armis-ar7.html
Ciach 280 zł i naprawdę nie ma konkurencji... Stylistyka stonowana , kupa miejsca na kable 3 wentyle w zestawie piwniczka kontroler na 10 wentylatorów... Serio w tej cenie trudno znaleźć coś lepszego.

Define C za 299 zł jest lepsza. https://www.x-kom.pl/p/333276-obudowa-do-k...ign=ceneo_click
A bez okna coś w tej cenie bez RGB i udziwnień?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Sony zadowolone ze sprzedaży mocniejszego modelu. 56
Zmiana, o którą nikt nie prosił. 9
Premiera karty coraz bliżej. 10
Co ciekawe, nie chodzi o reprezentanta serii BlackShark. 7
Więcej RAM-u i nowa technika szybkiego ładowania baterii. 3
Wszystko przez kolejny wyciek danych. 8
Kolejna gra tworzona przy współudziale AMD.  19
Są też wstępne informacje o specyfikacji. 54
Facebook