Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4
Mc Gregor (2018.10.11, 18:51)
Ocena: 0
#43

0%
Idziesz do Sklepu 'nie dla idiotów' i problem rozwiązany :)
nadro-linux (2018.10.11, 19:31)
Ocena: 3
#44

0%
S.H.O.D.A.N. @ 2018.10.11 15:07  Post: 1169558
- To czy jest natywne wsparcie h265/VP9 na Linuxie - tak aby uciagnelo material 4k 60k/s?
bo tylko to mnie interesuje.

Jest, aczkolwiek na chwilę obecną tylko dla kart z układami Vega (w tym APU jest obecna Vega, więc to nie problem). Jak coś to trochę więcej szczegółów na ten temat możesz znaleźć tutaj: https://www.phoronix.com/scan.php?page=new...D-VP9-VAAPI-VCN
sevae (2018.10.11, 19:38)
Ocena: 7
#45

0%
dracox @ 2018.10.11 15:03  Post: 1169557
kretos @ 2018.10.11 10:52  Post: 1169530
AMD pokazuje jak buduje się markę - na podstawie historii nazwy Athlon:D Tak pokręconego wykorzystania nazwy nie widziałem.

Pentium u intela tez kiedyś było topową marka a teraz jest lowendem.

Chciałem mu to napisać dużo wcześniej, ale to nie jest analogiczna sytuacja. Athlony nigdy się nie skompromitowały tak jak Pentium pod koniec...
Alejajca (2018.10.12, 03:09)
Ocena: 6
#47

0%
https://pclab.pl/art78899-6.html
Jeśli robicie testy integry to warto by wziąć pod uwagę współczesne MMO jak LoL, WoT, Warframe. Sporo osób w to gra i mając naprawdę napięty budżet chciałoby złożyć komputer nie tylko do filmów czy prac biurowych.
Takimi testami pokażecie możliwości tanich platform.
Namonaki (2018.10.12, 13:44)
Ocena: 4
#49

0%
Alejajca @ 2018.10.12 03:09  Post: 1169622
https://pclab.pl/art78899-6.html
Jeśli robicie testy integry to warto by wziąć pod uwagę współczesne MMO jak LoL, WoT, Warframe. Sporo osób w to gra i mając naprawdę napięty budżet chciałoby złożyć komputer nie tylko do filmów czy prac biurowych.
Takimi testami pokażecie możliwości tanich platform.

kompletnie nie ma testów z zewnętrzna grafą chociażby w grach 'procesorowych'
ten CPU jest konkurentem Pentium 4560 i 5400 które są parowane z zewnętrzną kartą pokroju 1050 (ti)
chauwa @ 2018.10.12 11:35  Post: 1169658
Przypadkiem przy robieniu filmów nie można użyc integry intela ? Z tego co czytałam to taki pentak intela i kodowanie poprzez integre zmniejsza czas kilkukrotnie z zachowaniem jakości... to nawet można streama zrobićbo obraz jest przyzwoity i nie obciąża cpu.

Vega ma również własny encoder do H264 i H265
Edytowane przez autora (2018.10.12, 13:47)
mbe (2018.10.12, 15:30)
Ocena: 4
#50

0%
chauwa @ 2018.10.12 11:35  Post: 1169658
Przypadkiem przy robieniu filmów nie można użyc integry intela ? Z tego co czytałam to taki pentak intela i kodowanie poprzez integre zmniejsza czas kilkukrotnie z zachowaniem jakości... to nawet można streama zrobićbo obraz jest przyzwoity i nie obciąża cpu.

O jakości można dyskutować.
Adolph (2018.10.13, 18:42)
Ocena: 2
#52

0%
chauwa @ 2018.10.12 11:35  Post: 1169658
Przypadkiem przy robieniu filmów nie można użyc integry intela ? Z tego co czytałam to taki pentak intela i kodowanie poprzez integre zmniejsza czas kilkukrotnie z zachowaniem jakości... to nawet można streama zrobićbo obraz jest przyzwoity i nie obciąża cpu.

Probówałem jakiś czas temu się tym pobawić na moim lapku KabyLake 7300HQ. W staxripie i handbrake. Zdecydowanie jakość nie była najlepsza FHD@quality@5kbit/s H265. Fakt było dużo szybciej jak H264 na samym cpu. ale jakość tego drugiego była nieporównywalnie lepsza.
Edytowane przez autora (2018.10.13, 18:43)
Markiz88 (2018.10.14, 09:46)
Ocena: -3
#53

0%
w minusach brakuje informacji że na tym procesorze można zainstalować tylko win10
sevae (2018.10.14, 20:09)
Ocena: -1
#54

0%
Markiz88 @ 2018.10.14 09:46  Post: 1169881
w minusach brakuje informacji że na tym procesorze można zainstalować tylko win10

No faktycznie, Haiku OS miewa problemy ze zintegrowanymi Vegami, temat mnie nie interesował, ale podobno jak się ograniczy pamięć do 4GB to jest OK (bo coś z dzieleniem pamięci jest nie tak).

Więcej systemów poza Win10 i Haiku OS nie ma, więc w praktyce masz rację.
Edytowane przez autora (2018.10.14, 20:10)
Markiz88 (2018.10.14, 21:29)
Ocena: 0
#55

0%
@sevae
ciekawa sprawa że nikt nie zauważa szalenie ciągle popularnego windowsa 7, który spokojnie wystarczy wielu osobom bez potrzeby zaprzyjaźniania się z usługą zwaną windows 10. Tak samo brak sterowników do win8.1 pomimo że obydwa systemy ciągle są wspierane.
http://gs.statcounter.com/os-version-marke...sktop/worldwide
sevae (2018.10.14, 23:24)
Ocena: 2
#56

0%
@Markiz88 Ale nie napisałeś, że Win7 nie można zainstalować tylko, że można wyłącznie Win10. Nie tylko Windowsami człowiek żyje. A poza tym masz rację, Win10 też mnie irytuje.

A nie robiąc OT to procesor mnie bardzo interesuje, ale ja mam fetysz do ciekawych małych gówien.
Markiz88 (2018.10.15, 20:20)
Ocena: 0
#57

0%
zgoda jednak rok linuksa to jeszcze nie ten i nie następny, wiec system co ma udział poniżej 2% można śmiało pominąć w ogólnej dyskusji
http://gs.statcounter.com/os-market-share
Sebizzz (2018.10.16, 16:32)
Ocena: -1
#58

0%
Markiz88 @ 2018.10.14 09:46  Post: 1169881
w minusach brakuje informacji że na tym procesorze można zainstalować tylko win10
wsadzenie jakiejkolwiek karty kompatybilnej z win 7 rozwiązuje sprawę działania tego procesora na win 7. Niestety obawiam się że umowy AMD z M$ nie pozwalają na sterowniki pod 7(lub koszty AMD się nie kalkulowały). Niestety twórca Windowsów robi wszystko by ubić 7 i ibizie mu to nie najgorzej.
sevae (2018.10.19, 12:09)
Ocena: 1
#60

0%
Markiz88 @ 2018.10.15 20:20  Post: 1170070
zgoda jednak rok linuksa to jeszcze nie ten i nie następny, wiec system co ma udział poniżej 2% można śmiało pominąć w ogólnej dyskusji
http://gs.statcounter.com/os-market-share
Nic nie wspominałem o Linuxie ;)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane