Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4
~Ave~ (2018.09.21, 20:45)
Ocena: 23
#1

0%
Trzeba przyznać, niezły killer z tej gry. Żaden z niej Crysis, ale i tak jest ciężkostrawna jak wigilijne potrawy.
Ciekawe, czy to efekt faktycznych wymagać po optymalizacji, czy portu z konsol? Nie wiem tylko, czy stwierdzenie 'port z konsol' wciąż funkcjonuje w 2018 roku...
Duke Nukem 56 (2018.09.21, 20:45)
Ocena: 19
#2

0%
FPSy na DX11 lecą na łeb. Czyżby więcej firm zacznie stawiać na DX12?
Krisol (2018.09.21, 20:48)
Ocena: 9
#4

0%
Chyba pierwsza gra, w której lepiej wybrać DX12 niż DX11 i to nie tylko na kartach AMD.
Szczepanik33 @ 2018.09.21 20:47  Post: 1166006
Nic sie nie zmienia do gier Intel plus nv ( zaskakuje wydajnosc 2080 TI karta podwaja wydajnosc do pierwszego pascala 2.5 roku temu. Jest progres ) co dziwniejsze gry projektowane na konsole z AMD a po konwersji lepiej dziala na Intel i NV. Pomyslec tylko jakby konsole chodzily w takim duecie zbudowanym z i5 + 1070 ( moc w TFLoP podobna a wydajnosc bylaby duzo lepsza )

1070 jest od Nvidii, w konsolach siedzą Radeony, tak więc nie porównuj ich w wydajności zmiennoprzecinkowej, karty Nvidii dalej są mocniejsze w rasteryzacji i teselacji, mają szybszą pamięć podręczną, wydajność w liczeniu INT16 równą z FP32, większa ilość ROP przypadającą na ilość rdzeni, lepszą kompresję koloru, efektywniejsze dzielenie zadań na rdzenie itp., natomiast karty AMD mają tylko EJSINK KOMPJUT, Vega ma sporo rozwiązań sprzętowych rozwiązujących kilka problemów z wydajnością, np. primitive shader dla rasteryzacji czy draw-stream binning rasterization dla wypełniania pikseli, ale żadna z nich nie działa(xD), więc w grach 6 TFlops Nvidii > 6 TFlops AMD.
Przykładowo rasteryzacja:

Wydajność w wypełnianiu pikseli:

Wydajność w filtrowaniu tekstur:
Edytowane przez autora (2018.09.21, 21:37)
Doamdor (2018.09.21, 20:50)
Ocena: 7
#5

0%
Rożnica FPS między DX12, a DX11 spora, miłe zaskoczenie, może kolejne gry będą tak śmigać na DX12. GTX1080 daje radę w WQHD, a w 4k jak konsole 30 fps. :E Brakuje w teście podkręconej i5 4/4.
Edytowane przez autora (2018.09.21, 20:51)
Skullek (2018.09.21, 21:03)
Ocena: 21
#6

0%
Szczepanik33 @ 2018.09.21 20:47  Post: 1166006
co dziwniejsze gry projektowane na konsole z AMD a po konwersji lepiej dziala na Intel i NV.


No ja tam widzę, że RX580 > 1060, R9 390 > 970 (prawie poziom 980), RX 560 = 1050, 550 > 1030.
Jedynie co radzi sobie słabo ze stajni AMD to oczywiście Vega, ale żeby na tej podstawie wysnuć wniosek, że gra działa lepiej na NV w całości... cóż.

AMD ma duży problem w high-endzie, ale w niższych półkach radzi sobie dobrze. Gdyby jeszcze ceny w sklepach były normalne, mielibyśmy równą walkę.
Edytowane przez autora (2018.09.21, 21:05)
KowalPachołekFocusa (2018.09.21, 21:11)
Ocena: 7
#7

0%
Skullek @ 2018.09.21 21:03  Post: 1166011
Gdyby jeszcze ceny w sklepach były normalne, mielibyśmy równą walkę.

Jest już prawie normalnie.Najlepsza wersja 580-ki
esc.pl/product_info.php?cPath=71_86&products_id=298568
Edytowane przez autora (2018.09.21, 21:11)
MagicMike (2018.09.21, 21:11)
Ocena: 19
#8

0%
Nie no genialnie RTX za prawię 6000 zł nie radzi sobie w 4K z 60 FPS. Równie dobrze można kupić Xbox one x za 1800 zł i też się cieszysz bo jakość obrazu strasznie nie odstaje, a gra nawet na zestawie za 11 000 zł (SIC!) Nie chodzi płynnie.
ombre070 (2018.09.21, 21:26)
Ocena: 19
#9

0%
Zaczynam się zastanawiać czy sprzedaż Xbox X i kupno komputera to była dobra decyzja. Wcześniej po prostu grałem, teraz ciągle sprawdzam czy mi pójdzie.
Minciu (2018.09.21, 21:35)
Ocena: 10
#10

0%
Planujecie może przestać robić testy na referencyjnych 1080TI, które throtlują w grach o prawie 1/4 zegara w porównaniu do dowolnego nie refa ?
*Konto usunięte* (2018.09.21, 21:40)
Ocena: -4
#11
Czyli tak jak zwykle:

1080p 60fps GTX980Ti/GTX1070/GTX2060 ?
1440p 60fps GTX1080/GTX1080Ti/RTX2070 ?

Ryzen 2600x/Ryzen 2700x/6700k/7700k = 8600k

Test tylko DDR4 3200MHz ? przecież w redakcji są DDR 3600MHz CL15.

Dobrze by było zobaczyć porównanie DDR4 2666 vs 3200 vs 3600.
Edytowane przez autora (2018.09.22, 00:02)
Orzel94 (2018.09.21, 21:43)
Ocena: 14
#12

0%
A ja mam wniosek żeby w 1440p też testować na innych ustawieniach, już niekoniecznie na niskich ale ten jeden szczebel mniej niż najwyższe by się przydał bo niekoniecznie jak ktoś ma monitor 1440p to od razu w parze z GTX1080
Edytowane przez autora (2018.09.21, 21:45)
Eltik (2018.09.21, 21:54)
Ocena: 0
#13

0%
no niezle ze takie roznice miedzy DX11 a 12 kiler ta gra jesli np gtx 1060 daje na SREDNICH 50-60fps. Wspolczuje posiadaczom wczesniejszych wersji windows i grania na dx 11 na ktorym nawet 2080 ti ma 40fps buahahahaha
MarcysxD (2018.09.21, 22:02)
Ocena: 10
#14

0%
Wiecie ze od premiery GTX 1080TI we wszystkich tabelkach we wszystkich testach macie blad w jej taktowaniu ? 1607 zamiast 1407 Mhz.

Sadzę ze kopiowaliscie dane z GTX 1080 gdyz kiedys jeszcze przy 1080TI widnialo 8GB, i zapomnieliscie zmienic.
daerragh (2018.09.21, 22:32)
Ocena: 10
#15

0%
R9 380 prawie o polowe slabszy niz GTX 960 i na poziomie RX 550 i to w DX12? Cos tu jest nie tak...
kain (2018.09.21, 22:37)
#16

0%
MarcysxD @ 2018.09.21 22:02  Post: 1166019
Wiecie ze od premiery GTX 1080TI we wszystkich tabelkach we wszystkich testach macie blad w jej taktowaniu ? 1607 zamiast 1407 Mhz.

Sadzę ze kopiowaliscie dane z GTX 1080 gdyz kiedys jeszcze przy 1080TI widnialo 8GB, i zapomnieliscie zmienic.


Faktycznie. Dzięki za czujność, już poprawione :)
Wenez (2018.09.21, 23:03)
Ocena: 5
#17

0%
Lepszą 1080ti trzeba dawać do porównania z 2080, trzeba dać seniorowi jakieś szanse.
*Konto usunięte* (2018.09.21, 23:53)
Ocena: 6
#18
Eltik @ 2018.09.21 21:54  Post: 1166018
no niezle ze takie roznice miedzy DX11 a 12 kiler ta gra jesli np gtx 1060 daje na SREDNICH 50-60fps. Wspolczuje posiadaczom wczesniejszych wersji windows i grania na dx 11 na ktorym nawet 2080 ti ma 40fps buahahahaha


Skupili się na dopracowaniu DX12 bo zawiera Ray Tracing a DX11 olali bo i tak większość kart na rynku wspiera DX12. Niestety ale coraz więcej developerów olewa użytkowników Win 7/8.1
Edytowane przez autora (2018.09.21, 23:57)
Kazubin (2018.09.21, 23:54)
Ocena: 9
#19

0%
DX12 było natywnym API i to widać w końcu.
Tramwaj z Bombaju (2018.09.22, 00:10)
Ocena: 9
#20

0%
Mam dwa pytania:
1. Jak to możliwe, że przetestowaliście grafiki na sterownikach z serii 399? RTX nie miały działać tylko na 411?
2. Dlaczego wyniki testu CPU są takie płaskie? Czy nie lepiej byłoby obniżyć ustawienia do niższych, by grafika nie stanowiła wąskiego gardła?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Od kilku dni trwa już nasz plebiscyt Tech Awards 2018, w którym czytelnicy mogą wyłonić najlepsze produkty technologiczne tego roku. 13
Pomocnik zadebiutuje z numeracją 3.0. 1
Przystępna cenowo płyta dla Threadripperów. 5
Trochę smutne pożegnanie. 11
Zieloni motywują do zakupu nowego GeForce’a. 27
Stylowy laptop z cienkimi ramkami. 3
Choć tzw. Czarny Piątek jest dopiero za tydzień, to niektóre firmy postanowiły się pospieszyć. 14
Skojarzenia z tabletami są jak najbardziej na miejscu. 15
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 30
Dobry moment, żeby wypróbować płatną wersję serwisu. 16
Na święta nie będzie prezentów. 49
Czy platforma będzie dobrą alternatywą dla innych serwisów VoD? 27
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 41
Przystępna cenowo płyta dla Threadripperów. 5
Dobra wiadomość dla bardziej zamożnych graczy. 11
Dobry moment, żeby wypróbować płatną wersję serwisu. 16
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 17
Zestaw kultowych gier w nowej odsłonie. 14
Na święta nie będzie prezentów. 49
Facebook
Ostatnio komentowane