Komentarze
Komentarzy na stronę
1
malpigwalt (2018.09.13, 17:04)
Ocena: 14
#3

0%
Nic ciekawego...
Jacek13 (2018.09.13, 18:06)
Ocena: 8
#4

0%
Zaraz, wsparcie otrzyma Finał Fantasy XV? Nie spodziewałem się tak długiego wsparcia twórców dla tej gry. Z drugiej strony miała wszystkie najnowsze technologie Nvidii, takie jak vokselowe oświetlenie, teselowany grunt, ruchy roślinności itd. Niestety gra już teraz jest bardzo wymagająca, a wcale nie wygląda tak dobrze.
~Ave~ (2018.09.13, 19:28)
Ocena: 18
#5

0%
Łaaał...Nie interesuje mnie żaden z tych tytułów...
Wenez (2018.09.13, 20:03)
Ocena: 16
#6

0%
Jak darmowa, jak jest w cenie karty:D
Marucins (2018.09.13, 20:15)
Ocena: 16
#7

0%
czekam na realne porównanie tytułu z DLSS oraz bez.
a teraz mącić wodę to se mogą ale u siebie w kiblu.
AUTO6 (2018.09.13, 20:42)
Ocena: 1
#8

0%
ARK, SCUM, PUBG - cieszy, że są na liście :)
Ania1984 (2018.09.13, 22:26)
Ocena: 9
#9

0%
a czym dokładnie jest DLSS ? Trochę o tym poczytałam i wychodzi na to, że jest to renderowanie w 1080p po czym upscalowanie do 4K z dodatkowymi technikami AA i odszumianiem. Z czystym supersamplingiem nie ma to jednak nic wspólnego bo obraz nie jest renderowany w wyższej rozdzielczości tylko w niższej niż natywny.

https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/9...mpling_or_anti/
P.S. początkowo na Quadro evencie Nvidia nazwała tę technikę DLAA (Deep Learning Anti Aliasing) następnie na Geforce evencie przemianowała ją na DLSS (Deep Learning Super Sampling)
Edytowane przez autora (2018.09.13, 22:31)
mat9v (2018.09.14, 11:47)
Ocena: 0
#11

0%
Ania1984 @ 2018.09.13 22:26  Post: 1164530
a czym dokładnie jest DLSS ? Trochę o tym poczytałam i wychodzi na to, że jest to renderowanie w 1080p po czym upscalowanie do 4K z dodatkowymi technikami AA i odszumianiem. Z czystym supersamplingiem nie ma to jednak nic wspólnego bo obraz nie jest renderowany w wyższej rozdzielczości tylko w niższej niż natywny.

https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/9...mpling_or_anti/
P.S. początkowo na Quadro evencie Nvidia nazwała tę technikę DLAA (Deep Learning Anti Aliasing) następnie na Geforce evencie przemianowała ją na DLSS (Deep Learning Super Sampling)


Podobno działa to tak, że developer wysyła grę do Nvidii a tam serwery analizują przestrzeń gry, przeprowadzają z użyciem AI antyaliasing i przygotowują specjalny pakiet 'poprawek' czy może 'podpowiedzi' do gry, które AI na karcie graficznej używa do wyświetlenia obrazu.
Obraz jest na karcie graficznej renderowany w 1080p i dynamicznie upscale'owany do 4k z użyciem poprawek co ma zapewnić jakość obrazu nawet wyższą od 4k. Jakość obrazu przewyższa używanie TXAA.
Źródło: https://www.gamespace.com/featured/nvidia-...-rtx-deep-dive/
Ciekaw jestem jak wpłynie to na jakość tekstur które w 1080p są zwyczajnie często dużo słabsze, i jak wpłynie na ilość elementów i szczegółów obrazu, jak ostatecznie obraz w DLSS będzie się prezentował względem obrazu liczonego natywnie w 4k.
chizra (2018.09.14, 16:33)
Ocena: 3
#12

0%
el_darko @ 2018.09.13 23:29  Post: 1164542
Super że Darksiders 3 dostanie, jedna z nich ulubionych serii, tylko po co?


Jak to po co ? Masz kupić kartę i śledzić promienie :lol2:
Edytowane przez autora (2018.09.14, 16:35)
sevae (2018.09.15, 09:49)
Ocena: 2
#13

0%

Ania1984 @ 2018.09.13 22:26  Post: 1164530
a czym dokładnie jest DLSS ? Trochę o tym poczytałam i wychodzi na to, że jest to renderowanie w 1080p po czym upscalowanie do 4K z dodatkowymi technikami AA i odszumianiem. Z czystym supersamplingiem nie ma to jednak nic wspólnego bo obraz nie jest renderowany w wyższej rozdzielczości tylko w niższej niż natywny.

https://www.reddit.com/r/nvidia/comments/9...mpling_or_anti/
P.S. początkowo na Quadro evencie Nvidia nazwała tę technikę DLAA (Deep Learning Anti Aliasing) następnie na Geforce evencie przemianowała ją na DLSS (Deep Learning Super Sampling)

Supersampling, bo tensory uczą się u NVIDII jak obraz wygląda w wyższej rozdzielczości, by poprawiać ten wyrenderowany w 1080p.
Assassin (2018.09.15, 11:24)
Ocena: -3
#14

0%
Bardzo mnie ciekawi jak to będzie wyglądało w praktyce. Takie 'dorysowywanie brakujących pikseli' kojarzy mi się z popularnym swego czasu 'dorysowywaniem klatek' w telewizorach '2000 Hz' i w niektórych odtwarzaczach wideo na PC. Bardzo ładnie to wyglądało w przygotowanych demach, ale w praktyce jeśli nagrania nie zrobiono od razu w 60p, to łatwo dawało się zauważyć męczące artefakty. Tam jednak nie było tak mocnego procesora zaprojektowanego pod liczenie AI, więc wierzę, że może być dobrze. Tym bardziej, że już na konsolach upscaling wygląda w miarę przyzwoicie - tu pewnie będzie podobnie tylko łatwiej dla programisty (mniej 'fine tuningu' dzięki wsparciu AI).
Adolph (2018.09.17, 06:42)
Ocena: 0
#15

0%
Wow. Może Tomb Raidera z tego ogarnę. Cała reszta mnie totalnie nie interesi xD
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Od kilku dni trwa już nasz plebiscyt Tech Awards 2018, w którym czytelnicy mogą wyłonić najlepsze produkty technologiczne tego roku. 3
Na święta nie będzie prezentów. 31
Posiadacze konsol PlayStation będą rozczarowani. 24
Zestaw kultowych gier w nowej odsłonie. 14
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
W sieci znajdziemy pierwsze szczegóły na temat chipu. 4
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 30
Spokojnie, firma i tak niedługo zaoferuje nowy rodzaj łączności. 12
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 41
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 17
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Zestaw kultowych gier w nowej odsłonie. 14
Facebook
Ostatnio komentowane