komentarze
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2018.09.04, 19:23
44#1
Ło matko i córko, ta gra będzie w ogóle działać na Radeonach czy to już ex dla kart Nvidii? :D
Edytowane przez autora (2018.09.04, 19:25)
DyndaSZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
DyndaS2018.09.04, 19:25
62#2
HairWorks + PhysX + Ray Tracing i gramy w 10 fps na 2080 Ti :E
supervisorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
supervisor2018.09.04, 19:25
-1#3
Skomentuje to tak: Ja pi...
Markiz88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Markiz882018.09.04, 19:28
21#4
DyndaS @ 2018.09.04 19:25  Post: 1163074
HairWorks + PhysX + Ray Tracing i gramy w 10 fps na 2080 Ti :E

żartujesz taki FPS dadzą ledwie 2x 2080ti :P
bodziokrakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bodziokrak2018.09.04, 19:30
-13#5
Ta gra to będzie taki far cry naszych czasów, po dziś dzień pod aktualnościami o nowszych bardziej wydajnych podzespołach pojawiały się żartobliwe pytanie czy pójdzie na tym wymieniona gra. Najwyższy czas przekazać pałeczkę.
bodziokrakZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bodziokrak2018.09.04, 19:33
15#6
Swoją drogą zastanawiam się jak ta gra będzie wyglądać na ps i xbox, pewnie bieda z nędzą, pójdzie przynajmniej w fhd przy 30fps, czy raczej skalowane?
KowalZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kowal2018.09.04, 19:34
Krisol @ 2018.09.04 19:23  Post: 1163073
Ło matko i córko, ta gra będzie w ogóle działać na Radeonach czy to już ex dla kart Nvidii? :D

Przecież to lata na cpu od dawna.
*Konto usunięte*2018.09.04, 19:35
-8#8
Wpis usunięty przez moderatora
Edytowane przez moderatora (2018.09.05, 10:29)
decorator12Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
decorator122018.09.04, 19:39
12#9
Krisol @ 2018.09.04 19:23  Post: 1163073
Ło matko i córko, ta gra będzie w ogóle działać na Radeonach czy to już ex dla kart Nvidii? :D

Te opcje będzie można wyłączyć, albo nie będą one aktywne w Radeonach.
Killing Floor 2 ma Nvidia Flex, na moim RX 570 nie można tej opcji włączyć.
I dobrze, bo nawet 1060 cierpi wtedy na duże spadki FPS.
Pamiętam jak Hairworks działał nawet znosnie w Wiedźminie III po zmienię na wymuszenie tesalacji o odpowiedniej wartości w sterowniku.
Podobno nie było różnicy w wyglądzie :E
DoamdorZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Doamdor2018.09.04, 19:40
11#10
Będzie jak za czasów kiedy wyszedł Crysis ? Obecnie Metro Redux z 4x SSAA zarzyna w FHD GTX 1080. :E
ŻywyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Żywy2018.09.04, 19:44
DyndaS @ 2018.09.04 19:25  Post: 1163074
HairWorks + PhysX + Ray Tracing i gramy w 10 fps na 2080 Ti :E


Raport mowi o 40FPS ze wszystkimi opcjami na ON w 1080p... Takze tak, bez 1080Ti w SLI sie nie obedzie hehe.
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2018.09.04, 19:45
14#12
marcin33! @ 2018.09.04 19:35  Post: 1163082
I dobrze ... Tak jak kiedys wychodził kiler graficzny który byl przygotowany na next generacje sprzętu. Zbyt dlugo jakosc grafiki stoi w miejscu z powodu zbyt slabych konsol na ktore to gry musza byc tak twkrzone aby dzialaly min 30 fps.
tylko, ze ta gra nie jest kilerem graficznym.
Wygląda najwyżej bardzo dobrze, a so killera jej daleko. Kilerem może być najwyżej dla sprzętu... Ale równie dobrze można zrobić pacmana który będzie zażynał sprzęt, wiec to żadne osiągnięcie ;)
Kuba.wroZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kuba.wro2018.09.04, 19:46
21#13
Ja nie rozumiem dlaczego ta gra ma takie wymagania. To co widzę w gameplayu absolutnie tego nie uzasadnia.
*Konto usunięte*2018.09.04, 19:46
-14#14
Krisol @ 2018.09.04 19:23  Post: 1163073
Ło matko i córko, ta gra będzie w ogóle działać na Radeonach czy to już ex dla kart Nvidii? :D


Ale o brak wsparcia dla Physx na Radeonach to miej pretensje do AMD bo nVidia dwa razy proponowała zaimplementowanie Physx na Radeonach ale AMD olało sprawę bo nie chciało płacić za licencje i twierdziło że sami tworzą zamiennik Physx oparty na Havoc.
*Konto usunięte*2018.09.04, 19:48
-11#15
Kowal @ 2018.09.04 19:34  Post: 1163081
Krisol @ 2018.09.04 19:23  Post: 1163073
Ło matko i córko, ta gra będzie w ogóle działać na Radeonach czy to już ex dla kart Nvidii? :D

Przecież to lata na cpu od dawna.


Physx lata na CPU jak ma się AMD czyli programowo i potrafi zarznąć wydajność.
*Konto usunięte*2018.09.04, 19:49
Kuba.wro @ 2018.09.04 19:46  Post: 1163090
Ja nie rozumiem dlaczego ta gra ma takie wymagania. To co widzę w gameplayu absolutnie tego nie uzasadnia.


Wcześniejsze odsłony Metro tak że miały problemy z wydajnością.
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2018.09.04, 19:55
RMS_84 @ 2018.09.04 19:46  Post: 1163091
Krisol @ 2018.09.04 19:23  Post: 1163073
Ło matko i córko, ta gra będzie w ogóle działać na Radeonach czy to już ex dla kart Nvidii? :D


Ale o brak wsparcia dla Physx na Radeonach to miej pretensje do AMD bo nVidia dwa razy proponowała zaimplementowanie Physx na Radeonach ale AMD olało sprawę bo nie chciało płacić za licencje i twierdziło że sami tworzą zamiennik Physx oparty na Havoc.

Amd musiało by zrobić marną implementacje cuda która była by zawsze do tylu za tą od nvidia, która decydowala by o wszystkim co tam trafi i jak będzie realizowane, wiec na radeonach było by znacznie wolniej.

Myślisz ze dlaczego nvidia przez lata trzymało physx Dla CPU na x87? Bo miała być marna wydajność, aby ludzie zdecydowali się na akceleracje gpu. Potem wprowadzili wsparcie sse2. Nawet nie wiem czy w końcu dodali avx.
KrisolZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Krisol2018.09.04, 20:02
Kowal @ 2018.09.04 19:34  Post: 1163081
Przecież to lata na cpu od dawna.

Wiem o tym, tylko że te 2 opcje będą akcelerowane przez GPU.
decorator12 @ 2018.09.04 19:39  Post: 1163083
Pamiętam jak Hairworks działał nawet znosnie w Wiedźminie III po zmienię na wymuszenie tesalacji o odpowiedniej wartości w sterowniku.
Podobno nie było różnicy w wyglądzie :E

Była, jak miałem R9 270 to jedynie teselacja na x16 wyglądała jeszcze ok, x8 i niżej słabo.
RMS_84 @ 2018.09.04 19:48  Post: 1163092
Physx lata na CPU jak ma się AMD czyli programowo i potrafi zarznąć wydajność.

Nie do końca, UE4 i Unity mają to w standardzie na CPU.
Edytowane przez autora (2018.09.04, 20:11)
cgdestroyerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cgdestroyer2018.09.04, 20:03
Co do PhysX to silnik Unreal Engine 4 używa tej technologi więc nie jest to taka egzotyka jak się większości wydaje :)
https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/Physics
iwanmeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
iwanme2018.09.04, 20:39
11#20
bodziokrak @ 2018.09.04 19:30  Post: 1163077
Ta gra to będzie taki far cry naszych czasów, po dziś dzień pod aktualnościami o nowszych bardziej wydajnych podzespołach pojawiały się żartobliwe pytanie czy pójdzie na tym wymieniona gra. Najwyższy czas przekazać pałeczkę.

Zobaczymy. Far Cry i pierwszy Crysis na swoje czasy wyglądały dość przełomowo. Metro pomimo mnogości zaimplementowanych technik nie powala (przynajmniej na tyle na ile przecieki różne pokazywali. )
Zaloguj się, by móc komentować