komentarze
*Konto usunięte*2018.09.01, 14:10
-1#1
Wpis usunięty przez moderatora
Edytowane przez moderatora (2018.09.01, 14:16)
SysWOW64Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SysWOW642018.09.01, 14:15
36#2
Czemu w testach cpu nie ma podstawowej jednostki i5 8400 !!!
KowalPachołekFocusaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
KowalPachołekFocusa2018.09.01, 14:26
22#3
Wyniki procesorów nie są miarodajne.To nie pretensje do redakcji.Gra posiada Denuvo w najbardziej inwazyjno_agresywnej postaci.Warto to było zaznaczyć
vincentlawZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
vincentlaw2018.09.01, 14:38
15#4
Działa jak crap (na 1070 mam spadki grubo ponizej 60 fps, a podczas walki z Kushala Daora jakies constant 20) i nie wspiera ultrawide w 2018 roku. Japońce się nie postarali z portem, a hajs najwidoczniej się zgadza. No cóż mam nadzieję, że będzie jakiś patch, albo to ostatnia gra jaką od nich kupuję.
Adi-CZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Adi-C2018.09.01, 14:45
18#5
To ja tylko dodam że te okienkowe skrypty do porównań jakości grafiki to z całym szacunkiem o kant tyłka potłuc. Guzik widać. I nie że u was, tylko wszędzie, na digitalfoundry też jakiś czas temu zaczęli tak robić. To jest bez sensu w założeniach.

Najlepiej porównywać normalne klikalne jotpegi które można se otworzyć w kartach, w całości a nie jakichś mikro wycinkach, i porównywać przełączając między nimi. Wtedy, przy takim przeklikiwaniu wychodzą OD RAZU różnice których w takich porównaniach side-by-side po prostu nie widać.
Ile razy na digitalF porównywali w takich oknach np. wersje x360/ps3/pc i człowiek tak- 'no... w sumie... nieduże różnice, hmm, dziwne...'- a później klik- otwórz w nowej karcie x360, klik otwórz w nowej karcie pc i człowiek się łapał za głowę- bo oto nagle są ogromne różnice które widać dopiero teraz. Trzeba porównywać cały obraz naraz, i przełączać się miedzy nimi.

...No i... obraz przy przełączaniu kart- nie może błyskać... Jak błyska to spróbować innej przeglądarki.
Pamiętam jak kiedyś, kiedyś, na win xp w virtualdub porównywałem jakość dwóch skompresowanych filmów- w jednym otwartym na fullscreen oglądałem daną klatkę video, w drugiej instancji vdub tę samą klatkę, i przełączałem między nimi żeby zobaczyć który kodek/ustawienie lepsze. Różnice były jak na dłoni... Po czym przesiałem się na win 7 i nagle okazało się że obraz przy przełączaniu błyska- tak na 1/60 sek. powiedzmy. Po prostu przy przełączeniu jest mały, krótki błysk- i okazało się że nagle nie da się NIC porównać, bo różnice przez ten błysk aż tak się zacierają... Z takiego mw. zjawiska korzysta też strobing w monitorach/tv do usuwania blura, to niby resetuje nam postrzeganie obrazu.
Mózg dziwna rzecz.

Także niby łatwe porównanie, ale jednak można je niepotrzebnie skomplikować, a jak zwykle okazuje się że najprostsze rozwiązania są najlepsze...

Edytowane przez autora (2018.09.01, 15:09)
MariuszgsZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mariuszgs2018.09.01, 15:00
-14#6
Dziwnie wygląda jak redakcja robi testy na starszej generacji Ryzenów. Czyżby nowe za dobrze wypadały na tle procków Intela?
SkullekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Skullek2018.09.01, 15:12
-9#7
Bardzo dobrze wypada RX580, poziom 980Ti, dużo wyżej niż 1060 6GB.

Tak samo starusienki R9 380, który kiedyś podobno dostawał baty od 960 ;) ...

Gdyby tak samo dobrze AMD walczyło w topce, to byłoby super.
AvalancZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avalanc2018.09.01, 15:19
10#8
Czy autor mógłby sprawdzić na dowolnym zestawie, czy na wyniki mają wpływ:
- zmiana sterowników na 398.36
- instalacja moda (https://github.com/Kaldaien/SpecialK/relea...jects/SK_MHW.7z ) , zwykłe wypakowanie do katalogu z grą. Mod podobno w jakiś sposób optymalizuje użycie wątków w grze

Obie te rzeczy znacząco wpływają na działanie gry i obciążenie CPU na różnych konfiguracjach. Doniesienia o tym można przeczytać w wielu miejscach, więc nie jest to efekt placebo, aczkolwiek nie wiadomo do końca czemu to działa. Podejrzewam, że może to mieć coś wspólnego z systemem operacyjnym.

Btw. jeszcze jedną ciekawą rzecz zauważyłem. Raz na kilka uruchomień gra bierze przez dwie minuty 100% CPU przy starcie i blokuje całkowicie komputer. Obstawiam Denuvo.
Edytowane przez autora (2018.09.01, 17:02)
deton24Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
deton242018.09.01, 17:09
Dzięki za cynk. Wstawiłem to na PCGamingWiki. Więcej ludu może się dowie.
3coenZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
3coen2018.09.01, 17:14
SysWOW64 @ 2018.09.01 14:15  Post: 1162682
Czemu w testach cpu nie ma podstawowej jednostki i5 8400 !!!


Ale jest 8600k wiec nie jest problemem wyciągnięcie wniosków, skoro różnią się tylko taktowaniem...
B0BS0NZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
B0BS0N2018.09.01, 17:32
16#11
Grafika z 2010 roku a wymagania większe niż Battlefield 1. Komedia.
zomeerZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
zomeer2018.09.01, 17:56
-1#12
Radeony ładnie się starzeją.
Baal101Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Baal1012018.09.01, 18:12
Kolejny test MHW i kolejny raz w sztucznych sytuacjach. Dlaczego nikt nie zrobi testu w rzeczywistej sytuacji gdzie mamy 4 graczy i walczą z Teostrą? Testy w idle nic nam nie mowia.
NegratywZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Negratyw2018.09.01, 18:29
Potworne...raczej juz standardowe...AC Origins miejscami chodzil jeszcze gorzej....ale spoko...na konsolach ta gra to juz totalna padaka....
*Konto usunięte*2018.09.01, 18:34
-8#15
Dobra, więc na i5-4570 pogram czy nie?
AvitrZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Avitr2018.09.01, 18:38
-10#16
Nie bez powodu twórcy w wymaganiach minimalnych wymieniają procesor czterordzeniowy. W naszym miejscu testowym był on cały czas w stu procentach obciążony, co znacznie wpłynęło na tempo animacji.

Jak już tak piszecie to może dla wszystkich uczestniczących w teście procesorów podalibyście obciążenie? Bo jak dwa CPU oferują podobne framerate, ale jeden przy obciążeniu 100%, a drugi 50% to jest to dość istotna informacja.
Edytowane przez autora (2018.09.01, 18:39)
Kyle_PLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Kyle_PL2018.09.01, 19:02
W tej grze widać, że 2 rdzenie + HT (i3 6100) to nie to samo co prawdziwe 4 rdzenie (i5 6600K) . Ta sama architektura, ta sama generacja, różnica w taktowaniu niewielka, a w wydajności na korzyść 4 rdzeni duża.
Edytowane przez autora (2018.09.01, 19:04)
Mistereco21Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Mistereco212018.09.01, 19:17
-9#18
Kolejny łabendzi śpiew dla zielonych. Widać jak dobrze była przemyślana architektura polaris. Karty od AMD po raz kolejny dają po łapkach zielonym gagatkom.
Rx480 przed 1060 i 980 oraz bardzo dobra postawa Vegi.
Przykro patrzy się na karty GTX, których właściciele ewidentnie przepłacili. Obecnie dobra wersja autorska Rx580 to najlepsza karta na rynku. Kappa!!!
Edytowane przez autora (2018.09.01, 19:18)
franczescoZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
franczesco2018.09.01, 19:41
Avitr @ 2018.09.01 18:38  Post: 1162710
Nie bez powodu twórcy w wymaganiach minimalnych wymieniają procesor czterordzeniowy. W naszym miejscu testowym był on cały czas w stu procentach obciążony, co znacznie wpłynęło na tempo animacji.

Jak już tak piszecie to może dla wszystkich uczestniczących w teście procesorów podalibyście obciążenie? Bo jak dwa CPU oferują podobne framerate, ale jeden przy obciążeniu 100%, a drugi 50% to jest to dość istotna informacja.

Jeśli gra nie wykorzysta HT to jest to kompletnie zbędna informacja (jak zwykle w takich sytuacjach) bo na i7 będziesz miał np. 80% a na i5 40% i nie znaczy to kompletnie nic. Liczy się framerate
Jacek1991Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Jacek19912018.09.01, 20:04
10#20
denuvo? czyli gra nie pójdzie mi nigdy :(
Zaloguj się, by móc komentować