Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
SysWOW64 (2018.09.01, 14:15)
Ocena: 35
#2

0%
Czemu w testach cpu nie ma podstawowej jednostki i5 8400 !!!
KowalPachołekFocusa (2018.09.01, 14:26)
Ocena: 22
#3

0%
Wyniki procesorów nie są miarodajne.To nie pretensje do redakcji.Gra posiada Denuvo w najbardziej inwazyjno_agresywnej postaci.Warto to było zaznaczyć
vincentlaw (2018.09.01, 14:38)
Ocena: 14
#4

0%
Działa jak crap (na 1070 mam spadki grubo ponizej 60 fps, a podczas walki z Kushala Daora jakies constant 20) i nie wspiera ultrawide w 2018 roku. Japońce się nie postarali z portem, a hajs najwidoczniej się zgadza. No cóż mam nadzieję, że będzie jakiś patch, albo to ostatnia gra jaką od nich kupuję.
Adi-C (2018.09.01, 14:45)
Ocena: 18
#5

0%
To ja tylko dodam że te okienkowe skrypty do porównań jakości grafiki to z całym szacunkiem o kant tyłka potłuc. Guzik widać. I nie że u was, tylko wszędzie, na digitalfoundry też jakiś czas temu zaczęli tak robić. To jest bez sensu w założeniach.

Najlepiej porównywać normalne klikalne jotpegi które można se otworzyć w kartach, w całości a nie jakichś mikro wycinkach, i porównywać przełączając między nimi. Wtedy, przy takim przeklikiwaniu wychodzą OD RAZU różnice których w takich porównaniach side-by-side po prostu nie widać.
Ile razy na digitalF porównywali w takich oknach np. wersje x360/ps3/pc i człowiek tak- 'no... w sumie... nieduże różnice, hmm, dziwne...'- a później klik- otwórz w nowej karcie x360, klik otwórz w nowej karcie pc i człowiek się łapał za głowę- bo oto nagle są ogromne różnice które widać dopiero teraz. Trzeba porównywać cały obraz naraz, i przełączać się miedzy nimi.

...No i... obraz przy przełączaniu kart- nie może błyskać... Jak błyska to spróbować innej przeglądarki.
Pamiętam jak kiedyś, kiedyś, na win xp w virtualdub porównywałem jakość dwóch skompresowanych filmów- w jednym otwartym na fullscreen oglądałem daną klatkę video, w drugiej instancji vdub tę samą klatkę, i przełączałem między nimi żeby zobaczyć który kodek/ustawienie lepsze. Różnice były jak na dłoni... Po czym przesiałem się na win 7 i nagle okazało się że obraz przy przełączaniu błyska- tak na 1/60 sek. powiedzmy. Po prostu przy przełączeniu jest mały, krótki błysk- i okazało się że nagle nie da się NIC porównać, bo różnice przez ten błysk aż tak się zacierają... Z takiego mw. zjawiska korzysta też strobing w monitorach/tv do usuwania blura, to niby resetuje nam postrzeganie obrazu.
Mózg dziwna rzecz.

Także niby łatwe porównanie, ale jednak można je niepotrzebnie skomplikować, a jak zwykle okazuje się że najprostsze rozwiązania są najlepsze...

Edytowane przez autora (2018.09.01, 15:09)
Avalanc (2018.09.01, 15:19)
Ocena: 10
#8

0%
Czy autor mógłby sprawdzić na dowolnym zestawie, czy na wyniki mają wpływ:
- zmiana sterowników na 398.36
- instalacja moda (https://github.com/Kaldaien/SpecialK/relea...jects/SK_MHW.7z ) , zwykłe wypakowanie do katalogu z grą. Mod podobno w jakiś sposób optymalizuje użycie wątków w grze

Obie te rzeczy znacząco wpływają na działanie gry i obciążenie CPU na różnych konfiguracjach. Doniesienia o tym można przeczytać w wielu miejscach, więc nie jest to efekt placebo, aczkolwiek nie wiadomo do końca czemu to działa. Podejrzewam, że może to mieć coś wspólnego z systemem operacyjnym.

Btw. jeszcze jedną ciekawą rzecz zauważyłem. Raz na kilka uruchomień gra bierze przez dwie minuty 100% CPU przy starcie i blokuje całkowicie komputer. Obstawiam Denuvo.
Edytowane przez autora (2018.09.01, 17:02)
deton24 (2018.09.01, 17:09)
Ocena: 4
#9

0%
Dzięki za cynk. Wstawiłem to na PCGamingWiki. Więcej ludu może się dowie.
3coen (2018.09.01, 17:14)
Ocena: 4
#10

0%
SysWOW64 @ 2018.09.01 14:15  Post: 1162682
Czemu w testach cpu nie ma podstawowej jednostki i5 8400 !!!


Ale jest 8600k wiec nie jest problemem wyciągnięcie wniosków, skoro różnią się tylko taktowaniem...
B0BS0N (2018.09.01, 17:32)
Ocena: 16
#11

0%
Grafika z 2010 roku a wymagania większe niż Battlefield 1. Komedia.
zomeer (2018.09.01, 17:56)
Ocena: -1
#12

0%
Radeony ładnie się starzeją.
Baal101 (2018.09.01, 18:12)
Ocena: 3
#13

0%
Kolejny test MHW i kolejny raz w sztucznych sytuacjach. Dlaczego nikt nie zrobi testu w rzeczywistej sytuacji gdzie mamy 4 graczy i walczą z Teostrą? Testy w idle nic nam nie mowia.
Negratyw (2018.09.01, 18:29)
Ocena: 1
#14

0%
Potworne...raczej juz standardowe...AC Origins miejscami chodzil jeszcze gorzej....ale spoko...na konsolach ta gra to juz totalna padaka....
Kyle_PL (2018.09.01, 19:02)
Ocena: 0
#17

0%
W tej grze widać, że 2 rdzenie + HT (i3 6100) to nie to samo co prawdziwe 4 rdzenie (i5 6600K) . Ta sama architektura, ta sama generacja, różnica w taktowaniu niewielka, a w wydajności na korzyść 4 rdzeni duża.
Edytowane przez autora (2018.09.01, 19:04)
franczesco (2018.09.01, 19:41)
Ocena: 5
#19

0%
Avitr @ 2018.09.01 18:38  Post: 1162710
Nie bez powodu twórcy w wymaganiach minimalnych wymieniają procesor czterordzeniowy. W naszym miejscu testowym był on cały czas w stu procentach obciążony, co znacznie wpłynęło na tempo animacji.

Jak już tak piszecie to może dla wszystkich uczestniczących w teście procesorów podalibyście obciążenie? Bo jak dwa CPU oferują podobne framerate, ale jeden przy obciążeniu 100%, a drugi 50% to jest to dość istotna informacja.

Jeśli gra nie wykorzysta HT to jest to kompletnie zbędna informacja (jak zwykle w takich sytuacjach) bo na i7 będziesz miał np. 80% a na i5 40% i nie znaczy to kompletnie nic. Liczy się framerate
Jacek1991 (2018.09.01, 20:04)
Ocena: 10
#20

0%
denuvo? czyli gra nie pójdzie mi nigdy :(
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 48
Pierwsze takie chipy w pełni zgodne ze standardem JEDEC. 7
Smartfon może być dopiero początkiem. 3
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 17
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 27
Red Dead Redemption 2 kontra „exy” Sony. 3
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 36
Pakiet z optymalizacjami dla trzech dużych produkcji. 5
W sieci znajdziemy pierwsze szczegóły na temat chipu. 4
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 27
Spokojnie, firma i tak niedługo zaoferuje nowy rodzaj łączności. 11
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 36
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 17
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Agent 47 cały czas może pochwalić się dobrą formą. 13
Facebook
Ostatnio komentowane