Komentarze
Komentarzy na stronę
1
RazorQs (2018.08.11, 18:03)
Ocena: 8
#1

0%
Jeśli chodzi o mnie to świetnie się bawię w QCH. Gra daje masę radochy. Tylko tak jak powyżej, próg wejścia do zabawy jest dosyć wysoki i może zniechęcić wielu graczy, ale dla chcącego nic trudnego. Ja osobiście polecam gierkę.
sevae (2018.08.11, 18:15)
Ocena: 3
#2

0%
Tak było zapowiedziane od początku, że taki będzie ostateczny model biznesowy. Płaciło się za dostęp do bety (i za to, żeby mieć wszystkie postacie). I sami to piszecie... więc nie rozumiem pierwszego zdania w tym kontekście.

Edit:

@RazorQs Nie jest tak wysoki, po prostu nie ma tego uczucia, że się wymiata jeżeli nawet gra się przeciętnie, jeżeli się nie wymiata ciężej zrobić coś 'epickiego' jak w innych nowoczesnych strzelankach... ale skoro JA grając na trackballu i klawiaturze laptopa nie jestem najsłabszym ogniwem drużyny to znaczy, że próg wejścia nie jest wysoki tylko to właśnie takie odczucie braku nagradzania przez grę do czego się przyzwyczailiśmy w nowych produkcjach.

Zresztą też dużo osób nie wie jak w to prosto i efektywnie zacząć grać i latają głupio... najprościej standardowo od zbroi do zdrowia jedną swoją ścieżką latać w kółko.
Edytowane przez autora (2018.08.11, 18:25)
Namonaki (2018.08.11, 18:29)
Ocena: 2
#3

0%
brak graczy na steam'ie to raczej efekt niechęci (i brak zaufania) ludzi do płacenia za Early Access (alfę nawet nie betę)
darmowe 2 tygodnie znacznie podniosły ilość graczy
yaji (2018.08.11, 18:38)
Ocena: 2
#4

0%
Problem z popularnością może też wynikać z niskiej... 'memiczności' gry. Praktycznie nie powstaje żaden kontent wokół tej gry. Wystarczy spojrzeć ile memów i fanartu powstało wokół Overwatcha (głównie na temat pośladków głównych bohaterek) czy TF2. QC z jakiegoś powodu pozbawiony jest takiej otoczki. W teorii nie powinno być problemu, masa rozpoznawalnych postaci, ale jednak...
RazorQs (2018.08.11, 18:46)
Ocena: 2
#5

0%
@sevae nie mierz wszystkich swoją miarą:). Możliwe, że po prostu całkiem dobrze grasz. Osobiście zauważyłem, że kontrola mapy jest bardzo istotna. Do zobaczenia na arenie!
myszka91 (2018.08.11, 18:59)
Ocena: 0
#6

0%
Namonaki @ 2018.08.11 18:29  Post: 1158697
brak graczy na steam'ie to raczej efekt niechęci (i brak zaufania) ludzi do płacenia za Early Access (alfę nawet nie betę)
darmowe 2 tygodnie znacznie podniosły ilość graczy


To, że takie gry z tytułem w nazwie QUAKE mają małą ilość graczy to raczej świadczy o tym jak rynek jest przesycony takimi grami oraz to jak zmieniło się pokolenie graczy, dzisiaj gracze wolą grać w proste gry które same się przechodzą, a na ekranie mamy miliony oznaczników co mamy robić i gdzie mamy iść.
RazorQs (2018.08.11, 19:05)
Ocena: 6
#7

0%
@myszka91 raczej takie pokolenie graczy. Teraz tylko CoD, BF i Battle royale z naciskiem na Fortnite. Szkoda, że arenówki odeszły w cień ale co poradzić takie czasy.
myszka91 (2018.08.11, 19:47)
Ocena: 3
#8

0%
RazorQs @ 2018.08.11 19:05  Post: 1158702
@myszka91 raczej takie pokolenie graczy. Teraz tylko CoD, BF i Battle royale z naciskiem na Fortnite. Szkoda, że arenówki odeszły w cień ale co poradzić takie czasy.


Prawda, dzisiaj odpalasz takiego Fortnite i grasz szybką rundkę kilkanaście minut, takie proste gry mają swoje wady i zalety.
Ale najgorsze są gry singplayer gdzie wszystko sprowadza się do klikania jednego przycisku na padzie/myszce tzn. wrogowie automatycznie nam się naznaczają wciskamy jeden klawisz i wyświetla nam się scenka nad którą nie mamy kontroli.
lidek (2018.08.11, 22:38)
Ocena: -1
#9

0%
Quake Live po stokroć lepszy. Szkoda czasu na Quake Champions.
yareku (2018.08.11, 22:43)
Ocena: 0
#10

0%
Dla mnie to jest ok. Nieźle się gra. Tylko niech dadzą do wyboru jakiś hud, gdzie wszystko będzie centralnie a nie rozstrzelone po kątach.
sequence80 (2018.08.12, 08:45)
Ocena: 2
#11

0%
yaji @ 2018.08.11 18:38  Post: 1158698
Problem z popularnością może też wynikać z niskiej... 'memiczności' gry. Praktycznie nie powstaje żaden kontent wokół tej gry. Wystarczy spojrzeć ile memów i fanartu powstało wokół Overwatcha (głównie na temat pośladków głównych bohaterek) czy TF2. QC z jakiegoś powodu pozbawiony jest takiej otoczki. W teorii nie powinno być problemu, masa rozpoznawalnych postaci, ale jednak...


wokół tej gry nie ma nic powstawać, ponieważ ten tytuł jest zrobiony typowo pod e-sport
yaji (2018.08.12, 10:05)
Ocena: 3
#12

0%
Nie, to Overwatch w mroczniejszym stylu. Asymetryczne klasy, specjalne umiejętności i problemy z balansem po dodaniu do gry nowych postaci. Tyle że ten mroczniejszy styl też nie jest do końca taki jaki być powinien. Mamy w teorii grę odnoszącą się do twórczości Lovecrafta, w której głównym zadaniem jest zabijanie, w której oderwane kończyny latają po mapach i krew się leje strumieniami. Jednocześnie jak się posłucha jakimi tekstami walą postacie w grze, to czuć pewien dysonans, czasem i zażenowanie. Zero wulgaryzmów, zero podtekstów erotycznych, a o takich perełkach jak taunt Slash z Quake3 to całkiem można zapomnieć. W zasadzie lepiej się gra po wyłączeniu 'odgłosów' wydawanych przez postacie.
Stjepan (2018.08.12, 11:18)
Ocena: 1
#13

0%
No nie jest to Q3, są pewne podobieństwa, ale ta gra jest trochę wolniejsza, no i nie umiera się od jednego strzału z rakietnicy jak w Q3.
horigoshi (2018.08.12, 17:56)
Ocena: 2
#14

0%
Grałem. Nie przemawia do mnie. Jakoś nie czuję klimatu q3a ... I nie daje mi jakoś podobnego zadowolenia z gry co Overwatch. Myślę że danie do Quake klas postaci nie pomaga tej grze. Wiem że to miało przyciągnąć młodszych graczy ale mi jakoś tarszemu graczowi (88r) jakoś się nie widzi w Quake. Wolał bym dostać Q3A na nowym silniku dostosowanego do dzisiejszego sprzętu i rozdzielczości.
sevae (2018.08.13, 04:01)
Ocena: 0
#15

0%
horigoshi @ 2018.08.12 17:56  Post: 1158801
Grałem. Nie przemawia do mnie. Jakoś nie czuję klimatu q3a ... I nie daje mi jakoś podobnego zadowolenia z gry co Overwatch. Myślę że danie do Quake klas postaci nie pomaga tej grze. Wiem że to miało przyciągnąć młodszych graczy ale mi jakoś tarszemu graczowi (88r) jakoś się nie widzi w Quake. Wolał bym dostać Q3A na nowym silniku dostosowanego do dzisiejszego sprzętu i rozdzielczości.

Klasy postaci w sumie zadebiutowały w Quake'u... w Q1 Team Fortress.
chizra (2018.08.13, 12:44)
Ocena: -1
#16

0%
Nie wiem czy ktoś jest w stanie jeszcze wypuścić coś, co dynamiką dorówna albo przebije Quake'a III Arena / Wolfenstein'a: Enemy Territory. Rozgrywka w QC wygląda na ociężałą, jakby brakowało lekkości, swobody. A za zdziecinniały kontent w stylu TF2 dziękuję :lol2:
Edytowane przez autora (2018.08.13, 12:44)
man5on (2018.08.13, 13:16)
Ocena: 1
#17

0%
dla mnie gra jest świetna.Jest piekielnie dynamiczna i na pewno nie jest wolniejsza od Q3 chyba, że gra się tankowymi Championami. Taki Anarki np. posiada model poruszania sie z CPMA, więc nie można powiedzieć, że jest wolniejszy od vQ3. sam pomysl z klasami postaci świetnie się sprawdza w przypadku Quake. Dodatkowe umiejętności nie są tak istotne jak w klasycznych hero shooterach ale jadnak sprawiają, że każdą postacią gra się inaczej i nadają grze ogromną głębie w porównaniu do Q3. odkąd kupilem gre w EA nie gram praktycznie w nic innego, nowy Q mnie calkowicie pochłonął :) gorąco polecam wszystkim, którzy jeszcze nie spróbowali!
Edytowane przez autora (2018.08.13, 13:16)
mudżin (2018.08.13, 14:21)
Ocena: 2
#18

0%
gra jest wolniejsza? zerknij może na powtórki z turnieju 1v1 i 2v2 na quakeconie - gra jest szybsza niż vanilla q3. zwłaszcza, że skille championów również wprowadzają dużo dynamiki i różnorodności.

jedyny konkretny arena shooter w tej chwili.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  139
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 20
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 24
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 15
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 19
Dwie gry w dwóch sklepach. 11
Facebook
Ostatnio komentowane