Czy taki dobry to nie wiem, nie jest trudno znaleźć błędy językowe.
Przykład pierwszy z brzegu:
(...)
Albo 1: nie powinno być przecinka przed 'a', które byłoby w tym przypadku traktowane jako łącznik.
Albo 2: 'a' wprowadza zdanie wtrącone, ale w takim przypadku powinno być ono oddzielone przecinkami, czyli przecinek powinien być również po 'tańszy'.
W obecnej formie, moim zdaniem, jest błąd interpunkcyjny w jednym lub drugim miejscu, w zależności od zamierzeń autora lub interpretacji czytelnika.
Moim zdaniem to inna sytuacja niż w przypadku „piękna a mądra”. Nie mogę jednak znaleźć żadnego poparcia dla tej tezy, co najwyżej takie, że prof. Bańko w poradni PWN-u stosuje tę samą interpunkcję (więc pewnie by jej bronił). Dwa przykłady z brzegu:
Znalazłem dość bliski (choć nie idealny) przykład w „Słowniku polskiej interpunkcji” Polańskiego, autora zasad pisowni i interpunkcji w „Wielkim słowniku ortograficznym PWN”:
Jeśli po członie zdania z początkowym spójnikiem a następuje dokończenie całego wypowiedzenia, przecinka między tym członem a dokończeniem nie stawiamy, jeśli spójnik a łączy równorzędne człony zdania, zarówno łączne, jak i przeciwstawne (mówimy wtedy o tzw. wstawce pozornej), np.:
Dom stary, a przy tym zabytkowy wzbudził zachwyt turystów.
Bardzo ciekawy przykład na końcu! Na Ciebie i rzeczową dyskusję na poziomie zawsze można liczyć, a przy okazji nauczyć się czegoś nowego lub przypomnieć sobie jakieś zasady .
StoreMi ma sztuczne ograniczenie, dysk 'tier 1' może mieć maksymalnie 128GB w wersji dla AMD, wersja PRO dopuszcza dysk 'tier 1' o pojemności do 1TB. 'Tier 0' to pamięć RAM komputera i tutaj znowu wersja dla AMD może używać tylko 2 GB a wersja PRO 4 GB.
Mnie osobiście to wkurzyło bo chciałem wykorzystać NVMe 480GB w połączeniu z 6TB dyskiem HDD a tu kiszka - kup sobie wersję pro za 60$
@mat9v, chodziło mi o ograniczenia, o jakich może myśleć @yaji. Ale o czym on faktycznie mógł myśleć to ja oczywiście nie wiem - tak tylko gdybałem, że najprawdopodobniej te ograniczenia o których myślał, to StoreMi ich nie ma (być może w płatnej wersji, a być może już w darmowej).
No ale to musiałby napisać, co konkretnie miał na myśli
Podejrzewam, że taki Optane jako cache dla np. 8TB HDD też by fajnie działał Ale to chyba nie działa razem z AMD StoreMi?
StoreMi to odmiana programu FuzeDrive przeznaczona specjalnie dla posiadaczy AMD dodawana za darmo do niektórych CPU/platform AMD. Oryginalny soft FuzeDrive jest niezależny od architektury i działa tak samo dobrze na AMD jak i na Intelu i owszem jest w stanie używać Optane do akceleracji.
Nie widziałem jednak jak do tej pory żadnego porównania między Optane cache od Intela a FuzeDrive działającym na tym samym fizycznie dysku Optane.
Nie widziałem jednak jak do tej pory żadnego porównania między Optane cache od Intela a FuzeDrive działającym na tym samym fizycznie dysku Optane.
To tylko przypuszczenia ale myślę, że @kain pewnie coś takiego chciałby zrobić w najbliższym czasie (przy czym 'najbliższy' ma chyba dość szeroki zakres czasowy).
Podejrzewam, że taki Optane jako cache dla np. 8TB HDD też by fajnie działał Ale to chyba nie działa razem z AMD StoreMi?
StoreMi to odmiana programu FuzeDrive przeznaczona specjalnie dla posiadaczy AMD dodawana za darmo do niektórych CPU/platform AMD. Oryginalny soft FuzeDrive jest niezależny od architektury i działa tak samo dobrze na AMD jak i na Intelu i owszem jest w stanie używać Optane do akceleracji.
Nie widziałem jednak jak do tej pory żadnego porównania między Optane cache od Intela a FuzeDrive działającym na tym samym fizycznie dysku Optane.
Był taki test na LTT, storemi działa lepiej z optane niż sam Intel.
No i na tym można było test zakończyć, i jeszcze w tytule 'Nie dla hołoty' co by komentarze pod spodem się zgadzały.
Za prestiżowy test prestiżowego sprzętu przez najbardziej prestiżowego recenzenta Laba dam 'pińć gwiozdek'
W sumie dysk bez sensu
Do serwerów się nie nadaje bo tam sa całkiem inne rozwiązania. Nikt nie bawi się w gówno adapterki kabelki itd ....
Do domu ?
Po h... ? Lepiej kopić normalna Nvme z tymi pojemnościami to tylko na dysk systemowy ...
A żywotność w domowym nie jest aż tak krytycznym parametrem .
e) Nie jestem szalony, SWAP mam zawsze na RAMdysku.
To jest DEFINICJA szaleństwa.
Są programy, które potrafią założyć RAMdysk w obszarze pamięci normalnie nie wykorzystywanym przez Windows (powyżej 4GB, w przypadku większości 32bit wersji tego systemu).
Swap na takim RAM dysku to nisza, ale nie szaleństwo.
Są programy, które potrafią założyć RAMdysk w obszarze pamięci normalnie nie wykorzystywanym przez Windows (powyżej 4GB, w przypadku większości 32bit wersji tego systemu).
Swap na takim RAM dysku to nisza, ale nie szaleństwo.
PrimoRamdisk i PrimoCache to przykłady takich programów (chyba najlepsze).
Możesz mieć włożone do kompa np. 32GB RAMu ale pod 32-bitowym systemem (np. 7, Vista, XP) maksymalnie tylko 4GB będzie dostępne dla systemu (pomijając różne sztuczki na obejście tego ograniczenia), a resztę (28GB - Invisible Memory / IM) możesz wykorzystać na RAMdysk (PrimoRamdisk) i/lub cache dla dysków (PrimoCache).
Dodam jeszcze że czarnoskóry gość po prawej w pierwszym kadrze tego gifa/filmiku (Naga broń), to O.J.Simpson czyli morderca i wielokrotny przestępca ale też jedna z największych gwiazd futbolu amerykańskiego, aktor, celebryta, itp.
Brutalnie zamordował swoją byłą żonę i jej partnera. Ma z nią dwójkę dzieci, które w chwili morderstwa miały 9 i 6 lat...
Zamieszczenie takiego gifa, to dla mnie Giga Facepalm. No ale @=-Mav-= tego też pewnie nie wiedział.
W sumie dysk bez sensu
Do serwerów się nie nadaje bo tam sa całkiem inne rozwiązania. Nikt nie bawi się w gówno adapterki kabelki itd ....
Do domu ?
Po h... ? Lepiej kopić normalna Nvme z tymi pojemnościami to tylko na dysk systemowy ...
A żywotność w domowym nie jest aż tak krytycznym parametrem .
Czyli dysk do niczego ...w dodatku cena ....
No właśnie do komputera ze złączem U.2 można podłączyć ten dysk bez adaptera.
Adapter jest dla tych, którzy chcą go podłączyć do domowego.
Możesz mieć włożone do kompa np. 32GB RAMu ale pod 32-bitowym systemem (np. 7, Vista, XP) maksymalnie tylko 4GB będzie dostępne dla systemu
Jakie jest uzasadnienie by siedzieć na 32bitowym przestarzałym systemie z zamontowanymi 32 GB ramu i kombinować z ramdyskami, zamiast po prostu przejść na 64bit? Jakiś przykład sensownego zastosowania takiej konfiguracji?
Miałem na pytanie 'Ktoś to czyta przed publikacją?' odpisać '@kain czyta i jest w tym dość dobry' ale widzę, że już nie trzeba.
A dziękuję, dziękuję, staram się
DaviM @ 2018.09.03 17:19
kain @ 2018.09.03 14:44
(...) Optane ratował mi prace, jak mi się skończył RAM (...)
Ja bym chętnie zobaczył i przeczytał test, coś w stylu:
'Gdy zabraknie RAMu. Jak żyć.'
(...)
Szczerze mówiąc ja też, ale lista rzeczy do napisania się naprawdę cały czas wydłuża, a doba jakoś nie chce
hazhell @ 2018.09.03 17:51
Nie za bardzo rozumiem sens tego artykułu, skoro Optane 16 GB wystarczy i zastępuje każdy SSD, więc po co przepłacać? Przecież Redakcja we współpracy z x-kom nie może się mylić.
Słaby trolling, spodziewałbym się po Tobie lepszego
yaji @ 2018.09.03 18:53
Podejrzewam, że taki Optane jako cache dla np. 8TB HDD też by fajnie działał Ale to chyba nie działa razem z AMD StoreMi?
Cena takiego połączenia czyni je zupełnie nieopłacalnym.
DaviM @ 2018.09.04 00:28
To tylko przypuszczenia ale myślę, że @kain pewnie coś takiego chciałby zrobić w najbliższym czasie (przy czym 'najbliższy' ma chyba dość szeroki zakres czasowy).
Tak, 'szeroki' w tym kontekście oznacza pewnie z pół roku...
Karol_G @ 2018.09.04 07:52
kain @ 2018.09.03 14:44
kwestia prestiżu
No i na tym można było test zakończyć, i jeszcze w tytule 'Nie dla hołoty' co by komentarze pod spodem się zgadzały.
Za prestiżowy test prestiżowego sprzętu przez najbardziej prestiżowego recenzenta Laba dam 'pińć gwiozdek'
Ty się nie podlizuj tylko białka licz
kwarkon @ 2018.09.03 15:04
'Po co, skoro złącze M.2 dostarcza również zasilanie?'
bo tamten (serwerowy) standard zakłada dostępność 12V a m.2 nie.
Zawsze mogliście wybrać wersję AIC ( podczepiany bezpośrednio do portu PCIe) to by nie było żadnego kabla
Bardzo dziękuję za komentarz, sprawdziłem, faktycznie na to wygląda
@wrekawek, ale RAMdysk na 64-bitach to też podstawa (przynajmniej dla mnie).
Jak np. przeglądasz net i oglądasz filmiki, to te wszystkie śmieci buforują się NIE w RAMie (część tak, ale większość nie) tylko we wskazanej lokalizacji na dysku (SSD, HDD), którą można łatwo lub trudno zmienić i wskazać inne miejsce (dysk/folder).
Założenie RAMdysku i przekierowanie całego tego badziewia przeglądarkowego na RAMdysk nie tylko potrafi znacznie przyspieszyć przeglądanie neta ale i znacznie odciąża SSD czy HDD (i to dla zapisu głównie). Niepowstawanie sieczki na dysku to kolejna zaleta, bo sieczka to spowolnienie wszystkiego (np. wyszukiwania na dysku czegoś). O zwiększeniu żywotności SSD to nawet nie wspominam, bo chodzi głównie o zwiększenie wydajności lub o jej nie zmniejszanie.
A takiego badziewia w systemie, który jest zapisywany non-stop na SSD/HDD, jest więcej. I im nowszy system tym jest tego więcej, więc korzyści z umiejętnego skonfigurowania systemu i RAMdysku są jeszcze większe. Nawet z RAMdyskiem 1GB już wiele można zrobić.
Pod 32-bitowym systemem masz po prostu niechcący więcej tego wolnego/ukrytego RAMu do wykorzystania. A kto tam siedzi i dlaczego to już inna sprawa i nic mi do tego.
Możesz mieć włożone do kompa np. 32GB RAMu ale pod 32-bitowym systemem (np. 7, Vista, XP) maksymalnie tylko 4GB będzie dostępne dla systemu
Jakie jest uzasadnienie by siedzieć na 32bitowym przestarzałym systemie z zamontowanymi 32 GB ramu i kombinować z ramdyskami, zamiast po prostu przejść na 64bit? Jakiś przykład sensownego zastosowania takiej konfiguracji?
Nisza. Np. zainstalowane nietypowe urządzenie, dla którego nie napisano 64bit sterowników.
Są programy, które potrafią założyć RAMdysk w obszarze pamięci normalnie nie wykorzystywanym przez Windows (powyżej 4GB, w przypadku większości 32bit wersji tego systemu).Swap na takim RAM dysku to nisza, ale nie szaleństwo.
Owszem, sam tego kiedyś używałem, ale czasy WinXP minęły dobre 10 lat temu. Obecnie odejmowanie brakującej pamięci po to aby założyć w niej plik wymiany to bzdura do kwadratu.
Ale żeby nie było, przy 32gb ramu mam ramdysk 5gb w którym trzymam systemowe i przeglądarkowe katalogi tymczasowe. Stare przyzwyczajenie, jeszcze z czasów Amigi. Swap wyłączony zupełnie, bo soft którego używam spokojnie mieści się w pozostałych ~27gb ramu.
DaviM @ 2018.09.04 11:43
Zamieszczenie takiego gifa, to dla mnie Giga Facepalm. No ale @=-Mav-= tego też pewnie nie wiedział.
Stary, co ty chrzanisz? Mam przestać lubić Nagą broń bo gra w niej OJ Simpson? Normalnie zrobiłeś mi dzień.
Zamieszczenie takiego gifa, to dla mnie Giga Facepalm. No ale @=-Mav-= tego też pewnie nie wiedział.
Stary, co ty chrzanisz? Mam przestać lubić Nagą broń bo gra w niej OJ Simpson? Normalnie zrobiłeś mi dzień.
@=-Mav-=, nic o tym, że masz przestać coś lubić nie pisałem, w szczególności Nagą broń, i nawet nie sugerowałem czegoś takiego. Nie zrozumiałeś chyba mojego postu. Ale to nieistotne. Szkoda na ten wątek poboczny czasu i nie ma sensu o tym dyskutować.
Powiedzmy, że masz rację, że chrzanię i jestem stary i zabawny. Peace!
Czy taki dobry to nie wiem, nie jest trudno znaleźć błędy językowe.
Przykład pierwszy z brzegu:
Albo 1: nie powinno być przecinka przed 'a', które byłoby w tym przypadku traktowane jako łącznik.
Albo 2: 'a' wprowadza zdanie wtrącone, ale w takim przypadku powinno być ono oddzielone przecinkami, czyli przecinek powinien być również po 'tańszy'.
W obecnej formie, moim zdaniem, jest błąd interpunkcyjny w jednym lub drugim miejscu, w zależności od zamierzeń autora lub interpretacji czytelnika.
Moim zdaniem to inna sytuacja niż w przypadku „piękna a mądra”. Nie mogę jednak znaleźć żadnego poparcia dla tej tezy, co najwyżej takie, że prof. Bańko w poradni PWN-u stosuje tę samą interpunkcję (więc pewnie by jej bronił). Dwa przykłady z brzegu:
https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Juz-koni...konmi;4729.html
https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/roznosci;6387.html
Czyli uważam, że można by się zastanawiać co najwyżej nad przecinkiem zamykającym, ale to już zależy od intencji piszącego.
Dopisek:
Znalazłem dość bliski (choć nie idealny) przykład w „Słowniku polskiej interpunkcji” Polańskiego, autora zasad pisowni i interpunkcji w „Wielkim słowniku ortograficznym PWN”:
Jeśli po członie zdania z początkowym spójnikiem a następuje dokończenie całego wypowiedzenia, przecinka między tym członem a dokończeniem nie stawiamy, jeśli spójnik a łączy równorzędne człony zdania, zarówno łączne, jak i przeciwstawne (mówimy wtedy o tzw. wstawce pozornej), np.:
Dom stary, a przy tym zabytkowy wzbudził zachwyt turystów.
Bardzo ciekawy przykład na końcu! Na Ciebie i rzeczową dyskusję na poziomie zawsze można liczyć, a przy okazji nauczyć się czegoś nowego lub przypomnieć sobie jakieś zasady
Działa, bo StoreMI nie ma żadnych sztucznych ograniczeń, o jakich zapewne myślisz.
Mnie osobiście to wkurzyło bo chciałem wykorzystać NVMe 480GB w połączeniu z 6TB dyskiem HDD a tu kiszka - kup sobie wersję pro za 60$
No ale to musiałby napisać, co konkretnie miał na myśli
e) Nie jestem szalony, SWAP mam zawsze na RAMdysku.
To jest DEFINICJA szaleństwa.
StoreMi to odmiana programu FuzeDrive przeznaczona specjalnie dla posiadaczy AMD dodawana za darmo do niektórych CPU/platform AMD. Oryginalny soft FuzeDrive jest niezależny od architektury i działa tak samo dobrze na AMD jak i na Intelu i owszem jest w stanie używać Optane do akceleracji.
Nie widziałem jednak jak do tej pory żadnego porównania między Optane cache od Intela a FuzeDrive działającym na tym samym fizycznie dysku Optane.
To tylko przypuszczenia ale myślę, że @kain pewnie coś takiego chciałby zrobić w najbliższym czasie (przy czym 'najbliższy' ma chyba dość szeroki zakres czasowy).
StoreMi to odmiana programu FuzeDrive przeznaczona specjalnie dla posiadaczy AMD dodawana za darmo do niektórych CPU/platform AMD. Oryginalny soft FuzeDrive jest niezależny od architektury i działa tak samo dobrze na AMD jak i na Intelu i owszem jest w stanie używać Optane do akceleracji.
Nie widziałem jednak jak do tej pory żadnego porównania między Optane cache od Intela a FuzeDrive działającym na tym samym fizycznie dysku Optane.
Był taki test na LTT, storemi działa lepiej z optane niż sam Intel.
No i na tym można było test zakończyć, i jeszcze w tytule 'Nie dla hołoty' co by komentarze pod spodem się zgadzały.
Za prestiżowy test prestiżowego sprzętu przez najbardziej prestiżowego recenzenta Laba dam 'pińć gwiozdek'
Do serwerów się nie nadaje bo tam sa całkiem inne rozwiązania. Nikt nie bawi się w gówno adapterki kabelki itd ....
Do domu ?
Po h... ? Lepiej kopić normalna Nvme z tymi pojemnościami to tylko na dysk systemowy ...
A żywotność w domowym nie jest aż tak krytycznym parametrem .
Czyli dysk do niczego ...w dodatku cena ....
e) Nie jestem szalony, SWAP mam zawsze na RAMdysku.
To jest DEFINICJA szaleństwa.
Są programy, które potrafią założyć RAMdysk w obszarze pamięci normalnie nie wykorzystywanym przez Windows (powyżej 4GB, w przypadku większości 32bit wersji tego systemu).
Swap na takim RAM dysku to nisza, ale nie szaleństwo.
To jest DEFINICJA szaleństwa.
Są programy, które potrafią założyć RAMdysk w obszarze pamięci normalnie nie wykorzystywanym przez Windows (powyżej 4GB, w przypadku większości 32bit wersji tego systemu).
Swap na takim RAM dysku to nisza, ale nie szaleństwo.
PrimoRamdisk i PrimoCache to przykłady takich programów (chyba najlepsze).
Możesz mieć włożone do kompa np. 32GB RAMu ale pod 32-bitowym systemem (np. 7, Vista, XP) maksymalnie tylko 4GB będzie dostępne dla systemu (pomijając różne sztuczki na obejście tego ograniczenia), a resztę (28GB - Invisible Memory / IM) możesz wykorzystać na RAMdysk (PrimoRamdisk) i/lub cache dla dysków (PrimoCache).
Dodam jeszcze że czarnoskóry gość po prawej w pierwszym kadrze tego gifa/filmiku (Naga broń), to O.J.Simpson czyli morderca i wielokrotny przestępca ale też jedna z największych gwiazd futbolu amerykańskiego, aktor, celebryta, itp.
Brutalnie zamordował swoją byłą żonę i jej partnera. Ma z nią dwójkę dzieci, które w chwili morderstwa miały 9 i 6 lat...
Zamieszczenie takiego gifa, to dla mnie Giga Facepalm. No ale @=-Mav-= tego też pewnie nie wiedział.
Do serwerów się nie nadaje bo tam sa całkiem inne rozwiązania. Nikt nie bawi się w gówno adapterki kabelki itd ....
Do domu ?
Po h... ? Lepiej kopić normalna Nvme z tymi pojemnościami to tylko na dysk systemowy ...
A żywotność w domowym nie jest aż tak krytycznym parametrem .
Czyli dysk do niczego ...w dodatku cena ....
No właśnie do komputera ze złączem U.2 można podłączyć ten dysk bez adaptera.
Adapter jest dla tych, którzy chcą go podłączyć do domowego.
Możesz mieć włożone do kompa np. 32GB RAMu ale pod 32-bitowym systemem (np. 7, Vista, XP) maksymalnie tylko 4GB będzie dostępne dla systemu
Jakie jest uzasadnienie by siedzieć na 32bitowym przestarzałym systemie z zamontowanymi 32 GB ramu i kombinować z ramdyskami, zamiast po prostu przejść na 64bit? Jakiś przykład sensownego zastosowania takiej konfiguracji?
A dziękuję, dziękuję, staram się
Ja bym chętnie zobaczył i przeczytał test, coś w stylu:
'Gdy zabraknie RAMu. Jak żyć.'
(...)
Szczerze mówiąc ja też, ale lista rzeczy do napisania się naprawdę cały czas wydłuża, a doba jakoś nie chce
Słaby trolling, spodziewałbym się po Tobie lepszego
Cena takiego połączenia czyni je zupełnie nieopłacalnym.
To tylko przypuszczenia ale myślę, że @kain pewnie coś takiego chciałby zrobić w najbliższym czasie (przy czym 'najbliższy' ma chyba dość szeroki zakres czasowy).
Tak, 'szeroki' w tym kontekście oznacza pewnie z pół roku...
No i na tym można było test zakończyć, i jeszcze w tytule 'Nie dla hołoty' co by komentarze pod spodem się zgadzały.
Za prestiżowy test prestiżowego sprzętu przez najbardziej prestiżowego recenzenta Laba dam 'pińć gwiozdek'
Ty się nie podlizuj tylko białka licz
bo tamten (serwerowy) standard zakłada dostępność 12V a m.2 nie.
Zawsze mogliście wybrać wersję AIC ( podczepiany bezpośrednio do portu PCIe) to by nie było żadnego kabla
Bardzo dziękuję za komentarz, sprawdziłem, faktycznie na to wygląda
Jak np. przeglądasz net i oglądasz filmiki, to te wszystkie śmieci buforują się NIE w RAMie (część tak, ale większość nie) tylko we wskazanej lokalizacji na dysku (SSD, HDD), którą można łatwo lub trudno zmienić i wskazać inne miejsce (dysk/folder).
Założenie RAMdysku i przekierowanie całego tego badziewia przeglądarkowego na RAMdysk nie tylko potrafi znacznie przyspieszyć przeglądanie neta ale i znacznie odciąża SSD czy HDD (i to dla zapisu głównie). Niepowstawanie sieczki na dysku to kolejna zaleta, bo sieczka to spowolnienie wszystkiego (np. wyszukiwania na dysku czegoś). O zwiększeniu żywotności SSD to nawet nie wspominam, bo chodzi głównie o zwiększenie wydajności lub o jej nie zmniejszanie.
A takiego badziewia w systemie, który jest zapisywany non-stop na SSD/HDD, jest więcej. I im nowszy system tym jest tego więcej, więc korzyści z umiejętnego skonfigurowania systemu i RAMdysku są jeszcze większe. Nawet z RAMdyskiem 1GB już wiele można zrobić.
Pod 32-bitowym systemem masz po prostu niechcący więcej tego wolnego/ukrytego RAMu do wykorzystania. A kto tam siedzi i dlaczego to już inna sprawa i nic mi do tego.
Możesz mieć włożone do kompa np. 32GB RAMu ale pod 32-bitowym systemem (np. 7, Vista, XP) maksymalnie tylko 4GB będzie dostępne dla systemu
Jakie jest uzasadnienie by siedzieć na 32bitowym przestarzałym systemie z zamontowanymi 32 GB ramu i kombinować z ramdyskami, zamiast po prostu przejść na 64bit? Jakiś przykład sensownego zastosowania takiej konfiguracji?
Nisza. Np. zainstalowane nietypowe urządzenie, dla którego nie napisano 64bit sterowników.
Są programy, które potrafią założyć RAMdysk w obszarze pamięci normalnie nie wykorzystywanym przez Windows (powyżej 4GB, w przypadku większości 32bit wersji tego systemu).Swap na takim RAM dysku to nisza, ale nie szaleństwo.
Owszem, sam tego kiedyś używałem, ale czasy WinXP minęły dobre 10 lat temu. Obecnie odejmowanie brakującej pamięci po to aby założyć w niej plik wymiany to bzdura do kwadratu.
Ale żeby nie było, przy 32gb ramu mam ramdysk 5gb w którym trzymam systemowe i przeglądarkowe katalogi tymczasowe. Stare przyzwyczajenie, jeszcze z czasów Amigi.
Zamieszczenie takiego gifa, to dla mnie Giga Facepalm. No ale @=-Mav-= tego też pewnie nie wiedział.
Stary, co ty chrzanisz? Mam przestać lubić Nagą broń bo gra w niej OJ Simpson? Normalnie zrobiłeś mi dzień.
Zamieszczenie takiego gifa, to dla mnie Giga Facepalm. No ale @=-Mav-= tego też pewnie nie wiedział.
Stary, co ty chrzanisz? Mam przestać lubić Nagą broń bo gra w niej OJ Simpson? Normalnie zrobiłeś mi dzień.
@=-Mav-=, nic o tym, że masz przestać coś lubić nie pisałem, w szczególności Nagą broń, i nawet nie sugerowałem czegoś takiego. Nie zrozumiałeś chyba mojego postu. Ale to nieistotne. Szkoda na ten wątek poboczny czasu i nie ma sensu o tym dyskutować.
Powiedzmy, że masz rację, że chrzanię i jestem stary i zabawny. Peace!