Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
bajf (2018.07.18, 17:36)
Ocena: 1
#1

0%
Co jest nie tak z DX12 i wyświetlaniem na pełnym ekranie?
dape (2018.07.18, 17:39)
Ocena: 2
#2

0%
bajf @ 2018.07.18 17:36  Post: 1154545
Co jest nie tak z DX12 i wyświetlaniem na pełnym ekranie?


No właśnie w samym DX12 to nie ma znaczenia. Jedynie w UWP ma a przecież wiadome, że blizzard tak głęboko nie pójdzie.
Bladzioch (2018.07.18, 18:32)
Ocena: 2
#4

0%
Ja wróciłem 2tyg. do wowa po 8 latach przerwy. Na chwile obecną, na world chacie jest jeden wielki hejt, za usunięcie opcji Fullscreen. Niby premiera pre-patcha, a chodzi jak w becie niestabilnie.
cana (2018.07.18, 18:50)
Ocena: 11
#6

0%
Kowal @ 2018.07.18 18:38  Post: 1154553
Kyle_PL @ 2018.07.18 18:11  Post: 1154549
[...] jak znam nVidię to nic z tym nie będą robić, by zachęcić do zakupu nowszej generacji.
Oczywiście, że nic nie będą robić bo tak jak dotychczas tryb dx11 będzie po prostu trybem wydajniejszym.

zapomniałeś dodać iż na nvidii,
ot klasyka półprawd w Twym wykonaniu...
kieros (2018.07.18, 19:09)
Ocena: 2
#7

0%
żadna nowość tak jest zawsze. Wychodzi nowy dodatek to stare lądują w podstawce.
I tak wychodzi 250zł za 2 miesiące grania :( bo trzeba kupić dodatek i abonament a ten na mniej niż 2 miesiące jest nieopłacalny.
Kyle_PL (2018.07.18, 19:34)
Ocena: 2
#9

0%
Krisol @ 2018.07.18 19:28  Post: 1154560

Przecież Pascal obsługuje obliczenia asynchroniczne, Maxwell też mógłby.
Z tego co czytałem, to przy pascalu jedynie połatali sprawę sterownikami, by wydajność nie leciała na pysk jeszcze bardziej. Obecnie karty nVidii nie obsługują sprzętowo obliczeń asynchronicznych.

Nieźle to widać w grze Hitman w wersji DX12 vs DX11. W DX12 karty AMD przyśpieszają, a karty nV zwalniają, lub utrzymują się na podobnym poziomie.
Edytowane przez autora (2018.07.18, 19:41)
Krisol (2018.07.18, 19:45)
Ocena: 0
#10

0%
Kyle_PL @ 2018.07.18 19:34  Post: 1154561
Z tego co czytałem, to przy pascalu jedynie połatali sprawę sterownikami, by wydajność nie leciała na pysk jeszcze bardziej. Obecnie karty nVidii nie obsługują sprzętowo obliczeń asynchronicznych.

Nie, Maxwell i Pascal potrafią wykonywać jednocześnie polecenia graficzne oraz obliczeniowe ale Maxwell musi czekać na zakończenie obu zanim wykona następne, Pascal po skończeniu jednego z nich może pomóc wykonywać drugie zanim dostanie kolejne polecenie. Na GCN działa to jeszcze inaczej.
Kyle_PL @ 2018.07.18 19:34  Post: 1154561
Nieźle to widać w grze Hitman w wersji DX12 vs DX11. W DX12 karty AMD przyśpieszają, a karty nV zwalniają.

No nie wiem:

Edytowane przez autora (2018.07.18, 19:50)
Kyle_PL (2018.07.18, 20:06)
Ocena: 1
#11

0%
Krisol @ 2018.07.18 19:45  Post: 1154568

No nie wiem:
Na Twoim teście faktycznie wszystkie przyspieszają, choć modele AMD procentowo bardziej. Kiedyś widziałem inny test, tam jeszcze był karty z serii 900 i wyglądało to nieco inaczej, choć również AMD po przejściu na DX12 zyskiwało więcej niz nV. Nie mniej jednak fajnie że ten test pokazałeś.
Krisol (2018.07.18, 20:09)
Ocena: -3
#12

0%
Kyle_PL @ 2018.07.18 20:06  Post: 1154572
Na Twoim teście faktycznie wszystkie przyspieszają, choć modele AMD procentowo bardziej. Kiedyś widziałem inny test, tam jeszcze był karty z serii 900 i wyglądało to nieco inaczej, choć również AMD po przejściu na DX12 zyskiwało więcej niz nV. Nie mniej jednak fajnie że ten test pokazałeś.

Na Maxwellu async jest wyłączony, bo nie jest opłacalny względem ilości pracy potrzebnej do tego, aby dobrze działał na tej architekturze.
Edytowane przez autora (2018.07.18, 20:17)
Byakurei (2018.07.18, 21:43)
Ocena: 1
#13

0%
Nie battle OF azeroth debile tylko FOR azeroth.. i suwaki ustawien byly od dawna na 10 a nie jak piszecie na 8.. zanim napiszecie news poduczcie sie troche ;)
Karpaj (2018.07.18, 22:30)
Ocena: 1
#14

0%
Ktoś mi wyjaśni dlaczego ktoś woli siedzieć na full screen, zamiast borderless fullscreen?
Adolph (2018.07.18, 22:35)
Ocena: 0
#15

0%
Wypierd**** zwykłego fullscreenu. To jedna z najlepszych decyzji w ogóle xd
Aż odpalam, aby zobaczyć ten DX12 xD

EDIT: Wydaje się na pierwszy rzut oka, że na Ryzenie i 1070 mam jednak trochę mniej fps niż w DX11
Edytowane przez autora (2018.07.18, 22:43)
yendrek (2018.07.18, 23:43)
Ocena: 0
#16

0%
[quote name='Adolph' date='2018.07.18 22:35' post='1154603'(...)
EDIT: Wydaje się na pierwszy rzut oka, że na Ryzenie i 1070 mam jednak trochę mniej fps niż w DX11[/quote]
Norma dla każdego wstępu do każdej ekspansji. Poczekaj 2-3 dni, ściągnij zaktualizowane addony. U mnie bez dx12 (win7, gtx 550ti) dropy do 12 fps, titan panel, niby zaktualizowany do BfA, jest tak uprzejmy, że sam.się wywala z pamięci z powodu błędów.
Kitu (2018.07.19, 00:10)
Ocena: 1
#17

0%
Karpaj @ 2018.07.18 22:30  Post: 1154600
Ktoś mi wyjaśni dlaczego ktoś woli siedzieć na full screen, zamiast borderless fullscreen?

Mniejszy input lag. W niektórych grach (a tych jest bardzo niewiele) to potrafi być różnica między 'grywalna' a 'szkoda nerwów' - na przykład w osu! na słabszym sprzęcie to kwestia 20-30ms opóźnienia.
Putout (2018.07.19, 09:53)
Ocena: 0
#18

0%
Karpaj @ 2018.07.18 22:30  Post: 1154600
Ktoś mi wyjaśni dlaczego ktoś woli siedzieć na full screen, zamiast borderless fullscreen?


A może w drugą stronę. Jakie przewagi ma borderless nad pełnym ekranem?
Adolph (2018.07.19, 10:19)
Ocena: 4
#19

0%
Putout @ 2018.07.19 09:53  Post: 1154639

A może w drugą stronę. Jakie przewagi ma borderless nad pełnym ekranem?

Przełączanie się między aplikacjami w trakcje gry. Typu Opera.
cana (2018.07.19, 10:34)
Ocena: -1
#20

0%
Adolph @ 2018.07.19 10:19  Post: 1154643
Putout @ 2018.07.19 09:53  Post: 1154639

A może w drugą stronę. Jakie przewagi ma borderless nad pełnym ekranem?

Przełączanie się między aplikacjami w trakcje gry. Typu Opera.

to Alt Tab juz nie wystarczy?
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 49
Zestaw kultowych gier w nowej odsłonie. 4
Pierwsze takie chipy w pełni zgodne ze standardem JEDEC. 11
Smartfon może być dopiero początkiem. 7
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 17
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 29
W sieci znajdziemy pierwsze szczegóły na temat chipu. 4
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 29
Spokojnie, firma i tak niedługo zaoferuje nowy rodzaj łączności. 12
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 40
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 17
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Agent 47 cały czas może pochwalić się dobrą formą. 13
Facebook
Ostatnio komentowane