Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3 4 5
DaviM (2018.07.09, 14:12)
Ocena: 29
#1

0%
Słyszałem, że GoldStar robił kiepskie telewizory ale żeby LG też ;) ?
Ohoho:) (2018.07.09, 14:34)
Ocena: 12
#2

0%
LG zobowiązało się też do naprawy wszystkich takich produktów, nawet po zakończeniu gwarancji.


No i gitarka
wuzetkowiec (2018.07.09, 14:35)
Ocena: 34
#3

33%
Tyle lat bicia piany w kwestii OLED TV, a teraz się okazuje, że technologia do bani. Kupić TV za kupę kasy i się certolić, by nie wyświetlał statycznych obrazów, zmieniać kanały, bo może się wypalić logo nadawcy, pasek informacyjny na dole ekranu itd? Daj pan spokój. Coś czuję, że problem nie do naprawienia w kolejnych generacjach wyświetlaczy. Po prostu, ''ten typ tak ma''.
Edytowane przez autora (2018.07.09, 14:37)
zomeer (2018.07.09, 14:36)
Ocena: 0
#4

0%
Napisali, że naprawią nawet jak nie ma gwarancji, także spoko.
Oczywiście rozumiem klientów po zakupie, 10k za telewizor który wypali się po 60 godzinach to trochę lipa.
ombre070 (2018.07.09, 14:37)
Ocena: 9
#5

0%
Miałem plazmę więc znałem ten problem.
Dlatego zdecydowałem się na qled.
Bez stresu o panel,a jakość nie aż tak dużo gorsza.
wuzetkowiec (2018.07.09, 14:39)
Ocena: 18
#6

33%
zomeer @ 2018.07.09 14:36  Post: 1153191
Napisali, że naprawią nawet jak nie ma gwarancji, także spoko.
Oczywiście rozumiem klientów po zakupie, 10k za telewizor który wypali się po 60 godzinach to trochę lipa.


Co spoko? Wymiana matrycy, to nie takie hop siup. Skoro się wypala, tzn, że problem cykliczny, więc cyklicznie do serwisu. To tak, jakby kupić auto, które bez przerwy stoi w serwisie i być zadowolonym, bo w ramach gwarancji za free.
Edytowane przez autora (2018.07.09, 14:40)
SCOOBY666 (2018.07.09, 14:43)
Ocena: 22
#7

0%
Najlepsze jest to, że wszyscy wychwalają OLED. Czy to telefony czy TV. Natomiast jakoś nikt nie chce przyznać, że te matryce są świetne, ale przez kilkanaście pierwszych miesięcy.
SCOOBY666 (2018.07.09, 14:51)
Ocena: 27
#9

0%
CryKon @ 2018.07.09 14:45  Post: 1153195
Bo LG to firma bubel. Prawie tak dobra jak Samsung, prawie tak dobra jak inne topowe marki, ale 'prawie'. Mam monitor od nich, wysokiej klasy LG 31MU97-B. 1300 EUR kosztował. W zasadzie migał od początku co kilkadziesiąt minut, gasił obraz. Okazało się, że częsta przypadłość. Po 2 latach padł kompletnie. Płyta główna do wymiany. Koszt wymiany i robocizna 700 zł. Porażka.

Jak migal od początku to było zwrócić do sklepu albo oddać do naprawy/wymiany.
Blejdos (2018.07.09, 14:51)
Ocena: 1
#10

0%
Kolejny strzał w stopę kolejnego giganta :D tym razem LG :D
Bose .. czy te molochy korporacyjne nie mają w ogóle kontroli jakości.
bue (2018.07.09, 14:59)
Ocena: 6
#11

0%
oby jak najszybciej zrobili TV z microled
SCOOBY666 (2018.07.09, 15:01)
Ocena: 7
#12

0%
bue @ 2018.07.09 14:59  Post: 1153201
oby jak najszybciej zrobili TV z microled


Chyba tylko w tej technologii jest nadzieja na trwałe i świetne jakościowo matryce.
krystiankrz (2018.07.09, 15:11)
Ocena: 9
#13

0%
LG i problem z ekranami? Kto by się spodziewał... W Pixelach przecież też był z tym problem. Dla mnie ta firma w przeciągu dwóch lat bardzo sporo straciła na wiarygodności.
PeterMac (2018.07.09, 15:22)
Ocena: 14
#14

0%
Normalne ze OLED sie wypala zadna to nowość, jak bedzie wyswietalc w kółko to samo do tego mocne pod maksimum ustawienie podswietlenia to sie szybko wypali, nic nowego.
Takze na OLED'a trzeba uwazac co sie ogląda i na jakich nastawach tyle w temacie.
A bajki od LG ze ich panele są wolne od wypaleń ze to juz kolejna najnowsza generacja itp itd to sobie mogą wciskać Kowalskiemu.
Edytowane przez autora (2018.07.09, 17:52)
lukadd (2018.07.09, 15:42)
Ocena: 9
#15

0%
LG zobowiązało się też do naprawy wszystkich takich produktów, nawet po zakończeniu gwarancji.


Ciekawe, na necie można przeczytać wiele komentarzy od ludzi, którym wypaliły się OLEDY, a LG odmawiało naprawy gwarancyjnej, tłumacząc się, że to nie podlega gwarancji :E

Ciekawe czy po tym oświadczeniu na prawdę coś się zmieni w ich gwarancji i w jakich krajach.
Edytowane przez autora (2018.07.09, 15:44)
petertech (2018.07.09, 15:42)
Ocena: 11
#16

0%
Ohoho:) @ 2018.07.09 14:34  Post: 1153189
LG zobowiązało się też do naprawy wszystkich takich produktów, nawet po zakończeniu gwarancji.


No i gitarka

Nadal wierzysz w bajki ? Ja lubię fakty, często firma uznaje, że naprawi...w jednym miejscu, kraju, a w drugim nie. No i...czy oni robią łaskę ? To ich psi obowiązek bo urządzenie ewidentnie nadaje się na śmietnik jeśli obiecują 10 lat po 8 godzin, a na lotnisku wymieniają po paru miesiącach. Nawet jeśli telewizory chodzą tam cały dzień to i tak...minimum trzy lata tak ?!

CryKon @ 2018.07.09 14:45  Post: 1153195
Bo LG to firma bubel. Prawie tak dobra jak Samsung, prawie tak dobra jak inne topowe marki, ale 'prawie'. Mam monitor od nich, wysokiej klasy LG 31MU97-B. 1300 EUR kosztował. W zasadzie migał od początku co kilkadziesiąt minut, gasił obraz. Okazało się, że częsta przypadłość. Po 2 latach padł kompletnie. Płyta główna do wymiany. Koszt wymiany i robocizna 700 zł. Porażka.

Każdy produkt jest inny, poza tym dlaczego nie wysłałeś na gwarancję ? Przecież to głupota wiedzieć, że ma się wadliwy sprzęt i czekać do końca gwarancji...
Panele robi kilka firm i te od LG czy innych masz często pod różnymi markami i nawet ludzie nie wiedzą, że znaczek to jedno, a sprzęt w środku to drugie.
Czas na CRT :E Szkoda, że w kwestii SED-ów praktycznie nic na rynek konsumencki nie pokazano. Prawda jest taka, że ogromna część rynku to najtańsze monitory czy telewizory z tragiczną jakością. Wierne odwzorowanie kolorów, normalna czerń, kąty, input lag itd.
Zaraz przecież ktoś wpadnie i powie, że co z tego, że to TNka...i ma wady, ale kosztuje tylko 1200-1800zł i dodali...120-144Hz więc reszta nie ważna. IPS, IPS glow, backlight bleeding itd. ? Ten typ tak ma i już.
I można tak w nieskończoność, nawet bym się zgodził gdyby te monitory kosztowały...500-1000zł, a nie 1500-3000zł i po tylu latach ciągle, duże kompromisy, ciągle wychodzące wady jak się porządnie testuje, a nie tylko reklamuje.
dario27 (2018.07.09, 15:46)
Ocena: 9
#17

0%
Blejdos @ 2018.07.09 14:51  Post: 1153197
Kolejny strzał w stopę kolejnego giganta :D tym razem LG :D
Bose .. czy te molochy korporacyjne nie mają w ogóle kontroli jakości.


kontrola jakosci to sie skonczyle jakies 15 lat temu, dzis wiekszosc rzezy to szmelc
tommo1982 (2018.07.09, 15:51)
Ocena: -1
#18

0%
Inżynierzy firmy, którzy odwiedzili redakcję, stwierdzili, że problem rzeczywiście istnieje, ale dotyczy tylko wybranych modeli 55’’ wydanych w 2017 roku, które zostały już zastąpione nowszymi rewizjami. LG zobowiązało się też do naprawy wszystkich takich produktów, nawet po zakończeniu gwarancji.


Nie rozumiem. Ludzie czytać nie umieją? Każdemu zdarza się wpadka. Niezależna firma badająca wypalanie potwierdza istnienie problemu w niektórych modelach. Wybiórcza pamięć.

petertech @ 2018.07.09 15:42  Post: 1153214
I można tak w nieskończoność, nawet bym się zgodził gdyby te monitory kosztowały...500-1000zł, a nie 1500-3000zł i po tylu latach ciągle, duże kompromisy, ciągle wychodzące wady jak się porządnie testuje, a nie tylko reklamuje.

Jak by nie musieli opłacić marketingu to byłaby kaska na kontrolę. Tak to, reklama i niech klient ma namieszane w głowie i kupuje co mu powiedzą.
Edytowane przez autora (2018.07.09, 15:56): Korekta?
Soplus (2018.07.09, 15:57)
Ocena: 19
#19

0%
Czyli to samo będzie w Sony , Panasonic itp. Wszyscy mają matryce OLED od LG.
Edytowane przez autora (2018.07.09, 15:57)
Cabalerio (2018.07.09, 16:06)
Ocena: 6
#20

0%
Niestety każdy z tych producentów o tym wie, dlatego nie uwzględniają gwarancji na wypalenia bo by zbankrutowali. OLED w tej cenie nie nadaje się do niczego, matryce powinny być wymienne tak, żeby użytkownik mógł je sobie wymieniać przez 2 lata co tydzień. No ale kto ma tyle czasu żeby się w to bawić.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane