Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2 3
iwanme (2018.07.18, 15:58)
Ocena: 1
#21

0%
Żywy @ 2018.07.18 15:49  Post: 1154516
Meh, mody kiedys to bylo naprawde cos - Counter Strike do HL, DotA do WC3, Zombie Mode do CoD4, etc., wtedy mozna bylo powiedziec, ze faktycznie modyfikuja gre, i to nie do poznania, a teraz? zmienione tekstury/modele, polepszone (zeby nie powiedziec przesadzone) efekty, i to wszystko, a trzon rozgrywki zostaje nienaruszony, czyli nawet najbardziej zmodowana gra na PC w gruncie rzeczy nie rozni sie niczym od consolowej 'vanilli', wiec pytanie na co to komu?

Chyba nie używałeś modów do Skyrima.
Zobacz sobie np. Enderal mod.
luk21pl (2018.07.18, 16:06)
Ocena: 6
#22

0%
Potężna przewaga pc i tyle w temacie
Edytowane przez moderatora (2018.07.18, 16:34): ortografia poprawiona ;)
Stjepan (2018.07.18, 16:18)
Ocena: 2
#23

0%
Gram sobie teraz w Obliviona, mam kilka modów graficznych klika innych i gra wygląda jak nie zmodowany Skyrim, da się grać, jest ok.
stark2991 (2018.07.18, 16:27)
Ocena: 4
#24

0%
W Wiedźminie miałem wgrane HD Reworked, jeszcze jedną dużą pakę z teksturami, mod na oświetlenie i jeszcze jakieś drobne na większą ilość cieni itp. i spadek liczby klatek był niezauważalny, za to gra bez porównania do oryginału. Jak wrzuciłem Ultra Grass albo Nextgen Novigrad, to mi klatki spadły z 60 do 30. Także takie testy to sobie można. Każdy mod z osobna ma inny wpływ na wydajność, zazwyczaj autorzy tych większych modyfikacji podają jak duży i jak można go uniknąć.
Sasilton (2018.07.18, 16:53)
Ocena: -1
#25

0%
Stjepan @ 2018.07.18 16:18  Post: 1154527
Gram sobie teraz w Obliviona, mam kilka modów graficznych klika innych i gra wygląda jak nie zmodowany Skyrim, da się grać, jest ok.

Święcących obiektów nie ogarniesz, przez co Oblivion na modach nadal wygląda dziwnie.
Orzel94 (2018.07.18, 17:18)
Ocena: -2
#26

0%
Ah ten Medieval II na modach..... :D
karolthas (2018.07.18, 18:26)
Ocena: -1
#28

0%
Coś poskąpiliście tych modów do Skyrima. Większość, w ogóle nie zmienia grafiki tylko grywalność. Zabrakło przede wszystkim Skyrim 3D oraz ReEngaged ENB. Wtedy dopiero karta graficzna dostaje w kość. Jakieś -10 do -20 fps
nightgunner (2018.07.18, 18:31)
Ocena: 1
#29

0%
stark2991 @ 2018.07.18 16:27  Post: 1154529
W Wiedźminie miałem wgrane HD Reworked, jeszcze jedną dużą pakę z teksturami, mod na oświetlenie i jeszcze jakieś drobne na większą ilość cieni itp

napisz pls co dokładnie :) bo gram akurat drugi raz, chociaz zastanawiam sie czy w ogole domodow podejsc, w 4k na 1080 i tak ledwo to loto na uber


Negratyw (2018.07.18, 19:36)
Ocena: -3
#30

0%
skyrim na modach zabija kazdego konsolowego exa grafiką ;D
Promilus1984 (2018.07.18, 20:31)
Ocena: 0
#32

0%
Bueh... mody, panie i panowie, takie mody to jest nic ;) Baldur's Gate 1 + 2 tak normalnie zabierało jakieś 200h grania (tak, ponad tydzień grania non stop) jeśli się chciało robić wszelkie questy poboczne ;) Poziom osiągało się około 28. Oczywiście trzeba było między 1 a 2 importować postać, przechodziły statystyki tylko głównej postaci, NPC były 'od nowa' na 'fabrycznych' parametrach. I teraz EET z BWP to jest jakieś 400h (!!) grania, poziom osiągalny w okolicach 40. Wszystkie części połączone w jedną zgrabną całość, przyłączani NPC przenoszą statystyki (m.in. czary, cechy podstawowe i biegłości). Ulepszeni przeciwnicy, bardziej urozmaicone przedmioty, trudniejsze walki. Gra która zasadniczo ma prawie 20 lat i wciąga tyle HDD co w miarę nowoczesne produkcje ;) Mody :)
stark2991 (2018.07.18, 21:17)
Ocena: 2
#33

0%
nightgunner @ 2018.07.18 18:31  Post: 1154551
stark2991 @ 2018.07.18 16:27  Post: 1154529
W Wiedźminie miałem wgrane HD Reworked, jeszcze jedną dużą pakę z teksturami, mod na oświetlenie i jeszcze jakieś drobne na większą ilość cieni itp

napisz pls co dokładnie :) bo gram akurat drugi raz, chociaz zastanawiam sie czy w ogole domodow podejsc, w 4k na 1080 i tak ledwo to loto na uber



HD Reworked
Mod Compilation (chmury, woda, dym i takie rzeczy)
Mod na oświetlenie to Wiedzmin Lighting Mod, jest też jakaś nowa wersja tego samego autora pod nazwą Phoenix Lighting Mod
Poza tym mod More Shadows
Możesz też użyć UGOM do zmiany różnych detali graficznych niedostępnych w grze
Jest jeszcze parę fajnych modów ale nie używałem wszystkich. Ogólnie te trzy pierwsze wystarczają żeby gra wyglądała zupełnie inaczej i nadal zawstydzała niektóre świeże tytuły ;)
Ryszawy (2018.07.19, 02:32)
Ocena: 2
#34

0%
Artykuł trochę taki 'chciałbym ale nie mogę'. Jeżeli testujecie wydajność grafiki w zmodowanym Skyrimie, to gdzie podstawowa, wydawałoby się, rzecz, czyli ENB. Tekstury 4K i modele HD, nie zmienią starego już silnika renderującego w nowy. Wersja LE z ENB wygląda tak :
https://youtu.be/cIFk84XDmuY
a SE tak :
https://youtu.be/kuWpamfD8uw
Gdzie jakikolwiek ReShade do Wiedźmina ? Przecież Natural Vision Remastered do GTA, to też ENB lub ReShade plus ENB.

No i można by wspomnieć o niesławnej grze Watch Dogs, która dzięki modom, wygląda dzisiaj całkiem znośnie : https://youtu.be/SOXZWgXWQ-0
tyr83 (2018.07.19, 12:47)
Ocena: 2
#35

0%
Ostatnimi czysy na konsolach rowniez zaczely istniec mody, chocby w fallout 4, a podejzewam,ze rowniez w skyrimie.
tomangelo (2018.07.19, 14:33)
Ocena: 0
#36

0%
Ryszawy @ 2018.07.19 02:32  Post: 1154628
Gdzie jakikolwiek ReShade do Wiedźmina ? Przecież Natural Vision Remastered do GTA, to też ENB lub ReShade plus ENB.


Jakbyś doczytał dokładniej, to było napisane że ENB i ReShade powodowały problemy z Radeonami, stąd ich brak w teście.
deton24 (2018.07.19, 14:52)
Ocena: 2
#37

0%
Nie wiem jak w Wieśku, ale to generalnie bzdura. W skrajnych przypadkach trzeba wgrać nową wersję Reshade, albo zmienić nazwę biblioteki na d3d11 lub dxgi, lub co najwyżej usunąć samo ENB.
Szkoda też że nie było testów GTA V Redux, tam jest ostatnimi czasy samo Reshade bez ENB.
Jest sporo presetów dedykowanych każdy może wybrać coś dla siebie.
W konsekwencji, dla mnie to wygląda lepiej niż np. wersja NVR że stycznia. Obecna jest fajna, ale rewolucji dla mnie nie robi.

Jest jeden preset Reshade do Wieśka który wespół z WLM 3.3 robi opad szczęki. Nazywa się Pathos
https://www.youtube.com/watch?v=q4MOubyp5N4
Kolorystycznie presety zmieniają najwięcej. Można było sobie odpuścić mod na tą trawę.
A paczka tekstur mi nie podeszła.

Żal że nie przetestowaliście Crysis 1 po modach, bo po nich gra potrafi wyglądać obłędnie.
tyr83 (2018.07.19, 17:01)
Ocena: 0
#38

0%
deton24 @ 2018.07.19 14:52  Post: 1154696
Nie wiem jak w Wieśku, ale to generalnie bzdura. W skrajnych przypadkach trzeba wgrać nową wersję Reshade, albo zmienić nazwę biblioteki na d3d11 lub dxgi, lub co najwyżej usunąć samo ENB.
Szkoda też że nie było testów GTA V Redux, tam jest ostatnimi czasy samo Reshade bez ENB.
Jest sporo presetów dedykowanych każdy może wybrać coś dla siebie.
W konsekwencji, dla mnie to wygląda lepiej niż np. wersja NVR że stycznia. Obecna jest fajna, ale rewolucji dla mnie nie robi.

Jest jeden preset Reshade do Wieśka który wespół z WLM 3.3 robi opad szczęki. Nazywa się Pathos
https://www.youtube.com/watch?v=q4MOubyp5N4
Kolorystycznie presety zmieniają najwięcej. Można było sobie odpuścić mod na tą trawę.
A paczka tekstur mi nie podeszła.

Żal że nie przetestowaliście Crysis 1 po modach, bo po nich gra potrafi wyglądać obłędnie.


Co w tym reshade robi opad szczeki? Toz to tylko zmienia kolory na wyblakle i caly obraz sie zlewa... Taki efekt mozna osiagnac obnizajajac po prostu saturacje kolorow w sterach jedynm suwakiem...
Promilus1984 (2018.07.19, 18:16)
Ocena: 1
#39

0%
Wszystkie enbseries itp. to tylko postprocesy, co tam można innego zrobić? No nic... parę efektów, kilka suwaczków do shaderów i tyle. Nie poprawimy szczegółowości obiektów, jakości tekstur. To od zawsze było narzędzie do dopasowania obrazu pod własne upodobania jeśli gra tego nie wspierała (ze względu na starsze API) lub wspierała niewystarczająco (bo nie chciało się devsom wszystkich możliwości dostosowania wyciągać dla każdego ważniejszego shadera). Texture packi itp. mają większy impakt, to samo mody zmieniające mechanikę gry, dodające nową zawartość. Jasne, shadery też są fajne, ale bez przesady. A nieraz kosztują wydajności, że hoho - to w końcu nie jest zoptymalizowany pod silnik gry sposób dodawania efektów post-processingu.
Ryszawy (2018.07.19, 22:11)
Ocena: 1
#40

0%
Nie chce mi się już rozpisywać na ten temat,bo późno, ale ReShade to postprocesy, natomiast ENB to nowy silnik renderujący, który umożliwia korzystanie z dodatkowych shaderów. Różnica jest kolosalna.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Być może to oferta właśnie dla Ciebie?  146
Dobra wiadomość dla osób, które przymierzają się do zakupu laptopa. 30
Sprzęt dla wymagających. Thermalright Silver Arrow IB-E Extreme Rev. 19
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 26
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 17
Na takie ogłoszenie czekaliśmy 15 długich lat. 23
Dwie gry w dwóch sklepach. 12
Dziurawy pozostaje więc jedynie Intel. 44
Największa pecetowa platforma przejdzie małą metamorfozę. 17
Nietypowy sprzęt w kosmicznej cenie. 26
Epic Games Store z kolejnymi dużymi grami na wyłączność. 61
Facebook
Ostatnio komentowane