Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
cgdestroyer (2018.06.22, 05:39)
Ocena: 41
#1

0%
News prawie o niczym i to jeszcze niezgodny z prawdą, ekrany ładowania będą jeszcze przy korzystaniu z fast travel, Maciej Pietras o tym mówił na E3.
stark2991 (2018.06.22, 07:40)
Ocena: 20
#2

0%
@up
Nie ma gry, gdzie szybka podróż odbywa się bez ładowania, i byłoby to raczej trudne do osiągnięcia, więc to chyba oczywiste :)

Czy ta informacja nie powinna się pojawić w poprzednich newsach, razem z innymi z okresu po pokazie? Przecież to już wiadomo od paru dni i nie ma sensu tworzyć osobnego artykułu. No ale kliki...
A tak na marginesie to jest sporo gier bez ekranów ładowania jako takich, już w Wiedźminie loadingi były tylko przy wczytywaniu zapisu i szybkiej podróży. CP jest znacznie bardziej rozbudowany w pionie, ale i gra jest kilka lat młodsza, więc nic dziwnego, że silnik sobie z tym poradzi
iwanme (2018.06.22, 07:57)
Ocena: 28
#3

0%
I już wiadomo do czego te 32GB ramu były potrzebne w setupie testowym :P
decorator12 (2018.06.22, 08:52)
Ocena: 0
#4

0%
stark2991 @ 2018.06.22 07:40  Post: 1150722
@up
Nie ma gry, gdzie szybka podróż odbywa się bez ładowania, i byłoby to raczej trudne do osiągnięcia, więc to chyba oczywiste :)

Czy ta informacja nie powinna się pojawić w poprzednich newsach, razem z innymi z okresu po pokazie? Przecież to już wiadomo od paru dni i nie ma sensu tworzyć osobnego artykułu. No ale kliki...
A tak na marginesie to jest sporo gier bez ekranów ładowania jako takich, już w Wiedźminie loadingi były tylko przy wczytywaniu zapisu i szybkiej podróży. CP jest znacznie bardziej rozbudowany w pionie, ale i gra jest kilka lat młodsza, więc nic dziwnego, że silnik sobie z tym poradzi

Ale to ten sam silnik przecież, tylko w nowszej wersji. Może zwyczajnie lepiej korzystać z zasobów sprzetowym pod tym kątem.

Niech im się wiedzie. Mają duże większe już doświadczenie z silnikiem i może obejdzie się bez takiego poślizgu jak z W3
Zas (2018.06.22, 09:00)
Ocena: 0
#5

0%
A miały być niby huby-dzielnice.
cgdestroyer (2018.06.22, 10:45)
Ocena: 4
#7

0%
stark2991 @ 2018.06.22 07:40  Post: 1150722
@up
Nie ma gry, gdzie szybka podróż odbywa się bez ładowania, i byłoby to raczej trudne do osiągnięcia, więc to chyba oczywiste :)


Nie ma znaczenia czy nie ma takiej gry czy jest, z treści newsa wynika jasno, że tylko i wyłącznie ekran ładowania jest przy starcie i czytelnik nie musi wiedzieć co jest oczywiste, bo jest to oczywiste dla Ciebie czy mnie ale dla masy ludzi już nie.

Poza tym wiele maleńkich gier indyczych ma fast travel bez ładowania tyle, że takie gry można niemal w całości załadować do pamięci a resztę dograć jak się zaczyna animacja teleportacji czy coś.
Za to taki fallout 4 jak irytował kiedy to trzeba było ładować level jak się wchodziło z otwartego świata nawet do wychodka i z powrotem, albo raz przy jakiejś klatce schodowej tak miałem gdzie dosłownie po 5 krokach wychodziło się na kolejny ekran ładownia, krew mnie wtedy zalewała :)

aqvario (2018.06.22, 10:52)
Ocena: 8
#8

0%
Ale takie wymagania napędzają rynek. Ile ludzi zmieniło sprzęt, aby Wiesiek 3 im poszedł płynnie? Całkiem sporo. Dobra wiadomość to ta, że gra, dla której zmienia się sprzęt, to dobry produkt, o dobrej grywalności i optymalizacji. Dla takiego produktu warto zmienić sprzęt, a nie dla crapów, w których to zabezpieczenia podnoszą wymagania co do sprzętu, a nie sama gra, o miernej optymalizacji i bugach rozwiązywanych przez 3 lata od premiery.

Lubię cyberpunk, więc też czekam, chociaż gry tego typu nie są moim targetem, wolę strategie. Jeśli fragmenty rozgrywki mi podejdą, to ta gra pojawi się w mojej bibliotece.
DrW (2018.06.22, 11:31)
Ocena: 3
#9

0%
ZlotoUchy @ 2018.06.22 10:23  Post: 1150754
Wymagania będą kosmiczne, polecam już zbierać pieniążki na topowe zabawki XD


Z cyklu 'Nie znam się, ale się wypowiem'...

Cyberpunk 2077 ma działać na konsolach obecnej generacji - więc odpali się go na byle szrocie.

Obstawiam że będzie jak w Wiedźminie 3 - na niskich/średnich detalach można grać płynnie na dziadostwie za 2000zł. Dopiero do wysokich i ultra będzie trzeba czegoś mocnego.
Telvas (2018.06.22, 11:58)
Ocena: 13
#10

0%
GTA3 z 2002 roku też nie miało ekranów ładowania i śmigało aż miło na 256 MB RAMu ;)
Alexandre09 (2018.06.22, 12:35)
Ocena: -2
#11

0%
No właśnie. Gdzie np. w takim GTA V ekrany ładowania podczas szybkiej podróży przez świat ?
ZlotoUchy (2018.06.22, 12:52)
Ocena: -1
#12

0%
DrW @ 2018.06.22 11:31  Post: 1150772
ZlotoUchy @ 2018.06.22 10:23  Post: 1150754
Wymagania będą kosmiczne, polecam już zbierać pieniążki na topowe zabawki XD

Cyberpunk 2077 ma działać na konsolach obecnej generacji - więc odpali się go na byle szrocie.

Nom, podobnie było z GTA IV, ale wypowiedź z cyklu 'nie wiem ale się wypowiem' masz zaliczoną XD
stark2991 (2018.06.22, 12:58)
Ocena: 6
#13

0%
@decorator12
Wiem, że to ten sam silnik, przepisany w 90% , ale ten sam :) Nawiązuję do tego w ostatnim zdaniu

Zas @ 2018.06.22 09:00  Post: 1150739
A miały być niby huby-dzielnice.

A dlaczego 'miały być'? Dzielnice nie będą osobnymi obszarami, jak Skellige w W3, tylko jedną całością
Kris194 (2018.06.22, 15:53)
Ocena: 4
#14

0%
Alexandre09 @ 2018.06.22 12:35  Post: 1150783
No właśnie. Gdzie np. w takim GTA V ekrany ładowania podczas szybkiej podróży przez świat ?
W czasie gdy masz czarny ekran gra doczytuje co trzeba ;)
Pentium D (2018.06.22, 16:55)
Ocena: -1
#15

0%
Do pamięci RAM systemu czy na karcie? Jeśli chodzi o ram to jestem w dupie bo mam tylko 8 GB :E
duniek (2018.06.22, 20:12)
Ocena: -1
#16

0%
Telvas @ 2018.06.22 11:58  Post: 1150779
GTA3 z 2002 roku też nie miało ekranów ładowania i śmigało aż miło na 256 MB RAMu ;)

w vice city był ekran ładowania przy przejezdzaniu na druga wyspe, trwało ułamek sekundy, jednak w tamych czasach jak ktos miał mniej ramu to potrafilo sie ładowac 10-15sekund

a na trupie z celeronem i 64mb ram - trwalo to chyba 2 min
stark2991 (2018.06.22, 20:20)
Ocena: 0
#17

0%
duniek @ 2018.06.22 20:12  Post: 1150857
Telvas @ 2018.06.22 11:58  Post: 1150779
GTA3 z 2002 roku też nie miało ekranów ładowania i śmigało aż miło na 256 MB RAMu ;)

w vice city był ekran ładowania przy przejezdzaniu na druga wyspe, trwało ułamek sekundy, jednak w tamych czasach jak ktos miał mniej ramu to potrafilo sie ładowac 10-15sekund

a na trupie z celeronem i 64mb ram - trwalo to chyba 2 min

I tak nic nie przebije Gothica 3. Rany, przy wczytywaniu save'a szedłem sobie chińską zupkę zrobić, zdążyłem zagotować wodę, zalać, przynieść a gra jeszcze się ładowała :D A szybka podróż niewiele lepiej. Nie znam gry, która by dłużej mieliła pliki
caleb12345 (2018.06.22, 21:53)
Ocena: 0
#18

0%
Telvas @ 2018.06.22 11:58  Post: 1150779
GTA3 z 2002 roku też nie miało ekranów ładowania i śmigało aż miło na 256 MB RAMu ;)

Byly ekrany ladowania - miedzy dzielnicami. Trwalo to moze sekunde na lepszym kompie, ale na gorszym moglo chwile zajac.
Drzemor (2018.06.22, 22:13)
Ocena: -3
#20

0%
Avicularia... @ 2018.06.22 22:06  Post: 1150865
cgdestroyer @ 2018.06.22 05:39  Post: 1150712
News prawie o niczym i to jeszcze niezgodny z prawdą, ekrany ładowania będą jeszcze przy korzystaniu z fast travel, Maciej Pietras o tym mówił na E3.

'Sprawdź najlepsze ceny gry Wiedźmin 3' - To teraz już wiesz po co był ten news pisany. :P


Ceny jak na premiere, o kant dupy roztrzaskać takie oferty.

https://www.ceneo.pl/;szukaj-wied%c5%bamin+3+pc
tu można wyrwać za 4 dyszki.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Masa wskazówek na zwiastunie imprezy zielonych. 50
Gorsze od poprzedniej części raczej nie będzie. 7
AMD naciska coraz mocniej, a Intel musi szukać nowych metod odpowiadania. 21
Dobra okazja dla fanów strzelanek. 7
Solidna baza dla Threadripperów. 8
Ciekawy sprzęt do podstawowych zastosowań. 7
Google podobno pracuje już nad odpowiednim projektem. 4
To już 9 generacja układów z tej rodziny. Intel przygotowuje się do premiery nowych procesorów Core. 19
Są też inne interesujące plotki. 69
Antypiracka danina solidarnościowa. 55
No i to można nazwać niespodziewanym zwrotem akcji. 44
Vega 56 dla profesjonalistów. 16
Core i9-9900K ma osiągać 4,7 GHz na wszystkich rdzeniach.  35
Masa wskazówek na zwiastunie imprezy zielonych. 50
Duża pojemność za małe pieniądze. Intel oficjalnie wprowadził do sprzedaży nośniki z serii 660p. 15
Facebook
Ostatnio komentowane