Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
buty (2018.06.21, 13:04)
Ocena: 25
#1

0%
'A ja w ogóle nie mam facebooka' za 3... 2... 1... :D
Gobli (2018.06.21, 13:13)
Ocena: 5
#2

0%
'Messenger jest darmowym komunikatorem, a Facebook musi przecież na nim jakoś zarabiać'

Nie, nie musi. po prostu chce. Nikt nie zmusza do tego Facebooka, nikt mu nie grozi 'jak nie zaczniesz na tym zarabiać, to...'. Przecież.
buty (2018.06.21, 13:15)
Ocena: 2
#3

0%
Gobli @ 2018.06.21 13:13  Post: 1150506
'Messenger jest darmowym komunikatorem, a Facebook musi przecież na nim jakoś zarabiać'

Nie, nie musi. po prostu chce. Nikt nie zmusza do tego Facebooka, nikt mu nie grozi 'jak nie zaczniesz na tym zarabiać, to...'. Przecież.


Rynek i koszta zmuszają do zarabiania :D
wojtzuch (2018.06.21, 13:17)
#4

0%
buty @ 2018.06.21 13:15  Post: 1150507
Gobli @ 2018.06.21 13:13  Post: 1150506
'Messenger jest darmowym komunikatorem, a Facebook musi przecież na nim jakoś zarabiać'

Nie, nie musi. po prostu chce. Nikt nie zmusza do tego Facebooka, nikt mu nie grozi 'jak nie zaczniesz na tym zarabiać, to...'. Przecież.


Rynek i koszta zmuszają do zarabiania :D


To by dopiero było, gdyby spółka giełdowa nie szukała okazji do zarobku...
Kitu (2018.06.21, 13:26)
Ocena: 5
#5

0%
Nie pamiętam kiedy ostatnio aktualizowałem Messengera - nie wiem czy w ogóle od kiedy mam swój obecny telefon, czyli prawie dwa lata. Dopóki sam Fb nie stwierdzi, że wersja jest zbyt stara i zakończą wsparcie (czyt. zablokują możliwość łączenia się z serwerami), dopóty nie zaktualizuję, bo zwyczajnie nie ma potrzeby. Wystarczająco dużo reklam 'oglądam' w grach mobilnych, żeby dostać walutę premium za darmo :E
Buksior (2018.06.21, 13:30)
Ocena: 15
#7

0%
buty @ 2018.06.21 13:15  Post: 1150507
Gobli @ 2018.06.21 13:13  Post: 1150506
'Messenger jest darmowym komunikatorem, a Facebook musi przecież na nim jakoś zarabiać'

Nie, nie musi. po prostu chce. Nikt nie zmusza do tego Facebooka, nikt mu nie grozi 'jak nie zaczniesz na tym zarabiać, to...'. Przecież.



Rynek i koszta zmuszają do zarabiania :D


Zarabiają już na zbieraniu danych użytkowników i dzieleniu się nimi z innymi podmiotami.
Edytowane przez autora (2018.06.21, 13:32)
yendrek (2018.06.21, 13:33)
Ocena: 2
#8

0%
wojtzuch @ 2018.06.21 13:17  Post: 1150508
buty @ 2018.06.21 13:15  Post: 1150507
(...)


Rynek i koszta zmuszają do zarabiania :D


To by dopiero było, gdyby spółka giełdowa nie szukała okazji do zarobku...

Niech wprowadzą abonament w wysokości np jednego sms'a za złotówkę miesięcznie, czy coś takiego. Tylko brakuje, żeby w czasie konwersacji odpalała się jakaś niezamykalna i nieprzewijalna reklama.
ZlotoUchy (2018.06.21, 13:36)
Ocena: 24
#9

33%
Czyli nie dość, że kurwy handlują danymi na lewo i prawo za gruby hajs, to mam jeszcze kurwa oglądać reklamy i jeszcze bardziej zamulać telefon? Komuś już tak jebie w dekiel, że jedyne wyjście to wypisać się z tego szamba.
Vendeur (2018.06.21, 14:49)
Ocena: 6
#11

33%
.:Proxy:. @ 2018.06.21 13:53  Post: 1150516
ZlotoUchy @ 2018.06.21 13:36  Post: 1150513
Czyli nie dość, że kurwy handlują danymi na lewo i prawo za gruby hajs, to mam jeszcze kurwa oglądać reklamy i jeszcze bardziej zamulać telefon? Komuś już tak jebie w dekiel, że jedyne wyjście to wypisać się z tego szamba.


A po jaką cholerę wchodziłeś do tego szamba? Ktoś Cie tam siłą wepchał?

Nie rozumiem ludzi... Do ręki gówna nie wezmą, nawet przez woreczek, bo się brzydzą - a nie maja żadnego problemu włazić do tego szamba jakim jest Facebook (i inne social śmieci).


Po pierwsze, Messenger nie zawsze był szambem, podobnie jak nie zawsze szambem było GG (ja np. nadal używam wersji 8 z 2009 roku...).

Po drugie, pomimo że wielokrotnie już Ci kiedyś tłumaczyłem, nadal nie rozumiesz plusów Facebooka i faktu, że można tego portalu używać z głową dla własnych korzyści (prywatnie, nie finansowych), a nie tylko być jednym z setek milionów debili na nim. Dla kolejnego przykładu, w ciągu 2 dni dzięki FB i możliwości wysyłania wiadomości na nim do podmiotów gospodarczych, załatwiłem w mig dość skomplikowane sprawy i uzyskałem szereg przydatnych informacji (m.in. z Castoramy). Telefonicznie musiałbym poświęcić na to kilkakrotnie więcej czasu, a na dodatek nie miałbym tych informacji w archiwum. Teoretycznie mail działa podobnie, ale w praktyce maile są lekceważone i pozostają bez odpowiedzi.

Zrozum więc Ty i inni z klapkami na oczach w tym aspekcie, że używanie FB z głową jest zupełnie innym doświadczeniem, jeśli wchodzisz tam i używasz go, wtedy kiedy sam tego potrzebujesz, a nie spędzasz godzin na przeglądaniu debilizmów zamieszczanych przez intelektualne ameby. Po prostu firmy mają świadomość, że jeśli cokolwiek złego o nich napiszesz na FB, to w moment zobaczą to tysiące/miliony osób, dlatego przykładają znacznie większe starania do komunikacji tą drogą.
MisterMaster (2018.06.21, 15:05)
Ocena: -2
#12

0%
Bardzo będę żałował że przestałem używać messengera i wróciłem do sms, bardzo. Taka strata, taki żal...
.:Proxy:. (2018.06.21, 15:25)
Ocena: -3
#13

0%
Vendeur @ 2018.06.21 14:49  Post: 1150527
(...)


Nie, to Ty nie rozumiesz. Ja dostrzegam i jak najbardziej rozumiem plusy jakie mógłby mieć Facebook i jemu podobne.
Niestety, ich nie ma i to właściwie od samego początku.

Używanie z głowa czyli jakie?
Fałszowanie danych osobowych i logowanie przez TOR? Specjalny z niczym niepowiązany adres e-mail? Brak jakichkolwiek znajomych? Momentalnie kasowanie ciastek na komputerze po wyjściu z szamba?
Ile osób postępuję w ten sposób?

Nawet jeśli, to i tak FB wykorzysta wszystko co napiszesz i klikniesz, załatwiając sprawy z urzędem, mechanikiem, czy sklepem budowlanym. To cenne dane, być może bezużyteczne i z pozoru niegroźne dla Ciebie, ale arcy ważne dla tamtej hołoty. Jeśli coś jednak z Twojej negatywnej oceny będzie niewygodne, wkroczy cenzura i żadne tysiące osób tego nie zobaczą.

Jeśli jakikolwiek podmiot Cie oszukał, masz od tego konkretne organy prawne, które mają wręcz obowiązek się tym zająć, wiec nie jest tak, że jeśli szambo zniknie - to nagle stracisz możliwość reklamy swojej firmy, napisania skargi, lub opisania próby oszustwa. Jeśli chcesz faktycznie dopiec danej firmie, to zachęcam powiadomić media, na pewno ktoś zechce podłapać temat i zachęcam do ostrzeżenia znajomych lub potencjalnych klientów na rożnych innych forach na które wchodzisz (ja postępuje w ten sposób).

Nawet jeśli jednak przyjmiemy, że jest to niewątpliwa zaletą tego serwisu (to o czym wspominałeś), to ginie przy ogromie przytłaczających wad - niestety. Nie warto jest bronić i usprawiedliwiać istnienia tego szamba, ze względu na jedną zaletę.

Dodam tylko, że jeszcze gorzej się to prezentuje, gdy do komunikacji z tym szambem wykorzystujemy urządzenia przenośne, a na nich Messenger-a, który to głównie na nich jest wykorzystywany.
Dlatego ja swojego stanowiska nie zmienię i zawsze będę kupę łajna reklamował jako szambo z fekaliami (robiłem to zanim, zaczęły wychodzić na jaw przekręty tego serwisu) - tym bardziej teraz nie zamierzam przestawać).
Zdaje sobie z tego sprawę, że dla każdego posiadacz konta w tym szambie, będę czymś w rodzaju wroga Z(co zresztą widać) - no bo jak to mogę takie złe rzeczy wypisywać. Przecież można z tego korzystać z głową - ten argument zawsze najbardziej mnie bawi, szczególnie w kontekście tego szamba :)

Edytowane przez autora (2018.06.21, 16:27)
renifer1 (2018.06.21, 15:29)
Ocena: 2
#14

0%
Tylko Messenger Lite na chwilę obecną. Na pełnego Messengera nie mogę nawet patrzeć, taki zawalony śmieciami jest. Ale to dobrze, może się w końcu przeleje ten kociołek...
Ven (2018.06.21, 16:12)
Ocena: 1
#15

0%
Messenger LC i wszystko jasne :D
Vendeur (2018.06.21, 16:45)
Ocena: 1
#16

33%
.:Proxy:. @ 2018.06.21 15:25  Post: 1150534
Vendeur @ 2018.06.21 14:49  Post: 1150527
(...)


Nie, to Ty nie rozumiesz. Ja dostrzegam i jak najbardziej rozumiem plusy jakie mógłby mieć Facebook i jemu podobne.
Niestety, ich nie ma i to właściwie od samego początku.

Używanie z głowa czyli jakie?
Fałszowanie danych osobowych i logowanie przez TOR? Specjalny z niczym niepowiązany adres e-mail? Brak jakichkolwiek znajomych? Momentalnie kasowanie ciastek na komputerze po wyjściu z szamba?
Ile osób postępuję w ten sposób?

Nawet jeśli, to i tak FB wykorzysta wszystko co napiszesz i klikniesz, załatwiając sprawy z urzędem, mechanikiem, czy sklepem budowlanym. To cenne dane, być może bezużyteczne i z pozoru niegroźne dla Ciebie, ale arcy ważne dla tamtej hołoty. Jeśli coś jednak z Twojej negatywnej oceny będzie niewygodne, wkroczy cenzura i żadne tysiące osób tego nie zobaczą.

Jeśli jakikolwiek podmiot Cie oszukał, masz od tego konkretne organy prawne, które mają wręcz obowiązek się tym zająć, wiec nie jest tak, że jeśli szambo zniknie - to nagle stracisz możliwość reklamy swojej firmy, napisania skargi, lub opisania próby oszustwa. Jeśli chcesz faktycznie dopiec danej firmie, to zachęcam powiadomić media, na pewno ktoś zechce podłapać temat i zachęcam do ostrzeżenia znajomych lub potencjalnych klientów na rożnych innych forach na które wchodzisz (ja postępuje w ten sposób).

Nawet jeśli jednak przyjmiemy, że jest to niewątpliwa zaletą tego serwisu (to o czym wspominałeś), to ginie przy ogromie przytłaczających wad - niestety. Nie warto jest bronić i usprawiedliwiać istnienia tego szamba, ze względu na jedną zaletę.

Dodam tylko, że jeszcze gorzej się to prezentuje, gdy do komunikacji z tym szambem wykorzystujemy urządzenia przenośne, a na nich Messenger-a, który to głównie na nich jest wykorzystywany.
Dlatego ja swojego stanowiska nie zmienię i zawsze będę kupę łajna reklamował jako szambo z fekaliami (robiłem to zanim, zaczęły wychodzić na jaw przekręty tego serwisu) - tym bardziej teraz nie zamierzam przestawać).
Zdaje sobie z tego sprawę, że dla każdego posiadacz konta w tym szambie, będę czymś w rodzaju wroga Z(co zresztą widać) - no bo jak to mogę takie złe rzeczy wypisywać. Przecież można z tego korzystać z głową - ten argument zawsze najbardziej mnie bawi, szczególnie w kontekście tego szamba :)



Nadal nic nie rozumiesz i chyba nie czytasz ze zrozumieniem co piszę. Albo masz już zabetonowane klapki i nie potrafisz przejrzeć nieco na oczy. Skoro mi wyjeżdżasz z jakimiś oszustwami i organami... Człowieku, nie chodzi o oszustwa a zwykłe informacje lub problemy. Wszystko to przez FB załatwisz o wiele szybciej niż drogą mailową lub telefoniczną. Z pominięciem instytucji finansowych jak banki, bo tam to tylko telefon lub czat online.

Co do zbierania danych. W dupie mam to, co zbiera FB, co udostępniają moi znajomi, w nic nigdy nie klikam, raz na kilka miesięcy dam jakiś komentarz, moja aktywność na FB praktycznie nie istnieje poza momentami, gdy chcę się z jakimś podmiotem albo znajomym skontaktować. A to czy FB z tego zbiera informacje mam naprawdę głęboko... Jestem absolutnie odporny na reklamy w jakiejkolwiek formie i nikt ani osobiście ani w formie reklamy nie jest w stanie mi wcisnąć niczego niż to, co bym sam potrzebował. I mylisz się, jeśli stwierdzisz, że reklama może wpłynąć na moje postrzeganie tego, co potrzebuję. Nie. Nie chce mi się dawać przykładów i tłumaczyć dokładniej, bo pewnie i tak wiesz lepiej.

Najeżdżasz tak na FB i jego śledzenie, jakbyś myślał, że tylko on to robi, a nie miał świadomości, że choćby bank albo operator komórkowy wie o Tobie więcej niż mógłbyś ogarnąć.
Edytowane przez autora (2018.06.21, 17:49)
NiemcyMnieBija (2018.06.21, 17:42)
Ocena: -3
#17

33%
ZlotoUchy @ 2018.06.21 13:36  Post: 1150513
Czyli nie dość, że kurwy handlują danymi na lewo i prawo za gruby hajs, to mam jeszcze kurwa oglądać reklamy i jeszcze bardziej zamulać telefon? Komuś już tak jebie w dekiel, że jedyne wyjście to wypisać się z tego szamba.


Kurwa tak, kurwa.
Centronix (2018.06.21, 20:10)
Ocena: 0
#19

0%
Następny będzie Whatsapp!
Vendeur (2018.06.21, 20:13)
Ocena: 2
#20

33%
.:Proxy:. @ 2018.06.21 19:37  Post: 1150646
Vendeur @ 2018.06.21 16:45  Post: 1150566
(...)



Beton to maja użytkownicy FB.

Potwierdzasz to wpisem cytuje: W dupie mam to, co zbiera FB, co udostępniają moi znajomi(...)



Nadal nie rozumiesz. Ja się nie przejmuję idiotyzmami, na które mam niewielki wpływ. Szkoda życia na to. Ta dyskusja nie ma sensu. Najlepiej zabetonuj się w bunkrze i tam będziesz odporny i bezpieczny... Do czasu aż pojawią się mikroroboty-insekty, które pewnego dnia wpadną w odwiedziny :).
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane