Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
blondasek (2018.06.04, 18:24)
Ocena: 23
#1

0%
Jak Wy możecie cokolwiek z tego polecać, skoro praktycznie niczego z tej listy nie testowaliście...
To się powinno nazywać 'przegląd laptopów dostepnych w Polsce'.
Vendeur (2018.06.04, 18:30)
Ocena: 29
#2

0%
blondasek @ 2018.06.04 18:24  Post: 1147430

To się powinno nazywać 'przegląd laptopów dostepnych w Polsce'.


I tu się mylisz. To się powinno nazywać 'Reklama sklepu X-KOM.pl'.

Ale żeby to tak nazwać, to trzeba mieć choć odrobinę honoru i szacunku do czytelników...
Edytowane przez autora (2018.06.04, 18:31)
pietrrokov (2018.06.04, 19:52)
Ocena: 4
#4

0%
Dlaczego w laptopach gamingowych nie ma modelu ASUS GL702ZC?
Stosunek cena/jakość/wydajność jest najlepszy w cenie do 5000zł.
DrW (2018.06.04, 20:05)
Ocena: 9
#5

0%
=-Mav-= @ 2018.06.04 19:48  Post: 1147451
A według mnie taki spis jest przydatny i powinien się pokazywać regularnie raz na kwartał czy pół roku. Nie każdy śledzi na bieżąco nowinki ze świata notebooków i ma jasno sprecyzowane potrzeby, więc wyszukiwanie samemu interesujących modeli może być upierdliwe, tu zaś są jasno podane zastosowania i progi cenowe - wystarczająco aby znaleźć coś interesującego i sprawdzić we własnym zakresie znaleźć opinie i najlepszą cenę. Tak więc zluzujcie poślady, panowie.


W tym spisie nie są podane najlepsze laptopy w danej kwocie - a te laptopy, które kiepsko się sprzedają.

Między innymi, w przedziale do 3000 / do 4000 brakuje bardzo fajnego Acer Aspire 5
Vendeur (2018.06.04, 20:15)
Ocena: 11
#6

0%
=-Mav-= @ 2018.06.04 19:48  Post: 1147451
Tak więc zluzujcie poślady, panowie.


Sam zluzuj, bo nie rozumiesz w ogóle, do czego ja się odnoszę. A prościej już napisać tego się nie dało.
ciechan41 (2018.06.04, 22:02)
Ocena: 13
#8

0%
Tytuł sugeruje, że ktoś coś tu sprawdzał, a patrząc po opisach to zwykłe wprowadzanie w błąd dobrze pozycjonowanym tytułem. Matryca 1366 spoko bo energooszczędna, pomijam podawanie w 2018 roku FHD jako zalety (pomijam też, że FHD to najczęściej najgorsze matryce TN), nie ma przecież co brać też pod uwagę kultury prac i tego czy występuje throttling. A jakby tak zrobić reklamę przydatną użytkownikowi...może innym razem?
gofer87 (2018.06.04, 22:29)
Ocena: 16
#9

0%
Up, do tego to trzeba byłoby coś przetestować, a tak to jest spis laptopów ze sklepu posegregowanych po cenie, który może zrobić każdy, nawet nie znający się w ogóle na komputerach
stark2991 (2018.06.05, 09:09)
Ocena: 10
#10

0%
=-Mav-= @ 2018.06.04 19:48  Post: 1147451
A według mnie taki spis jest przydatny i powinien się pokazywać regularnie raz na kwartał czy pół roku. Nie każdy śledzi na bieżąco nowinki ze świata notebooków i ma jasno sprecyzowane potrzeby, więc wyszukiwanie samemu interesujących modeli może być upierdliwe, tu zaś są jasno podane zastosowania i progi cenowe - wystarczająco aby znaleźć coś interesującego i sprawdzić we własnym zakresie znaleźć opinie i najlepszą cenę. Tak więc zluzujcie poślady, panowie.

Wejdź sobie na stronę X-komu, po lewej są filtry. Ustawiasz co trzeba i to samo Ci wyskoczy
stark2991 (2018.06.05, 09:12)
Ocena: 6
#11

0%
No, fajna rozpiska. Tylko że parametry to ja mogę sobie sam przeczytać na stronie sklepu. A z waszej rozpiski wynika, że wszystkie te laptopy różni tylko znaczek na obudowie. A przykładowo te 'gamingowe' maszyny różnią się np. systemem chłodzenia. Ale w sumie, przecież prawdziwy gamer gra na słuchawkach, to nie będzie słyszał jak mu laptop chodzi jak odkurzacz i właśnie próbuje odlecieć z biurka...
Stanley (2018.06.05, 13:25)
Ocena: 2
#12

0%
pietrrokov @ 2018.06.04 19:52  Post: 1147452
Dlaczego w laptopach gamingowych nie ma modelu ASUS GL702ZC?
Stosunek cena/jakość/wydajność jest najlepszy w cenie do 5000zł.


Masz racje, dobra propozycja, jest kilka stów tańszy napewno lepszy niż 1050Ti w kategori za 5k / wydajność w dodatku ten kto listę składał zastosował chwyt marketingowy bo niektóre pozycje (gejmingowe) są bez Windowsa +400zł

Dla mnie haczyk w przypadku lapków 5k to hałas nawet >50dB czas działania na baterii ~1h i wydana kasa. Bateria akurat norma nawet jak dowalają 78Wh to niewiele zmienia - spradziłem go na notebookcheck >1:15h. Lab też kilka testował podobnie wypada. Zazwyczaj siedzę w słuchawkach ale do wydajności +35%, kloc, 2k do ceny a baterii po prostu nie ma - na wyjeździe zapomnij o filmach bez przedłużacza. Po co komu taki kloc - żeby szumiał? Glośnik? Jak coś ma 2h nie daje rady 'poczekać' w idle jak się od niego odejdzie / wyjdzie i zapomni ale coś pobiera to w zasadzie jakby jej nie miał. Gdyby puste miejsce rekompensowały rozbudowanym chłodzeniem lub głośnikami, lub były w dobrej cenie to by bylo ciekawe. Tamagochi było modne 20 lat temu.

Dla lapków w przedziale od 3-4k przynajmniej sprzęt można nazwać laptopem np. Dell 5577 na czuwaniu w idle potrafi kilkanaście, posiedzisz, drzemka budzisz nadal kilka godzin. Fajny przedział.

DrW @ 2018.06.04 20:05  Post: 1147457
Między innymi, w przedziale do 3000 / do 4000 brakuje bardzo fajnego Acer Aspire 5


Masz racje. https://www.notebookcheck.net/Acer-Aspire-...w.301986.0.html Starszy konfig https://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Acer...G.239970.0.html (sory labie - po polsku?!)

Szczególnie ciekawa jest bateria / wydajność / cena optimum. W zestawieniu jest Aspire 5 wersja z najsłabszym procem i hdd (masakra) - przy tej cenie i MX130 jest zły najlepszy konfig +3k. Problem może tkwić w szczegółach bo laptop - to nie tylko konfig.

Dla mnie dziwne bo nie HP - sory firma ale Acer Swift 3 hiciorem, byloby super gdyby PCLab go przetestowal w zestawieniu z podobnie wycenionym Intelem. Jak dla mnie(subiektywnie) najlepsza propozycja w niskiej cenie, aczkolwiek niekoniecznie na x-com wogóle niekoniecznie - po prostu nawet płyta główna - zaciekawia konstrukcją prostotą twałością? a jednocześnie to wydajnościowy kompromis. Są lepsze ze starszym Intelem 7200+MX150, 130 lub 940MX. masa uzywek sprawdzonych w bojach. Dla mnie AMD 2500U to jednak lepszy procesor w multi - kompilacja, virtualbox niż Intele(w testach notebookcheck), do tego 2x lepsza grafika niż integra HD620 można w coś starszego pograć. W tej cenie i podwójny dysk - po prostu poezja.

https://www.notebookcheck.net/Acer-Swift-3...w.277262.0.html
Niestety ma sporo wad. Bateria 5h(www) - 12h(idle) lekkie rozczarowanie bo przeglądałem 13' lapki z ryzenem dawały rade 7h przy 42Wh. Ma duzo większą a wypada slabiej, Acer tak ustawił ze non stop lekko szumi. Nie potrzebuje Windowsa (poza grami) OpenSUSE forever, wiele razy podchodziłem dopiero po latach zdaje stobie sprawe z zalet Linuxa. Przy okazji Lab mógłby wiec przetestować Deepina. Latwy jak MacOS - ma wbudowane CrossOver, PlayOnLinux dla kogoś kto oszczedza mogłaby to być dodatkowa opcja urwania -400 z ceny.

PS Generalnie lista jest dobra w teorii - jeśli coś z niej wyiknie. W obecnej formie to reklamówka, z hakami jak wypchnąć to co zalega w magazynach. Tak czuje. Jeśli zaskutkuje przetestowaniem chociaż po 2 wybrane z każdej kategorii - chociaż oględziny to uwierze że nie jest to wyłącznie sponsoring. Lista przebojów 'Marka Niedzwieckiego' nie tylko konfigi ale krótka lista zalet z wadami 'PCLab poleca' to byłoby dobre. W każdej kategorii. Z 'PCLab nie zginiesz' niestety to teoria jak dla mnie portal to coraz większy chaos. Stronniczość tak powinna być - jawna i podparta wykresami - liczbami wydajnośći/cena itd.. Bo liczby nie kłamią - wasze podsumowania to zazwyczaj wstęp do burzy w komentarzach. Nie ufam tej liście i czekam na recki ;) Byłoby naprawde fajnie - bo notebookcheck współpracuje z x-comem, współpracuje ze skapcem, the best w laptopach ale w ilości dostępnych modeli które są na nim serwowane można sie po prostu pogubić.
Edytowane przez autora (2018.06.05, 14:34)
BusteR (2018.06.05, 13:43)
Ocena: 9
#13

0%
Hmm powinniście wziąć pod uwagę trochę więcej niż tylko to czy specyfikacja jest ok czy nie. Polecacie Razera, którego sam chcialem nabyć, jednak wystarczy poczytać opinie na temat wsparcia technicznego i problemów z laptopem jakie powstają, aby dać sobie siana. Aorus byłby zdecydowanie lepszym pomysłem.
*Konto usunięte* (2018.06.05, 14:55)
Ocena: 2
#14
pietrrokov @ 2018.06.04 19:52  Post: 1147452
Dlaczego w laptopach gamingowych nie ma modelu ASUS GL702ZC?
Stosunek cena/jakość/wydajność jest najlepszy w cenie do 5000zł.



... wlasnie dlatego go nie ma. Calosc wyglada niczym czyszczenie magazynow ze sztorow, ktore sie nie sprzedaly. Spojrzalem tylko na laptopy za 4 tys i az sie usmiechnalem jakiez to 'udane' modele proponuja. :)
Vendeur (2018.06.05, 16:13)
Ocena: 12
#15

0%
smog11 @ 2018.06.04 20:51  Post: 1147467
Takich artykułów nam trzeba ...

minusy - czyżby ... to za mało by czytelnicy zrozumieli ironię :/


Aby czytelnicy z obecnego społeczeństwa zrozumieli tak 'zakamuflowaną' ironię, musiałbyś dodać cudzysłów i z 5 emotek. Może wtedy właściwy przekaz trafiłby do tych pustych łbów :).
JacobLap (2018.06.05, 16:22)
Ocena: 3
#16

0%
A ja nie rozumiem dlaczego nie ma w zestawieniu (ani w ofercie oficjalnego sklepu straganu x-menów - jest u nich za to na allegro) laptopa 17 cali Acer vn7-793G, który to, jest uważany wszem i wobec (notebookcheck) za najlepszego lapka (jakość matrycy, podzespoły) do 5000zł a nawet za 4000zł (zależy czy gtx1050TI czy 1060), albo i za 3500 z amazona (750euro ok).
Tzn. rozumiem bo to reklama (klawitera już kupili, ale przynajmniej coś dali dla widzów)
blondasek (2018.06.05, 21:01)
Ocena: 9
#18

0%
Kupujcie w x-kom:
https:// www.wykop.pl/link/4348617/ afera-z-x-kom-sprzedaje-taniej-produkty-a-pozniej-chce-dodatkowych-pieniedzy/
sayan (2018.06.05, 21:11)
Ocena: 3
#19

0%
blondasek @ 2018.06.05 21:01  Post: 1147695
Kupujcie w x-kom:
https:// www.wykop.pl/link/4348617/ afera-z-x-kom-sprzedaje-taniej-produkty-a-pozniej-chce-dodatkowych-pieniedzy/


O tym samym pomyślałem :D
patel (2018.06.05, 21:28)
Ocena: 0
#20

0%
laptop gamingowy to obecnie warto pomyśleć o Lenovo Legion Y720, świetny laptop i ma wszystko co trzeba. mam od jakiegoś czasu i się sprawdza. grafika, procesor, aluminiowa obudowa, dźwięk też dobry:D
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Czyżby jednak nie było tak dobrze, jak myśleliśmy? 65
Będzie też wersja Explore Edition. 12
Po co dziś kupować wersję pudełkową jakiejś gry? Powody mogą być dwa. 80
Zieloni tłumaczą najważniejsze zagadnienia. 31
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Niezły ekran i dobry system audio. 11
Eksperyment się nie udał. 16
Zyskują deweloperzy, zyskują i gracze. 20
Niebiescy odświeżają linie Pentium i Celeron. 25
Konsola Microsoftu na szarym końcu. 31
Plotki wracają ze zdwojoną siłą. 10
Codemasters znowu dało radę. 20
Nowy flagowiec z rodziny Mi może pozamiatać konkurencję. 12
Gdy budżet jest mocno ograniczony. 9
Zgadniecie, jakie marki z Państwa Środka cieszą się u nas największym wzięciem? 18
Facebook
Ostatnio komentowane