Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Ryzen (2018.05.12, 17:00)
Ocena: 3
#1

0%
Satya Nadella musi odejść.
vteccorp (2018.05.12, 17:34)
Ocena: 17
#3

0%
Taaa... jak zwykle... wyszedł update windy i nie działają karty nvidii a sterowniki padaczą - a działały cacy! ...wychodzi kolejny update, nie działają dyski intela - a też wcześniej działały! Takich zgrzytów już wcześniej było mnóstwo!
Dalej sobie wmawiajcie że MS jest cacy i bardzo ciężko haruje.
To jest k*$%@ FARSA co oni robią!

EDIT: Szatan Nutella musi odejść! :E
Edytowane przez autora (2018.05.12, 17:39)
yendrek (2018.05.12, 17:38)
Ocena: 13
#4

0%
@SajlorMun - może i masz rację, ale tak naprawdę - co to obchodzi użytkownika komputera z win10 i ssd intela? Nie było aktualizacji - działało, jest aktualizacja - nie działa. Hejt i tak pójdzie na m$. W sumie słusznie, bo to jednak m$ a nie intel testuje aktualizacje przed wypuszczeniem.
Darko7 (2018.05.12, 17:38)
Ocena: 9
#5

0%
SajlorMun @ 2018.05.12 17:13  Post: 1143459
Tytuł trochę tendencyjny. To nie aktualizacja powoduje problemy z dyskami, tylko dyski z aktualizacją. Wszystkie inne SSD działaja bez problemu, czyli ewidentnie to Intel coś namieszał w sterowniku. Swoją drogą ostatnio Intel zupełnie przestał się przejmować strownikami do swoich urządzeń. Jak się coś pojawi to w olbrzymich odstępach czasu lub właśnie w przypadku jakiejś większej wtopy. Nie zachęca to raczej do kupna ich produktów, które tanie nie są.

Prawdopodobnie Intel stosował nieudokumentowane sztuczki aby przyspieszyć dyski.
Putout (2018.05.12, 17:49)
Ocena: 17
#6

0%
tradycyjnie jestem w szoku że ta sprawa wyszła dopiero teraz. jak to możliwe? przecież cykl rozwoju wersji trwa ponad pół roku. w tym czasie przechodzi przez kilka kręgów testerów. jak to możliwe że majać co dyspozycji przynajmniej kilka milionów (a mówiło się kiedyś nawet o kilkudziesięciu) kompów insiderów coś takiego uszło cichaczem? że nikt tego nie zauważył? przecież ssd intela to nie są jakieś drukarki chińskiej firmy używane przez 20 osób na krzyż.
imo jest jakiś poważny problem na linii współpracy MS - producenci. przecież im wszystkim powinno zależeć na tym aby sprzęt działał.

yendrek @ 2018.05.12 17:38  Post: 1143464
@SajlorMun - może i masz rację, ale tak naprawdę - co to obchodzi użytkownika komputera z win10 i ssd intela? Nie było aktualizacji - działało, jest aktualizacja - nie działa.


ja bym się zastanowił czy to czasem Intel nie powinien zainteresować się zawczasu czy wszystko z ich sprzętem jest ok. jeśli to ich sterownik nawalił to dlaczego winić ms? ale masz racje. sprzęt powinien działać.
Dziwnoknurski (2018.05.12, 17:52)
Ocena: 24
#7

0%
Najzabawniejsze, że dotyka to również posiadaczy Surface Pro 2017, co jest już kompletną farsą i kompromitacją.
Kyle_PL (2018.05.12, 17:55)
Ocena: 6
#8

0%
W pracy mam problem z tą najnowszą aktualizacją (1803) - nie działa jeden program, korzystający z serwera w sieci LAN i nie można się (nie zawsze, ale często) dostać na jeden z dysków sieciowych. Skończyło się na tym, że musiałem przywracać systemy do poprzedniej kompilacji, czyli 1709 . ... nieźle z....li tą aktualizacją ten system.

ps. jeśli ktoś wie, jak można rozwiązać ten problem na wersji 1803 bez konieczności cofania do poprzedniej wersji 1709, to proszę o pomoc
Edytowane przez autora (2018.05.12, 17:56)
SajlorMun (2018.05.12, 18:07)
Ocena: 6
#9

0%
Kyle_PL @ 2018.05.12 17:55  Post: 1143475
W pracy mam problem z tą najnowszą aktualizacją (1803) - nie działa jeden program, korzystający z serwera w sieci LAN i nie można się (nie zawsze, ale często) dostać na jeden z dysków sieciowych. Skończyło się na tym, że musiałem przywracać systemy do poprzedniej kompilacji, czyli 1709 . ... nieźle z....li tą aktualizacją ten system.

ps. jeśli ktoś wie, jak można rozwiązać ten problem na wersji 1803 bez konieczności cofania do poprzedniej wersji 1709, to proszę o pomoc

Być może program wykorzystywał GRUPĘ DOMOWĄ, która w najnowszej kompilacji została wycofana: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4...megroup-removed
filek (2018.05.12, 20:00)
Ocena: 3
#10

0%
mam 600p i jakoś bez problemu się obywa. może w jakichś specyficznych warunkach tylko?
Gatts19 (2018.05.12, 21:50)
Ocena: 6
#12

33%
Przecież nawet OPTANE spotyka problem na przykład z pętlą uruchamiania systemu i była ona spowodowana nowymi poprawkami w Windows.
Edytowane przez autora (2018.05.12, 21:50)
Andree (2018.05.12, 23:04)
Ocena: 12
#14

0%
Dziwnoknurski @ 2018.05.12 17:52  Post: 1143473
Najzabawniejsze, że dotyka to również posiadaczy Surface Pro 2017, co jest już kompletną farsą i kompromitacją.

Bo ten Nadellla wywalił połowę ludzi z działu testów.
Why did Microsoft lay off 'Programmatic testers'?
Skoro Windows 10 jest usługą a nie produktem, to do testowania poprawek są użytkownicy!
Microsoft to business: Don't worry about Windows 10, consumers will test it
Dlatego w Windows 10 Pro są dwie gałęzie aktualizacji - 'półroczny kanał (kierowany)' informuje o dostępności aktualizacji dla większości osób, a 'półroczny kanał' oznacza że aktualizacja jest gotowa do powszechnego użycia w organizacjach.
Kupowanie Windows 10 Home do firmy jest częstą praktyką, ale w Home dostępny jest tylko półroczny kanał (kierowany). To znaczy że dla M$ nie jesteś biznesmenem ani pracownikiem tylko konsumentem czyli królikiem doświadczalnym, bo poskąpiłeś im kasy na funkcje Pro, które są potrzebne tylko w dużych firmach (sieć z domenami, menedżer funkcji Hyper-V czyli możliwość tworzenia i uruchamiania maszyn wirtualnych).
Andree (2018.05.12, 23:17)
Ocena: 4
#15

0%
SajlorMun @ 2018.05.12 18:07  Post: 1143478
Kyle_PL @ 2018.05.12 17:55  Post: 1143475
W pracy mam problem z tą najnowszą aktualizacją (1803) - nie działa jeden program, korzystający z serwera w sieci LAN i nie można się (nie zawsze, ale często) dostać na jeden z dysków sieciowych. Skończyło się na tym, że musiałem przywracać systemy do poprzedniej kompilacji, czyli 1709 . ... nieźle z....li tą aktualizacją ten system.

ps. jeśli ktoś wie, jak można rozwiązać ten problem na wersji 1803 bez konieczności cofania do poprzedniej wersji 1709, to proszę o pomoc

Być może program wykorzystywał GRUPĘ DOMOWĄ, która w najnowszej kompilacji została wycofana: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4...megroup-removed
Co się nie zmieniło?
Pliki, foldery i drukarki udostępniane wcześniej w Grupie domowej będą nadal udostępniane.
A czego M$ nie umieścił na tej liście?
Udostępniania całych dysków!
Co prawda udostępnianie całego dysku C do zapisu Wszystkim mającym dostęp do sieci LAN (czyli być może Wszystkim na świecie) jest okropną praktyką, jednak niestety stosowaną przez klientów. Aha, suwak od UAC na sam dół, żeby nie wyświetlał tych irytujących okienek Kontroli Konta Użytkownika, nie ma to jak być adminem!
No i zamiast programować musiałem zdalnie doprowadzać takie przypadki do stanu, w którym udostępniane są tylko te foldery które trzeba i to nie Wszystkim tylko użytkownikom nieuprzywilejowanym założonym na serwerze plików. Trzeba pamiętać żeby zdalny użytkownik logujący się na konto lokalne serwera miał ten folder nie tylko udostępniony dla tego konta lokalnego, ale żeby były ustawione prawa dostępu do zapisu do tego folderu dla tego konta lokalnego!
Jeśli po restarcie mapowanie nie jest gotowe, to często pomaga skrypt bat w autostarcie lub wykonywany przed uruchomieniem właściwego programu, który 'budzi' to mapowanie. Wystarczy np. DIR M:
Trzeba też wyłączyć oszczędzanie energii dla dysków twardych serwera (ustawić czas po którym następuje wyłączenie dysku na 0).
Edytowane przez autora (2018.05.12, 23:30)
mat9v (2018.05.12, 23:41)
Ocena: 6
#16

0%
Najnowsza aktualizacja nie chce się zainstalować na 1709 jeśli dysk systemowy jest podpięty do kontrolera NVMe pracującego w trybie RAID zawartego w procesorze Ryzen. Nie wykrywa dysku systemowego, co jest absurdem bo przecież system 1709 spokojnie sobie na nim działa, co się takiego magicznego dzieje że Windows nie może przejąć ustawień dysków ze starego systemu?
Grimix (2018.05.13, 01:14)
Ocena: 0
#17

0%
Zodiac @ 2018.05.12 22:55  Post: 1143499
Tytuł powinien brzmieć: gówniane nośniki SSD nie działają z nowym Windowsem, pacze w drodze.

Co ja Pacze! ;) Czy Ty to Paczesz?
Zodiac (2018.05.13, 02:04)
Ocena: 3
#18

0%
Grimix @ 2018.05.13 01:14  Post: 1143510

Co ja Pacze! ;) Czy Ty to Paczesz?


Stary człowiek to i może. Nawet pisać po polskiemu ;)
Lucullus (2018.05.13, 09:14)
Ocena: 2
#19

0%
Mam 600p. Odinstalowałem wczoraj - szybko poszło.

Dziś ponownie chce się instalować.

Jednak wyskoczył błąd, że nie jest wspierany i mam się zgłosić do producenta sprzętu.
Edytowane przez autora (2018.05.13, 09:16)
kaczy99 (2018.05.13, 09:45)
Ocena: 8
#20

0%
Zaczynam mieć wrażenie że główną funkcją Update-ów Windowsa jest powodowanie problemów. No może jeszcze dodawanie reklam.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nowy projekt twórców świetnego Shadow Tactics: Blades of the Shogun. 5
Kolejny model z zakrzywionym ekranem. 20
Czas na przedpremierowe sprawdzenie nowej gry DICE. 6
Multi GPU tylko dla najzamożniejszych. 29
Rozszerzyliśmy dwie części naszej recenzji procesorów Ryzen Threadripper 2. 4
Ulepszona wersja Transmisji Steam. 11
Specyficzna budowa, która nie męczy nadgarstka. 24
Wcześniejsze fotografie PCB były prawdziwe. 33
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 32
Rozszerzyliśmy dwie części naszej recenzji procesorów Ryzen Threadripper 2. 4
Ulepszona wersja Transmisji Steam. 11
Specyficzna budowa, która nie męczy nadgarstka. 24
Akcja marketingowa właśnie się rozpoczęła. 32
Facebook
Ostatnio komentowane