Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
Alejajca (2018.05.08, 14:03)
Ocena: 20
#1

0%
Lepiej by Nvidia otworzyła PhysX i pozwoliła połączyć go z Vulkanem.
Havok'a prawie nie widać, PhysX daje wymierne korzyści wyłącznie na kartach zielonych a gracze mają jedynie namiastki prawdziwej fizyki w grach.
hexon06 (2018.05.08, 14:20)
Ocena: 11
#3

0%
Będzie marketingowa papka żeby kupić nowe karty. Widać, nvidia boi się Intela na rynku kart graficznych i chwytają się teraz wszystkiego. Nagle im się przypomniało, żeby wesprzeć dx12 i vulkan :D
Edytowane przez autora (2018.05.08, 14:20)
HΛЯPΛGŌN (2018.05.08, 14:32)
Ocena: 16
#4

0%
|'Warto też wspomnieć, że pełnię możliwości techniki RTX będzie można zobaczyć dopiero na przyszłej generacji kart graficznych, które zastąpią dostępne obecnie w sklepach karty GeForce bazujące na architekturze Pascal.'

Nie wiem czy nowe karty nawet w połowie poradzą sobie z RT. Bardzo w to wątpię patrząc jak duże wymagania stawia ta technika.
Edytowane przez autora (2018.05.08, 14:32)
BOLOYOO (2018.05.08, 14:36)
Ocena: 4
#5

0%
hexon06 @ 2018.05.08 14:20  Post: 1142754
Będzie marketingowa papka żeby kupić nowe karty. Widać, nvidia boi się Intela na rynku kart graficznych i chwytają się teraz wszystkiego. Nagle im się przypomniało, żeby wesprzeć dx12 i vulkan :D


To by miało sens. Czyli Intel musi szykować coś ciekawego, co mnie bardzo cieszy.
Eclipse (2018.05.08, 15:13)
Ocena: 11
#7

0%
TheMr. - Epic jest wlascicielem jednego z najlepszych enginow dostosowanego zarowno do openGL, Vulkan jak i DX. Engine jest niesamowicie modyfikowalny i elastyczny.
Do tego sposob licencjonowania jest bardzo elastyczny. Do tego Unreal Engine caly czas ewoluuje i jest mocno rozwijany. Obecnie jedynie CryEngine moze pod wzgledem grafiki stawac z nim w szranki.

Takze ja bym glosu Epica nie lekcewazyl.
Orzel94 (2018.05.08, 15:17)
Ocena: 9
#8

0%
TheMr. @ 2018.05.08 14:37  Post: 1142759

Epic :E Który najbliższe parę lat będzie siedział w Fortnite i żadnej gry AAA na RTX nie zrobi bo Gearsy sprzedali, a na nowe IP się nie zapowiada. Sugerować to mogą.

Unreal Engine? Epic to nie tylko stricte gry
Orzel94 (2018.05.08, 15:19)
Ocena: 9
#9

0%
Eclipse @ 2018.05.08 15:13  Post: 1142768
TheMr. - Epic jest wlascicielem jednego z najlepszych enginow dostosowanego zarowno do openGL, Vulkan jak i DX. Engine jest niesamowicie modyfikowalny i elastyczny.
Do tego sposob licencjonowania jest bardzo elastyczny. Do tego Unreal Engine caly czas ewoluuje i jest mocno rozwijany. Obecnie jedynie CryEngine moze pod wzgledem grafiki stawac z nim w szranki.
[...]

Dokładnie, a tego ostatniego mi bardzo szkoda bo też silnik świetny ale dziwnym trafem (wsparcie? dokumentacja?) tylko Crytek potrafił z niego takie cuda wycisnąć
deton24 (2018.05.08, 15:27)
Ocena: 0
#10

0%
Dokumentacja...
BOLOYOO (2018.05.08, 16:43)
Ocena: 2
#12

0%
TheMr. @ 2018.05.08 14:37  Post: 1142759

Magiczny Intel wyciągnie z szafy swoje cudowne GPU w 2018 roku, z pięknymi sterownikami i już Nvidia się boi :E


To samo pisaliście o Ryzenie i Intelu z jego magicznymi rękawami, a jak wyszło - wszyscy wiemy.
Mr_Hyde (2018.05.08, 16:46)
Ocena: 3
#13

0%
TheMr. @ 2018.05.08 16:11  Post: 1142788
Orzel94 @ 2018.05.08 15:17  Post: 1142769
(...)

Unreal Engine? Epic to nie tylko stricte gry

I co z tego że mają silnik jak nie tworzą gier? Wszyscy producenci którzy pracują nad UE 4.0 muszą czekać na update od Epica żeby tworzyć poprawki, najczęściej nie czekają i sami majstrują przy nim. Więc implementacja RTX będzie zależeć od studia które wypuszcza grę, a nie od Epica. Przykładowo PUBG dalej siedzi na starszej wersji UE 4.0, a najnowsze poprawki ma tylko Fortnite.

Eclipse @ 2018.05.08 15:13  Post: 1142768
TheMr. - Epic jest wlascicielem jednego z najlepszych enginow dostosowanego zarowno do openGL, Vulkan jak i DX. Engine jest niesamowicie modyfikowalny i elastyczny.
Do tego sposob licencjonowania jest bardzo elastyczny. Do tego Unreal Engine caly czas ewoluuje i jest mocno rozwijany. Obecnie jedynie CryEngine moze pod wzgledem grafiki stawac z nim w szranki.

Przestali być właścicielem kiedy go wypuścili za darmo, teraz zarabiają za jego użycie w danej grze. Jest wiele firm i gier które wykorzystują UE 4.0 lepiej niż samo Epic.

Owszem są właścicielem. Mogą także użyć wszystkiego co inni na ich silniku stworzyli, dodali czy naprawili w kodzie :). Mają całkiem sporą władze :).
Belfor (2018.05.08, 17:17)
Ocena: 1
#16

0%
Eclipse @ 2018.05.08 15:13  Post: 1142768
TheMr. - Epic jest wlascicielem jednego z najlepszych enginow dostosowanego zarowno do openGL, Vulkan jak i DX. Engine jest niesamowicie modyfikowalny i elastyczny.
Do tego sposob licencjonowania jest bardzo elastyczny. Do tego Unreal Engine caly czas ewoluuje i jest mocno rozwijany. Obecnie jedynie CryEngine moze pod wzgledem grafiki stawac z nim w szranki.

Takze ja bym glosu Epica nie lekcewazyl.

Muszę się nie zgodzić z jedną rzeczą. CryEngine na dzień dzisiejszy to połatane badziewie. Nie ma nawet startu do nowego Unreal'a, ani innych wyciągniętych chociażby ze stajni Ubisoftu. Debugging na CryEngine to jest jakiś chory koszmar i nikt oprócz samego Cryteka nie był w stanie napisać na nim niczego, co będzie powalać wydajnością czy grafiką.
Putout (2018.05.08, 17:34)
Ocena: 1
#17

0%
HΛЯPΛGŌN @ 2018.05.08 14:32  Post: 1142757
|'Warto też wspomnieć, że pełnię możliwości techniki RTX będzie można zobaczyć dopiero na przyszłej generacji kart graficznych, które zastąpią dostępne obecnie w sklepach karty GeForce bazujące na architekturze Pascal.'

Nie wiem czy nowe karty nawet w połowie poradzą sobie z RT. Bardzo w to wątpię patrząc jak duże wymagania stawia ta technika.


ale ta technologia dopiero raczkuje (na nowo oczywiście). imo bedzie się roziwjać raczej w kierunku optymalizacji wykorzystania zamiast sprowadzać do pure power. AI się rozwija - może tu będzie metoda która zoptymalizuje wykorzystanie RTX tak aby nie wymagało 5x 2080ti?
Giovanne (2018.05.08, 17:42)
Ocena: 1
#18

0%
@Gatts19
Ale Ty masz człowieku ból tyłka o to, że zestaw Nvidia + Intel bije w grach AMD.

I nie martw się o osoby siedzące na GTX1080Ti z i7.
Jak, a w zasadzie to jeśli AMD znacząco pobije Nvidię i Intela w grach to będą szybciej siedzieć na tym Hi-endowym AMD od Ciebie :P
Ale obecnie jak jest słabszy to siedzimy na Intelu i Nvidii, a nie dlatego, że mamy zielono-niebieskie klapki na oczach tak jak Ty czerwone.
Avalanc (2018.05.08, 17:57)
Ocena: 1
#19

0%
Eclipse @ 2018.05.08 15:13  Post: 1142768
TheMr. - Epic jest wlascicielem jednego z najlepszych enginow dostosowanego zarowno do openGL, Vulkan jak i DX.

Jakieś dobre gry na Unreal Engine najnowszym? Bo nie kojarze żadnej.
RasiakNorris (2018.05.08, 18:08)
Ocena: 4
#20

0%
Gatts19 @ 2018.05.08 17:11  Post: 1142813
Sam Ray Tracing to jest tylko jedna ze składowych i tylko ona wymaga większej mocy od kart dzisiaj dostępnych po za VOLTĄ od NVIDIA ,która tutaj próbuje wykorzystywać sztuczki z dodatkowej części układu Tensor Core.
Ja do tematu nie podchodzę tak pesymistycznie jak tu wielu zaznacza ponieważ same zapowiedzi litografii są niezwykle optymistyczne dla branży rozrywkowej.
Z całą pewnością jeszcze w tym roku nie było by premiery telewizorów z rozdzielczością 8k ,żeby sprzęt PC na to nie pozwolił.Rynek nawzajem się nakręca dlatego będzie można się na prawdę sporo spodziewać bo nowej litografii.Do tej dojdą nowe rozwiązania i każdy będzie zadowolony po za tymi co myśleli ,że G1080Ti starczy im do wszystkiego na lata nawet nie w ustawieniach graficznych na maksa.
Pisanie ,że Unreal Engine w obecnej wersji jest przyszłościowy jest zbytnim przeszacowywaniem możliwości tego silnika graficznego.Ze względu na ograniczenia w postaci ilości wielokątów , poligonów nie da się wiecznie trzymać poziomu bo to jest jak z DX11 ,który przez protezę omija jego ograniczenia.
Temat samego Raytracing był poruszany tutaj nie dawno i rzeczywiście zgadzam się z nim w 100%.Na końcowy efekt liczenia oświetlenia w czasie rzeczywistym ma wpływ wiele składowych ,które są już innymi technologiami i także muszą być zaprzęgnięte aby finał był niesamowity dla wrażeń wizualnych.
W tej chwili bardzo ładnie prezentuje się projekt 'UNITY w wersji 2018.1' i można samemu zobaczyć jak radzą sobie karty pokroju VEGA64 czy POLARIS.Jedyne pożałowania jest brak kart NVIDIA żeby mieć porównanie.Tutaj już widać gdzie będą nawet obecne 16wątkowe CPU gdy zaczną one wspomagać różne zadania ale według zapowiedzi CDProjekt nawet ich CyberPunk2077 będzie miał w opcjach graficznych możliwość wyłączenia pewnych obliczeń dlatego z całą pewnością gra będzie się na PS5 prezentować sporo lepiej niż na PS4 a takiego obecnego PC z i7-8700k i G1080Ti z pewnością będzie można zaliczyć do grupy ,w której znajduje się PS4.
Po prostu nie da się porównywać tego co będzie z tym co było bo jednak głównym prowadzącym zmian będzie właśnie litografia 7nm.


Czytam ten komentarz i procesuje co mówi autor. Nagle zapala się lampka i sprawdza kto to napisał i już dalej nie czytam :)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane