Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
ZlotoUchy (2018.04.13, 19:27)
Ocena: 0
#1

0%
O kurde, jak żyć.
amp41 (2018.04.13, 19:45)
Ocena: 9
#2

0%
Spokojnie zamienią jeden duży błąd na kilka-naście mniejszych i bedzie. :-}
Putout (2018.04.13, 19:48)
Ocena: 10
#3

0%
i dobrze. podchodzą do tematu ostrożniej a nie jak dawnieh HURR DURR LECIMY Z KOKSEM.
yendrek (2018.04.13, 19:56)
Ocena: 14
#4

0%
Grubo musi być skoro m$ cofnął status i przesunął dystrybucję o miesiąc. Przynajmniej raz (być może) nie doprowadzą userów win10 do rozpaczy.
MrBoombasticUltra (2018.04.13, 20:02)
Ocena: 10
#5

0%
I tak radzę poczekać tak z miesiąc, żeby M$ wyłapał inne babole.
Distanceshadow (2018.04.13, 20:02)
Ocena: 2
#6

0%
Cos tam ciagle szyja w tym windowsie, kolejne wielkie updaty, a pieprzone menu start dalej sie sypie. Tak samo pasek zadan, a to nie chce sie chowac, a to wylazi na wierzch itp te same problemy od windowsa XP. Pewnie umarl ten co kodowal te featurki 20 lat temu i nikt nie wie co z tym zrobic.
Donci (2018.04.13, 21:20)
Ocena: -4
#9

0%
Ile czasu już Win 10 jest na rynku ?
HΛЯPΛGŌN (2018.04.14, 03:10)
Ocena: 8
#11

0%
'Miejmy tylko nadzieję, że firma zrekompensuje nam długi czas oczekiwania dopracowanym produktem, w którym nie znajdziemy żadnych znaczących niedoróbek'

Grunt, żeby bootował :E
.:Proxy:. (2018.04.14, 03:24)
Ocena: 11
#12

0%
Windows 10 i dopracowany produkt? :lol2: :lol2:

Tyle komputerów co postawiłem po różnych problemach z aktualizacjami, świadczy o czymś zupełnie innym.

Dopracowaną to maja jedynie telemetrię :E

Tyle błędów i niedoróbek, to chyba żaden Windows nie miał, a przecież nie oferuje w zasadzie niczego nowego, innowacyjnego, przełomowego, czego inne systemy nie oferowały.
Edytowane przez autora (2018.04.14, 03:25)
MrCryway (2018.04.14, 07:59)
Ocena: 5
#13

0%
Donci @ 2018.04.13 21:20  Post: 1138489
Ile czasu już Win 10 jest na rynku ?


W lipcu będą 3 lata, a w zasadzie w sierpniu. To coś zmienia? :)
TomiliJons (2018.04.14, 08:58)
Ocena: -1
#14

0%
używam Byłem wersji RTM od 2 tygodni, jakiś błędów krytycznych nie widzę. Szkoda że nie poinformowali w czym problem
Sasilton (2018.04.14, 09:29)
Ocena: 8
#15

0%
Ten system to jakiś koszmar.
Nie pamiętam by jakiś windows stwarzał tyle problemów, zwłaszcza aktualizacje które potrafią kompletnie zepsuć system.
Na windowsie 8.1 siedziałem kilka lat i takich problemów nie było.
Don't_Look_at_me (2018.04.14, 13:53)
Ocena: 2
#16

0%
Dopóki MS z każda wersja 10 wprowadzał pierdoły typu przepisywanie interfejsu to większych problemów nie było. Teraz wprowadzili Timeline i kilka innych pomniejszych „ficzerów” i nie potrafią tego ujarzmić.
Mam zainstalowany Spring Creators Update i nie sypie BSoDami, ale trochę dziwnie się zachowuje i brak mu do płynności działania.
Kyle_PL (2018.04.14, 13:59)
Ocena: 1
#17

0%
TomiliJons @ 2018.04.14 08:58  Post: 1138521
używam Byłem wersji RTM od 2 tygodni,
Czytaj to co napiszesz, zanim klikniesz 'Wyślij komentarz'.
johnnylab (2018.04.14, 15:13)
Ocena: 0
#18

0%
za mało aktualizacji, zróbcie jeszcze ze 4 dodatkowe w roku... co za debilizm a tak serio to jedna duża na dwa lata by w zupełności wystarczyła ew na rok a nie cyrki jak teraz, że ledwo jedna edycja zdąży uzyskać stabilność a wychodzi już nowa
leahreminiboy (2018.04.14, 15:38)
Ocena: 1
#19

0%
MrCryway @ 2018.04.14 07:59  Post: 1138517
Donci @ 2018.04.13 21:20  Post: 1138489
Ile czasu już Win 10 jest na rynku ?


W lipcu będą 3 lata, a w zasadzie w sierpniu. To coś zmienia? :)


no to juz powinno byc cacy :) 3 lata po wejsciu visty juz wszystko dopracowali i nawet 10% programistow juz potrafilo ogarnac wynalazek :P
Dziwnoknurski (2018.04.14, 15:39)
Ocena: 2
#20

0%
Jedyna, jako tako używalna wersja obecnie to LTSB (1607), pozostałe to radosny festiwal bezużytecznych funkcji i głupot.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane