Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
kamilord (2018.03.21, 14:59)
Ocena: 6
#1

33%
scenka bez sensu ladu i skladu
XuX (2018.03.21, 15:05)
Ocena: 13
#2

0%
No to nadchodzi przełom. Szkoda tylko że w momencie gdy ceny kart graficznych są absurdalne...
Szwarcu (2018.03.21, 15:10)
Ocena: 11
#3

0%
XuX @ 2018.03.21 15:05  Post: 1133759
No to nadchodzi przełom. Szkoda tylko że w momencie gdy ceny kart graficznych są absurdalne...

Obecne karty i tak zadyszki dostaną jeżeli ktoś faktycznie będzie chciał pokazać do czego służy Raytracing ;)
Putout (2018.03.21, 15:12)
Ocena: 10
#4

0%
kamilord @ 2018.03.21 14:59  Post: 1133757
scenka bez sensu ladu i skladu


bo to ma być demo technologiczne a nie produkcja oskarowa
myszka91 (2018.03.21, 15:12)
Ocena: 28
#5

67%
Jaka nowa generacja? Od ponad 10 lat niemalże wszystko stoi w miejscu, tylko wymagania sztucznie rosną.

To był przełom
Edytowane przez autora (2018.03.21, 15:13)
B0BS0N (2018.03.21, 15:14)
Ocena: 3
#6

0%
Te odbicia w kafelkach robią wrażenie :) niektórzy narzekają, że to tylko zbędne fajerwerki, ale w jakiś sposób grafika musi iść do przodu. Bo tak na dobrą sprawę do od Crysisa 1 niewiele się zmieniło.
yendrek (2018.03.21, 15:21)
Ocena: 2
#7

0%
Trochę offtopic: twórcy gier chyba za bardzo skupiają się nad fotorealistycznością obrazu w grze, a za mało na samej grze -fabule, grywalności, dopracowaniu technicznym.
Antybiotyk (2018.03.21, 15:35)
Ocena: 11
#9

0%
Ci z Futuremark to mają fajnie. Zrobili sobie parę lat temu siatkę 3D muzeum, co pół roku dodają do niej nowe efekty/filtry graficzne i wypuszczają jako nowy test za 40 zł. Żyć nie umierać.
Kowaliks (2018.03.21, 15:36)
Ocena: 1
#10

0%
Szwarcu @ 2018.03.21 15:10  Post: 1133764
XuX @ 2018.03.21 15:05  Post: 1133759
No to nadchodzi przełom. Szkoda tylko że w momencie gdy ceny kart graficznych są absurdalne...

Obecne karty i tak zadyszki dostaną jeżeli ktoś faktycznie będzie chciał pokazać do czego służy Raytracing ;)


Już dostają zadyszki. Pascal miał premierę dwa lata temu, Volta to absurd cenowy (i funkcjonalny - mało co działa), Nvidia milczy o roadmapie, AMD zaspało i nie ma pomysłu na przyszłość, a krasnoludy kopią bitcoiny.

O raytracingu mówiło się kiedyś dużo - Intel pokazywał real-time na Larabee w 2010 roku, jako podkładkę do silnika na kórym powstało Enemy Territory (chyba Wolfenstein). Od tego czasu temat poszedł do przodu, ale sprawa ucichła, bo wtedy praktycznie nie było GPGPU, a LB zamieniło się w MIC/Xeon Phi.

edit: https://arstechnica.com/information-techno...ein/?comments=1
Poza mocą przerobową niezbędne były postępy prac nad odszumianiem - w przeciwnym razie ilość pracy nad jedną klatką będzie astronomiczna. Gdyby połączyć dynamiczne renderowanie ze śledzeniem wzroku w celu redukcji jakości 'off-focus', byłoby dobrze. Te techniki zaglądają powoli do VR.

Kiedy pojawił się Oculus Rift DK1, Valve mówił, że ma superkomputer który pozwala na fotorealistyczne VR - to właśnie po to im była taka moc - do RT.
Edytowane przez autora (2018.03.21, 15:36)
HΛЯPΛGŌN (2018.03.21, 15:46)
Ocena: 5
#11

0%
Kiedyś te scenki z 3dmarków robiły na mnie większe wrażenie.
Antybiotyk (2018.03.21, 15:52)
Ocena: 2
#12

0%
No i super. Wsadzą to teraz do gier, tylko ciekawe po co? Żeby górnik mógł na chwilę zaangażować swoje 16 Titanów V do pogrania w nowe Metro w Full HD przy w miarę stabilnych 60 kl/s.
Kris194 (2018.03.21, 15:56)
Ocena: 10
#13

0%
Od kiedy to w rzeczywistości wszystko się świeci jak psu jajca albo jak kto woli, jakby wszystko było wypolerowane i nawoskowane?
Bladzioch (2018.03.21, 16:10)
Ocena: 2
#14

0%
Czy ja wiem, by to była, aż taka rewolucja. :/
Kris194 (2018.03.21, 16:17)
Ocena: 8
#15

0%
Bo nie jest a przynajmniej nie taki 'Ray tracing' jak oni pokazują. A tak swoją drogą to demko ze Stycznia od Unity robi wielokrotnie większe wrażenie niż to coś co pokazał teraz Futuremark

https://www.youtube.com/watch?v=DDsRfbfnC_A
Tu masz np przykład Ray Tracingu od Imagination z GDC 2016.

https://images.anandtech.com/doci/10139/Po...d%20%282%29.jpg
Szczerze? Z tego całego DXR, RTX czy jakkolwiek to zwał może mi jedynie brakować w końcu porządnych odbić w lustrze chociaż w sumie dość sensowne odbicia w lustrach widziałem nawet na Directx 11. Jak dla mnie ktoś znów próbuje zbić kupę hajsu małym kosztem.
Edytowane przez autora (2018.03.21, 16:34)
Putout (2018.03.21, 16:34)
Ocena: 10
#16

0%
HΛЯPΛGŌN @ 2018.03.21 15:46  Post: 1133778
Kiedyś te scenki z 3dmarków robiły na mnie większe wrażenie.


pamiętam jak mi opadła kopara po obejrzeniu 'Mother Nature' a to było 15 lat temu. wtedy bencharki tworzono aby robić 'wow'. dziś są po to aby wykorzystywać konkretne technologie i w miare syntetyczny sposób testować wydajnosć. generalnie jak sie odpali 3dmarki z lat 99-2006 to one robią fajne wrażenie. 3dmark bez cyferki to już typowy paździerz który w ordynarny sposób wali w sprzęt. jak się aptrzy na Firestrike/extreme/ultra i time spy/extreme to się człowiek zastanawia co się właściwie takiego dzieje że tak rąbie wydajność.
Blejdos (2018.03.21, 16:47)
Ocena: 4
#17

0%
Faktycznie w Fps-ah mi sie to przyda będe widział odbicie przeciwnika w lustrze O_O :D
maxpower (2018.03.21, 17:04)
Ocena: 4
#18

0%
Demo które nic nie urywa.
szmon (2018.03.21, 18:00)
Ocena: 6
#19

0%
Putout @ 2018.03.21 15:12  Post: 1133765
kamilord @ 2018.03.21 14:59  Post: 1133757
scenka bez sensu ladu i skladu


bo to ma być demo technologiczne a nie produkcja oskarowa


Kiedyś jak patrzyłem na demo technologiczne to mi szczęka opadałą na dół. Patrząc na to ... mhm, aha, ok, next....
radeg81 (2018.03.21, 18:51)
Ocena: 8
#20

0%
Dziwny ten raytracing kiedy to odbicia w podłodze są jaśniejsze od źródeł https://www.futuremark.com/hwc/tmp/directx...cing-demo-3.gif
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Facebook
Ostatnio komentowane