Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
kamilord (2018.03.21, 14:59)
Ocena: 6
#1

0%
scenka bez sensu ladu i skladu
XuX (2018.03.21, 15:05)
Ocena: 13
#2

0%
No to nadchodzi przełom. Szkoda tylko że w momencie gdy ceny kart graficznych są absurdalne...
Szwarcu (2018.03.21, 15:10)
Ocena: 11
#3

0%
XuX @ 2018.03.21 15:05  Post: 1133759
No to nadchodzi przełom. Szkoda tylko że w momencie gdy ceny kart graficznych są absurdalne...

Obecne karty i tak zadyszki dostaną jeżeli ktoś faktycznie będzie chciał pokazać do czego służy Raytracing ;)
Putout (2018.03.21, 15:12)
Ocena: 10
#4

0%
kamilord @ 2018.03.21 14:59  Post: 1133757
scenka bez sensu ladu i skladu


bo to ma być demo technologiczne a nie produkcja oskarowa
myszka91 (2018.03.21, 15:12)
Ocena: 28
#5

67%
Jaka nowa generacja? Od ponad 10 lat niemalże wszystko stoi w miejscu, tylko wymagania sztucznie rosną.

To był przełom
Edytowane przez autora (2018.03.21, 15:13)
B0BS0N (2018.03.21, 15:14)
Ocena: 3
#6

0%
Te odbicia w kafelkach robią wrażenie :) niektórzy narzekają, że to tylko zbędne fajerwerki, ale w jakiś sposób grafika musi iść do przodu. Bo tak na dobrą sprawę do od Crysisa 1 niewiele się zmieniło.
yendrek (2018.03.21, 15:21)
Ocena: 2
#7

0%
Trochę offtopic: twórcy gier chyba za bardzo skupiają się nad fotorealistycznością obrazu w grze, a za mało na samej grze -fabule, grywalności, dopracowaniu technicznym.
Antybiotyk (2018.03.21, 15:35)
Ocena: 11
#9

0%
Ci z Futuremark to mają fajnie. Zrobili sobie parę lat temu siatkę 3D muzeum, co pół roku dodają do niej nowe efekty/filtry graficzne i wypuszczają jako nowy test za 40 zł. Żyć nie umierać.
Kowaliks (2018.03.21, 15:36)
Ocena: 1
#10

0%
Szwarcu @ 2018.03.21 15:10  Post: 1133764
XuX @ 2018.03.21 15:05  Post: 1133759
No to nadchodzi przełom. Szkoda tylko że w momencie gdy ceny kart graficznych są absurdalne...

Obecne karty i tak zadyszki dostaną jeżeli ktoś faktycznie będzie chciał pokazać do czego służy Raytracing ;)


Już dostają zadyszki. Pascal miał premierę dwa lata temu, Volta to absurd cenowy (i funkcjonalny - mało co działa), Nvidia milczy o roadmapie, AMD zaspało i nie ma pomysłu na przyszłość, a krasnoludy kopią bitcoiny.

O raytracingu mówiło się kiedyś dużo - Intel pokazywał real-time na Larabee w 2010 roku, jako podkładkę do silnika na kórym powstało Enemy Territory (chyba Wolfenstein). Od tego czasu temat poszedł do przodu, ale sprawa ucichła, bo wtedy praktycznie nie było GPGPU, a LB zamieniło się w MIC/Xeon Phi.

edit: https://arstechnica.com/information-techno...ein/?comments=1
Poza mocą przerobową niezbędne były postępy prac nad odszumianiem - w przeciwnym razie ilość pracy nad jedną klatką będzie astronomiczna. Gdyby połączyć dynamiczne renderowanie ze śledzeniem wzroku w celu redukcji jakości 'off-focus', byłoby dobrze. Te techniki zaglądają powoli do VR.

Kiedy pojawił się Oculus Rift DK1, Valve mówił, że ma superkomputer który pozwala na fotorealistyczne VR - to właśnie po to im była taka moc - do RT.
Edytowane przez autora (2018.03.21, 15:36)
HΛЯPΛGŌN (2018.03.21, 15:46)
Ocena: 5
#11

0%
Kiedyś te scenki z 3dmarków robiły na mnie większe wrażenie.
Antybiotyk (2018.03.21, 15:52)
Ocena: 2
#12

0%
No i super. Wsadzą to teraz do gier, tylko ciekawe po co? Żeby górnik mógł na chwilę zaangażować swoje 16 Titanów V do pogrania w nowe Metro w Full HD przy w miarę stabilnych 60 kl/s.
Kris194 (2018.03.21, 15:56)
Ocena: 10
#13

0%
Od kiedy to w rzeczywistości wszystko się świeci jak psu jajca albo jak kto woli, jakby wszystko było wypolerowane i nawoskowane?
Bladzioch (2018.03.21, 16:10)
Ocena: 2
#14

0%
Czy ja wiem, by to była, aż taka rewolucja. :/
Kris194 (2018.03.21, 16:17)
Ocena: 8
#15

0%
Bo nie jest a przynajmniej nie taki 'Ray tracing' jak oni pokazują. A tak swoją drogą to demko ze Stycznia od Unity robi wielokrotnie większe wrażenie niż to coś co pokazał teraz Futuremark

https://www.youtube.com/watch?v=DDsRfbfnC_A
Tu masz np przykład Ray Tracingu od Imagination z GDC 2016.

https://images.anandtech.com/doci/10139/Po...d%20%282%29.jpg
Szczerze? Z tego całego DXR, RTX czy jakkolwiek to zwał może mi jedynie brakować w końcu porządnych odbić w lustrze chociaż w sumie dość sensowne odbicia w lustrach widziałem nawet na Directx 11. Jak dla mnie ktoś znów próbuje zbić kupę hajsu małym kosztem.
Edytowane przez autora (2018.03.21, 16:34)
Putout (2018.03.21, 16:34)
Ocena: 10
#16

0%
HΛЯPΛGŌN @ 2018.03.21 15:46  Post: 1133778
Kiedyś te scenki z 3dmarków robiły na mnie większe wrażenie.


pamiętam jak mi opadła kopara po obejrzeniu 'Mother Nature' a to było 15 lat temu. wtedy bencharki tworzono aby robić 'wow'. dziś są po to aby wykorzystywać konkretne technologie i w miare syntetyczny sposób testować wydajnosć. generalnie jak sie odpali 3dmarki z lat 99-2006 to one robią fajne wrażenie. 3dmark bez cyferki to już typowy paździerz który w ordynarny sposób wali w sprzęt. jak się aptrzy na Firestrike/extreme/ultra i time spy/extreme to się człowiek zastanawia co się właściwie takiego dzieje że tak rąbie wydajność.
Blejdos (2018.03.21, 16:47)
Ocena: 4
#17

0%
Faktycznie w Fps-ah mi sie to przyda będe widział odbicie przeciwnika w lustrze O_O :D
maxpower (2018.03.21, 17:04)
Ocena: 4
#18

0%
Demo które nic nie urywa.
szmon (2018.03.21, 18:00)
Ocena: 6
#19

0%
Putout @ 2018.03.21 15:12  Post: 1133765
kamilord @ 2018.03.21 14:59  Post: 1133757
scenka bez sensu ladu i skladu


bo to ma być demo technologiczne a nie produkcja oskarowa


Kiedyś jak patrzyłem na demo technologiczne to mi szczęka opadałą na dół. Patrząc na to ... mhm, aha, ok, next....
radeg81 (2018.03.21, 18:51)
Ocena: 8
#20

0%
Dziwny ten raytracing kiedy to odbicia w podłodze są jaśniejsze od źródeł https://www.futuremark.com/hwc/tmp/directx...cing-demo-3.gif
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Poprawiona wersja wolna od efektu screen-door. 2
Czyżby za kilka miesięcy miała rozpocząć się prawdziwa, smartfonowa rewolucja? 14
Transakcja ma zostać sfinalizowana do końca tego roku. 12
Smartfon zadebiutuje dzień wcześniej, ale nie to jest najważniejsze. 6
Czyżby szykował się przełom na rynku urządzeń przenośnych? 11
Niektórzy mogą poczuć się rozczarowani. 5
Nvidia wprowadza na rynek kolejny model karty graficznej z rodziny Turing, tym razem wyraźnie tańszy.  35
Czyżby szykował się przełom na rynku urządzeń przenośnych? 11
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 12
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 44
Niektórzy mogą poczuć się rozczarowani. 5
Smartfon zadebiutuje dzień wcześniej, ale nie to jest najważniejsze. 6
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 24
Poprawiona wersja wolna od efektu screen-door. 2
Czyżby za kilka miesięcy miała rozpocząć się prawdziwa, smartfonowa rewolucja? 14
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 9
Wirtualna rzeczywistość dostępna dla jeszcze większej liczby graczy. 10
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 24
Nvidia gotowa na premierę Radeona RX 590. 12
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 44
Facebook
Ostatnio komentowane