Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
mozilla007 (2018.03.19, 07:15)
Ocena: 25
#1

0%
Powinni nie wprowadzać innych na rynek z podatnościa na zagrożenie, a nie dopiero zapowiada i gdzie program wymiany?
MrBoombasticUltra (2018.03.19, 07:19)
Ocena: 10
#2

0%
Po co? Nawet, jakby były w 100% odporne, to i tak się nie opłaca ich kupować.
Krisol (2018.03.19, 07:22)
Ocena: 0
#3

0%
MrBoombasticUltra @ 2018.03.19 07:19  Post: 1132985
Po co? Nawet, jakby były w 100% odporne, to i tak się nie opłaca ich kupować.

Dlaczego?
jkbrenna (2018.03.19, 07:33)
Ocena: -4
#4

0%
Owrocili uwage od wad, innych oskarzajac za pomoca pewnych israelskich hackerow ( ktorzy dziwnym trafem stosunki w Rosji maja i inna firme na Cyprze..i najforsze im sie to calkowicie udalo, zamiast CPU ma AMD-sowskie wymiwniac, ludzie beda czekac..
Qberx (2018.03.19, 07:47)
Ocena: 27
#5

0%
jkbrenna @ 2018.03.19 07:33  Post: 1132987
Owrocili uwage od wad, innych oskarzajac za pomoca pewnych israelskich hackerow ( ktorzy dziwnym trafem stosunki w Rosji maja i inna firme na Cyprze..i najforsze im sie to calkowicie udalo, zamiast CPU ma AMD-sowskie wymiwniac, ludzie beda czekac..

Od niczego nie musieli odwracać uwagi, już z miesiąc temu ich akcje wróciły do normalnego stanu, ba nawet zanotowały podwyżkę. Do tego procesory sprzedają się jak ciepłe bułeczki... Ludzie niczego się nie nauczyli, zresztą jak zwykle.
*Konto usunięte* (2018.03.19, 08:28)
Ocena: 2
#7
Biorąc pod uwagę, że starych procesorów nigdy w 100% nie naprawia to popyt na nowe CPU będzie ogromny. Akcje firm wystrzelą w kosmos.
B0BS0N (2018.03.19, 08:31)
Ocena: 1
#8

0%

Krisol @ 2018.03.19 07:22  Post: 1132986
MrBoombasticUltra @ 2018.03.19 07:19  Post: 1132985
Po co? Nawet, jakby były w 100% odporne, to i tak się nie opłaca ich kupować.

Dlaczego?

Bo tak mówi Pan Fanboy MrBoombastic.
cavalloBL (2018.03.19, 08:55)
Ocena: 4
#10

0%
Częściowo :E wow !
Kynareth (2018.03.19, 09:49)
Ocena: 8
#12

0%
Marek1981 @ 2018.03.19 09:03  Post: 1133009
MrBoombasticUltra @ 2018.03.19 07:19  Post: 1132985
Po co? Nawet, jakby były w 100% odporne, to i tak się nie opłaca ich kupować.


Jak zwykle zależy do czego i na jak długo. Jak do gier i na 2-3lata to tylko intel. W pozostałych przypadkach małe wskazanie na amd.

Mylisz się. Za 3 lata wykorzystanie w grach 8r/16w na pewno ulegnie poprawie i w związku z tym Ryzeny 1000/2000 zyskają. Szczególnie jeśli Ryzena z serii 3000 włożą do konsol kolejnej generacji.
develoop (2018.03.19, 09:53)
Ocena: 6
#13

0%
Nowa generacja będzie się nazywać 'Leaky Cheese'
cavalloBL (2018.03.19, 10:11)
Ocena: 0
#14

0%
.
Edytowane przez autora (2018.03.19, 10:37): do usunięcia
Marek1981 (2018.03.19, 10:16)
Ocena: 1
#15

0%
Kynareth @ 2018.03.19 09:49  Post: 1133017
Marek1981 @ 2018.03.19 09:03  Post: 1133009
(...)


Jak zwykle zależy do czego i na jak długo. Jak do gier i na 2-3lata to tylko intel. W pozostałych przypadkach małe wskazanie na amd.

Mylisz się. Za 3 lata wykorzystanie w grach 8r/16w na pewno ulegnie poprawie i w związku z tym Ryzeny 1000/2000 zyskają. Szczególnie jeśli Ryzena z serii 3000 włożą do konsol kolejnej generacji.


Nie mylę się, tylko nie napisałem że na 100%nie mam pewności że wydajność będzie dużo lepsza. Dla siebie wybrałbym Ryzena.
Edytowane przez autora (2018.03.19, 10:18)
pu$2ek (2018.03.19, 10:55)
Ocena: -2
#16

0%
Kynareth @ 2018.03.19 09:49  Post: 1133017
Marek1981 @ 2018.03.19 09:03  Post: 1133009
(...)


Jak zwykle zależy do czego i na jak długo. Jak do gier i na 2-3lata to tylko intel. W pozostałych przypadkach małe wskazanie na amd.

Mylisz się. Za 3 lata wykorzystanie w grach 8r/16w na pewno ulegnie poprawie i w związku z tym Ryzeny 1000/2000 zyskają. Szczególnie jeśli Ryzena z serii 3000 włożą do konsol kolejnej generacji.


czyli teraz mam kupować Ryzena po to żeby pograć na nim za 3 lata? ;]
bądźmy poważni...
P.S. Tak, w poprzednim roku kupiłem 2 komputery do grania z Ryzenami, ale dlatego że wtedy były lepsze ( w danej cenie), a nie po to żeby czekać.
Kameleonn (2018.03.19, 10:55)
Ocena: 5
#17

0%
Qberx @ 2018.03.19 07:47  Post: 1132989
jkbrenna @ 2018.03.19 07:33  Post: 1132987
Owrocili uwage od wad, innych oskarzajac za pomoca pewnych israelskich hackerow ( ktorzy dziwnym trafem stosunki w Rosji maja i inna firme na Cyprze..i najforsze im sie to calkowicie udalo, zamiast CPU ma AMD-sowskie wymiwniac, ludzie beda czekac..

Od niczego nie musieli odwracać uwagi, już z miesiąc temu ich akcje wróciły do normalnego stanu, ba nawet zanotowały podwyżkę. Do tego procesory sprzedają się jak ciepłe bułeczki... Ludzie niczego się nie nauczyli, zresztą jak zwykle.

Dziwnym trafem raport o lukach na AMD zbiegl sie z nadchodzaca premiera nowych ryzenow. W dodatku od szemranej firmy ktora nie dala czasu na sprawdzenie luk, tylko odrazu je upublicznili.
Z czego wiekszosc o ile nie wszystkie nie jest zadnym zagrozeniem dla zwyklego kowalskiego. ;)

Wiadomo ze chodzilo o narobienie smrodu przed premiera, co by hype i sprzedaz spadla.
Edytowane przez autora (2018.03.19, 10:56)
zwiska (2018.03.19, 11:52)
Ocena: 3
#18

67%
Tak będą odporne troszeczkę ... bo po co więcej
przecie NSA musi dalej mieć wejście ...
anglik666 (2018.03.19, 12:40)
Ocena: -3
#19

0%
Kynareth @ 2018.03.19 09:49  Post: 1133017
Marek1981 @ 2018.03.19 09:03  Post: 1133009
(...)


Jak zwykle zależy do czego i na jak długo. Jak do gier i na 2-3lata to tylko intel. W pozostałych przypadkach małe wskazanie na amd.

Mylisz się. Za 3 lata wykorzystanie w grach 8r/16w na pewno ulegnie poprawie i w związku z tym Ryzeny 1000/2000 zyskają. Szczególnie jeśli Ryzena z serii 3000 włożą do konsol kolejnej generacji.


Tą gadkę to słyszę już od 6 rdzeniwego Phenoma, nie mówiąc o 8c FX'ach i co, i nic.

.PaVLo. (2018.03.19, 12:40)
Ocena: 4
#20

0%
Kiedy akcja serwisowa Coffe Lake ?. Kupiłem produkt z ukrytymi wadami, do których przyznał się producent, więc chcę wymiany na sprawny (i7 8700K).
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 26
Mocne notebooki z kartami Nvidii. 2
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 47
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 22
Chip ma stanowić konkurencję dla układów Intela. 14
Sprzęt nieźle sprawdzi się jednak także jako zwykły phablet. 11
Wysoka wydajność i trochę zawyżona cena. 7
Nvidia wprowadza na rynek kolejny model karty graficznej z rodziny Turing, tym razem wyraźnie tańszy.  35
Nvidia wprowadza na rynek kolejny model karty graficznej z rodziny Turing, tym razem wyraźnie tańszy.  35
Czyżby odświeżone nazewnictwo było zapowiedzią większych zmian? 8
O urządzeniu mówi się już od kilku miesięcy. 12
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 47
Zapewniona kompatybilność z trzema nowymi grami. 33
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 22
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 47
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 26
Posiadacze Radeonów gotowi na premierę nowego CoD-a. 11
Średniak z bardzo dużym ekranem. 8
Jeśli to prawda, to Samsung znowu stracił bardzo intratny kontrakt. 12
Facebook
Ostatnio komentowane