Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Ohoho:) (2018.02.08, 08:46)
Ocena: 1
#2

0%
CryZen @ 2018.02.08 08:31  Post: 1125197
Dziękuję za zbugowane BIOSy

Na ASRocku tez sa zbugowane :E
Art385 (2018.02.08, 09:38)
Ocena: 8
#3

0%
Są tylko zbugowane biosy
*Konto usunięte* (2018.02.08, 11:27)
Ocena: 1
#4
Art385 @ 2018.02.08 09:38  Post: 1125214
Są tylko zbugowane biosy

CryZen @ 2018.02.08 08:31  Post: 1125197
Dziękuję za zbugowane BIOSy


Dokładnie, a to nie jedyne problemy płyt głównych MSI. Ostatni raz kupiłem cokolwiek od MSI, pamiętam, że miałem same problemy z płytą pod Fxa(po nie działające audio do problemów z biosem i zegarem cpu), ta firma ma totalnie wylane na swoich klientów. Następna płyta to będzie gigabyte albo asrock. Mam teraz Asusa i jest w porządku, ale w internecie się słyszy, że Asusy podobno są strasznie awaryjnymi płytami.
Edytowane przez autora (2018.02.08, 11:35)
p_lider (2018.02.08, 12:07)
Ocena: 5
#5

0%
Firma MSI bynajmniej nie była pierwsza. Gigabyte już w grudniu dawał BIOS'y z obsługą nowych procesorów Raven Ridge: http://www.gigabyte.us/Motherboard/GA-AB35...v-1x#support-dl (od wersji F10)
Akurat MSI to chyba jedna z firm, co najpóźniej zaczęła wydawać.
pwil (2018.02.08, 12:40)
Ocena: 3
#6

67%
Dobrze, że są. Na ASROCKa H110 nawet nie mam BIOSu na Meltdown&Spectre inside. Tak samo jak nie ma BIOSu z microkodem dla serii 8xxx...
ziomek033 (2018.02.08, 14:13)
Ocena: -3
#7

0%
Nie polecam aktualizować Biosu do najnowszej wersji, choć pamięci wystartowały wyżej to są niestabilne i poleci BlueScreen. Ludzie skarżą się na skaczące napięcia DRAM,
Za to u mnie podczas grania występuje po chwili dziwne zacięte całej gry a po tym crash, możliwe że przez nowe stery Nvidii , ale nie aktualizujcie tego BIOSU , jeśli nie macie w planach wkładania Ryzenów 2 generacji.
Edytowane przez autora (2018.02.08, 14:15): Błędy
p_lider (2018.02.08, 14:55)
Ocena: 4
#8

0%
ziomek033 @ 2018.02.08 14:13  Post: 1125258
Nie polecam aktualizować Biosu do najnowszej wersji, choć pamięci wystartowały wyżej to są niestabilne i poleci BlueScreen. Ludzie skarżą się na skaczące napięcia DRAM,
Za to u mnie podczas grania występuje po chwili dziwne zacięte całej gry a po tym crash, możliwe że przez nowe stery Nvidii , ale nie aktualizujcie tego BIOSU , jeśli nie macie w planach wkładania Ryzenów 2 generacji.

U mnie podobne problemy występują na płycie Gigabyte po zaaplikowaniu F20c. RAM wystartował na 3000 vs 2933, ale o ile system się odpala, to jest niestabilny. I podobne mam zachowanie w grach co napisałeś. Ale przestawiłem RAM na 2933 I narazie jest ok. Jak nadal okaże się niestabilny, to wrócę do poprzedniej wersji.
Podejrzewam, że kontroler pamięci w pierwszej generacji po prostu nie lubi tych częstotliwości, a w nowszych pewnie problemu już nie ma, ale ktoś pewnie zapomniał dać IF'a w kodzie...
Edytowane przez autora (2018.02.08, 15:46)
ingvarr100th (2018.02.08, 16:37)
Ocena: 1
#9

0%
Czy jest sens kupowania wypaśnej płyty głównej do CPU średniaka?
umcacz (2018.02.08, 17:11)
Ocena: 3
#10

0%
ziomek033 @ 2018.02.08 14:13  Post: 1125258
Nie polecam aktualizować Biosu do najnowszej wersji, choć pamięci wystartowały wyżej to są niestabilne i poleci BlueScreen. Ludzie skarżą się na skaczące napięcia DRAM,
Za to u mnie podczas grania występuje po chwili dziwne zacięte całej gry a po tym crash, możliwe że przez nowe stery Nvidii , ale nie aktualizujcie tego BIOSU , jeśli nie macie w planach wkładania Ryzenów 2 generacji.

Zdecydowanie polecam wgranie najnowszych biosów. Przykład na B350 Pro Carbon wreszcie udało się odpalić ram na 3200mhz i to nie B-die. Duży plus, najnowszy bios jest najlepszy do tej pory.
Borat1 (2018.02.08, 18:00)
Ocena: 3
#11

0%
U mnie na Płycie Mortar Arctic nowy BIOS działa beproblemowo i jest zdecydowanie lepiej.

Wczęsniej żeby
ziomek033 @ 2018.02.08 14:13  Post: 1125258
Nie polecam aktualizować Biosu do najnowszej wersji, choć pamięci wystartowały wyżej to są niestabilne i poleci BlueScreen. Ludzie skarżą się na skaczące napięcia DRAM,
Za to u mnie podczas grania występuje po chwili dziwne zacięte całej gry a po tym crash, możliwe że przez nowe stery Nvidii , ale nie aktualizujcie tego BIOSU , jeśli nie macie w planach wkładania Ryzenów 2 generacji.

U mnie na nowym BIOSie jest zdecydowana poprawa.

Z pamięciami Corsair Vengeance LED 3200MHz (CMU16GX4M2C3200C16) wreszcie działają bezproblemowo oba profile XMP. Wcześniej, działał tylko pierwszy z niższym taktowaniem. Żeby ustawić kości na 3200 MHz musiałem zwiększyć timing.

Teraz jest zdecydowanie stabilniej i spady o kilka stopni temperatury sekcji zasilania płyty.

http://norbmaks.vot.pl/photos/MSI_SnapShot.png
Edytowane przez autora (2018.02.08, 18:49)
Vega (2018.02.08, 23:01)
Ocena: 0
#12

0%
p_lider @ 2018.02.08 12:07  Post: 1125244
Firma MSI bynajmniej nie była pierwsza. Gigabyte już w grudniu dawał BIOS'y z obsługą nowych procesorów Raven Ridge: http://www.gigabyte.us/Motherboard/GA-AB35...v-1x#support-dl (od wersji F10)
Akurat MSI to chyba jedna z firm, co najpóźniej zaczęła wydawać.


Kto Ci powiedział, że była pierwsza?
p_lider (2018.02.09, 06:59)
Ocena: 2
#13

0%
Vega @ 2018.02.08 23:01  Post: 1125378


Kto Ci powiedział, że była pierwsza?

Umieszczenie w artykule stwierdzenia 'jednym z pierwszych' sugeruje, że jest w czołówce, a wcale tak nie jest. Wręcz przeciwnie - czekałem na BIOS do płyt MSI dość długo i akurat wypuścili je jako jedni z ostatnich, a nie z pierwszych.
ZjemCiKolege (2018.02.09, 08:08)
Ocena: 2
#14

0%
Na b350 gaming plus żadnych problemów tak jak wersje temu na starym 3200mhz jak i na nowym działa CMK16GX4M2B3200C16 ..zapomniałem 5.39 hynix..
Edytowane przez autora (2018.02.09, 12:41)
sudo-rm-r (2018.02.09, 10:28)
Ocena: 3
#15

0%
U mnie na GA-AB350 G3 wystartował nawet z 3600mhz ale nie dociągnął do ekranu logowania. Pozostaje tylko mieć nadzieje że refresh będzie sobie radził z takimi częstotliwościami.
k4cz0r (2018.02.09, 19:44)
Ocena: 2
#16

0%
ingvarr100th @ 2018.02.08 16:37  Post: 1125298
Czy jest sens kupowania wypaśnej płyty głównej do CPU średniaka?

Tak, bo wtedy masz większe szanse na dobre OC tego średniaka.
Qwertypp10 (2018.02.09, 23:28)
Ocena: 1
#17

0%
IMO update do najnowszej wersji względem 1006b, nic mi nie dał, 3333mhz działa jak działało, 3400 nie da się ustabilizować, ani nic wyżej. Poza tym na poprzedniej wersji mogłem ustawić BIOS tak, żeby wejść do Windowsa przy 3600mhz na RAM, teraz graniczy to z cudem, 3466mhz wytrzymuje max 1min, wcześniej dużo dłużej dawało radę. Na dodatek memory retry count praktycznie nie działa w tej wersji.
EDIT Jak teraz czytam fora MSI, to odradzam aktualizacje BIOSu do wersji ponad 1006b, najnowszy BIOS ma jeszcze jeden bug związany z tym, że na niektórych płytach napięcie vcore blokuje się na 1,3v...
Edytowane przez autora (2018.02.10, 00:59)
Qwertypp10 (2018.02.09, 23:31)
Ocena: 1
#18

0%
k4cz0r @ 2018.02.09 19:44  Post: 1125614
ingvarr100th @ 2018.02.08 16:37  Post: 1125298
Czy jest sens kupowania wypaśnej płyty głównej do CPU średniaka?

Tak, bo wtedy masz większe szanse na dobre OC tego średniaka.

IMO nie ma, bo Ryzeny aż tak dobrze się nie skalują zysk w OC CPU na 'lepszej płycie' według pewnego testu był max 100mhz. Lepsza płyta z bclk ma sens, gdy mamy RAM na b-die i chcemy go wykręcić mocno, np. 3600/3700mhz.
Tomek Tomasz (2018.02.16, 17:49)
Ocena: 0
#19

0%
U mnie od aktualizacji Biosu w B350M Mortar prawie codziennie po kilka razy mam Blue Screeny i to niby z różnych przyczyn. już mnie trafiać zaczyna. Pamięci mam zwykłe 2400 i pracują na 2400.
Edytowane przez autora (2018.02.16, 17:50)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 43
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 5
Tego typu konstrukcje mogą być przyszłością rynku urządzeń przenośnych. 5
Firma stawia na sztuczną inteligencję. 6
Nie jest źle, chociaż część klientów firmy będzie musiała trochę poczekać. 7
Wirtualna rzeczywistość dostępna dla jeszcze większej liczby graczy. 7
Dobry sprzęt do pracy i multimediów. 10
Nvidia wprowadza na rynek kolejny model karty graficznej z rodziny Turing, tym razem wyraźnie tańszy.  35
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 43
Czyżby odświeżone nazewnictwo było zapowiedzią większych zmian? 8
O urządzeniu mówi się już od kilku miesięcy. 12
Ważna informacja dla przyszłości pamięci 3D XPoint. 5
Cztery opowieści przedstawiające wojnę z różnych perspektyw. 24
Pierwsze eksperymenty nie wyglądają zachęcająco. 59
Wszystko przez problemy z procesem 10 nm. 43
Dobry sprzęt do pracy i multimediów. 10
Jeśli to prawda, to Samsung znowu stracił bardzo intratny kontrakt. 12
Facebook
Ostatnio komentowane