Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
KaFeR (2018.02.06, 18:37)
Ocena: -4
#1

0%
'Sony przedstawia...' , a piraci przedstawiają już CFW 4.05
iD4Ru73K (2018.02.06, 20:09)
Ocena: 2
#5

0%
KaFeR @ 2018.02.06 18:37  Post: 1124755
'Sony przedstawia...' , a piraci przedstawiają już CFW 4.05


Który niczego nie zmienia w temacie ISO. Scena PSX robi pod siebie na myśl o długiej odsiadce lub dostała gruby hajs by siedzieć cicho. Piraty na konsolach skończyły się dawno temu.
bartek010 (2018.02.06, 20:32)
Ocena: 3
#6

0%
Konsole kosztujące 1000 - 1500 zł nigdy nie będą w stanie zapewnić takiej wydajności jak znacznie mocniejsze komputery dla graczy. Zwłaszcza przy aktualnym wzroście cen. Jeśli ktoś liczy na prawdziwe 4k i 60 fps jednocześnie to konsola nie jest dla niego.
HextorPL (2018.02.06, 20:33)
Ocena: 3
#7

0%
A co z graczami z telewizorami 4K? Supersampling w takim Bloodorne byłby mile widziany, szczególnie, że gra działa w 1080p niezależnie od ekranu.
yendrek (2018.02.06, 20:44)
Ocena: 5
#8

0%
Odnoszę wrażenie, że niektóre z ficzerów aktualizacji ps - jak np supersampling - to takie bezpłatne dlc do sprzętu. Można by dać od razu, ale lepiej podzielić ficzery na raty, żeby lud giercujący miał czym się fascynować do wydania nowwj konsoli.
xeks (2018.02.06, 21:16)
Ocena: 1
#9

0%
HextorPL @ 2018.02.06 20:33  Post: 1124793
A co z graczami z telewizorami 4K? Supersampling w takim Bloodorne byłby mile widziany, szczególnie, że gra działa w 1080p niezależnie od ekranu.

co? supersampling to technika która polega na renderowaniu znacznie większej rozdzielczości niż ta wyświetlana np. dla monitorów FHD obraz renderowany jest w 4k a potem skalowany w dół. to z ilu chcesz skalować? 8k? ta opcja jest odpowiedzią na spadek sprzedaży ps4pro, chcą zmusić graczy z ekranami FHD do przesiadki na pro.
Stanley (2018.02.06, 21:38)
Ocena: 3
#10

0%
yendrek @ 2018.02.06 20:44  Post: 1124794
Odnoszę wrażenie, że niektóre z ficzerów aktualizacji ps - jak np supersampling - to takie bezpłatne dlc do sprzętu. Można by dać od razu, ale lepiej podzielić ficzery na raty, żeby lud giercujący miał czym się fascynować do wydania nowwj konsoli.


To ile prowadzisz projektów?
Wybudowałeś dom? Spłodziłeś syna? Zasadziłeś drzewo?
Ile projektów od A do Z prowadzileś w życiu? Ile zajmuje ci to czasu?
Zazwyczaj siedem dni i od razu gotowe?
Odnosze wrażenie że im wiecej czasu coś obserwujesz tym bardziej jesteś krytyczny Ty i każdy kto komentuje(ja również). Przy okazji nabierasz podejrzenia - jakie to latwe jest.
Jakie proste.. pstryk i już. Prawda? Klikasz i masz.
Ale nie jest to łatwe i nie jest proste.
Edytowane przez autora (2018.02.06, 21:38)
HextorPL (2018.02.06, 21:39)
Ocena: -3
#11

0%
xeks @ 2018.02.06 21:16  Post: 1124804
HextorPL @ 2018.02.06 20:33  Post: 1124793
A co z graczami z telewizorami 4K? Supersampling w takim Bloodorne byłby mile widziany, szczególnie, że gra działa w 1080p niezależnie od ekranu.

co? supersampling to technika która polega na renderowaniu znacznie większej rozdzielczości niż ta wyświetlana np. dla monitorów FHD obraz renderowany jest w 4k a potem skalowany w dół. to z ilu chcesz skalować? 8k? ta opcja jest odpowiedzią na spadek sprzedaży ps4pro, chcą zmusić graczy z ekranami FHD do przesiadki na pro.


Chciałbym taki supersampling jak w Xboxie Scorpio. Gra bez żadnych łatek jest renderowana w wyższej rozdziałce niż było to oryginalnie. Zobacz jak wygląda np. Assassin's Creed 1 na XBX, a jak na X360. Niebo, a ziemia. Co z tego, że ramka obrazu na PS4 Pro w grach nie korzystających w pełni z mocy Pro jest 4K, jak sama gra na przykładzie Bloodborne jest renderowana wewnętrznie w 1080p i wszędzie aliasing wali po oczach.

Na dzień dzisiejszy każda gra nie 'Pro Enhanced' jest renderowana i wyświetlana w takiej samej rozdziałce jak na zwykłym PS4. Szkoda, że dodatkowa moc GPU z Pro się marnuje, bo starsze gry mogłyby zyskać nowe życie.
NiemcyMnieBija (2018.02.06, 22:00)
Ocena: -1
#12

0%
Stanley @ 2018.02.06 21:38  Post: 1124808
yendrek @ 2018.02.06 20:44  Post: 1124794
Odnoszę wrażenie, że niektóre z ficzerów aktualizacji ps - jak np supersampling - to takie bezpłatne dlc do sprzętu. Można by dać od razu, ale lepiej podzielić ficzery na raty, żeby lud giercujący miał czym się fascynować do wydania nowwj konsoli.


To ile prowadzisz projektów?
Wybudowałeś dom? Spłodziłeś syna? Zasadziłeś drzewo?
Ile projektów od A do Z prowadzileś w życiu? Ile zajmuje ci to czasu?
Zazwyczaj siedem dni i od razu gotowe?
Odnosze wrażenie że im wiecej czasu coś obserwujesz tym bardziej jesteś krytyczny Ty i każdy kto komentuje(ja również). Przy okazji nabierasz podejrzenia - jakie to latwe jest.
Jakie proste.. pstryk i już. Prawda? Klikasz i masz.
Ale nie jest to łatwe i nie jest proste.


Dodanie SSAA to akurat jest pstryk i gotowe...
czaczi (2018.02.06, 23:05)
Ocena: 0
#13

0%
Gatts19 @ 2018.02.06 19:14  Post: 1124771
(...) to już pewnie ,że przyszłe konsole będą tworzone dla rozdzielczości 8k a zmniejszenie jej do 4k da płynne 60-120FPS.


Łoo stary, odstaw te dragi. Jeśli przyjmiemy, że nowa konsola (PS5) wyjdzie w 2020 roku (2019 to za wcześnie, bo już na tym E3 musieliby ją zapowiedzieć) to jest pewne, że ich GPU będzie na niższym poziomie wydajnościowym niż dzisiejszy GTX 1080 Ti. Jak wiemy nawet ta mocarna karta nie jest w stanie utrzymać 4@60fps na najwyższych ustawieniach we współczesnych tytułach więc o jakiej 8K my tu rozmawiamy? Rozsądny target to będzie natywne 4K@30 fps, z częścią tytułów utrzymujących 60 fps przy gorszej jakości oprawy, bądź checkerboard rendering.

8K to są bajki, których żaden dzisiejszy PC nie jest w stanie udźwignąć. Crysis 3 w 8K na Titan Xp SLI lata w 24 fps. Także na pewno konsola z pojedynczym GPU poradzi sobie z czymś więcej niż wyświetlaniem pulpitu. Jaasne.
DarekGLA (2018.02.06, 23:34)
Ocena: 0
#14

0%
Nie ma takiej potrzeby by konsole oferowaly taka sama lub wyzsza jakosc obrazu niz pc. W graniu na tv chodzi o troche cos innego. W niektore gry po prostu fajniej sie gra siedzac na sofie przed 50 calowym ekranem a po krotkim 'wejsciu' w gre jakiekolwiek roznice w detalach i tak zaczynaja sie zacierac, nie mam czasu na przygladanie sie lisciom czy trawie . W fps gram raczej na pc , przy innych coraz czesciej wybieram konsole ktora kosztowala mnie mniej niz potencjalny upgrade gpu.Gry na konsole tez ostatnio znacznie potanialy i nierzadko sa porownywalne do gier na komputer.
Kynareth (2018.02.07, 00:00)
Ocena: -1
#15

0%
nie będzie żadnego 8K w 9-tej generacji konsol, bo:
#1 nie dostaną odpowiednio dużo mocy obliczeniowej
#2 nie będzie odpowiednio atrakcyjnych cenowo telewizorów 8K w sprzedaży
#3 8K ma sens w VR, granie w 8K poza VR to strata mocy obliczeniowej i pamięci
#4 VR w najbliższych latach będzie iść w pół 4K na oko lub 4K na oko, nie 8K
#5 gogle VR z 8K byłyby za kosztowne do PS5/Xboxa Next
#6 nawet najbardziej high-endowe pecety nie dają rady z 8K w nowych grach AAA
#7 nawet jak za kilka lat będą dawać to i tak 8K nie ma sensu poza VR
tomaster (2018.02.07, 01:15)
Ocena: 6
#18

0%
pwil @ 2018.02.07 00:56  Post: 1124834
bartek010 @ 2018.02.06 20:32  Post: 1124791
Konsole kosztujące 1000 - 1500 zł nigdy nie będą w stanie zapewnić takiej wydajności jak znacznie mocniejsze komputery dla graczy. Zwłaszcza przy aktualnym wzroście cen. Jeśli ktoś liczy na prawdziwe 4k i 60 fps jednocześnie to konsola nie jest dla niego.


4K@60fps wyciska XOX w coraz większej ilości gier :-)

Tak jak do tej pory w jednej grze.
SarahKerrigan (2018.02.07, 06:02)
Ocena: -1
#19

0%
Tylko 4k 100fps+, a wszystko poniżej jest niegrywalne dla Plebsów

-gosu
xeks (2018.02.07, 13:24)
Ocena: 0
#20

0%
bartek nigdy niemów nigdy... może nie w 9, może nie w 10 ale kiedyś 4K będzie rozdzielczością tak jak obecnie 1080p - która to jest obecnie segmentem docelowym dla produkcji na pc. to wasze prawdziwe 4k jest obsługiwane na mniej niż 1% wszystkich urządzeń podpiętych pod steam. prawie co drugi użytkownik ma 4 rdzenie w cpu i gra FHD. co więcej 8 rdzeniowe cpu dalej posiadają ceny zaporowe. Konosle to urządzenia które mają zapewnić dobry stosunek cena/jakość nie celują w highend... tam powinny dominować pc... i dominują, tyle że 1% z steam...to wynik pokazujący że grupa docelowa to mniej niż 5%. dla całej reszty mid wystarczy... a takie ps4pro czy xbox one x może dać lepsze wrażenia niż niejeden średniak, a do tego robiąc za dekoder uhd.
Wiadomo że jak ktoś chce więcej z urządzenia niż gry...to konsoli nie kupi.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 29
Kolejny mobilny chip na horyzoncie. 0
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 12
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 17
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Trzecie wcielenie produktu. 6
Wymiana pasty daje duże korzyści. 36
Jeden z najlepszych tabletów z Androidem może doczekać się odświeżenia. 21
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 22
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 29
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 22
Chyba mało kto lubi gluty. 55
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 22
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 29
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Fałszywka na Facebooku. 16
Wzrosty wydajności, ale tylko w niektórych przypadkach. 20
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Wymiana pasty daje duże korzyści. 36
Postanowiliśmy spróbować swoich sił w nowej dla nas formie publikacji – podcaście, zapisie rozmowy. 43
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 12
Facebook
Ostatnio komentowane