Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
yendrek (2018.02.05, 08:43)
Ocena: 36
#1

0%
Heh sprzęt dla eskimosów.
jf196 (2018.02.05, 08:47)
Ocena: 35
#2

0%
Superdrogie, topowe urządzenia najbardziej znanych marek okazują się technicznymi bublami. A pewnie wszystko to w imię miniaturyzacji. Ja serio wolę mieć trochę większe urządzenia, a w zamian za to pewność, że nie jest ono jednorazowym gniotem. Przecież tendencja, którą obecnie obserwujemy jest po prostu chora. Każda kolejna generacja musi iść mocno w górę z mocą obliczeniową, a jednocześnie ostro w dół z rozmiarami urządzenia.
yendrek (2018.02.05, 09:06)
Ocena: 16
#3

0%
jf196 @ 2018.02.05 08:47  Post: 1124248
Superdrogie, topowe urządzenia najbardziej znanych marek okazują się technicznymi bublami. A pewnie wszystko to w imię miniaturyzacji. Ja serio wolę mieć trochę większe urządzenia, a w zamian za to pewność, że nie jest ono jednorazowym gniotem. Przecież tendencja, którą obecnie obserwujemy jest po prostu chora. Każda kolejna generacja musi iść mocno w górę z mocą obliczeniową, a jednocześnie ostro w dół z rozmiarami urządzenia.

To jest 'bleeding edge technology'. I to nawet nie dotyczy super nowości jakiejkolwiek technologii, tylko pośpiechu w wypychaniu produktów na rynek, aby jako pierwszy pokazać jakiś posrany ficzer, aby wypuścić przed konkurencją - choćby bubla. A ten surface to dla mnie typowy przykład planowanego zgona, który odpala się za wcześnie.
Gatts19 (2018.02.05, 09:42)
Ocena: 3
#4

0%
Przecież rozsądnie podchodząc do dokonywanych zakupów myślę ,że i podzespoły tego sprzętu wymagają wiele do życzenia ale jak kogoś stać może wydawać kasę na zwykły 'Trash' gdy w takiej cenie można wybrać lepsze urządzenia.
thekriseq (2018.02.05, 09:53)
Ocena: 9
#5

0%
Bardzo się cieszę, że powstał ten artykuł. Ja również zakupiłem Surface Pro 4 około dwóch lat temu. I również dotyczy mnie ten problem. Wszystko, tak jak zostało napisane w artykule, zaczęło się około rok po zakupie. Gwarancja producenta była w moim przypadku dwuletnia, więc zdecydowałem się odesłać go do Bydgoszczy (serwis Microsoftu) na naprawę. Po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu, tablet wrócił do mnie nietknięty z karteczką w kilku językach, że nie będą naprawiać uszkodzonego sprzętu - moją winą było to, że po tygodniu użytkowania w Surface Type Cover tablet nie wytrzymał drobnego uderzenia i ekran pękł, co nie wpływa znacząco na jego użytkowanie, ani nie sprawiało żadnych problemów przez cały rok. Podsumowując, Microsoft odesłał mi urządzenie proponując po mojej interwencji na infolinii, że jedyne co mogą zrobić z racji tego pękniętego ekranu, to wymiana na nowe urządzenie za 500 euro. Dziś wciąż odczuwam drgania ekranu przy rozgrzanym tablecie, a moja gwarancja skończyła się tydzień temu, więc Microsoft zostawił mnie z problemem samego.
Mr_Hyde (2018.02.05, 10:21)
Ocena: 3
#6

0%
thekriseq @ 2018.02.05 09:53  Post: 1124275
Bardzo się cieszę, że powstał ten artykuł. Ja również zakupiłem Surface Pro 4 około dwóch lat temu. I również dotyczy mnie ten problem. Wszystko, tak jak zostało napisane w artykule, zaczęło się około rok po zakupie. Gwarancja producenta była w moim przypadku dwuletnia, więc zdecydowałem się odesłać go do Bydgoszczy (serwis Microsoftu) na naprawę. Po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu, tablet wrócił do mnie nietknięty z karteczką w kilku językach, że nie będą naprawiać uszkodzonego sprzętu - moją winą było to, że po tygodniu użytkowania w Surface Type Cover tablet nie wytrzymał drobnego uderzenia i ekran pękł, co nie wpływa znacząco na jego użytkowanie, ani nie sprawiało żadnych problemów przez cały rok. Podsumowując, Microsoft odesłał mi urządzenie proponując po mojej interwencji na infolinii, że jedyne co mogą zrobić z racji tego pękniętego ekranu, to wymiana na nowe urządzenie za 500 euro. Dziś wciąż odczuwam drgania ekranu przy rozgrzanym tablecie, a moja gwarancja skończyła się tydzień temu, więc Microsoft zostawił mnie z problemem samego.


Mi wymieniono SP4 na nowego jak na ekranie pojawiła się świecąca plama po paru miesiącach użytkowania :).
piobzo (2018.02.05, 10:24)
Ocena: 14
#7

0%
thekriseq @ 2018.02.05 09:53  Post: 1124275
Bardzo się cieszę, że powstał ten artykuł. Ja również zakupiłem Surface Pro 4 około dwóch lat temu. I również dotyczy mnie ten problem. Wszystko, tak jak zostało napisane w artykule, zaczęło się około rok po zakupie. Gwarancja producenta była w moim przypadku dwuletnia, więc zdecydowałem się odesłać go do Bydgoszczy (serwis Microsoftu) na naprawę. Po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu, tablet wrócił do mnie nietknięty z karteczką w kilku językach, że nie będą naprawiać uszkodzonego sprzętu - moją winą było to, że po tygodniu użytkowania w Surface Type Cover tablet nie wytrzymał drobnego uderzenia i ekran pękł, co nie wpływa znacząco na jego użytkowanie, ani nie sprawiało żadnych problemów przez cały rok. Podsumowując, Microsoft odesłał mi urządzenie proponując po mojej interwencji na infolinii, że jedyne co mogą zrobić z racji tego pękniętego ekranu, to wymiana na nowe urządzenie za 500 euro. Dziś wciąż odczuwam drgania ekranu przy rozgrzanym tablecie, a moja gwarancja skończyła się tydzień temu, więc Microsoft zostawił mnie z problemem samego.

Z pęknięciem na ekranie, to chyba każdy serwis, odesłałby cię z kwitkiem...
tracer123 (2018.02.05, 10:27)
Ocena: 0
#8

0%
to samo miałem z soniakiem k800i xd
chizra (2018.02.05, 10:34)
Ocena: 5
#9

0%
jf196 @ 2018.02.05 08:47  Post: 1124248
Superdrogie, topowe urządzenia najbardziej znanych marek okazują się technicznymi bublami. A pewnie wszystko to w imię miniaturyzacji. Ja serio wolę mieć trochę większe urządzenia, a w zamian za to pewność, że nie jest ono jednorazowym gniotem. Przecież tendencja, którą obecnie obserwujemy jest po prostu chora. Każda kolejna generacja musi iść mocno w górę z mocą obliczeniową, a jednocześnie ostro w dół z rozmiarami urządzenia.


Zgadzam się co do kontekstu. Przy czym, dla mnie przynajmniej, najważniejsze, by dało się rozkręcić w cywilizowany sposób. Nie ma chyba nic gorszego, niż nie rozbieralne laptopy :lol2:
petertech (2018.02.05, 10:41)
Ocena: 12
#10

0%
piobzo @ 2018.02.05 10:24  Post: 1124279
thekriseq @ 2018.02.05 09:53  Post: 1124275
Bardzo się cieszę, że powstał ten artykuł. Ja również zakupiłem Surface Pro 4 około dwóch lat temu. I również dotyczy mnie ten problem. Wszystko, tak jak zostało napisane w artykule, zaczęło się około rok po zakupie. Gwarancja producenta była w moim przypadku dwuletnia, więc zdecydowałem się odesłać go do Bydgoszczy (serwis Microsoftu) na naprawę. Po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu, tablet wrócił do mnie nietknięty z karteczką w kilku językach, że nie będą naprawiać uszkodzonego sprzętu - moją winą było to, że po tygodniu użytkowania w Surface Type Cover tablet nie wytrzymał drobnego uderzenia i ekran pękł, co nie wpływa znacząco na jego użytkowanie, ani nie sprawiało żadnych problemów przez cały rok. Podsumowując, Microsoft odesłał mi urządzenie proponując po mojej interwencji na infolinii, że jedyne co mogą zrobić z racji tego pękniętego ekranu, to wymiana na nowe urządzenie za 500 euro. Dziś wciąż odczuwam drgania ekranu przy rozgrzanym tablecie, a moja gwarancja skończyła się tydzień temu, więc Microsoft zostawił mnie z problemem samego.

Z pęknięciem na ekranie, to chyba każdy serwis, odesłałby cię z kwitkiem...


Ale dobrze wiemy, że sporo wad urządzenia istniejących od początku jak ww w newsie...nie ma nic wspólnego z np. pęknięciem ekranu. Wiesz skończy się na tym, że jak zarysujesz auto to producent uzna, że skrzynia czy silnik w samochodzie padły z twojej winy. A po zbiciu szyby dom ma prawo się zawalić ?
To pewnego rodzaju walka ile wolności, praw dadzą sobie odebrać obywatele i konsumenci przez rządy, rynek, korporacje.
krystiankrz (2018.02.05, 11:11)
Ocena: 1
#11

0%
Jaja jak berety. Wiadomo kto im dostarcza matryce? Znowu LG?

Nie wiem co bym ze sobą zrobił, gdybym wydał masę pieniędzy na sprzęt, który trzeba wkładać do lodu aby działał.
jarecki3460 (2018.02.05, 11:40)
Ocena: 1
#12

0%
@up. Matryce od Samsunga.
hexon06 (2018.02.05, 11:48)
Ocena: -2
#13

67%
Matryce Samsunga i wszystko wiadomo... Nie chciało mi się wierzyć, że LG by tak zawaliło sprawę.
Edytowane przez autora (2018.02.05, 11:50)
Aargh (2018.02.05, 12:00)
Ocena: 4
#14

0%
hexon06 @ 2018.02.05 11:48  Post: 1124293
Matryce Samsunga i wszystko wiadomo... Nie chciało mi się wierzyć, że LG by tak zawaliło sprawę.

LG swoje wpadki z matrycami też miało (Maci).
Stjepan (2018.02.05, 12:01)
Ocena: 5
#15

0%
Jaja jak nic, superdrogie urządzenie 2 letniego użytku żeby działało trzeba potraktować zimnem. A ja tylko wyczyściłem swoje 7 letniego Vaio i działa dalej.
h63619 (2018.02.05, 12:06)
Ocena: 5
#16

0%
jf196 @ 2018.02.05 08:47  Post: 1124248
Superdrogie, topowe urządzenia najbardziej znanych marek okazują się technicznymi bublami. A pewnie wszystko to w imię miniaturyzacji. Ja serio wolę mieć trochę większe urządzenia, a w zamian za to pewność, że nie jest ono jednorazowym gniotem. Przecież tendencja, którą obecnie obserwujemy jest po prostu chora. Każda kolejna generacja musi iść mocno w górę z mocą obliczeniową, a jednocześnie ostro w dół z rozmiarami urządzenia.

UE powinna wprowadzić zakaz sprzedaży usadzeń trudnych lub niemożliwych do naprawy. To ograniczy frustrację użytkowników i zmniejszy ilość elektrośmieci.
frociu (2018.02.05, 12:20)
Ocena: 1
#17

0%
Spoko, ze to kosztuje co Macbook albo zajebistej klasy PC.
h63619 (2018.02.05, 12:27)
Ocena: 6
#18

0%
petertech @ 2018.02.05 10:41  Post: 1124285
piobzo @ 2018.02.05 10:24  Post: 1124279
(...)

Z pęknięciem na ekranie, to chyba każdy serwis, odesłałby cię z kwitkiem...


Ale dobrze wiemy, że sporo wad urządzenia istniejących od początku jak ww w newsie...nie ma nic wspólnego z np. pęknięciem ekranu. Wiesz skończy się na tym, że jak zarysujesz auto to producent uzna, że skrzynia czy silnik w samochodzie padły z twojej winy. A po zbiciu szyby dom ma prawo się zawalić ?
To pewnego rodzaju walka ile wolności, praw dadzą sobie odebrać obywatele i konsumenci przez rządy, rynek, korporacje.


Mnie kiedyś firma serwisującą Asusa powiedziała, że nie mogą mi naprawić przegrzewającego się GPU w gamingowym notebooku dopóki nie kupię nowej baterii bo na baterię gwarancja jest rok i się skończyła więc nie mogą przetestować sprzętu. Było to w 13 miesiącu od zakupu.
Od tego czasu nie kupuję nic Asusa.
Aloyz (2018.02.05, 12:42)
Ocena: 2
#19

0%
Chłodnicę do MS Surface Pro 4 kupię...
Minciu (2018.02.05, 12:56)
Ocena: 1
#20

0%
maniag @ 2017.07.14 17:04  Post: 1080938
nie mam pojecia kto to czyta i jakie mozgi to komentuja. generalnie widze jad w zylach. jezeli na tym zarabiasz i stac cie na taki wydatek, bo chcesz miec cos konkretnego do pracy to genialny wybor. inna opcja to narzedzie do pracy od firmy i koszt masz w 4 literach. zwykly kowalski moze tylko czepiac sie, ze nie stac go na zamiane swojej skrzynki na cos takiego. czesc komentujacych tu ludzi nie ma pojecia, ze to nie jest sprzet dla kowalskiego marnujacego czas na jakies glupkowate gierki typu minecraft. dla typowego kowalskiego to kosmos przy zarobkach 2k w porywach na raczke, gdzie ma zone wychowujaca dzieci/dziecko. kurw... mac ludzie ogarnijcie sie! jest wiele firm, dla ktorych kupno takiego sprzetu dla pracownika to sa grosze! ale debil ma swoje argumenty i do takiego nic nie dotrze. nastepna opcja to bogaccy, ktorzy nie wiedza co zrobic z kasa, wiec kupuja gadzety tego typu i po kilku tygodniach laduja w szufladzie zapomniane.. zawsze znajdzie sie jaki ułom, ktory powie, ze producenta poje.alo, czy zwrocil uwage na to, kogo tu i dlaczego poeja.alo?.. pretensja do garbetego, ze ma dzieci proste. glupcy..

https://pclab.pl/kom88924--0.html#c1080938
Głupcy i Debile pozdrawiają bogatego eskimosa :D
Edytowane przez autora (2018.02.05, 12:57)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Prawdziwa bomba w środku tygodnia. 43
Odważna deklaracja ze strony CD Projekt RED. 0
Letnia wyprzedaż gier. Ruszyła kolejna, letnia wyprzedaż gier na platformie Steam. 0
Posiadacze Xboksa One X będą rozczarowani. 9
Dobrze jest być przyjacielem Huanga. 19
Teraz AMD może konkurować z G-Sync HDR. 9
Zła wiadomość dla użytkowników komunikatora. 28
Na szczęście zwykli użytkownicy nie musza się martwić o podaż pamięci. 9
Sony przygotowuje się do premiery nowego flagowca. 4
Niestety tylko w USA. AMD wpadło na ciekawy pomysł, by dopiec konkurencji. 43
Zabawna odpowiedź niebieskich. 32
Opcje dostępne już w nowej kompilacji Windows Insider Preview. 18
Ekstremalny sprzęt, ekstremalna wydajność. 10
Raja wzywa. Tom Forsyth po wielu latach rozłąki wraca do Intela. 16
28-rdzeniowiec Intela, nowa generacja Threadripperów, gry z E3 i więcej. 0
Niestety tylko w USA. AMD wpadło na ciekawy pomysł, by dopiec konkurencji. 43
Teraz AMD może konkurować z G-Sync HDR. 9
Kolejne procesory z Zen+ coraz bliżej. 7
Facebook
Ostatnio komentowane