Komentarze
Komentarzy na stronę
1 2
yendrek (2018.02.05, 08:43)
Ocena: 36
#1

0%
Heh sprzęt dla eskimosów.
jf196 (2018.02.05, 08:47)
Ocena: 35
#2

0%
Superdrogie, topowe urządzenia najbardziej znanych marek okazują się technicznymi bublami. A pewnie wszystko to w imię miniaturyzacji. Ja serio wolę mieć trochę większe urządzenia, a w zamian za to pewność, że nie jest ono jednorazowym gniotem. Przecież tendencja, którą obecnie obserwujemy jest po prostu chora. Każda kolejna generacja musi iść mocno w górę z mocą obliczeniową, a jednocześnie ostro w dół z rozmiarami urządzenia.
yendrek (2018.02.05, 09:06)
Ocena: 16
#3

0%
jf196 @ 2018.02.05 08:47  Post: 1124248
Superdrogie, topowe urządzenia najbardziej znanych marek okazują się technicznymi bublami. A pewnie wszystko to w imię miniaturyzacji. Ja serio wolę mieć trochę większe urządzenia, a w zamian za to pewność, że nie jest ono jednorazowym gniotem. Przecież tendencja, którą obecnie obserwujemy jest po prostu chora. Każda kolejna generacja musi iść mocno w górę z mocą obliczeniową, a jednocześnie ostro w dół z rozmiarami urządzenia.

To jest 'bleeding edge technology'. I to nawet nie dotyczy super nowości jakiejkolwiek technologii, tylko pośpiechu w wypychaniu produktów na rynek, aby jako pierwszy pokazać jakiś posrany ficzer, aby wypuścić przed konkurencją - choćby bubla. A ten surface to dla mnie typowy przykład planowanego zgona, który odpala się za wcześnie.
Gatts19 (2018.02.05, 09:42)
Ocena: 3
#4

0%
Przecież rozsądnie podchodząc do dokonywanych zakupów myślę ,że i podzespoły tego sprzętu wymagają wiele do życzenia ale jak kogoś stać może wydawać kasę na zwykły 'Trash' gdy w takiej cenie można wybrać lepsze urządzenia.
thekriseq (2018.02.05, 09:53)
Ocena: 9
#5

0%
Bardzo się cieszę, że powstał ten artykuł. Ja również zakupiłem Surface Pro 4 około dwóch lat temu. I również dotyczy mnie ten problem. Wszystko, tak jak zostało napisane w artykule, zaczęło się około rok po zakupie. Gwarancja producenta była w moim przypadku dwuletnia, więc zdecydowałem się odesłać go do Bydgoszczy (serwis Microsoftu) na naprawę. Po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu, tablet wrócił do mnie nietknięty z karteczką w kilku językach, że nie będą naprawiać uszkodzonego sprzętu - moją winą było to, że po tygodniu użytkowania w Surface Type Cover tablet nie wytrzymał drobnego uderzenia i ekran pękł, co nie wpływa znacząco na jego użytkowanie, ani nie sprawiało żadnych problemów przez cały rok. Podsumowując, Microsoft odesłał mi urządzenie proponując po mojej interwencji na infolinii, że jedyne co mogą zrobić z racji tego pękniętego ekranu, to wymiana na nowe urządzenie za 500 euro. Dziś wciąż odczuwam drgania ekranu przy rozgrzanym tablecie, a moja gwarancja skończyła się tydzień temu, więc Microsoft zostawił mnie z problemem samego.
Mr_Hyde (2018.02.05, 10:21)
Ocena: 3
#6

0%
thekriseq @ 2018.02.05 09:53  Post: 1124275
Bardzo się cieszę, że powstał ten artykuł. Ja również zakupiłem Surface Pro 4 około dwóch lat temu. I również dotyczy mnie ten problem. Wszystko, tak jak zostało napisane w artykule, zaczęło się około rok po zakupie. Gwarancja producenta była w moim przypadku dwuletnia, więc zdecydowałem się odesłać go do Bydgoszczy (serwis Microsoftu) na naprawę. Po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu, tablet wrócił do mnie nietknięty z karteczką w kilku językach, że nie będą naprawiać uszkodzonego sprzętu - moją winą było to, że po tygodniu użytkowania w Surface Type Cover tablet nie wytrzymał drobnego uderzenia i ekran pękł, co nie wpływa znacząco na jego użytkowanie, ani nie sprawiało żadnych problemów przez cały rok. Podsumowując, Microsoft odesłał mi urządzenie proponując po mojej interwencji na infolinii, że jedyne co mogą zrobić z racji tego pękniętego ekranu, to wymiana na nowe urządzenie za 500 euro. Dziś wciąż odczuwam drgania ekranu przy rozgrzanym tablecie, a moja gwarancja skończyła się tydzień temu, więc Microsoft zostawił mnie z problemem samego.


Mi wymieniono SP4 na nowego jak na ekranie pojawiła się świecąca plama po paru miesiącach użytkowania :).
piobzo (2018.02.05, 10:24)
Ocena: 14
#7

0%
thekriseq @ 2018.02.05 09:53  Post: 1124275
Bardzo się cieszę, że powstał ten artykuł. Ja również zakupiłem Surface Pro 4 około dwóch lat temu. I również dotyczy mnie ten problem. Wszystko, tak jak zostało napisane w artykule, zaczęło się około rok po zakupie. Gwarancja producenta była w moim przypadku dwuletnia, więc zdecydowałem się odesłać go do Bydgoszczy (serwis Microsoftu) na naprawę. Po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu, tablet wrócił do mnie nietknięty z karteczką w kilku językach, że nie będą naprawiać uszkodzonego sprzętu - moją winą było to, że po tygodniu użytkowania w Surface Type Cover tablet nie wytrzymał drobnego uderzenia i ekran pękł, co nie wpływa znacząco na jego użytkowanie, ani nie sprawiało żadnych problemów przez cały rok. Podsumowując, Microsoft odesłał mi urządzenie proponując po mojej interwencji na infolinii, że jedyne co mogą zrobić z racji tego pękniętego ekranu, to wymiana na nowe urządzenie za 500 euro. Dziś wciąż odczuwam drgania ekranu przy rozgrzanym tablecie, a moja gwarancja skończyła się tydzień temu, więc Microsoft zostawił mnie z problemem samego.

Z pęknięciem na ekranie, to chyba każdy serwis, odesłałby cię z kwitkiem...
tracer123 (2018.02.05, 10:27)
Ocena: 0
#8

0%
to samo miałem z soniakiem k800i xd
chizra (2018.02.05, 10:34)
Ocena: 5
#9

0%
jf196 @ 2018.02.05 08:47  Post: 1124248
Superdrogie, topowe urządzenia najbardziej znanych marek okazują się technicznymi bublami. A pewnie wszystko to w imię miniaturyzacji. Ja serio wolę mieć trochę większe urządzenia, a w zamian za to pewność, że nie jest ono jednorazowym gniotem. Przecież tendencja, którą obecnie obserwujemy jest po prostu chora. Każda kolejna generacja musi iść mocno w górę z mocą obliczeniową, a jednocześnie ostro w dół z rozmiarami urządzenia.


Zgadzam się co do kontekstu. Przy czym, dla mnie przynajmniej, najważniejsze, by dało się rozkręcić w cywilizowany sposób. Nie ma chyba nic gorszego, niż nie rozbieralne laptopy :lol2:
petertech (2018.02.05, 10:41)
Ocena: 12
#10

0%
piobzo @ 2018.02.05 10:24  Post: 1124279
thekriseq @ 2018.02.05 09:53  Post: 1124275
Bardzo się cieszę, że powstał ten artykuł. Ja również zakupiłem Surface Pro 4 około dwóch lat temu. I również dotyczy mnie ten problem. Wszystko, tak jak zostało napisane w artykule, zaczęło się około rok po zakupie. Gwarancja producenta była w moim przypadku dwuletnia, więc zdecydowałem się odesłać go do Bydgoszczy (serwis Microsoftu) na naprawę. Po kilku dniach, ku mojemu zdziwieniu, tablet wrócił do mnie nietknięty z karteczką w kilku językach, że nie będą naprawiać uszkodzonego sprzętu - moją winą było to, że po tygodniu użytkowania w Surface Type Cover tablet nie wytrzymał drobnego uderzenia i ekran pękł, co nie wpływa znacząco na jego użytkowanie, ani nie sprawiało żadnych problemów przez cały rok. Podsumowując, Microsoft odesłał mi urządzenie proponując po mojej interwencji na infolinii, że jedyne co mogą zrobić z racji tego pękniętego ekranu, to wymiana na nowe urządzenie za 500 euro. Dziś wciąż odczuwam drgania ekranu przy rozgrzanym tablecie, a moja gwarancja skończyła się tydzień temu, więc Microsoft zostawił mnie z problemem samego.

Z pęknięciem na ekranie, to chyba każdy serwis, odesłałby cię z kwitkiem...


Ale dobrze wiemy, że sporo wad urządzenia istniejących od początku jak ww w newsie...nie ma nic wspólnego z np. pęknięciem ekranu. Wiesz skończy się na tym, że jak zarysujesz auto to producent uzna, że skrzynia czy silnik w samochodzie padły z twojej winy. A po zbiciu szyby dom ma prawo się zawalić ?
To pewnego rodzaju walka ile wolności, praw dadzą sobie odebrać obywatele i konsumenci przez rządy, rynek, korporacje.
krystiankrz (2018.02.05, 11:11)
Ocena: 1
#11

0%
Jaja jak berety. Wiadomo kto im dostarcza matryce? Znowu LG?

Nie wiem co bym ze sobą zrobił, gdybym wydał masę pieniędzy na sprzęt, który trzeba wkładać do lodu aby działał.
jarecki3460 (2018.02.05, 11:40)
Ocena: 1
#12

0%
@up. Matryce od Samsunga.
*Konto usunięte* (2018.02.05, 11:48)
Ocena: -2
#13
Matryce Samsunga i wszystko wiadomo... Nie chciało mi się wierzyć, że LG by tak zawaliło sprawę.
Edytowane przez autora (2018.02.05, 11:50)
Aargh (2018.02.05, 12:00)
Ocena: 4
#14

0%
hexon06 @ 2018.02.05 11:48  Post: 1124293
Matryce Samsunga i wszystko wiadomo... Nie chciało mi się wierzyć, że LG by tak zawaliło sprawę.

LG swoje wpadki z matrycami też miało (Maci).
Stjepan (2018.02.05, 12:01)
Ocena: 5
#15

0%
Jaja jak nic, superdrogie urządzenie 2 letniego użytku żeby działało trzeba potraktować zimnem. A ja tylko wyczyściłem swoje 7 letniego Vaio i działa dalej.
h63619 (2018.02.05, 12:06)
Ocena: 5
#16

0%
jf196 @ 2018.02.05 08:47  Post: 1124248
Superdrogie, topowe urządzenia najbardziej znanych marek okazują się technicznymi bublami. A pewnie wszystko to w imię miniaturyzacji. Ja serio wolę mieć trochę większe urządzenia, a w zamian za to pewność, że nie jest ono jednorazowym gniotem. Przecież tendencja, którą obecnie obserwujemy jest po prostu chora. Każda kolejna generacja musi iść mocno w górę z mocą obliczeniową, a jednocześnie ostro w dół z rozmiarami urządzenia.

UE powinna wprowadzić zakaz sprzedaży usadzeń trudnych lub niemożliwych do naprawy. To ograniczy frustrację użytkowników i zmniejszy ilość elektrośmieci.
frociu (2018.02.05, 12:20)
Ocena: 1
#17

0%
Spoko, ze to kosztuje co Macbook albo zajebistej klasy PC.
h63619 (2018.02.05, 12:27)
Ocena: 6
#18

0%
petertech @ 2018.02.05 10:41  Post: 1124285
piobzo @ 2018.02.05 10:24  Post: 1124279
(...)

Z pęknięciem na ekranie, to chyba każdy serwis, odesłałby cię z kwitkiem...


Ale dobrze wiemy, że sporo wad urządzenia istniejących od początku jak ww w newsie...nie ma nic wspólnego z np. pęknięciem ekranu. Wiesz skończy się na tym, że jak zarysujesz auto to producent uzna, że skrzynia czy silnik w samochodzie padły z twojej winy. A po zbiciu szyby dom ma prawo się zawalić ?
To pewnego rodzaju walka ile wolności, praw dadzą sobie odebrać obywatele i konsumenci przez rządy, rynek, korporacje.


Mnie kiedyś firma serwisującą Asusa powiedziała, że nie mogą mi naprawić przegrzewającego się GPU w gamingowym notebooku dopóki nie kupię nowej baterii bo na baterię gwarancja jest rok i się skończyła więc nie mogą przetestować sprzętu. Było to w 13 miesiącu od zakupu.
Od tego czasu nie kupuję nic Asusa.
Aloyz (2018.02.05, 12:42)
Ocena: 2
#19

0%
Chłodnicę do MS Surface Pro 4 kupię...
Minciu (2018.02.05, 12:56)
Ocena: 1
#20

0%
maniag @ 2017.07.14 17:04  Post: 1080938
nie mam pojecia kto to czyta i jakie mozgi to komentuja. generalnie widze jad w zylach. jezeli na tym zarabiasz i stac cie na taki wydatek, bo chcesz miec cos konkretnego do pracy to genialny wybor. inna opcja to narzedzie do pracy od firmy i koszt masz w 4 literach. zwykly kowalski moze tylko czepiac sie, ze nie stac go na zamiane swojej skrzynki na cos takiego. czesc komentujacych tu ludzi nie ma pojecia, ze to nie jest sprzet dla kowalskiego marnujacego czas na jakies glupkowate gierki typu minecraft. dla typowego kowalskiego to kosmos przy zarobkach 2k w porywach na raczke, gdzie ma zone wychowujaca dzieci/dziecko. kurw... mac ludzie ogarnijcie sie! jest wiele firm, dla ktorych kupno takiego sprzetu dla pracownika to sa grosze! ale debil ma swoje argumenty i do takiego nic nie dotrze. nastepna opcja to bogaccy, ktorzy nie wiedza co zrobic z kasa, wiec kupuja gadzety tego typu i po kilku tygodniach laduja w szufladzie zapomniane.. zawsze znajdzie sie jaki ułom, ktory powie, ze producenta poje.alo, czy zwrocil uwage na to, kogo tu i dlaczego poeja.alo?.. pretensja do garbetego, ze ma dzieci proste. glupcy..

https://pclab.pl/kom88924--0.html#c1080938
Głupcy i Debile pozdrawiają bogatego eskimosa :D
Edytowane przez autora (2018.02.05, 12:57)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Podczas trwającego Plebiscytu Tech Awards 2018 można było wziąć udział w konkursie z nagrodami.  8
Sprzęt ma mocno przypominać poprzedniego flagowca z tej serii. 3
To drugi taki punkt firmy w Europie. Huawei otworzyło dzisiaj swój pierwszy salon w Polsce. 12
Nintendo jakiś czas temu przypomniało nam o NES (w Polsce była to głównie kultowa podróbka – Pegasus), jednej z najważniejszych konsol w historii gier. 15
Ostatnio w branżę gier uderzyła mocna wiadomość: Epic Games, ludzie, którzy dorobili się sporych pieniędzy na Fortnite, postanowili otworzyć sklep dystrybuujący cyfrowo gry. 18
Radeon Technologies Group traci dyrektora generalnego. Niespodziewane informacje z obozu czerwonych. 16
Poziom nieudolności firmy zaczyna przekraczać wszelkie granice. 28
Firma zmienia model działalności. 2
Rozwiązanie rozszerzy promowaną przez firmę rodzinę technik SuperCharge. 8
Sony zadowolone ze sprzedaży mocniejszego modelu. 77
Zmiana, o którą nikt nie prosił. 18
Poziom nieudolności firmy zaczyna przekraczać wszelkie granice. 28
Wszystko przez kolejny wyciek danych. 8
Ciekawe znalezisko. 17
Kolejna gra tworzona przy współudziale AMD.  19
Więcej RAM-u i nowa technika szybkiego ładowania baterii. 4
Nintendo jakiś czas temu przypomniało nam o NES (w Polsce była to głównie kultowa podróbka – Pegasus), jednej z najważniejszych konsol w historii gier. 15
Poziom nieudolności firmy zaczyna przekraczać wszelkie granice. 28
Specyficzny sprzęt dla najbardziej wymagających. 10
Serwis streamingowy nie dał rady konkurencji. 23
Wszystko przez kolejny wyciek danych. 8
Ciekawe znalezisko. 17
Sony zadowolone ze sprzedaży mocniejszego modelu. 77
Dobra okazja by powiększyć bibliotekę gier. 1
Firma zmienia model działalności. 2
To drugi taki punkt firmy w Europie. Huawei otworzyło dzisiaj swój pierwszy salon w Polsce. 12
Facebook
Ostatnio komentowane