Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Art385 (2018.01.23, 17:32)
Ocena: 4
#1

0%
Nie mam nic przeciwko. Abo w dobrej cenie jest korzystnym rozwiązaniem dla mnie jak i chciwego i złego korpo.
i.feelveryblah (2018.01.23, 18:04)
Ocena: 9
#3

0%
Dthlfwp @ 2018.01.23 17:50  Post: 1121805
Pewnie nawala masę DLC, które będzie trzeba dokupić + mikrotransakcje. To Microsoft, nie liczcie na nic dobrego dla nas, klientów.

DLC będzie trzeba dokupić bo co, bez DLC nie ruszy gra? A odnośnie podejścia do klienta, to to MS jest o wiele przyjaźniejsze niż Sony - taka prawda, pora się z tym pogodzić.
waszu (2018.01.23, 18:06)
Ocena: 1
#4

0%
Crackdown 3
:E
Tzn, fajnei żeby ta gra w końcu wyszła, ale patrząc na ilość AAA exclusivow na konsole microsoftu to już można te 3 gry rocznie kupić za gotówke i dycha w kieszeni zostanie
wesolyzbigniew (2018.01.23, 18:11)
Ocena: 2
#5

0%
Art385 @ 2018.01.23 17:32  Post: 1121798
Nie mam nic przeciwko. Abo w dobrej cenie jest korzystnym rozwiązaniem dla mnie jak i chciwego i złego korpo.

Nie zgadzam się. Przy takim modelu jak przy VoD będzie zaraz mnóstwo konkurencyjnych usług obok Xbox Game Pass i EA Access. Wolałbym by na danej konsoli był jeden abonament w którym miałbyś dostępne wszystkie gry. Wpływy z abonamentu byłyby dzielone pomiędzy wydawców w zależności od czasu grania w poszczególne gry :). Zachęcałoby to do tworzenia dłuższych i lepszych produkcji.
luki172 (2018.01.23, 18:22)
Ocena: 2
#6

0%
i.feelveryblah @ 2018.01.23 18:04  Post: 1121810
Dthlfwp @ 2018.01.23 17:50  Post: 1121805
Pewnie nawala masę DLC, które będzie trzeba dokupić + mikrotransakcje. To Microsoft, nie liczcie na nic dobrego dla nas, klientów.

DLC będzie trzeba dokupić bo co, bez DLC nie ruszy gra? A odnośnie podejścia do klienta, to to MS jest o wiele przyjaźniejsze niż Sony - taka prawda, pora się z tym pogodzić.



Obecnie moze tak, bo są daleko za Sony.
Jak zapowiadali One'a i mieli wysoką pozycję to przyjaźni nie byli delikatnie rzecz ujmując.

Ten kto przegrywa musi się bardziej starać
i.feelveryblah (2018.01.23, 18:45)
Ocena: 2
#7

0%
luki172 @ 2018.01.23 18:22  Post: 1121816
i.feelveryblah @ 2018.01.23 18:04  Post: 1121810
(...)

DLC będzie trzeba dokupić bo co, bez DLC nie ruszy gra? A odnośnie podejścia do klienta, to to MS jest o wiele przyjaźniejsze niż Sony - taka prawda, pora się z tym pogodzić.



Obecnie moze tak, bo są daleko za Sony.
Jak zapowiadali One'a i mieli wysoką pozycję to przyjaźni nie byli delikatnie rzecz ujmując.

Ten kto przegrywa musi się bardziej starać

A jak Sony było za MS to co takiego zrobiło? Już ci mówię - wielkie nic :D
luki172 (2018.01.23, 19:12)
Ocena: -3
#8

0%
i.feelveryblah @ 2018.01.23 18:45  Post: 1121824
luki172 @ 2018.01.23 18:22  Post: 1121816
(...)



Obecnie moze tak, bo są daleko za Sony.
Jak zapowiadali One'a i mieli wysoką pozycję to przyjaźni nie byli delikatnie rzecz ujmując.

Ten kto przegrywa musi się bardziej starać

A jak Sony było za MS to co takiego zrobiło? Już ci mówię - wielkie nic :D



Jak to nic? Wypuścili masę świetnych gier, poza tymi az takiej roznicy jak teraz nie bylo.
PS3 bylo droższe i bardziej zaawansowane technicznie, a sprzedaje się to co tańsze i prostsze. Z czasem ceny PS3 pospadaly, programisci nauczyli się wykorzystywać moc i stalo sie mega sprzetem
Edytowane przez autora (2018.01.23, 19:13)
fuey (2018.01.23, 19:23)
Ocena: -2
#9

0%
Wole grac w to co chce a nie co laskawie udostepnia w jakims abonamencie.
Krabu (2018.01.23, 19:23)
Ocena: 4
#10

0%
Czasami można trafić na promo gdzie macie dostęp do game pass za 1 zeta. Ostatnio przeszedłem całą serię Gears of War za 2 zeta, nie licząc oplaty za golda.
Art385 (2018.01.23, 22:14)
Ocena: 0
#12

0%
wesolyzbigniew @ 2018.01.23 18:11  Post: 1121814
Art385 @ 2018.01.23 17:32  Post: 1121798
Nie mam nic przeciwko. Abo w dobrej cenie jest korzystnym rozwiązaniem dla mnie jak i chciwego i złego korpo.

Nie zgadzam się. Przy takim modelu jak przy VoD będzie zaraz mnóstwo konkurencyjnych usług obok Xbox Game Pass i EA Access. Wolałbym by na danej konsoli był jeden abonament w którym miałbyś dostępne wszystkie gry. Wpływy z abonamentu byłyby dzielone pomiędzy wydawców w zależności od czasu grania w poszczególne gry :). Zachęcałoby to do tworzenia dłuższych i lepszych produkcji.

No to musisz się spiąć i napisać listy do EA,UBI, Acti i przekonać ich że to leży w ich interesie
petertech (2018.01.23, 22:43)
Ocena: 0
#13

0%
Art385 @ 2018.01.23 22:14  Post: 1121895
wesolyzbigniew @ 2018.01.23 18:11  Post: 1121814
(...)

....

No to musisz się spiąć i napisać listy do EA,UBI, Acti i przekonać ich że to leży w ich interesie

Niby fajnie, że MS daje, ale..no właśnie będą inne duże i pewnie dobre tytuły. Tak czy tak to kolejny abonament, tylko że za jakiś wycinek gier.

Dthlfwp @ 2018.01.23 20:25  Post: 1121864
i.feelveryblah @ 2018.01.23 18:04  Post: 1121810
(...)

DLC będzie trzeba dokupić bo co, bez DLC nie ruszy gra? A odnośnie podejścia do klienta, to to MS jest o wiele przyjaźniejsze niż Sony - taka prawda, pora się z tym pogodzić.
Np. zakończenie gry w DLC, przewaga w grze multi cięgi DLC, mikrotranskacji. Zobaczysz, MS jeszcze cie zaskoczy.


Gra może i ruszy, może i będzie się dało ją ukończyć, ale ja bym się tak nie cieszył. Podejście Microsoftu ? Popatrz na to od strony podejścia pod względem Windowsa - totalne olanie klientów.
Windows Phone ? Tak samo albo gorzej. Przypomnę parę faktów, Microsoft oferował długie wsparcie ? Bzdura! Przecież porzucili ludzi już na samym początku, niby promil aplikacji dalej był wspierany, ale na WP 7x. Potem niby prawie wszyscy mieli dostać WM10 i co ? Teoretycznie starsze, mocniejsze telefony nie dostały :D
Aplikacje własne Microsoftu, w sensie appek na smartfony wychodziły wcześniej i miały lepsze wsparcie na Androida i iOSa jeszcze kiedy Windows Phone/Mobile żył.
Jak mamy z portalami oferującymi dostęp do swoich/cudzych produkcji ala HBO Go (można mieć wreszcie bez kablówki) czy Netflix ? Disney wycofał swoje produkcje z Netflixa, prawdopodobnie otworzy swój portal, mamy jeszcze Amazona. A do tego paru innych graczy i co ? Jeśli chcemy oficjalnie i legalnie to ile dwa, trzy czy pięć abonamentów ? @_@
Wiesz gdyby Steam dał dostęp do wszystkiego nawet za 50 czy 70zł pewnie byłaby masa chętnych. Ale wtedy połowa gier wyglądała by jak Star Wars Battlefront II albo znaleźliby inny sposób na wyciągnięcie pieniędzy.
Na początku jest taniej bo trzeba przyciągnąć ludzi, a kiedy ma się odpowiednią bazę klientów zaczyna się prawdziwa gra;)
ja__ (2018.01.24, 00:11)
Ocena: 3
#14

0%
fuey @ 2018.01.23 19:23  Post: 1121835
Wole grac w to co chce a nie co laskawie udostepnia w jakims abonamencie.


Kupujesz abo bo jest tam cos ciekawego.
Zachowujecie sie jakby nagle ms zaspawal naped w xboksie. Nikt nie kaze tego abo kupowac
piobzo (2018.01.24, 08:21)
Ocena: 0
#15

0%
luki172 @ 2018.01.23 19:12  Post: 1121831
i.feelveryblah @ 2018.01.23 18:45  Post: 1121824
(...)

A jak Sony było za MS to co takiego zrobiło? Już ci mówię - wielkie nic :D



Jak to nic? Wypuścili masę świetnych gier, poza tymi az takiej roznicy jak teraz nie bylo.
PS3 bylo droższe i bardziej zaawansowane technicznie, a sprzedaje się to co tańsze i prostsze. Z czasem ceny PS3 pospadaly, programisci nauczyli się wykorzystywać moc i stalo sie mega sprzetem

Nie było, tak jak xbox og, lal ps2 tak xbox 360 lał ps3... u nas po prostu jest przywiązanie do marki... sytuacja odwróciła się dopiero przy ps4 ale tym razem to sony poszło po rozum do głowy i postawiło na fizyczną moc urządzenia, nie na innowacje zawarte.
mdxx (2018.01.24, 10:13)
Ocena: 0
#16

0%
Jeśli tylko będą wydawać trochę gier, a nie dwie rocznie, to tym jednym ruchem skasowali Sony. Brawo ms. A jak nie będzie wychodziło akurat nic ciekawego, to można anulować subskrypcje i odnowić przy interesującej nas premierze. Biorąc pod uwagę że miesiąc na ogranie większości nowości to aż nadto czasu, to mamy genialną ofertę. A co do hejterów tego pomysłu... Nikt nie zmusza was do kupowania abonamentu. Można lecieć do sklepu po pudełko
luki172 (2018.01.24, 17:03)
Ocena: 0
#17

0%
piobzo @ 2018.01.24 08:21  Post: 1121951
luki172 @ 2018.01.23 19:12  Post: 1121831
(...)



Jak to nic? Wypuścili masę świetnych gier, poza tymi az takiej roznicy jak teraz nie bylo.
PS3 bylo droższe i bardziej zaawansowane technicznie, a sprzedaje się to co tańsze i prostsze. Z czasem ceny PS3 pospadaly, programisci nauczyli się wykorzystywać moc i stalo sie mega sprzetem

Nie było, tak jak xbox og, lal ps2 tak xbox 360 lał ps3... u nas po prostu jest przywiązanie do marki... sytuacja odwróciła się dopiero przy ps4 ale tym razem to sony poszło po rozum do głowy i postawiło na fizyczną moc urządzenia, nie na innowacje zawarte.



Oczywiście, ze bylo, X360 nie mial blu-ray'a, a developerzy od Sony wykorzystawli pelen potencjał co było widać po exclusivach.
Multiplatformowe gry dopiero z czasem na jednym i drugim działały tak samo
Rockstar bardzo długo się uczył bo RDR i GTA IV działały kiepsko, ale GTA V
https://www.youtube.com/watch?v=_fbYyMq4cGU
Już tak samo

Xbox byl mocniejszy od PS2 bo wyszedł później, PS2 jeszcze działało na karcie pamięci tak samo PS3 ma blu ray, a 360 tylko DVD, PS2 swoja droga miala taka biblioteke gier, ze Xbox moglbyc nawet 6x mocniejszy, a i tak ludzie braliby ps2
W Polsce 360 kupowali glownie piraci, a ogolnie sprzedaz na koncu generacji wygralo minimalnie PS3, choc nalezy podkreslic ze mieli rok mniej na to.


PS3 jeszcze mialo multika za darmo, za co 'dobroduszny' Microsoft pobieral sporą kwotę, szczegolnie w tamtych latach. Ceny gier stoją w miejscu od dawna, wiec ceny abonamentów mniej wiecej tez. Zarobki rosną..

piobzo (2018.01.25, 09:33)
Ocena: 0
#18

0%
luki172 @ 2018.01.24 17:03  Post: 1122102
piobzo @ 2018.01.24 08:21  Post: 1121951
(...)

Nie było, tak jak xbox og, lal ps2 tak xbox 360 lał ps3... u nas po prostu jest przywiązanie do marki... sytuacja odwróciła się dopiero przy ps4 ale tym razem to sony poszło po rozum do głowy i postawiło na fizyczną moc urządzenia, nie na innowacje zawarte.



Oczywiście, ze bylo, X360 nie mial blu-ray'a, a developerzy od Sony wykorzystawli pelen potencjał co było widać po exclusivach.
Multiplatformowe gry dopiero z czasem na jednym i drugim działały tak samo
Rockstar bardzo długo się uczył bo RDR i GTA IV działały kiepsko, ale GTA V
https://www.youtube.com/watch?v=_fbYyMq4cGU
Już tak samo

Xbox byl mocniejszy od PS2 bo wyszedł później, PS2 jeszcze działało na karcie pamięci tak samo PS3 ma blu ray, a 360 tylko DVD, PS2 swoja droga miala taka biblioteke gier, ze Xbox moglbyc nawet 6x mocniejszy, a i tak ludzie braliby ps2
W Polsce 360 kupowali glownie piraci, a ogolnie sprzedaz na koncu generacji wygralo minimalnie PS3, choc nalezy podkreslic ze mieli rok mniej na to.


PS3 jeszcze mialo multika za darmo, za co 'dobroduszny' Microsoft pobieral sporą kwotę, szczegolnie w tamtych latach. Ceny gier stoją w miejscu od dawna, wiec ceny abonamentów mniej wiecej tez. Zarobki rosną..

Totaki argument jak obecny, że ps4 nie ma bluray uhd.
Mogą wyglądać podobnie, ale nie tak samo. Nawet w linku który podałeś widać gorszą jakość drzew i cieni na ps3. Xbox posiada zunifikowane shadery, ps3 nie dość że ma ich mniej to jeszcze vertexy i pixel. W Cellu Teoretyczna moc cel jest ogromna, ale to tylko moc teoretyczna. W praktyce nie wiem, czy komukolwiek udało się osiągnąć na ps3 50% teoretycznej mocy obliczeniowej. To trochę jak z przepustowością pamięci w xbox one która teoretycznie dzięki wprowadzeniu esramu jako dodatkowej pośredniczącej w buforowaniu pamięci powinna być zbliżona, ale w praktyce, daleko mu do realnej przepustowości podsystemu GDRR w ps4. Moc cella można porównać do tego, że ktoś w Microsofcie powiedział, będziemy czerpać moc z chmur, możesz sobie nie wierzyć. Ale zrównoleglanie wątków w grach to proces, żmudny i często nie przynoszący żadnych realnych korzyści, zobacz na popularność CUDA i OpenCL. Te technologie spisują się gdzieś ale gdzieś indziej już nie. Problem Sony polegał na tym, że on tymi CUDA'MI chciał nadrobić. Weźmy sobie takiego bobcata, czy tam jaguara, mają relatywnie dużą moc gpu i słabe cpu. GPU może podejmować pracę CPU, i ich moc teoretyczna jest spora, weżmy takie Durago z xboxa one 1310GFLOP, to moc jaką mało który procesor intela może się pochwalić i co z tego? Jakość rynku jaguary nie zawojowały. W praktyce wystarczy 100-200GFLOP procesor i karta 820 Gflops (np. hd 7750).aby nawiązywać z nim równą rywalizację.
Edytowane przez autora (2018.01.25, 12:49)
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 11
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 18
AIO w cenie taniego laptopa. 4
Nowa wersja z mocniejszą sekcją zasilania. 14
Chip znajdziemy w przyszłorocznych smartfonach z segmentu high-end. 12
Szykuje się zauważalny wzrost wydajności. 29
Producent foteli gamingowych Quersus, wprowadził do sprzedaży linię modeli Vaos. 32
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Fałszywka na Facebooku. 16
Wzrosty wydajności, ale tylko w niektórych przypadkach. 20
Jedno okno duże, a drugie małe. 8
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Postanowiliśmy spróbować swoich sił w nowej dla nas formie publikacji – podcaście, zapisie rozmowy. 43
Firma Dell EMC rozpoczęła sprzedaż serwerów PowerEdge z procesorami AMD Epyc. 11
Facebook
Ostatnio komentowane