Komentarze
Komentarzy na stronę
1
mefisto777 (2018.01.14, 12:24)
Ocena: 9
#1

0%
VR musi najpierw przejść próbę czasu, klientów aż tylu nie ma, a ceny robią swoje.

Karty graficzne drogie, a topowe modele ledwo wystarczają.
HΛЯPΛGŌN (2018.01.14, 12:48)
Ocena: 1
#2

0%
Dla mnie to jest prawdziwie mały komputer do grania, a nie itxy w dużych klockowatych obudowach. Połączenie proca i grafiki ze stosem HBM na jednej małej płytce to coś, co AMD powinno już dawno wprowadzić, a nie tłuc mało wydajne APU.
ext73 (2018.01.14, 13:03)
Ocena: 8
#3

0%
Jeśli tam będzie Windows to po załataniu [pełnym] podatności Spectre, ten komp będzie się nadawał co najwyżej do pisania tekstów :)
aqvario (2018.01.14, 13:13)
Ocena: 8
#4

0%
Może sobie poradzi z VR 320x200 @180Hz na każde oko xD Poniżej 90Hz przy VR powinno być zabronione. Właściwie to przy VR powinno być koło 360 klatek na sekundę, bo podczas grania szybki obrót o 180 stopni jest normą, a 1 klatka na 1 minutę kątową 1 stopień to absolutne minimum komfortu.

EDIT: @zardzewialec zwrócił mi uwagę na błąd, że 1 minuta kątowa, to 60 stopni i ma rację.
AlwaysSecond (2018.01.14, 13:20)
Ocena: 2
#5

0%
mefisto777 @ 2018.01.14 12:24  Post: 1119392
VR musi najpierw przejść próbę czasu, klientów aż tylu nie ma, a ceny robią swoje.

Karty graficzne drogie, a topowe modele ledwo wystarczają.


Na i5 3470 i gtx 1050Ti też da się grać. Ja się świetnie bawię i na grafikę nie narzekam...

https://www.youtube.com/watch?v=-7iXU0yE2Q0
A takie gry jak Robo Recall czy Subnautica wyglądają tak samo na monitorze jak i wewnątrz Rifta. Zabawa jest przednia a poziom grafiki mnie mile zaskoczył.
Amitoza (2018.01.14, 15:31)
Ocena: 12
#8

0%
AlwaysSecond @ 2018.01.14 15:03  Post: 1119421
terminat0r @ 2018.01.14 13:37  Post: 1119409
VR bedzie martwy jak TV 3D


Nie będzie. A filmy 3D oglądam do tej pory, więc takie bajdurzenie do mnie nie dociera...
a ja do tej pory używam kinecta. Niestety nie ma to wpływu na to, że Kinect jest martwy :)
AlwaysSecond (2018.01.14, 15:55)
Ocena: 1
#9

0%
Amitoza @ 2018.01.14 15:31  Post: 1119423
AlwaysSecond @ 2018.01.14 15:03  Post: 1119421
(...)


Nie będzie. A filmy 3D oglądam do tej pory, więc takie bajdurzenie do mnie nie dociera...
a ja do tej pory używam kinecta. Niestety nie ma to wpływu na to, że Kinect jest martwy :)


Jak może być martwy, jak go używasz? ;-) Jest jeszcze wielu użytkowników Kinecta, ja swojego też mam.
zwiska (2018.01.14, 16:45)
Ocena: 3
#10

67%
No ciekawe jak wstawią pierdylion rdzeniuf :)
Borat1 (2018.01.14, 17:32)
Ocena: 4
#11

0%
AlwaysSecond @ 2018.01.14 15:55  Post: 1119426
Amitoza @ 2018.01.14 15:31  Post: 1119423
(...)
a ja do tej pory używam kinecta. Niestety nie ma to wpływu na to, że Kinect jest martwy :)


Jak może być martwy, jak go używasz? ;-) Jest jeszcze wielu użytkowników Kinecta, ja swojego też mam.

Są ludzie oglądający filmy na płytach LaserDisc czy słuchających muzyki z magnetofonów szpulowych. Nie zmienia to faktu że te technologie są martwe i nikt poza pasjonatami nie zawraca sobie nimi głowy. Tak jak komputerami Amiga czy innym tego typu sprzętem.
AlwaysSecond (2018.01.14, 18:20)
Ocena: 3
#12

0%
Borat1 @ 2018.01.14 17:32  Post: 1119437
AlwaysSecond @ 2018.01.14 15:55  Post: 1119426
(...)


Jak może być martwy, jak go używasz? ;-) Jest jeszcze wielu użytkowników Kinecta, ja swojego też mam.

Są ludzie oglądający filmy na płytach LaserDisc czy słuchających muzyki z magnetofonów szpulowych. Nie zmienia to faktu że te technologie są martwe i nikt poza pasjonatami nie zawraca sobie nimi głowy. Tak jak komputerami Amiga czy innym tego typu sprzętem.


Oczywiście że tak. Ale gadanie, że VR będzie szybko (lub już jest) martwe to taka troszkę dziecinada. Ja rozumiem, że każdy ma swoje zdanie, ale powtarzanie tego przy każdej okazji trochę kłuje w oczy...
Raider0001 (2018.01.14, 18:34)
Ocena: -3
#13

0%
Intel zapowiada najmniejszy na świecie komputer do VR - po co ?
Remedy (2018.01.14, 19:03)
Ocena: 7
#14

0%
ext73 @ 2018.01.14 13:03  Post: 1119398
Jeśli tam będzie Windows to po załataniu [pełnym] podatności Spectre, ten komp będzie się nadawał co najwyżej do pisania tekstów :)

...a jak linux to prawie do niczego. ;D :*
Mr_Hyde (2018.01.14, 20:09)
Ocena: 4
#15

0%
Raider0001 @ 2018.01.14 18:34  Post: 1119445
Intel zapowiada najmniejszy na świecie komputer do VR - po co ?

Bo tak.
zardzewialec (2018.01.15, 08:01)
Ocena: 2
#16

0%
aqvario @ 2018.01.14 13:13  Post: 1119401
Może sobie poradzi z VR 320x200 @180Hz na każde oko xD Poniżej 90Hz przy VR powinno być zabronione. Właściwie to przy VR powinno być koło 360 klatek na sekundę, bo podczas grania szybki obrót o 180 stopni jest normą, a 1 klatka na 1 minutę kątową to absolutne minimum komfortu.


Czyli 60 klatek na stopień?
Czyli 10 800 klatek na obrót o 180*?
Jak już piszesz bzdury to nie próbuj zabłysnąć pojęciami... których nie znasz.

W przypadku klasycznego sterowania myszą szybkie obroty są częstsze i... szybsze.
aqvario (2018.01.15, 10:45)
Ocena: 2
#17

0%
@up och, masz rację, 1 stopień, nie 1 minuta. Pomyliło mi się (wcale nie próbuję 'błyszczeć";).
Jacek1991 (2018.01.15, 12:13)
Ocena: 2
#18

0%
aqvario @ 2018.01.14 13:13  Post: 1119401
Może sobie poradzi z VR 320x200 @180Hz na każde oko xD Poniżej 90Hz przy VR powinno być zabronione. Właściwie to przy VR powinno być koło 360 klatek na sekundę, bo podczas grania szybki obrót o 180 stopni jest normą, a 1 klatka na 1 minutę kątową 1 stopień to absolutne minimum komfortu.

EDIT: @zardzewialec zwrócił mi uwagę na błąd, że 1 minuta kątowa, to 60 stopni i ma rację.

przesadzasz, jak dobrze gra bedzie napisana to podczas obrotu spadnie szczegolowosc bo i tak bedziemy widzieli rozmazany obraz. problemem jest brak takich ekranow :D
aqvario (2018.01.15, 12:28)
Ocena: 1
#19

0%
Problemem jest raczej śledzenie punktu skupienia wzroku i renderowanie z najwyższą rozdzielczością jedynie w małym obszarze, gdzie patrzymy, a po bokach zjeżdżanie z jakością. Oczywiście po wykryciu VR, bo na normalnym monitorze problemem są osoby patrzące z boku na naszą rozgrywkę. No i jeśli nagrywamy / strumieniujemy rozgrywkę, to ficzer ze zjechaniem jakości powinien być wyłączony, bo widzowie nie będą patrzeć tam gdzie my. Co oznacza potrzebę dużo wyższej mocy obliczeniowej albo pogodzenie się z ilością klatek nagrywania (czyli np 60, co dla VR jest po prostu niedopuszczalne). Niedługo zresztą pewnie wejdą techniki oglądania czyjejś rozgrywki VR na naszym hełmie VR, co będzie oznaczało potrzebę strumieniowania i renderowania z pełną wydajnością. No ale już istniejące 240 Hz są lepsze niż 90 Hz. Wyzwania, wyzwania :)
MRx21 (2018.01.20, 22:00)
Ocena: 0
#20

0%
Jak kogoś stać na Occulusa, to ma wyj...e na ceny.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Nawet dwudziestokrotnie wydajniejszy niż poprzednik. 4
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 32
Kiedy będą mogły przytulić nowe Ryzeny? 14
Użytkownicy najnowszych okienek nie będą zadowoleni. 32
Pierwsze dobre informacje od bardzo dawna. 14
Kilka istotnych usprawnień. Notatnik dostępny w systemie Windows doczeka się aktualizacji. 51
EA będzie musiała wprowadzić kilka istotnych zmian. 24
Najbardziej rozbudowana wersja za ponad 32 tysiące złotych. 88
Kolejny świetny zestaw produkcji. 14
Nie jest tak źle, jak można było się spodziewać. 33
Chińczycy znowu atakują segment high-end. 9
Premiera szybciej niż można się było spodziewać. 22
Wysoka efektywność energetyczna i świetna wydajność. 12
Nawet dwudziestokrotnie wydajniejszy niż poprzednik. 4
Kiedy będą mogły przytulić nowe Ryzeny? 14
Kasa musi się zgadzać. Ostatnie miesiące dla serwisu społecznościowego Facebook nie były najlepsze. 32
Czym są umowy o poufności, jak działają i jakie mają znaczenie dla PCLab.pl. 7
Kolejny świetny zestaw produkcji. 14
Facebook
Ostatnio komentowane