komentarze
DaschZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Dasch2017.12.27, 16:50
Zapowiada się całkiem nieźle. Gdy 2 najmocniejsze rdzenie będą wyłączone w celu oszczędzania energii, czas pracy na jednym ładowaniu może być jeszcze dłuższy.
Liczę na to, że nowy Mi Note 5 będzie go miał albo jeszcze lepiej Mi Max 3.
Gonzo3211Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Gonzo32112017.12.27, 16:54
19#2
Tak, tak, kolejny jednorożec. Standardowo montowane będą kolejne ewolucję SD4xx i 625 z A53, a wydajniejsze jednostki wyłącznie na papierze.
cichy45Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
cichy452017.12.27, 17:01
Xiaomi to za 2 lata pewnie. O ile oferują całkiem przyzwoite parametry, o tyle SoC raczej pakują starsze, które nadal jadą na A53, Kryo uświadczyć można tylko w topowych Mi 3/4/5/6 itd.

Jedyny moment kiedy się wyrwali do przodu to było z RedMi Note 3 Pro, gdzie wsadzili Snapa 650 (A53+A72) i dzięki temu do tej pory bywa wydajniejszy od następcy gdzie są same A53.
Patrząc na ich politykę względem budżetowców to ten 650 chyba tam znalazł się przez pomyłkę :E
ApostolPrawdyZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
ApostolPrawdy2017.12.27, 17:19
Niestety z tego powodu utkwilem z tym telefonem. Chciałbym coś nowszego, z większym ekranem, ale do nowych modeli pakuja gorsze procesory. Zmieniać na gorsze nie będę...


cichy45 @ 2017.12.27 17:01  Post: 1116155
Xiaomi to za 2 lata pewnie. O ile oferują całkiem przyzwoite parametry, o tyle SoC raczej pakują starsze, które nadal jadą na A53, Kryo uświadczyć można tylko w topowych Mi 3/4/5/6 itd.

Jedyny moment kiedy się wyrwali do przodu to było z RedMi Note 3 Pro, gdzie wsadzili Snapa 650 (A53+A72) i dzięki temu do tej pory bywa wydajniejszy od następcy gdzie są same A53.
Patrząc na ich politykę względem budżetowców to ten 650 chyba tam znalazł się przez pomyłkę :E

wuzetkowiecZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wuzetkowiec2017.12.27, 17:34
10#5
cichy45 @ 2017.12.27 17:01  Post: 1116155
Xiaomi to za 2 lata pewnie. O ile oferują całkiem przyzwoite parametry, o tyle SoC raczej pakują starsze, które nadal jadą na A53, Kryo uświadczyć można tylko w topowych Mi 3/4/5/6 itd.

Jedyny moment kiedy się wyrwali do przodu to było z RedMi Note 3 Pro, gdzie wsadzili Snapa 650 (A53+A72) i dzięki temu do tej pory bywa wydajniejszy od następcy gdzie są same A53.
Patrząc na ich politykę względem budżetowców to ten 650 chyba tam znalazł się przez pomyłkę :E


Z jednej strony, chcielibyście płacić za Xiaomi równowartość miski ryżu czy czapki gruszek, a drugiej, domagacie się bebechów bazujących na nowościach, które swoje kosztują.
MariuszHLZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
MariuszHL2017.12.27, 18:01
-3#6
Tak czy inaczej biorąc pod uwagę także walory aparatu fotograficznego chciałbym zobaczyć w tej półce cenowej gdzie znajduje się Snapdragon Seri 6 taki Smartfon ,który zaspokoi moje potrzeby fotograficzne.
Fajny test zrobił 'telepolis' czterem flagowcom jeżeli chodzi o możliwości fotograficzne i widać ,że w niektórych zastosowaniach nawet najdroższy telefon w tej chwili na rynku daje ciała przegrywając z kretesem.
Każdy może sam sobie porównywać zdjęcia i wyciągnąć wnioski ale prawdą jest ,że najlepiej takie zdjęcia widzieć na monitorze lub telewizorze z UHD i HDR przynajmniej 600.
RaVen01Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RaVen012017.12.27, 18:29
Gonzo3211 @ 2017.12.27 16:54  Post: 1116154
Tak, tak, kolejny jednorożec. Standardowo montowane będą kolejne ewolucję SD4xx i 625 z A53, a wydajniejsze jednostki wyłącznie na papierze.

Xiaomi może tak jak kiedys, w końcu włoży
SzczotaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szczota2017.12.27, 20:46
Wymiencie te popularne telefony na snapdragonie 660.
Pewnie na palcach jednej reki drwala policzymy
krystiankrzZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
krystiankrz2017.12.28, 09:13
cichy45 @ 2017.12.27 17:01  Post: 1116155
Xiaomi to za 2 lata pewnie. O ile oferują całkiem przyzwoite parametry, o tyle SoC raczej pakują starsze, które nadal jadą na A53, Kryo uświadczyć można tylko w topowych Mi 3/4/5/6 itd.

Jedyny moment kiedy się wyrwali do przodu to było z RedMi Note 3 Pro, gdzie wsadzili Snapa 650 (A53+A72) i dzięki temu do tej pory bywa wydajniejszy od następcy gdzie są same A53.
Patrząc na ich politykę względem budżetowców to ten 650 chyba tam znalazł się przez pomyłkę :E

#xiaomilepsze :E
macieqqZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
macieqq2017.12.28, 10:11
Szczota @ 2017.12.27 20:46  Post: 1116214
Wymiencie te popularne telefony na snapdragonie 660.
Pewnie na palcach jednej reki drwala policzymy


Za wiele tego nie ma
OPPO R11
Sharp Aquos S2
Asus Zenfone 4
360 N6 Pro
Gionee M7 Plus
Sharp Aquos R Compact
Vivo X20
Smartisan Nut Pro 2
Xiaomi Mi Note 3
ByakureiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Byakurei2017.12.28, 11:24
..pamięci flash eMMC 5.1.. na tym zakonczylem czytanie newsa
xedeZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
xede2017.12.28, 11:38
Dasch @ 2017.12.27 16:50  Post: 1116151
Zapowiada się całkiem nieźle. Gdy 2 najmocniejsze rdzenie będą wyłączone w celu oszczędzania energii, czas pracy na jednym ładowaniu może być jeszcze dłuższy.
Liczę na to, że nowy Mi Note 5 będzie go miał albo jeszcze lepiej Mi Max 3.

mi note 4 nie ma a Ty chcialbys juz 5? czy chodzi Ci o redmi note 5? ktorego nie bedzie

dokladnie snap 660 jest rzadko widywany, xiaomi laduje zakupione w grubym hurcie 625 jeszcze wszedzie :E
Silver ShaiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Silver Shai2017.12.28, 12:33
Szczota @ 2017.12.27 20:46  Post: 1116214
Wymiencie te popularne telefony na snapdragonie 660.
Pewnie na palcach jednej reki drwala policzymy


Od wyjścia procesora do gotowego produktu opartym na nim trzeba trochę czasu. O ile flagowce najszybciej wychodzą na rynek o tyle te 660 czy 630 trzeba było ponad 15 miesięcy. Tutaj będzie podobna sytuacja z innego powodu - wprowadzenie 630 było blokowane nadprodukcją 625, które przykładowo Xiaomi pakuje prawie wszędzie (chodzi mi, że wydają 5 identycznych modeli).

Byakurei @ 2017.12.28 11:24  Post: 1116285
..pamięci flash eMMC 5.1.. na tym zakonczylem czytanie newsa


Zgadzam się - są lepsze pamięci i Leeco jak dotąd jako nieliczny zastosował w swoim modelu (nie pamiętam jaki) w każdym bądź razie o wiele szybsza, żywotniejsza i więcej IOPS. Nie rozumiem dlaczego inni nie pójdą krok dalej ze standardami jak w kompach z sata na nvm.
unknown_soliderZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
unknown_solider2017.12.28, 12:50
Gonzo3211 @ 2017.12.27 16:54  Post: 1116154
Tak, tak, kolejny jednorożec. Standardowo montowane będą kolejne ewolucję SD4xx i 625 z A53, a wydajniejsze jednostki wyłącznie na papierze.


Zapowiada się zmiana, bo Samsung dał dwa duże rdzenie w nowym A8, to samo robi Huawei. Od dłuższego czasu jest tak, że albo kupujemy MID range z 8x a53 czyli jakimś snapem 630/625 albo jeśli chcemy coś lepszego to dostajemy najdroższy z typoszeregu s835.

Nie wiadomo niestety czyja to wina, bo nie znamy cen soc qualcomma. Może snap 835 jest na tyle tani, że nie opłaca się kupować np. s660 albo właśnie to s625 jest tak bardzo tani, że daje dużo większy zysk. Wygląda to trochę jak u Intela w jego najgorszych latach, a nawet gorzej. Zero transparentności, nieznane ceny i pewnie każdy dostaje soc na innych warunkach, które dyktuje qualcomm.
Art385Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Art3852017.12.28, 15:03
-1#15
Mam 625 i sobie chwale trzyma prawie cały czas 1,8 GHz. Płynie śmiga z włączoną apką pioneera ARC, mapami googla, przeglądarą, kalendarzem i paroma bzdetami. Jak za 500 to i tak za wiele xD
SzczotaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Szczota2017.12.28, 18:55
macieqq @ 2017.12.28 10:11  Post: 1116271
Szczota @ 2017.12.27 20:46  Post: 1116214
Wymiencie te popularne telefony na snapdragonie 660.
Pewnie na palcach jednej reki drwala policzymy


Za wiele tego nie ma
OPPO R11
Sharp Aquos S2
Asus Zenfone 4
360 N6 Pro
Gionee M7 Plus
Sharp Aquos R Compact
Vivo X20
Smartisan Nut Pro 2
Xiaomi Mi Note 3

Ja tylko o xiaomi mi note 3 wiedzialem
Zaloguj się, by móc komentować