Komentarze
Komentarzy na stronę
1
Dideq (2017.12.21, 15:20)
Ocena: 10
#1

0%
Oba usprawnienia tylko dla wąskiej grupy wybranych. Książkowy przykład jak tracić klientów. :E
yendrek (2017.12.21, 16:12)
Ocena: 2
#3

0%
Niby czemu hdr nie zadziała na sprzęcie amd??? Pytam poważnie, bo jakoś nie mogę uwierzyć, że intel aż tak posmarował netflixowi.
Telvas (2017.12.21, 16:35)
Ocena: -1
#4

0%
yendrek @ 2017.12.21 16:12  Post: 1115561
Niby czemu hdr nie zadziała na sprzęcie amd??? Pytam poważnie, bo jakoś nie mogę uwierzyć, że intel aż tak posmarował netflixowi.

No nie jest nikomu potrzebne i nie robi dużej różnicy przy ich jakości materiałów - jest więc jedynie sloganem marketingowym. Po co więc w takiej sytuacji marnować hajs na wsparcie czegoś więcej, niż minimum, żeby móc się owym akronimem 'HDR' pochwalić i wyhaczyć nań trochę dodatkowej forsy z droższych planów abonamentowych?
Zodiac (2017.12.21, 16:51)
Ocena: 1
#5

0%
Telvas @ 2017.12.21 16:35  Post: 1115567

No nie jest nikomu potrzebne i nie robi dużej różnicy przy ich jakości materiałów - jest więc jedynie sloganem marketingowym. Po co więc w takiej sytuacji marnować hajs na wsparcie czegoś więcej, niż minimum, żeby móc się owym akronimem 'HDR' pochwalić i wyhaczyć nań trochę dodatkowej forsy z droższych planów abonamentowych?


Różnica ceny planu 4k a HD to 9 PLN, właśnie się na 4k przełączyłem. Sprawdzę na TV jak to wygląda.
szefons (2017.12.21, 17:19)
Ocena: 2
#6

0%
Dideq @ 2017.12.21 15:20  Post: 1115550
Oba usprawnienia tylko dla wąskiej grupy wybranych. Książkowy przykład jak tracić klientów. :E

Kogo tracić? A gdzie ci klienci pójdą jak netflix ma obecnie najlepszą ofertę HDR 4K i jako jedyny robi tak większość swoich seriali? Puszczają HDR nawet bez 4K, konkurencja jest daleko w tyle, a pobierać to z neta nie jest łatwo, tona braków, długie czekanie na release, gigantyczne rozmiary.

rops @ 2017.12.21 15:45  Post: 1115557
Hehe - HDR, litości nie ośmieszali by się (Netfix), poziom kompresji taki

Bla, bla, bla, a tym czasem najlepszej jakości ripy na necie są z netflixa, ty chyba nie widziałeś ich materiałów na maksa, bo masz łącze za słabe albo inny problem, ich materiałom nie można zarzucić nic, nikt lepszych nie udostępnia.

yendrek @ 2017.12.21 16:12  Post: 1115561
Niby czemu hdr nie zadziała na sprzęcie amd??? Pytam poważnie, bo jakoś nie mogę uwierzyć, że intel aż tak posmarował netflixowi.

Przez bzdurne licencje, drm i naciski producentów, AMD po prostu nie ma sprzętowego dekodera 4k hdr, który jest wymagany z odpowiednim poziomem zabezpieczeń lub tez ich soft tego nie umożliwia, aby spełnić te bzdurne wymagania, ale takie są i bez nich nie pozwolą by to działało na sprzęcie AMD.

Telvas @ 2017.12.21 16:35  Post: 1115567

No nie jest nikomu potrzebne i nie robi dużej różnicy przy ich jakości materiałów - jest więc jedynie sloganem marketingowym.

I kolejny bajkopisarz, nikt lepszej jakości materiałów nie udostępnia, tak samo jak największej biblioteki hdr 4k w serialach, udowodnij, że ich jakość jest marna, bo ja wiem, że ci się to nie uda, w całym necie ripy z ich usługi mają najlepszą jakość i największy rozmiar.
AdmK (2017.12.21, 17:32)
Ocena: 2
#7

0%
W audio/wideo i częściowo foto, siedzę od ponad 30 lat lecz tego HDR nie trawię... owszem w fotografii cyfrowej brakowało rozpiętości tonalnej, ale to w jak sposób wykorzystuje tę technikę jest niedopuszczalne, większość materiału wyjściowego wygląda jak paczka z misiami haribo podświetlana 1000 watową żarówka. Przykładem takiego przegięcia jest np druga seria Grand Tour, myślę że za jakiś czas (niedługi ) człowiek od postprodukcji będzie się rumienił widząc własną pracę.
_EP_ (2017.12.21, 18:18)
Ocena: 11
#8

0%
Mam nadzieje że chociaż ustalą co jest faktycznie materiałem w hdr a co nie. Wpierw było powiedziane że standard hdr spełnia ekran który świeci do 1000 kandeli. Później janusze w dellu hp i innych samsungach zdali sobie sprawę że nie mają takich ekranów i zaczeło się wymyślanie hdr 600 i 400 kandeli czyli w zasadzie takie jakie mamy teraz (więc po co ten cały zachód?).
Pogan (2017.12.21, 19:48)
Ocena: -2
#9

0%
dobrze prawi
mURdOcK (2017.12.21, 22:18)
Ocena: 0
#10

0%
Ludzie, nie wiem po co się tak spinacie. Przecież osoby, które mają telewizor z HDR, nie będą tego odtwarzać na komputerze, tylko na aplikacji Netflixa na TV, która o wiele lepiej będzie sobie z takim materiałem radzić. Takie rozważania są bez sensu. Monitorów z HDR jest jak na lekarstwo, więc i tak mało kto z tego w ogóle by skorzystał. A osoby, które piszą że HDR w netflixie jest słaby, chyba w ogóle nie widziały ich materiałów. Dolby Vision na oledach LG robi niesamowitą robotę. Najlepszy przykład to 2 sezon Stranger Things
vibovit (2017.12.21, 22:25)
Ocena: 1
#11

0%
@UP No właśnie, znaczna większość ludzi nie ma dostępu do prawdziwych ekranów HDR, po włączeniu pseudo HDR stwierdzą że obraz jest słaby/ciemny/efekt haribo i tyle z tej rewolucji wyjdzie. Marketingowcy kolejną technologię chcą udupić, wciskając ją na rynek zbyt wcześnie za wszelką cenę.
Giovanne (2017.12.22, 00:29)
Ocena: 0
#12

0%
@up
Przecież każda technologia jak startowała to była stopniowo udoskonalana, a nie od razu super duper.
WiktorTraktor (2017.12.22, 08:34)
Ocena: -1
#13

0%
mURdOcK @ 2017.12.21 22:18  Post: 1115637
Ludzie, nie wiem po co się tak spinacie. Przecież osoby, które mają telewizor z HDR, nie będą tego odtwarzać na komputerze, tylko na aplikacji Netflixa na TV, która o wiele lepiej będzie sobie z takim materiałem radzić. Takie rozważania są bez sensu. Monitorów z HDR jest jak na lekarstwo, więc i tak mało kto z tego w ogóle by skorzystał. A osoby, które piszą że HDR w netflixie jest słaby, chyba w ogóle nie widziały ich materiałów. Dolby Vision na oledach LG robi niesamowitą robotę. Najlepszy przykład to 2 sezon Stranger Things
Zgadzam się. Połowa ludzi tutaj nie wie o czym pisze. Netflix korzysta ze specyficznych kodeków, no i nawet przy bitrate rzędu 6Mbps wideo wygląda dobrze. Oczywiście nie ma startu do Blu-Ray'ów, ale jak na taką usługę jest okej.
Monitory nie posiadają w ogóle HDR, jeśli chodzi o jasność, bo czym jest maksymalna jasność 600 nit? Telewizory - np. Sony XE93 ma wartość szczytową około 1900 nitów. To jest dopiero efekt HDR. Nie widzę nawet sensu używania HDR z Netflixa przy monitorze.
iwanme (2017.12.22, 09:22)
Ocena: 0
#14

0%
Swoją drogą są w ogóle jakieś monitory HDR w sensownych cenach na rynku (tak do 2,5-4k)? Ale takie prawdziwe a nie marketingowe podświetlane krawędziowo gówienka.

Nie wiem co się czepiacie jakości Netflixa po Blurayu (i to nie każdym) to zdecydowanie najlepsze źródło materiałów video, Amazon, HBO, czy Hulu są z tyłu.
renifer1 (2017.12.22, 09:27)
Ocena: 0
#15

0%
Popieram. Moim zdaniem HDR na dobrym TV (przynajmniej te 500 kandeli w jasnej scenie) wygląda świetnie. W TV dla mnie to lepsza technologia niż wyższa rozdzielczość UHD. Na netflixie praktycznie wszystkie nowe seriale są w 4K z HDR i jakościowo (obrazem) są na bardzo wysokim poziomie. Owszem, do bluray brakuje jeszcze sporo ale myślę że z kolejną generacją kodeków będzie to już zbliżone.
caleb12345 (2017.12.22, 09:42)
Ocena: -1
#16

0%
_EP_ @ 2017.12.21 18:18  Post: 1115594
Mam nadzieje że chociaż ustalą co jest faktycznie materiałem w hdr a co nie. Wpierw było powiedziane że standard hdr spełnia ekran który świeci do 1000 kandeli. Później janusze w dellu hp i innych samsungach zdali sobie sprawę że nie mają takich ekranów i zaczeło się wymyślanie hdr 600 i 400 kandeli czyli w zasadzie takie jakie mamy teraz (więc po co ten cały zachód?).
HDR to przede wszystkim lokalne, strefowe podświetlenie w TV lub monitorze. Większość monitorów tego nie ma.
rops (2017.12.22, 21:40)
Ocena: 2
#17

0%
@szefons
Mam Netflix max pakiet i tv 4k hdr, łącze 100 megabitów i widać spokojnie przełamania obrazu. Całą serię Defenders obejrzałem (od pierwszego DD) która jest niby hdr.
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Rusza kolejna edycja największego plebiscytu technologicznego w Polsce – Tech Awards 2018, który organizuje nasza redakcja wspólnie z Komputer Świat i Verdykt.pl. 46
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 14
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 22
Red Dead Redemption 2 kontra „exy” Sony. 3
Posiadacze GeForce’ów RTX w końcu się doczekali. 25
Pakiet z optymalizacjami dla trzech dużych produkcji. 5
To pierwszy raz, kiedy firma zrobi coś takiego. 9
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Długie oczekiwanie ma zostać w końcu nagrodzone. 14
Wzrost będzie, ale w specyficznych zastosowaniach. 22
Odpowiednik GeForce’a RTX 2070 na rynek profesjonalny. 4
Jasna deklaracja Phila Spencera. 19
Odświeżony projekt i funkcje dla wymagających. 7
Pecetowa wersja może nie dostać obiecanych ulepszeń. 10
Facebook
Ostatnio komentowane