komentarze
TheMr.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TheMr.2017.12.22, 00:07
-6#41
Czy ktoś w ogóle przeczytał artykuł? Cała gówno burza opiera się na innych wynikach w Geekbenchu który nie ma kompletnie pokrycia z użytkowaniem telefonu, tak samo jak na PC benchy nie mają pokrycia FPSów w grach, w normalnych warunkach. Po prostu jeden koleś zauważył, że spadł mu wynik i nie mógł tego przeżyć. Czy ma to jakikolwiek wpływ na normalne działanie telefonu? Obawiam się, że nie.
SNC2017.12.22, 01:49
TheMr. @ 2017.12.22 00:07  Post: 1115654
Czy ktoś w ogóle przeczytał artykuł? Cała gówno burza opiera się na innych wynikach w Geekbenchu który nie ma kompletnie pokrycia z użytkowaniem telefonu, tak samo jak na PC benchy nie mają pokrycia FPSów w grach, w normalnych warunkach. Po prostu jeden koleś zauważył, że spadł mu wynik i nie mógł tego przeżyć. Czy ma to jakikolwiek wpływ na normalne działanie telefonu? Obawiam się, że nie.

Po pierwsze przeklada sie bo ios 11 chodzi jak kupa na iphone6s. Po drugie nawet jesli system nie chodzil by tak zle, to nie wiem czy ludzie chcieli by kupowac telefon wiedzac ze za rok lub dwa bedzie doslownie 2x wolniejszy.
TheMr.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TheMr.2017.12.22, 02:20
-6#43
SNC @ 2017.12.22 01:49  Post: 1115660
TheMr. @ 2017.12.22 00:07  Post: 1115654
Czy ktoś w ogóle przeczytał artykuł? Cała gówno burza opiera się na innych wynikach w Geekbenchu który nie ma kompletnie pokrycia z użytkowaniem telefonu, tak samo jak na PC benchy nie mają pokrycia FPSów w grach, w normalnych warunkach. Po prostu jeden koleś zauważył, że spadł mu wynik i nie mógł tego przeżyć. Czy ma to jakikolwiek wpływ na normalne działanie telefonu? Obawiam się, że nie.

Po pierwsze przeklada sie bo ios 11 chodzi jak kupa na iphone6s. Po drugie nawet jesli system nie chodzil by tak zle, to nie wiem czy ludzie chcieli by kupowac telefon wiedzac ze za rok lub dwa bedzie doslownie 2x wolniejszy.

2x wolniejszy w benchu? Już się przejąłem. iOS chodzi mi na 6S cudownie więc nie rozumiem o jakiej kupie gadamy, chyba że masz przerobionego 6S z allegro.
SNC2017.12.22, 02:37
TheMr. @ 2017.12.22 02:20  Post: 1115663
SNC @ 2017.12.22 01:49  Post: 1115660
(...)

Po pierwsze przeklada sie bo ios 11 chodzi jak kupa na iphone6s. Po drugie nawet jesli system nie chodzil by tak zle, to nie wiem czy ludzie chcieli by kupowac telefon wiedzac ze za rok lub dwa bedzie doslownie 2x wolniejszy.

2x wolniejszy w benchu? Już się przejąłem. iOS chodzi mi na 6S cudownie więc nie rozumiem o jakiej kupie gadamy, chyba że masz przerobionego 6S z allegro.

Niezmiernie ciesze sie twoim szczesciem. https://discussions.apple.com/thread/8073489 24 stron o freezach a ios11 nie jest jakos od bardzo dawna. Mi dopiero przy ios11.2 zaczal chodzic w miare choc daleko do poziomu 9x czy 10x Btw ten bench mierzy predkosc cpu zarowno single jak i multi i musi sie to przekladac na uzytkowanie i przeklada sie. Na szczescie na macrumors wlasnie pojawil sie news ze juz polecial proces.
TheMr.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TheMr.2017.12.22, 02:58
-6#45
SNC @ 2017.12.22 02:37  Post: 1115664
TheMr. @ 2017.12.22 02:20  Post: 1115663
(...)

2x wolniejszy w benchu? Już się przejąłem. iOS chodzi mi na 6S cudownie więc nie rozumiem o jakiej kupie gadamy, chyba że masz przerobionego 6S z allegro.

Niezmiernie ciesze sie twoim szczesciem. https://discussions.apple.com/thread/8073489 24 stron o freezach a ios11 nie jest jakos od bardzo dawna. Mi dopiero przy ios11.2 zaczal chodzic w miare choc daleko do poziomu 9x czy 10x Btw ten bench mierzy predkosc cpu zarowno single jak i multi i musi sie to przekladac na uzytkowanie i przeklada sie. Na szczescie na macrumors wlasnie pojawil sie news ze juz polecial proces.

24 strony po 10 odpowiedzi, dajmy na to jakieś 250 osób przy paru milionach sprzedanych telefonów? Bo jak widać, niektórym to się zdarza, innym kompletnie nie.
Błąd statystyczny, a to że jest proces to naturalna sprawa, w USA gdzie sądy działają tak, że wszystko się wygrywa wiec ludzie już wychwycili kasę.
SNC2017.12.22, 02:59
TheMr. @ 2017.12.22 02:58  Post: 1115665
SNC @ 2017.12.22 02:37  Post: 1115664
(...)

Niezmiernie ciesze sie twoim szczesciem. https://discussions.apple.com/thread/8073489 24 stron o freezach a ios11 nie jest jakos od bardzo dawna. Mi dopiero przy ios11.2 zaczal chodzic w miare choc daleko do poziomu 9x czy 10x Btw ten bench mierzy predkosc cpu zarowno single jak i multi i musi sie to przekladac na uzytkowanie i przeklada sie. Na szczescie na macrumors wlasnie pojawil sie news ze juz polecial proces.

24 strony po 10 odpowiedzi, dajmy na to jakieś 250 osób przy paru milionach sprzedanych telefonów? Bo jak widać, niektórym to się zdarza, innym kompletnie nie.
Błąd statystyczny, a to że jest proces to naturalna sprawa, w USA gdzie sądy działają tak, że wszystko się wygrywa wiec ludzie już wychwycili kasę.

Ty naprawde myslisz ze wszyscy na swiecie ktorzy mieli problem z iphonem6s i ios11 pisali na tym forum? lol Nie bede karmil trolla dluzej
TheMr.Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
TheMr.2017.12.22, 03:18
-5#47
SNC @ 2017.12.22 02:59  Post: 1115666
TheMr. @ 2017.12.22 02:58  Post: 1115665
(...)

24 strony po 10 odpowiedzi, dajmy na to jakieś 250 osób przy paru milionach sprzedanych telefonów? Bo jak widać, niektórym to się zdarza, innym kompletnie nie.
Błąd statystyczny, a to że jest proces to naturalna sprawa, w USA gdzie sądy działają tak, że wszystko się wygrywa wiec ludzie już wychwycili kasę.

Ty naprawde myslisz ze wszyscy na swiecie ktorzy mieli problem z iphonem6s i ios11 pisali na tym forum? lol Nie bede karmil trolla dluzej

No na forach problemy z bateriami Samsunga były odpowiedzi liczące w tysiącach, więc :E Serio, jeśli to problem samego iOS 11 to raczej trochę większe mamy spectrum osób poszkodowanych, więc wątków/odpowiedzi powinno być trochę więcej. A większość postów, o cóż za przypadek, pojawiła się po tym artykule.
Tak jakby ludziom wcześniej nie sprawiało to problemów bo o tym nie wiedzieli, ale teraz to już hurr durr oddajcie mi moją baterię :E Cały czas mówimy o normalnym korzystaniu z telefonu, a nie żadnych benchmarkach, bo pewnie problem jest u posiadaczy może 1% telefonów - afera :E
https://www.nytimes.com/2017/12/21/technol...oblem-slow.html
SCOOBY666Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
SCOOBY6662017.12.22, 07:28
cutthr0at @ 2017.12.21 20:26  Post: 1115620
SCOOBY666 @ 2017.12.21 11:14  Post: 1115499
(...)


Moje LG G5 po roku użytkowania wyłącza się od 'skoków napięcia'. Przy 15% baterii już nie mam co liczyć, że będę mógł cokolwiek na nim zrobić. Wyłącza się wtedy kiedy chce.


A ile zajumje Ci wymiana baterii w LG G5 na nowa?? Bo mi niecale 15sekund. Telefon jest jednym z najlepszych jakie wyszly w przeciagu kilku ostatnich lat jesli chodzi o mozliwosci i uzytkowanie.


Kilka sekund. Ja tylko odniosłem się do zdania peterkova, że takie wyłączenia urządzeń nie występują na androidzie.

G5 to chyba jedyny smartfon ze Snapdragon 820 lub wyższym, który ma wymienną baterię (chyba jeszcze bliźniak v20). Do tego naprawa jest dziecinnie prosta. Padnie USB, głośnik, mikrofon? Wymieniam moduł i gotowe. Ekran też jest wymienialny, nie jest klejony do korpusu co znacząco obniża koszty naprawy.
wrekawekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
wrekawek2017.12.22, 07:53
TheMr. @ 2017.12.22 02:58  Post: 1115665

24 strony po 10 odpowiedzi, dajmy na to jakieś 250 osób przy paru milionach sprzedanych telefonów? Bo jak widać, niektórym to się zdarza, innym kompletnie nie.

Jak z note 7 - przecież wszystkie nie wybuchły - o co była ta cała afera?
mat9vZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
mat9v2017.12.22, 09:34
TheMr. @ 2017.12.22 03:18  Post: 1115667
SNC @ 2017.12.22 02:59  Post: 1115666
(...)

Ty naprawde myslisz ze wszyscy na swiecie ktorzy mieli problem z iphonem6s i ios11 pisali na tym forum? lol Nie bede karmil trolla dluzej

No na forach problemy z bateriami Samsunga były odpowiedzi liczące w tysiącach, więc :E Serio, jeśli to problem samego iOS 11 to raczej trochę większe mamy spectrum osób poszkodowanych, więc wątków/odpowiedzi powinno być trochę więcej. A większość postów, o cóż za przypadek, pojawiła się po tym artykule.
Tak jakby ludziom wcześniej nie sprawiało to problemów bo o tym nie wiedzieli, ale teraz to już hurr durr oddajcie mi moją baterię :E Cały czas mówimy o normalnym korzystaniu z telefonu, a nie żadnych benchmarkach, bo pewnie problem jest u posiadaczy może 1% telefonów - afera :E
https://www.nytimes.com/2017/12/21/technol...oblem-slow.html
Ty, ale kogo ty bronisz, przecież Apple oficjalnie potwierdziło/przyznało się do zmniejszania wydajności telefonów - to jest fakt a nie przypuszczenie. Ludzie się skarżyli na spadki wydajności, teraz wiadomo dlaczego - ilu się skarżyło to nie ma znaczenia, użytkownicy Apple są dużo mniej skłonni do pisania na forach bo to najczęściej owce które mało na sprzęt zwracają uwagi - ma działać i tyle.
Nie wciskaj tu Samsunga bo dyskutujemy o Apple, jak jedna firma oszukuje to nie powód by inna też lawirowała, chyba nie działasz na zasadzie że 'ręka myje rękę'? Szczególnie uwielbiany Apple który powinien świecić pozytywnym przykładem - w USA się wypięli na klientów bo tam 1 rok gwarancji i klienci muszą walczyć o podstawowe prawa, w Unii im tak łatwo nie pójdzie (mamy 2 lata) - miejmy nadzieję że skończy się na obowiązku wymiany baterii za darmo jeśli w czasie trwania gwarancji fon zacznie magicznie zwalniać. Ja się zacząłem dokładniej fonowi żony przyglądać czy nie zaczyna zwalniać, może się załapię na wymianę jeśli Apple dostanie w d... w Unii.
RobsonikJGZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
RobsonikJG2017.12.22, 09:52
rops @ 2017.12.21 09:32  Post: 1115467
Ok, ale jak kupię teraz nówkę 6s ze sklepu Aplle (są nadal dostępne za jedyne 2229 zł :) i zaktualizuję do najnowszego softu to od razu będzie mi 'oszczędzał' baterię? Jeśli tak to wniosek jest, ze jednak Aplle sztucznie zaniża wydajność.

Na dzień dobry kupujesz sprzęt niezgodny z umową... przez obniżenie taktowania specjalnie wymuszają kupno nowego modelu bo będzie szybszy... celowe postarzanie produktu... To jest plucie w twarz użytkownikom... kupuj nowy... a jak nie to się męcz... taka firma i takie podejście do klienta to skandal. Całe szczęście nie inwestuje w ich produkty... a w sumie nawet chciałęm spróbować bo już kiedyś używałem ale jednak dam sobie spokój.
pu$2ekZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
pu$2ek2017.12.22, 11:33
ponieważ nie mam nic na iOESie wiec zadam pytanie: nie ma tam trybu oszczędzania baterii który włącza się przy spadku naładowania baterii poniżej pewnego poziomu ( naturalnym dla mnie wydaję się 15-20%)? Przecież to zupełnie normalne że rozładowane ogniwo nie ma już takiej samej wydajności prądowej jak naładowane i po osiągnięciu pewnego progu można by przygasić ekran, obniżyć taktowanie CPU/GPU, ograniczyć modem do niższego poboru mocy itp itd. i takie działanie wcale nie ma za zadanie przedłużyć czas użytkowania telefonu, tylko właśnie przeciwdziałać zbyt dużemu poborowi prądu z którym rozładowane ogniwo może sobie nie poradzić.
SNC2017.12.22, 11:54
pu$2ek @ 2017.12.22 11:33  Post: 1115717
ponieważ nie mam nic na iOESie wiec zadam pytanie: nie ma tam trybu oszczędzania baterii który włącza się przy spadku naładowania baterii poniżej pewnego poziomu ( naturalnym dla mnie wydaję się 15-20%)? Przecież to zupełnie normalne że rozładowane ogniwo nie ma już takiej samej wydajności prądowej jak naładowane i po osiągnięciu pewnego progu można by przygasić ekran, obniżyć taktowanie CPU/GPU, ograniczyć modem do niższego poboru mocy itp itd. i takie działanie wcale nie ma za zadanie przedłużyć czas użytkowania telefonu, tylko właśnie przeciwdziałać zbyt dużemu poborowi prądu z którym rozładowane ogniwo może sobie nie poradzić.

To bylo zawsze i to sie wlacza przy 20%. To co sie okazalo to to ze iOS sprawdza stan bateri i jezeli uznaje ja za stara to bez wiedzy uzytkownika permanetnie obniza wydajnosc jezeli uznaje ja juz za bardzo zuzyta. Jesli nie az tak bardzo to tak jak u mnie ponizej 80% naladowania baterii wydajnosc leci w dol o kilkadziesiat procent bez informowania o tym a przy bateri ponizej 50% to wydajnosc jest mniej wiecej zmniejszana o polowe oczywiscie tez bez informowania. Czyli podsumowujac, uzytkownik myslil ze kupuje topowy telefon z superwydajnym sociem a po roku ma telefon o wydajnosci telefonu z polki sredniej sprzed roku oczywiscie :) Chyba ze kupi nowa baterie, wtedy wydajnosc wraca. Ale nawet zeby to zrobic to apple musi uznac ze twoja bateria faktycznie jest juz niedolezna i wtedy laskawie pozwala Ci kupic nowa. Parodia :D
bi3dron4Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
bi3dron42017.12.22, 12:10
Permanentne obniżenie wydajności skutkuje obniżeniem obciążenia prądem, a to wygląda już na próbę zapobieżenia większym nieszczęściom (samozapłon) Jeżeli ogryzek nie daje użytkownikom możliwości wyboru - czy wolą pełną moc, okupioną krótszym czasem pracy, czy dłuższego czasu pracy, ale za cenę wydajności, to może oznaczać znacznie poważniejsze problemy jakościowe ich baterii niż chcą przyznać.
Zaloguj się, by móc komentować