Komentarze
Komentarzy na stronę
1
mefisto777 (2017.12.14, 07:21)
Ocena: 13
#1

0%
Dobrze, że AMD trochę zarobi. Wyciągną ich z bankructwa, a może nawet zaczną robić lepsze procesory niż Intel.
nirvan (2017.12.14, 07:25)
Ocena: 34
#2

0%
AMD tą ilością linii PCIe w Epycach rozbiło bank. ;)
BluFox (2017.12.14, 09:55)
Ocena: 15
#3

0%
mefisto777 nie wiem dlaczego dostajesz tyle minusów jak masz racje. To chyba osoby które siedzą na płytach Intela chipsetem z270 albo ledwie uciułali na platformę Sandy Bridge i nie widzą jak ich Intel ograł z chipem z370 i niby brakiem kompatybilności wstecznej :E
No ale patykiem AMD nie tkną bo te kilkanaście klatek na sekundę mniej w grach przy dużo niższej cenienie platformy z AMD jest nie do pomyślenia! ;-)
p_lider (2017.12.14, 10:01)
Ocena: 16
#4

0%
BluFox @ 2017.12.14 09:55  Post: 1114123
mefisto777 nie wiem dlaczego dostajesz tyle minusów jak masz racje. To chyba osoby które siedzą na płytach Intela chipsetem z270 albo ledwie uciułali na platformę Sandy Bridge i nie widzą jak ich Intel ograł z chipem z370 i niby brakiem kompatybilności wstecznej :E
No ale patykiem AMD nie tkną bo te kilkanaście klatek na sekundę mniej w grach przy dużo niższej cenienie platformy z AMD jest nie do pomyślenia! ;-)

Muszę przyznać, że do dziś mnie Ci niebiescy zwolennicy zastanawiają. Płaczą, że AMD da kilka/kilkanaście FPS'ów mniej przy ilości 100 lub więcej w połączeniu z 1080TI, jakby faktycznie mogli to zauważyć, ale już na stuttering obecny w prockach Intel, o wiele bardziej zauważalny, niż różnica kilku FPS, to już nic nie mówią :P niebieski fanboizm w czystej postaci...
yendrek (2017.12.14, 10:18)
Ocena: 14
#5

0%
BluFox @ 2017.12.14 09:55  Post: 1114123
mefisto777 nie wiem dlaczego dostajesz tyle minusów jak masz racje.(...)

Ponieważ mefisto777 nie ma racji:
- wyciąganie z bankructwa - amd cienko przędło, ale o groźbie bankructwa nie było mowy,
- może zaczną robić lepsze procesory niż intel - JUŻ robią, epyce miażdżą intela. Ryzeny są dyskusyjne bo w grach wciąż odstają, ale w semi-pro i pro to intel obrywa. No i znów - w analogicznych półkach cenowych amd zamiata intela stosunkiem wydajność/cena.

Weź pod uwagę, że komputera używa się do mnóstwa innych rzeczy niż gry i jest kupa kryteriów oceny procka innych, niż liczba fps w takiej czy siakiej grze.
Zodiac (2017.12.14, 10:24)
Ocena: 3
#6

0%
mefisto777 @ 2017.12.14 07:21  Post: 1114093
Dobrze, że AMD trochę zarobi. Wyciągną ich z bankructwa, a może nawet zaczną robić lepsze procesory niż Intel.


Przy takich zakupach wizerunek jest wazniejszy, niz dochod, wiec AMD wcale moze na tym specjalnie duzo nie zarobic.
hacel (2017.12.14, 10:25)
Ocena: 9
#7

0%
Bardzo dobrze! Takich partnerów potrzeba AMD by skończyć z hegemonią Intela.
Loobes (2017.12.14, 10:41)
Ocena: 0
#9

0%
yendrek @ 2017.12.14 10:18  Post: 1114127
BluFox @ 2017.12.14 09:55  Post: 1114123
mefisto777 nie wiem dlaczego dostajesz tyle minusów jak masz racje.(...)

Ponieważ mefisto777 nie ma racji:
- wyciąganie z bankructwa - amd cienko przędło, ale o groźbie bankructwa nie było mowy,
- może zaczną robić lepsze procesory niż intel - JUŻ robią, epyce miażdżą intela. Ryzeny są dyskusyjne bo w grach wciąż odstają, ale w semi-pro i pro to intel obrywa. No i znów - w analogicznych półkach cenowych amd zamiata intela stosunkiem wydajność/cena.

Weź pod uwagę, że komputera używa się do mnóstwa innych rzeczy niż gry i jest kupa kryteriów oceny procka innych, niż liczba fps w takiej czy siakiej grze.


Dla większości tutaj jednak wydajność w grach jest cechą najważniejszą.
Stety lub nie.
Sam liczę na to że może taki Dell da mi w końcu jakiś fajny zamiennik na Dell Precision 6800 i zamiast i7 4940 będzie jakiś przyzwoity Ryzen z 12/16 wątkami.
yendrek (2017.12.14, 11:33)
Ocena: 6
#10

0%
Kowal @ 2017.12.14 10:32  Post: 1114132
yendrek @ 2017.12.14 10:18  Post: 1114127
Ryzeny są dyskusyjne bo w grach wciąż odstają, ale w semi-pro i pro to intel obrywa. No i znów - w analogicznych półkach cenowych amd zamiata intela stosunkiem wydajność/cena.

http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/mbrzostek...srednia_app.png
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/mbrzostek...srednia_gry.png
Gdzie jest to 'obrywanie' ? 'zamiatanie' ?




tu:http://m.pclab.pl/art73361-45.html
MariuszHL (2017.12.14, 11:57)
Ocena: 1
#12

0%
AMD zrobiło to co mogło najlepiej mimo ,że wszystkie dane wskazywały ich porażkę.
Firma ta akurat jest teraz w najlepszym dla siebie momencie gdyż rozwój nie będzie już dozowany ale nastąpi nagły skok w wydajności CPU i GPU zarówno na rynku gier jak i profesjonalnym oczywiście w tym pierwszym bardziej widoczny bo tutaj jest więcej nie wykorzystanych zasobów.
Na rynku konsumenckim przyczyni się do tego nisko poziomowe API.
Wszystkie drogi prowadzą i tak do wspólnego celu czyli coraz lepszej grafiki , co raz szybszych CPU i GPU a w tym momencie wiadome jest jak w obliczeniach wielowątkowych i wielopłaszczyznowych radzi sobie to co RED TEAM prezentuje.
Na chwilę obecną jedyna niewiadoma to taka jak dużo można wycisnąć z produktów AMD ale w ciągu tych dwóch lat z pewnością się przekonamy.
Śmiało mogę pisać RIP DX11 dobrze nam z Tobą było ale jego czasy minęły.
Zostaw resztę dla lepszych ,sprawniejszych i wydajniejszych jednostek ,które tutaj się dopiero będą sprawdzać bo z powodu 'PARKINSONA' sam DX11 zapominał jakie zadania ma wykonywać na architekturze AMD.
Wracając do EPYC ciekawi Mnie ile firm czeka na drugą jego wersję dlatego umowy mają z INTELEM podpisane do końca 2018 roku i nie chcą ich przedłużać.
Stjepan (2017.12.14, 12:13)
Ocena: 7
#13

0%
Chińczycy to nie są biedaki jak kiedyś ich firmy rozwijają się prężnie i będą inwestować w tą platformę która jest tańsza i rozsądniejsza, jedna z ich firm ma 50% własności w branży growej, to duży potentat i jeden z drugim niebieski troll tego nie zmieni.
Marek1981 (2017.12.14, 12:57)
Ocena: 6
#14

0%
Stjepan @ 2017.12.14 12:13  Post: 1114159
Chińczycy to nie są biedaki jak kiedyś ich firmy rozwijają się prężnie i będą inwestować w tą platformę która jest tańsza i rozsądniejsza, jedna z ich firm ma 50% własności w branży growej, to duży potentat i jeden z drugim niebieski troll tego nie zmieni.

Cieszy mnie rozwój AMD i zainteresowanie wielkich firm ich produktami. Martwi mnie za to postawa Intela,co prawda jest teraz bardzo rentowny ale widać bardzo ciemne chmury a oni nic z tym nie robią. 10nm powinno być od 2lat (AMD chce na koniec roku 2018 wejść w 7nm) i jakoś nie widać by się uporali, luki w ME przez co wiele firm może przejść do konkurencji, konsole w ręku AMD, niektóre grafiki AMD wlutowane w procka
Intela, apu AMD może namieszać w laptopach itd.
Szeroki (2017.12.14, 16:24)
Ocena: 1
#15

0%
Loobes @ 2017.12.14 10:41  Post: 1114135
yendrek @ 2017.12.14 10:18  Post: 1114127
(...)

Ponieważ mefisto777 nie ma racji:
- wyciąganie z bankructwa - amd cienko przędło, ale o groźbie bankructwa nie było mowy,
- może zaczną robić lepsze procesory niż intel - JUŻ robią, epyce miażdżą intela. Ryzeny są dyskusyjne bo w grach wciąż odstają, ale w semi-pro i pro to intel obrywa. No i znów - w analogicznych półkach cenowych amd zamiata intela stosunkiem wydajność/cena.

Weź pod uwagę, że komputera używa się do mnóstwa innych rzeczy niż gry i jest kupa kryteriów oceny procka innych, niż liczba fps w takiej czy siakiej grze.


Dla większości tutaj jednak wydajność w grach jest cechą najważniejszą.
Stety lub nie.
Sam liczę na to że może taki Dell da mi w końcu jakiś fajny zamiennik na Dell Precision 6800 i zamiast i7 4940 będzie jakiś przyzwoity Ryzen z 12/16 wątkami.


Cholera o tym Dell 6800 z paszczy żeś mi to wyjął :)
LeacH (2017.12.15, 12:01)
Ocena: 2
#16

0%
słowem nie obchodzi ich wydajność CPU - grunt by obsłużyło troszkę ramu i dawało w cholerę PCI-EX. I to jest miejsce gdzie intel dał ciała. Ile trzeba dać by mieć >100 PCI-Ex? Jak widać za dużo.
AMD nie patrzy na drobnice - woli grać z dużymi - bo po co się starać i zrobić 100k sprzedaży przy 60% marży jak można popchnąć 10 mln przy 50% marży? :E
Zaloguj się, by móc komentować
Aktualności
Pokazujemy siedem obudów, które można znaleźć w polskich sklepach. 36
Windows Store znów zawodzi. Microsoft wybitnie nie ma szczęścia do premier swoich pecetowych gier. 16
Prezentacja na Intel Extreme Masters. 12
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Kolejny mobilny chip na horyzoncie. 5
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 36
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Przymiarki do stworzenia własnej karty graficznej. 30
Trzeba się jednak pospieszyć. Microsoft obchodzi właśnie 5-lecie marki Surface Pro. 24
Chyba mało kto lubi gluty. 55
Wyższy zegar to i wyższa wydajność. 36
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Firma kazała nam naprawdę długo czekać. 10
Firma nie powtórzy błędu, który popełniła przy premierze modelu G6. 23
Wentylatorom wstęp wzbroniony. 11
Układom Intel Gemini Lake szykują się konkurenci. 5
Tytuł z czasów gdy EA jeszcze stawiało przede wszystkim na grywalność. 15
System chłodzenia w nowej wersji. 15
Gra naszych południowych sąsiadów. 33
Ograniczenia, blokady nowego systemu. 32
Duża popularność najnowszej wersji oprogramowania od The Document Foundation. 27
Microsoft wszedł w lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku.  26
Postanowiliśmy spróbować swoich sił w nowej dla nas formie publikacji – podcaście, zapisie rozmowy. 45
Seria gier nie ma ostatnio zbyt dobrej passy. 13
Facebook
Ostatnio komentowane