komentarze
fineashZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
fineash2017.12.01, 11:00
15#1
Ta.. trzeba było od razu złożyć normalny pc a nie pracować na imacu. W tej cenie pewnie na ówczesne czasy można było złożyć coś na x99 albo przynajmniej top platforma na z97. Do dziś prezentował by dużo wyższe osiagi. Nie wspominajac o mozliwosci edycji platformy x99
T_G2017.12.01, 11:06
-12#2
'Ryzen 1700 OC 3,9 GHz, 32 GB DDR4 3000 MHz, GeForce GTX 970 4 GB Gigabyte'a, Samsung 960 Evo, kilka dysków mechanicznych' - specjalista od video ma konfig w którym zebrał dokładnie wszystkie przeciwieństwa konfigu do video... występuje w roli testera i autorytetu

p.s. ale na szczęście z całej battlestacji wybrał titana, więc jeszcze jakieś szanse są :)
=-Mav-=Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
=-Mav-=2017.12.01, 11:12
22#3
Różnica między tym wypasionym pc a makówką jak niebo a ziemia. Ciekawe czym się kierują firmy kupując Apple? Ich sprzęt już od dawna nie służy do pracy tylko do lansu.
mbe2017.12.01, 11:14
T_G @ 2017.12.01 11:06  Post: 1111722
'Ryzen 1700 OC 3,9 GHz, 32 GB DDR4 3000 MHz, GeForce GTX 970 4 GB Gigabyte'a, Samsung 960 Evo, kilka dysków mechanicznych' - specjalista od video ma konfig w którym zebrał dokładnie wszystkie przeciwieństwa konfigu do video... występuje w roli testera i autorytetu

p.s. ale na szczęście z całej battlestacji wybrał titana, więc jeszcze jakieś szanse są :)

A co tu specjalisto jest nie tak w tym konfigu??
Wojciech JaworskiZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Wojciech Jaworski2017.12.01, 11:17
Ja bym taką stację przytulił oj bardzo czule.
T_G2017.12.01, 11:24
-13#6
poza ryzenem, który na ten moment jest niestabilny przy jakichkolwiek długich renderingach i nie ma nawet namiastki qsv, poza najgorszym modelem maxwella, który jako maxwell jest w obliczeniach wolniejszy nawet od keplerów to jeszcze ma super szybką magistralę, zwłaszcza po przekroczeniu 3.5 giga vramu, do tego evo z throttlingiem i wiecznymi problemami z firmwareami - super konfig... istny cud... jak i battlestacja wywalająca kilka bsodów
michal-prezes1Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
michal-prezes12017.12.01, 12:01
=-Mav-= @ 2017.12.01 11:12  Post: 1111725
Różnica między tym wypasionym pc a makówką jak niebo a ziemia. Ciekawe czym się kierują firmy kupując Apple? Ich sprzęt już od dawna nie służy do pracy tylko do lansu.

To samo z telefonami, era Apple już się skończyła.
Wiadomo, że znajdą się foczki, które muszą mieć iphone'a, bo to podstawowy pakiet na instagrama czy twarzoksiążkę.
sigmundZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
sigmund2017.12.01, 12:06
-3#8
Bardzo mi wszystko jedno.
AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2017.12.01, 12:48
T_G @ 2017.12.01 11:24  Post: 1111731
poza ryzenem, który na ten moment jest niestabilny przy jakichkolwiek długich renderingach i nie ma nawet namiastki qsv, poza najgorszym modelem maxwella, który jako maxwell jest w obliczeniach wolniejszy nawet od keplerów to jeszcze ma super szybką magistralę, zwłaszcza po przekroczeniu 3.5 giga vramu, do tego evo z throttlingiem i wiecznymi problemami z firmwareami - super konfig... istny cud... jak i battlestacja wywalająca kilka bsodów

Ta, brak stabilności :E chyba jak ktoś podkręca i tego nie potrafi. Na standardowych ustawieniach, albo po dobraniu odpowiednich napięć przy OC nie ma problemów ze stabilnością.

U mnie z powodzeniem bez żadnych problemów ze stabilnością robi 20-30h przebiegi.
mbe2017.12.01, 12:59
T_G @ 2017.12.01 11:24  Post: 1111731
poza ryzenem, który na ten moment jest niestabilny przy jakichkolwiek długich renderingach i nie ma nawet namiastki qsv, poza najgorszym modelem maxwella, który jako maxwell jest w obliczeniach wolniejszy nawet od keplerów to jeszcze ma super szybką magistralę, zwłaszcza po przekroczeniu 3.5 giga vramu, do tego evo z throttlingiem i wiecznymi problemami z firmwareami - super konfig... istny cud... jak i battlestacja wywalająca kilka bsodów

W których internetach żeś waćpan to wyczytał o stabilności Ryzenów??
kostek13_88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kostek13_882017.12.01, 13:09
-5#11
Dodam swoje 3 grosze do tej dyskusji. Gdybym miał wybierać do moich zastosowań -> battlestacja vs nowy iMac pro za podobną kwotę to wybrałbym iMaca. Dlaczego? pownieważ posiadam bardzo zbliżoną 'battlestację'. Bezproblemowość maców jest niezastąpiona, fukcjonalność unixowa bardzo wygodna a jedyną wadą którą widzę jest cena. Co mnie boli w takiej battlestacji? Kompetybilność podzespołów... Otóż kupiłem sibie 128GB ramu i co? i oczywiście działa tylko 64GB, bo musi to być jakiś selekcjonowany ram z górskiego zbocza, porannych zbiorów przy kuźni elfickiej... w pewnym momencie człowiek przestaje patrzyć na suche liczby i zaczyna doceniać wygodę...
Art385Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Art3852017.12.01, 13:51
-1#12
Tekst tak cienki, że po rzuceniu okiem nawet nie wiem czego ta natywka dotyczy xD Strzelam, że Nvidia xD
conishZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
conish2017.12.01, 13:55
-5#13
=-Mav-= @ 2017.12.01 11:12  Post: 1111725
Różnica między tym wypasionym pc a makówką jak niebo a ziemia. Ciekawe czym się kierują firmy kupując Apple? Ich sprzęt już od dawna nie służy do pracy tylko do lansu.


Jestem programista, od 3 lat pracuje na macu. Pracowalem na windowsie. Moja firma kieruje sie tym, ze na macu postawienie srodowiska to instalacja docker for mac, odpalenie jednego skryptu bash, podpiecie i skonfigurowanie phpstorm. Uwazam, ze nie ma bardziej ergonomicznego i jednoczesniej umozliwiajacego na wszechstronna konfiguracje systemu niz osx.

Nie chodze do starbucksa, nie mam fancy naklejek na obudowie, nie nosze okularow i rurek, komputer najczesciej stoi w na biurku w domu. A generalizowanie jest zawsze zle.
radek_zZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
radek_z2017.12.01, 14:29
kostek13_88 @ 2017.12.01 13:09  Post: 1111745
Dodam swoje 3 grosze do tej dyskusji. Gdybym miał wybierać do moich zastosowań -> battlestacja vs nowy iMac pro za podobną kwotę to wybrałbym iMaca. Dlaczego? pownieważ posiadam bardzo zbliżoną 'battlestację'. Bezproblemowość maców jest niezastąpiona, fukcjonalność unixowa bardzo wygodna a jedyną wadą którą widzę jest cena. Co mnie boli w takiej battlestacji? Kompetybilność podzespołów... Otóż kupiłem sibie 128GB ramu i co? i oczywiście działa tylko 64GB, bo musi to być jakiś selekcjonowany ram z górskiego zbocza, porannych zbiorów przy kuźni elfickiej... w pewnym momencie człowiek przestaje patrzyć na suche liczby i zaczyna doceniać wygodę...


To ja też dodam swoje 3 grosze....a raczej pytanie. A do tego Mac-a możesz wsadzić sobie RAM pierwszy z brzegu? Większość zalet Mac-a, wynika tylko i wyłącznie z tego że jest to zamknięta konfiguracja występująca w dosłownie kilku wariantach.

128 GB to dość ekstremalna konfiguracja. Przy takiej pojemności wchodzimy już w temat ile dana płyta obsługuje modułów jedno/dwu stronych itp. Przy takim ekstremum lepiej dokładnie sprawdzić obsługę jakich modułów gwarantuje producent płyty i tylko takie stosować.

Analogiczną sytuację masz w serwerach....a serwer to właściwie taki znacznie bardziej profesjonalny PC-et. Tam musisz kupować wyłącznie RAM dedykowany do konkretnego modelu serwera ale za to ma 100% gwarancję że będzie działać, choćbyś wsadził i 512 GB RAM....ale serwer to też zamknięta konfiguracja, coś na kształt Mac-a.
kostek13_88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kostek13_882017.12.01, 14:33
-10#15
radek_z @ 2017.12.01 14:29  Post: 1111764
kostek13_88 @ 2017.12.01 13:09  Post: 1111745
Dodam swoje 3 grosze do tej dyskusji. Gdybym miał wybierać do moich zastosowań -> battlestacja vs nowy iMac pro za podobną kwotę to wybrałbym iMaca. Dlaczego? pownieważ posiadam bardzo zbliżoną 'battlestację'. Bezproblemowość maców jest niezastąpiona, fukcjonalność unixowa bardzo wygodna a jedyną wadą którą widzę jest cena. Co mnie boli w takiej battlestacji? Kompetybilność podzespołów... Otóż kupiłem sibie 128GB ramu i co? i oczywiście działa tylko 64GB, bo musi to być jakiś selekcjonowany ram z górskiego zbocza, porannych zbiorów przy kuźni elfickiej... w pewnym momencie człowiek przestaje patrzyć na suche liczby i zaczyna doceniać wygodę...


To ja też dodam swoje 3 grosze....a raczej pytanie. A do tego Mac-a możesz wsadzić sobie RAM pierwszy z brzegu? Większość zalet Mac-a, wynika tylko i wyłącznie z tego że jest to zamknięta konfiguracja występująca w dosłownie kilku wariantach.

128 GB to dość ekstremalna konfiguracja. Przy takiej pojemności wchodzimy już w temat ile dana płyta obsługuje modułów jedno/dwu stronych itp. Przy takim ekstremum lepiej dokładnie sprawdzić obsługę jakich modułów gwarantuje producent płyty i tylko takie stosować.

Analogiczną sytuację masz w serwerach....a serwer to właściwie taki znacznie bardziej profesjonalny PC-et. Tam musisz kupować wyłącznie RAM dedykowany do konkretnego modelu serwera ale za to ma 100% gwarancję że będzie działać, choćbyś wsadził i 512 GB RAM....ale serwer to też zamknięta konfiguracja, coś na kształt Mac-a.


Tak, tylko że maca zamawiasz z konfiguracją a 'battlestacje' musiałem złożyć sam...
T_G2017.12.01, 14:35
-12#16
mbe @ 2017.12.01 12:59  Post: 1111744
T_G @ 2017.12.01 11:24  Post: 1111731
poza ryzenem, który na ten moment jest niestabilny przy jakichkolwiek długich renderingach i nie ma nawet namiastki qsv, poza najgorszym modelem maxwella, który jako maxwell jest w obliczeniach wolniejszy nawet od keplerów to jeszcze ma super szybką magistralę, zwłaszcza po przekroczeniu 3.5 giga vramu, do tego evo z throttlingiem i wiecznymi problemami z firmwareami - super konfig... istny cud... jak i battlestacja wywalająca kilka bsodów

W których internetach żeś waćpan to wyczytał o stabilności Ryzenów??



uuu bojownik o sławę produktów amd... naucz się czytać, chociażby to co masz powyżej w artykule

'Po tych kilkunastu dniach mogę wymienić w zasadzie tylko kilka niewielkich bolączek. Na przykład komputer dwukrotnie złapał BSOD-a. Ze względu na taką, a nie inną konfigurację długo trwał też rozruch.'

'Sercem komputera są płyta Asus Zenith Extreme (sprawdź w jakiej jest cenie) i procesor AMD Ryzen Threadripper 1950X'

AmitozaZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
Amitoza2017.12.01, 14:52
10#17
T_G @ 2017.12.01 14:35  Post: 1111767
mbe @ 2017.12.01 12:59  Post: 1111744
(...)

W których internetach żeś waćpan to wyczytał o stabilności Ryzenów??



uuu bojownik o sławę produktów amd... naucz się czytać, chociażby to co masz powyżej w artykule

'Po tych kilkunastu dniach mogę wymienić w zasadzie tylko kilka niewielkich bolączek. Na przykład komputer dwukrotnie złapał BSOD-a. Ze względu na taką, a nie inną konfigurację długo trwał też rozruch.'

'Sercem komputera są płyta Asus Zenith Extreme (sprawdź w jakiej jest cenie) i procesor AMD Ryzen Threadripper 1950X'


A potem poczytaj dalej.

'Wspomniany niebieski ekran śmierci były spowodowany, jak się okazało, przez sterownik do karty sieciowej WiFi 802.11ad (WiGig), dostarczony przez Qualcomma'

Jaki to ma związek z ryzenem i jego stabilnością?


kostek13_88 @ 2017.12.01 14:33  Post: 1111766
radek_z @ 2017.12.01 14:29  Post: 1111764
(...)


To ja też dodam swoje 3 grosze....a raczej pytanie. A do tego Mac-a możesz wsadzić sobie RAM pierwszy z brzegu? Większość zalet Mac-a, wynika tylko i wyłącznie z tego że jest to zamknięta konfiguracja występująca w dosłownie kilku wariantach.

128 GB to dość ekstremalna konfiguracja. Przy takiej pojemności wchodzimy już w temat ile dana płyta obsługuje modułów jedno/dwu stronych itp. Przy takim ekstremum lepiej dokładnie sprawdzić obsługę jakich modułów gwarantuje producent płyty i tylko takie stosować.

Analogiczną sytuację masz w serwerach....a serwer to właściwie taki znacznie bardziej profesjonalny PC-et. Tam musisz kupować wyłącznie RAM dedykowany do konkretnego modelu serwera ale za to ma 100% gwarancję że będzie działać, choćbyś wsadził i 512 GB RAM....ale serwer to też zamknięta konfiguracja, coś na kształt Mac-a.


Tak, tylko że maca zamawiasz z konfiguracją a 'battlestacje' musiałem złożyć sam...

To trzeba było kupić ram 8x16 dedykowany dla TR. Ewentualnie sprawdzić kompatybilność na stronie producenta płyty, w ostateczności możesz sprawdzić czy nie wyszedł bios rozszerzający kompatybilność pamięci. A najlepiej zamówić w sklepie wraz z konfiguracją i sprawdzeniem kompatybilności - dostał byś gotowca jak Mac.
radek_zZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
radek_z2017.12.01, 14:56
T_G @ 2017.12.01 14:35  Post: 1111767

'Sercem komputera są płyta Asus Zenith Extreme (sprawdź w jakiej jest cenie) i procesor AMD Ryzen Threadripper 1950X'


'Wspomniany niebieski ekran śmierci były spowodowany, jak się okazało, przez sterownik do karty sieciowej WiFi 802.11ad (WiGig)'...co to ma wspólnego z AMD.
radek_zZobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
radek_z2017.12.01, 15:08
kostek13_88 @ 2017.12.01 14:33  Post: 1111766
Tak, tylko że maca zamawiasz z konfiguracją a 'battlestacje' musiałem złożyć sam...


Taką lub battlestacię też możesz kupić. Stacje robocze robi HP, Dell i wielu innych, jeśli chcesz coś prosto z pudełka.

A jak składasz sam i pakujesz maksymalną ilość obsługiwanej przez płytę pamięci RAM, to musisz precyzyjnie sprawdzić jakie moduły są w takiej konfiguracji obsługiwane. Przyznaj się szczerze, sprawdziłeś, czy kupiłeś na pałę?
kostek13_88Zobacz profil
Poziom ostrzeżenia: 0%
kostek13_882017.12.01, 15:23
-4#20
radek_z @ 2017.12.01 15:08  Post: 1111778
kostek13_88 @ 2017.12.01 14:33  Post: 1111766
Tak, tylko że maca zamawiasz z konfiguracją a 'battlestacje' musiałem złożyć sam...


Taką lub battlestacię też możesz kupić. Stacje robocze robi HP, Dell i wielu innych, jeśli chcesz coś prosto z pudełka.

A jak składasz sam i pakujesz maksymalną ilość obsługiwanej przez płytę pamięci RAM, to musisz precyzyjnie sprawdzić jakie moduły są w takiej konfiguracji obsługiwane. Przyznaj się szczerze, sprawdziłeś, czy kupiłeś na pałę?


Przyznaję że kupiłem na pałę :F Ostatni raz składałem komputer za czasów athlona x2 3800+ z ramami ddr i wtedy nie było problemów, ustawiało się command rate 2T i chodziły wszystkie ramy, jedne lepiej inne gorzej ale nie spotkałem się z problemami w stylu nie działa całkowicie. Czy ja mam zbyt wysokie wymagania ze chcę wsadzić do płyty obsługującej ddr4, pamięci ddr4 i nie zastanawiać czy wybrałem dobre ddr4? Szanujmy się...
Zaloguj się, by móc komentować